alles voor de kachelquote:
van de sitequote:Telkens als de media weer een nieuw verschijnsel in het vizier hebben, blijkt onze taal de prachtigste woordvondsten voort te brengen.
Lijkt mij ook, met dat subcultuurgedoe. Ik kan zo gauw niks bedenken dat meer cult is dan kankerkachelquote:Op maandag 26 december 2005 14:04 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
word dat woord niet binnekort gewoon verwijderd?
Die mp3'squote:Op maandag 26 december 2005 14:13 schreef Mastertje het volgende:
http://www.kankerkachel.be/
CHECK DIE BELG!
Whehhehehe!!quote:Op maandag 26 december 2005 14:13 schreef Mastertje het volgende:
CHECK DIE BELG!
quote:Op maandag 26 december 2005 14:13 schreef Mastertje het volgende:
CHECK DIE BELG!
Ach, zolang ie down is hoeven we geen preventieve maatregelen te treffen.quote:Op maandag 26 december 2005 14:37 schreef Sterke_Yerke het volgende:
wvhj.nl is down
quote:Op maandag 26 december 2005 15:00 schreef Sterke_Yerke het volgende:
STERVENDE HOEREN KANKERSITE!!!!
Da's geen belg, maar een fokker (Maddox)quote:Op maandag 26 december 2005 14:13 schreef Mastertje het volgende:
CHECK DIE BELG!
dankjequote:
quote:Op maandag 26 december 2005 15:23 schreef Rainboww het volgende:
ik ga weer een nieuwe maken! BrauN had een leuk ideetje
"Ik denk dat die vent zn wijf verrekes hard af hed geslage" Zoiets?quote:Op maandag 26 december 2005 14:38 schreef guitarist.nl het volgende:
bij 13.40 +- wat zegt die kerel toch ?? ik dacht: "volgens mij heeft die vent haar vrijgezel geslagen"die ondertitels kloppen ook voor geen reed
Jepperdepepquote:Op maandag 26 december 2005 15:33 schreef B_BOY het volgende:
site nog steesd down?
ga pallets sorterenquote:Op maandag 26 december 2005 15:52 schreef Sterke_Yerke het volgende:
Volgens mij kun je ook te ver gaan![]()
respectquote:Op maandag 26 december 2005 15:57 schreef Sterke_Yerke het volgende:
[..]
Dat heb ik al eens gedaan(Echt waar)
1 x interresse staat genoteerd!quote:Op maandag 26 december 2005 15:55 schreef --Christiaan-- het volgende:
Als het ¤6 wordt wil ik wel, mits paypal
oftewel dat was tevens een tvpquote:Op maandag 26 december 2005 17:04 schreef Bog het volgende:
ik wil stemmen maar de site doet t neit
quote:
Kijk naar mijn post boven jequote:Op maandag 26 december 2005 17:04 schreef Bog het volgende:
ik wil stemmen maar de site doet t neit
Zeur niet man.quote:Op maandag 26 december 2005 15:52 schreef Sterke_Yerke het volgende:
Volgens mij kun je ook te ver gaan![]()
Ja, het publiek mag beslissen wat het wordt..behalve als het ons niet aanstaat.quote:Op maandag 26 december 2005 19:23 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
error: website tijdelijk niet beschikbaar of overbelast.
We hebben wel wat veroorzaakt![]()
ja je dacht toch zeker niet dat we hier in een democratie leven?quote:Op maandag 26 december 2005 20:17 schreef Laton het volgende:
[..]
Ja, het publiek mag beslissen wat het wordt..behalve als het ons niet aanstaat.![]()
Dat was toch ook de bedoelingquote:Op maandag 26 december 2005 19:23 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
error: website tijdelijk niet beschikbaar of overbelast.
We hebben wel wat veroorzaakt![]()
Als ze een ander woord kiezen straks..rtl boulevard ofzo inlichten..die zijn lauw genoeg om er een item van te maken.quote:Op maandag 26 december 2005 20:19 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Dat was toch ook de bedoeling
Of ze het woord nou accepteren of niet, we hebben een hele verkiezing beinvloed en waarschijnlijk een site platgelegd![]()
Dat zou idd tof zijnquote:Op maandag 26 december 2005 20:25 schreef Laton het volgende:
[..]
Als ze een ander woord kiezen straks..rtl boulevard ofzo inlichten..die zijn lauw genoeg om er een item van te maken.![]()
ja een half uur geleden jaquote:
quote:Op dinsdag 27 december 2005 11:39 schreef L.Mo het volgende:
O ja, de plicht roept, even stemmen...
moet je die motivatie ook es lezequote:Op dinsdag 27 december 2005 14:24 schreef NASDAQbastardo het volgende:
Stel kankerflikkernichten op die site, man. Bandstemmen, nog nooit van gehoord.
kanker-kachel bestaat alquote:Op dinsdag 27 december 2005 14:29 schreef Dirktator het volgende:
Watblieffffffffffff??? Als Kees dit heurt, zal hij niet blij zijn!
Lijkt me een goed idee om een boycot-actie op touw te zetten. Kan iemand even een website'tje aanmaken waar we onze stem goed duidelijk kunnen maken?
quote:
quote:Motivatie: Omdat niet iedereen het woord kent en het onderwerp bandstemmen momenteel een zeer actueel onderwerp is. (Zie artikel www.elsevier.nl bij cultuur en televisie)
dat is 'm niet. kankerkachel schrijf je zonder tussenstreepje.quote:Op dinsdag 27 december 2005 14:42 schreef Maikuuul het volgende:
Wtf :/ nu staatie op 22 ?
Dan staat er dus een verkeerde link in de OP ? alhoewel, kankerkachel staat er niet tussen :/quote:Op dinsdag 27 december 2005 14:45 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
[..]
dat is 'm niet. kankerkachel schrijf je zonder tussenstreepje.
aanklagen... die gast vermoorden ofzoquote:
Whehequote:Op dinsdag 27 december 2005 14:49 schreef Rainboww het volgende:
Sproitjes!!
http://www.woordvanhetjaar.nl/woord/2005/1071.html
ga je gang, hoe bereik je die mensen?quote:
En dan enquete fout schrijvenquote:Op dinsdag 27 december 2005 14:53 schreef BarraCupraCuda het volgende:
geachte heer/mevrouw
waarom is het woord kankerkachel weggehaalt?
dit riekt naar de reinste censuur! waarom is er nog een enquette en kiezen jullie niet gewoon zelf een woord?
dit is belachelijk!
met vriendelijke groet,
het Fok.nl kankerkachelteam
Kankerkachel woord van 2005, Deel 3. Nu op nummer één!!!
enquête, lulleau!quote:
quote:
iemand bevriend met een modje?quote:
wat denk je zelfquote:Op dinsdag 27 december 2005 15:07 schreef Woutey het volgende:
29e al
komop mensen stemmen!
maar hoe kan het zijn dat we ineens zo laag staan?
Lijkt me niet he, er is niet voor niks een code in een plaatje die je over moet typenquote:Op dinsdag 27 december 2005 15:07 schreef Woutey het volgende:
kunnen we niet iets met een proxyserver en een programmatje doen?
Of zo:quote:Op dinsdag 27 december 2005 14:53 schreef BarraCupraCuda het volgende:
geachte heer/mevrouw
waarom is het woord kankerkachel weggehaalt?
dit riekt naar de reinste censuur! waarom is er nog een enquette en kiezen jullie niet gewoon zelf een woord?
dit is belachelijk!
met vriendelijke groet,
het Fok.nl kankerkachelteam
Kankerkachel woord van 2005, Deel 3. Nu op nummer één!!!
Misschien wel beter gezien de ernst van de zaakquote:Er is in 2005 een geweldige woordvonst gedaan. Dan heb ik het niet over het nikszeggende 'bandstemmen' of het geweldig bedachte woord 'tsunami'. Het gaat mij om het woord dat volgens ruim 700 stemmers op nummer 1 had moeten staan. Namelijk het woord 'kankerkachel'.
Waarom het woord nu ineens verwijderd is, is volgens vele van ons een compleet raadsel. Ik denk dat iedereen er bij gebaat is om een systeem open en helder te houden. De betrouwbaarheid van u en uw site hebben er dan ook ernstig onder geleden door zomaar woorden te verwijderen.
Daarom vragen wij om het woord met het oorspronkelijke aantal stemmen terug te plaatsen en daarmee deze zaak af te handelen.
beidequote:Op dinsdag 27 december 2005 15:27 schreef L.Mo het volgende:
[..]
Of zo:
[..]
Misschien wel beter gezien de ernst van de zaak![]()
Ik zou het niet wetenquote:Op dinsdag 27 december 2005 15:07 schreef Woutey het volgende:
29e al
komop mensen stemmen!
maar hoe kan het zijn dat we ineens zo laag staan?
Staat dat er nu bij?quote:Op dinsdag 27 december 2005 15:33 schreef jpzegthallo het volgende:
Schone lei
We beginnen 2005 met frisse moed en een schone lei. Dit jaar zullen we strenger zijn: woorden die naar ons oordeel aan een subcultuur zijn gebonden worden verwijderd. Die kunnen terecht in onze zandbak op vetste.woordvanhetjaar.nl.
Opdat 2005 een fraaie woordenoogst mag brengen!
Omdat we weer opnieuw begonnen zijn he, met kanker-kachel ipv kankerkachelquote:
Je meent het?quote:Op dinsdag 27 december 2005 15:37 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Omdat we weer opnieuw begonnen zijn he, met kanker-kachel ipv kankerkachel![]()
mijne nu ookquote:Op dinsdag 27 december 2005 15:32 schreef BarraCupraCuda het volgende:
de mijne is al verzonden
Ow hehe, ik dacht dat je het echt niet snaptequote:
De subcultuur (incidentele) SBS6 kijkers is anders behoorlijk groot. Groter dan de Elsevier lezers (waar dat bandstemmen vandaan komt).quote:Op dinsdag 27 december 2005 15:33 schreef jpzegthallo het volgende:
Schone lei
We beginnen 2005 met frisse moed en een schone lei. Dit jaar zullen we strenger zijn: woorden die naar ons oordeel aan een subcultuur zijn gebonden worden verwijderd. Die kunnen terecht in onze zandbak op vetste.woordvanhetjaar.nl.
Opdat 2005 een fraaie woordenoogst mag brengen!
Met tussenstreepje. Leve de nieuwe spelling.quote:Op dinsdag 27 december 2005 15:43 schreef raistlin6 het volgende:
site doet het weer en inmiddels op de gedeelde 20e plaats
Ik wel hoorquote:Op dinsdag 27 december 2005 15:41 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ow hehe, ik dacht dat je het echt niet snapte![]()
idd bandstemmen......quote:Op dinsdag 27 december 2005 15:43 schreef Intxaurraga het volgende:
[..]
De subcultuur (incidentele) SBS6 kijkers is anders behoorlijk groot. Groter dan de Elsevier lezers (waar dat bandstemmen vandaan komt).
ik ookquote:Op dinsdag 27 december 2005 15:53 schreef PiRANiA het volgende:
gestemd
quote:
danny vond 't VETquote:Op dinsdag 27 december 2005 15:53 schreef ShaoliN het volgende:
In en in triest dat mensen zich uberhaupt bezig houden met dit hele geleuter. Daarbij ben ik benieuwd in hoeverre FOK! blij is dat er vanuit haar naam gemailt wordt naar de organisatie.
wij zijn toch ook het fok kankerkachel team??!!?!?quote:Op dinsdag 27 december 2005 15:53 schreef ShaoliN het volgende:
In en in triest dat mensen zich uberhaupt bezig houden met dit hele geleuter. Daarbij ben ik benieuwd in hoeverre FOK! blij is dat er vanuit haar naam gemailt wordt naar de organisatie.
quote:Op dinsdag 27 december 2005 15:06 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
[..]
iemand bevriend met een modje?![]()
quote:Op maandag 26 december 2005 08:39 schreef Danny het volgende:
kankerkachel staat op 1 met 536 stemmen. Jammer dat deze stand niet 100% bepalend is maar de resultaten van vorige maanden ook meetellen.
Ik denk niet dat kankerkachel het gaat worden, maar het zou wel VET zijn
doe je dingquote:
ik ben het weer met het lieve kiwibolletje eensquote:
Vond mezelf al heel goed dat ik </HTML> voor elkaar kreeg.. wordt alleen niet meegenomen door browser...quote:Op dinsdag 27 december 2005 16:14 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
php is niet in te voegen... als je dat soms probeerde
quote:27 dec 2005 14:09 | door: LOLBOY !!
Hee wanneer is mijn BAN op fok nou eens eindelijk afgelopen ???
Een maand geleden zeiden ze dat ie 48u ging duren![]()
Weet je van wie dat is?quote:Op dinsdag 27 december 2005 16:25 schreef Dirktator het volgende:
Gevonden in de reacties op woordvanhetjaar.nl:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
zag 'm ook, en dan te bedenken dat de faq juist voor dat soort user is opgesteldquote:Op dinsdag 27 december 2005 16:25 schreef Dirktator het volgende:
Gevonden in de reacties op woordvanhetjaar.nl:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
We kunnen ook met zn allen vol op sproitjes gaan stemmen. Die staat er al inquote:Op dinsdag 27 december 2005 16:39 schreef Radio-silence het volgende:
nu het legitieme woord dan: palletssorteren
Wie maakt hem aan?
ja oke!quote:Op dinsdag 27 december 2005 16:41 schreef Bravebart het volgende:
[..]
We kunnen ook met zn allen vol op sproitjes gaan stemmen. Die staat er al in
Wtf???? Das toch gewoon een heel normaal woordquote:Op dinsdag 27 december 2005 16:41 schreef Bravebart het volgende:
[..]
-edit- tering is die nou ook al verwijderd![]()
ik denk dat ze alles weg halen wat ook maar gezegd kan zijn door Kees of van Fok! afkomt...quote:Op dinsdag 27 december 2005 16:44 schreef Radio-silence het volgende:
[..]
Wtf???? Das toch gewoon een heel normaal woord![]()
Met 22 stemmenquote:Op dinsdag 27 december 2005 16:48 schreef Radio-silence het volgende:
hier het bewijs dat kankerkachel erop stond!
http://66.249.93.104/search?q=cache:Dmxeb1almxAJ:www.woordvanhetjaar.nl/woord/2005/1062.html+kankerkachel&hl=nl
lelijkskaalsquote:pimpen
63 stemmen
Aangemeld op: 10 november 2005, door: Bert Meesters
Vindplaats: televisie
Definitie: iets lelijkskaals versierenmooi maken allemaal gebaseert op dat prorgramma pimp my ride met xibit op mtv. vet of niet?
Motivatie: omdat t een handig woord is als je je fiets verniewd wil hebben ofzo? :S
de stem-knop is wegquote:Op dinsdag 27 december 2005 17:23 schreef Radio-silence het volgende:
hij doet het niet meer volgens mij![]()
Ach bij Boulevard krijg je het zeker wel. Die duiken overal op, zeker als er een relletje van kan ontstaanquote:Op dinsdag 27 december 2005 17:47 schreef sungaMsunitraM het volgende:
Stervend hoeren kankercensuur!![]()
Dat vraagt om represailles! Op z'n minst ff een mailtje naar alle media dat er gesjoemeld wordt
Over welke had je het ?quote:
Keeskachel halen ze toch zo weer weg, omdat het een lomp woord is. Kriebelziekte heeft meer kans te blijven staan.quote:Op dinsdag 27 december 2005 19:24 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
ok, iedereen op KeesKachel stemmen als wraak![]()
Stervende hoeren kanker verkiezing![]()
jah maar dit topic is als eerbetoon aan Keesquote:Op dinsdag 27 december 2005 19:27 schreef Nichevo het volgende:
[..]
Keeskachel halen ze toch zo weer weg, omdat het een lomp woord is. Kriebelziekte heeft meer kans te blijven staan.
Volgens mij werkt cookies weghalen niet helemaalquote:Op dinsdag 27 december 2005 19:58 schreef Woutey het volgende:
kun je vaker stemmen door de cookies weg te halen?
hm. je mag ook niet isntellen dat ze niuet weer mogen komen, want dan kom je nog niet eens langs dat plaatje met cijfersquote:Op dinsdag 27 december 2005 20:00 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Volgens mij werkt cookies weghalen niet helemaal![]()
Ik heb het 5 keer geprobeerd maar en kwam geen stem bij![]()
quote:Op dinsdag 27 december 2005 20:07 schreef LULboy het volgende:
Ik wou toenstrax stemmen op kanker-kachel en de bevestigingscode leek verdacht veel op kachel in tweaker-praat![]()
http://img403.imageshack.us/my.php?image=kachel5gx.jpg
KeesKachel staat nu op 31 stemmenquote:
dat gaan we nooit halen denk ik...quote:Op dinsdag 27 december 2005 20:17 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
KeesKachel staat nu op 31 stemmen![]()
wat is dat nu voor verkankerkacheld antwoordquote:Op dinsdag 27 december 2005 20:17 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
KeesKachel staat nu op 31 stemmen![]()
die is weggehaaldquote:Op dinsdag 27 december 2005 20:19 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
wat is dat nu voor verkankerkacheld antwoord
das geen woord
kankerkachel!
Precies, daarom met zijn allen stemmen op KeesKachel, ook al is het een kutwoord, we moeten het naar de eerste plaats halen als wraakquote:
zeer zekerquote:Op dinsdag 27 december 2005 20:23 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Precies, daarom met zijn allen stemmen op KeesKachel, ook al is het een kutwoord, we moeten het naar de eerste plaats halen als wraak![]()
Heb ik al gedaan, maar mooi niks van gehoordquote:Op dinsdag 27 december 2005 21:08 schreef --Christiaan-- het volgende:
Wie mailed boulevard?
keeskachel heeft nu de meeste stemmen van de nieuwe woorden, laten we gewoon die nemen met zijn allenquote:Op dinsdag 27 december 2005 21:39 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
Ik vind kriebelziekte wel de leukste dan om op te stemmen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |