Met 22 stemmenquote:Op dinsdag 27 december 2005 16:48 schreef Radio-silence het volgende:
hier het bewijs dat kankerkachel erop stond!
http://66.249.93.104/search?q=cache:Dmxeb1almxAJ:www.woordvanhetjaar.nl/woord/2005/1062.html+kankerkachel&hl=nl
lelijkskaalsquote:pimpen
63 stemmen
Aangemeld op: 10 november 2005, door: Bert Meesters
Vindplaats: televisie
Definitie: iets lelijkskaals versierenmooi maken allemaal gebaseert op dat prorgramma pimp my ride met xibit op mtv. vet of niet?
Motivatie: omdat t een handig woord is als je je fiets verniewd wil hebben ofzo? :S
de stem-knop is wegquote:Op dinsdag 27 december 2005 17:23 schreef Radio-silence het volgende:
hij doet het niet meer volgens mij![]()
Ach bij Boulevard krijg je het zeker wel. Die duiken overal op, zeker als er een relletje van kan ontstaanquote:Op dinsdag 27 december 2005 17:47 schreef sungaMsunitraM het volgende:
Stervend hoeren kankercensuur!![]()
Dat vraagt om represailles! Op z'n minst ff een mailtje naar alle media dat er gesjoemeld wordt
Over welke had je het ?quote:
Keeskachel halen ze toch zo weer weg, omdat het een lomp woord is. Kriebelziekte heeft meer kans te blijven staan.quote:Op dinsdag 27 december 2005 19:24 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
ok, iedereen op KeesKachel stemmen als wraak![]()
Stervende hoeren kanker verkiezing![]()
jah maar dit topic is als eerbetoon aan Keesquote:Op dinsdag 27 december 2005 19:27 schreef Nichevo het volgende:
[..]
Keeskachel halen ze toch zo weer weg, omdat het een lomp woord is. Kriebelziekte heeft meer kans te blijven staan.
Volgens mij werkt cookies weghalen niet helemaalquote:Op dinsdag 27 december 2005 19:58 schreef Woutey het volgende:
kun je vaker stemmen door de cookies weg te halen?
hm. je mag ook niet isntellen dat ze niuet weer mogen komen, want dan kom je nog niet eens langs dat plaatje met cijfersquote:Op dinsdag 27 december 2005 20:00 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Volgens mij werkt cookies weghalen niet helemaal![]()
Ik heb het 5 keer geprobeerd maar en kwam geen stem bij![]()
quote:Op dinsdag 27 december 2005 20:07 schreef LULboy het volgende:
Ik wou toenstrax stemmen op kanker-kachel en de bevestigingscode leek verdacht veel op kachel in tweaker-praat![]()
http://img403.imageshack.us/my.php?image=kachel5gx.jpg
KeesKachel staat nu op 31 stemmenquote:
dat gaan we nooit halen denk ik...quote:Op dinsdag 27 december 2005 20:17 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
KeesKachel staat nu op 31 stemmen![]()
wat is dat nu voor verkankerkacheld antwoordquote:Op dinsdag 27 december 2005 20:17 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
KeesKachel staat nu op 31 stemmen![]()
die is weggehaaldquote:Op dinsdag 27 december 2005 20:19 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
wat is dat nu voor verkankerkacheld antwoord
das geen woord
kankerkachel!
Precies, daarom met zijn allen stemmen op KeesKachel, ook al is het een kutwoord, we moeten het naar de eerste plaats halen als wraakquote:
zeer zekerquote:Op dinsdag 27 december 2005 20:23 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Precies, daarom met zijn allen stemmen op KeesKachel, ook al is het een kutwoord, we moeten het naar de eerste plaats halen als wraak![]()
Heb ik al gedaan, maar mooi niks van gehoordquote:Op dinsdag 27 december 2005 21:08 schreef --Christiaan-- het volgende:
Wie mailed boulevard?
keeskachel heeft nu de meeste stemmen van de nieuwe woorden, laten we gewoon die nemen met zijn allenquote:Op dinsdag 27 december 2005 21:39 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
Ik vind kriebelziekte wel de leukste dan om op te stemmen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |