quote:Op maandag 26 december 2005 22:08 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
doe dan wulpse dames ofzo
Waar denk je anders dat Smeagol/Gollem z'n redelijkheid verloor? Nou?quote:
Hoe spreken Marokkanen in Marokko Marokko eigenlijk uit?quote:Op maandag 26 december 2005 22:09 schreef Mutant01 het volgende:
http://www.moroccotimes.com/paper/article.asp?idr=5&id=11708 vriendjes met bush![]()
[afbeelding]
Strange... aan Turkije heb ik nooit gedacht..quote:Op maandag 26 december 2005 22:07 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
Ja, dat vond ik ook altijd, al neigt het meer richting Turkije op de een of andere manier. Solidariteit is wel een van die positieve boodschappen die door al dat geblabla verloren gaat in de film
Wat een lelijke kar zeg.quote:
quote:
Lelijk???quote:
Terwijl het toch PB is die het leeuwendeel van zulke foto's heeft geleverd.quote:Op maandag 26 december 2005 22:15 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
ik wist dat jij wel enig besef van de kerstgedachte heb.
Of iig smaak van mooie vrouwen.
en de ring als symbool voor de verleiding om te zondigen.. Eigenlijk is Frodo een soort hoerenlopertje ofzoquote:Op maandag 26 december 2005 22:15 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Strange... aan Turkije heb ik nooit gedacht..
Het boek is van 1954... dus de vijandsbeelden van de Koude Oorlog zouden kunnen doorwerken in het verhaal.
Maar de herbewapening van Duitsland heb ik nooit gezien in het verhaal.
En natuurlijk het klassieke thema goed en kwaad.
Ja maar die weet het dan weer op zijn eigen manier te verneukenquote:Op maandag 26 december 2005 22:16 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Terwijl het toch PB is die het leeuwendeel van zulke foto's heeft geleverd.
Frodo is de kleine bange man die niet toegeeft aan de verleidingen van het kwaad, bezit en macht.quote:Op maandag 26 december 2005 22:17 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
en de ring als symbool voor de verleiding om te zondigen.. Eigenlijk is Frodo een soort hoerenlopertje ofzo
* pberends is playing Nas feat. Puff Daddy - Hate Me Nowquote:Op maandag 26 december 2005 22:16 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Terwijl het toch PB is die het leeuwendeel van zulke foto's heeft geleverd.
Ik heb voor iedere tong een foto in de plaats gezet, om het helemaal goed te maken.quote:Op maandag 26 december 2005 22:17 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
Ja maar die weet het dan weer op zijn eigen manier te verneuken
Rood is geen kleur voor een auto. Zeker als het een dure is. Foutquote:
Daarom heeft ie natuurlijk ook geen hobbitvriendinnetje, maar een zwaan-kleef-aan die Sam heet.quote:Op maandag 26 december 2005 22:18 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Frodo is de kleine bange man die niet toegeeft aan de verleidingen van het kwaad, bezit en macht.
Jij ook een mooie zonnewendequote:Op maandag 26 december 2005 22:18 schreef pberends het volgende:
[..]
* pberends is playing Nas feat. Puff Daddy - Hate Me Now
Merry Christmas!
Jij vindt het hele verhaal maar niks heequote:Op maandag 26 december 2005 22:19 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
Daarom heeft ie natuurlijk ook geen hobbitvriendinnetje, maar een zwaan-kleef-aan die Sam heet.
quote:
quote:Op maandag 26 december 2005 22:19 schreef pberends het volgende:
[..]
Rood is geen kleur voor een auto. Zeker als het een dure is. Fout.
Maghrebquote:Op maandag 26 december 2005 22:14 schreef pberends het volgende:
[..]
Hoe spreken Marokkanen in Marokko Marokko eigenlijk uit?
het boek was leuk, jammer dat de 3 delen bij Nederlands niet voor 3 uitreksels mochten gelden.quote:Op maandag 26 december 2005 22:20 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Jij vindt het hele verhaal maar niks hee![]()
Jawel...maar de kleine bange man is óók hebberig (Bilbo), en ook weer niet (Frodo)quote:Op maandag 26 december 2005 22:22 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
het boek was leuk, jammer dat de 3 delen bij Nederlands niet voor 3 uitreksels mochten gelden.
Er zitten irritante stukjes tussen, zoals met de Enten (die lopende bomen die je nu ziet). Het einde was ook al niet al te spannend... De keuze voor hobbits was gewoon heel ongelukkig, hadden ze nou dwergen genomen, dan had je nog wat begrip kunnen hebben, maar dit zijn hebberige laffe wezentjes met vierkante voetjes die ook nog eens in een konijnenhol willen leven..![]()
quote:
Maar prefereren ze zelf Morocco of Marokko?quote:conventional long form: Kingdom of Morocco
conventional short form: Morocco
local long form: Al Mamlakah al Maghribiyah
local short form: Al Maghrib
quote:Flags
The pentagram appears on coats of arms and on two national flags (those of Ethiopia and Morocco). See gallery of flags by design.
More common is a five-pointed star obtained by filling in a pentagram, i.e. not showing any separation between the inner pentagon and the five isosceles triangles.
The flag of Morocco.According to Ivan Sache [6], on the Moroccan flags, the pentagram represents the link between God and the nation.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |