Volgens mij werkt cookies weghalen niet helemaalquote:Op dinsdag 27 december 2005 19:58 schreef Woutey het volgende:
kun je vaker stemmen door de cookies weg te halen?
hm. je mag ook niet isntellen dat ze niuet weer mogen komen, want dan kom je nog niet eens langs dat plaatje met cijfersquote:Op dinsdag 27 december 2005 20:00 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Volgens mij werkt cookies weghalen niet helemaal![]()
Ik heb het 5 keer geprobeerd maar en kwam geen stem bij![]()
quote:Op dinsdag 27 december 2005 20:07 schreef LULboy het volgende:
Ik wou toenstrax stemmen op kanker-kachel en de bevestigingscode leek verdacht veel op kachel in tweaker-praat![]()
http://img403.imageshack.us/my.php?image=kachel5gx.jpg
KeesKachel staat nu op 31 stemmenquote:
dat gaan we nooit halen denk ik...quote:Op dinsdag 27 december 2005 20:17 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
KeesKachel staat nu op 31 stemmen![]()
wat is dat nu voor verkankerkacheld antwoordquote:Op dinsdag 27 december 2005 20:17 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
KeesKachel staat nu op 31 stemmen![]()
die is weggehaaldquote:Op dinsdag 27 december 2005 20:19 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
wat is dat nu voor verkankerkacheld antwoord
das geen woord
kankerkachel!
Precies, daarom met zijn allen stemmen op KeesKachel, ook al is het een kutwoord, we moeten het naar de eerste plaats halen als wraakquote:
zeer zekerquote:Op dinsdag 27 december 2005 20:23 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Precies, daarom met zijn allen stemmen op KeesKachel, ook al is het een kutwoord, we moeten het naar de eerste plaats halen als wraak![]()
Heb ik al gedaan, maar mooi niks van gehoordquote:Op dinsdag 27 december 2005 21:08 schreef --Christiaan-- het volgende:
Wie mailed boulevard?
keeskachel heeft nu de meeste stemmen van de nieuwe woorden, laten we gewoon die nemen met zijn allenquote:Op dinsdag 27 december 2005 21:39 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
Ik vind kriebelziekte wel de leukste dan om op te stemmen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |