Lijkt me niet he, er is niet voor niks een code in een plaatje die je over moet typenquote:Op dinsdag 27 december 2005 15:07 schreef Woutey het volgende:
kunnen we niet iets met een proxyserver en een programmatje doen?
Of zo:quote:Op dinsdag 27 december 2005 14:53 schreef BarraCupraCuda het volgende:
geachte heer/mevrouw
waarom is het woord kankerkachel weggehaalt?
dit riekt naar de reinste censuur! waarom is er nog een enquette en kiezen jullie niet gewoon zelf een woord?
dit is belachelijk!
met vriendelijke groet,
het Fok.nl kankerkachelteam
Kankerkachel woord van 2005, Deel 3. Nu op nummer één!!!
Misschien wel beter gezien de ernst van de zaakquote:Er is in 2005 een geweldige woordvonst gedaan. Dan heb ik het niet over het nikszeggende 'bandstemmen' of het geweldig bedachte woord 'tsunami'. Het gaat mij om het woord dat volgens ruim 700 stemmers op nummer 1 had moeten staan. Namelijk het woord 'kankerkachel'.
Waarom het woord nu ineens verwijderd is, is volgens vele van ons een compleet raadsel. Ik denk dat iedereen er bij gebaat is om een systeem open en helder te houden. De betrouwbaarheid van u en uw site hebben er dan ook ernstig onder geleden door zomaar woorden te verwijderen.
Daarom vragen wij om het woord met het oorspronkelijke aantal stemmen terug te plaatsen en daarmee deze zaak af te handelen.
beidequote:Op dinsdag 27 december 2005 15:27 schreef L.Mo het volgende:
[..]
Of zo:
[..]
Misschien wel beter gezien de ernst van de zaak![]()
Ik zou het niet wetenquote:Op dinsdag 27 december 2005 15:07 schreef Woutey het volgende:
29e al
komop mensen stemmen!
maar hoe kan het zijn dat we ineens zo laag staan?
Staat dat er nu bij?quote:Op dinsdag 27 december 2005 15:33 schreef jpzegthallo het volgende:
Schone lei
We beginnen 2005 met frisse moed en een schone lei. Dit jaar zullen we strenger zijn: woorden die naar ons oordeel aan een subcultuur zijn gebonden worden verwijderd. Die kunnen terecht in onze zandbak op vetste.woordvanhetjaar.nl.
Opdat 2005 een fraaie woordenoogst mag brengen!
Omdat we weer opnieuw begonnen zijn he, met kanker-kachel ipv kankerkachelquote:
Je meent het?quote:Op dinsdag 27 december 2005 15:37 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Omdat we weer opnieuw begonnen zijn he, met kanker-kachel ipv kankerkachel![]()
mijne nu ookquote:Op dinsdag 27 december 2005 15:32 schreef BarraCupraCuda het volgende:
de mijne is al verzonden
Ow hehe, ik dacht dat je het echt niet snaptequote:
De subcultuur (incidentele) SBS6 kijkers is anders behoorlijk groot. Groter dan de Elsevier lezers (waar dat bandstemmen vandaan komt).quote:Op dinsdag 27 december 2005 15:33 schreef jpzegthallo het volgende:
Schone lei
We beginnen 2005 met frisse moed en een schone lei. Dit jaar zullen we strenger zijn: woorden die naar ons oordeel aan een subcultuur zijn gebonden worden verwijderd. Die kunnen terecht in onze zandbak op vetste.woordvanhetjaar.nl.
Opdat 2005 een fraaie woordenoogst mag brengen!
Met tussenstreepje. Leve de nieuwe spelling.quote:Op dinsdag 27 december 2005 15:43 schreef raistlin6 het volgende:
site doet het weer en inmiddels op de gedeelde 20e plaats
Ik wel hoorquote:Op dinsdag 27 december 2005 15:41 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ow hehe, ik dacht dat je het echt niet snapte![]()
idd bandstemmen......quote:Op dinsdag 27 december 2005 15:43 schreef Intxaurraga het volgende:
[..]
De subcultuur (incidentele) SBS6 kijkers is anders behoorlijk groot. Groter dan de Elsevier lezers (waar dat bandstemmen vandaan komt).
ik ookquote:Op dinsdag 27 december 2005 15:53 schreef PiRANiA het volgende:
gestemd
quote:
danny vond 't VETquote:Op dinsdag 27 december 2005 15:53 schreef ShaoliN het volgende:
In en in triest dat mensen zich uberhaupt bezig houden met dit hele geleuter. Daarbij ben ik benieuwd in hoeverre FOK! blij is dat er vanuit haar naam gemailt wordt naar de organisatie.
wij zijn toch ook het fok kankerkachel team??!!?!?quote:Op dinsdag 27 december 2005 15:53 schreef ShaoliN het volgende:
In en in triest dat mensen zich uberhaupt bezig houden met dit hele geleuter. Daarbij ben ik benieuwd in hoeverre FOK! blij is dat er vanuit haar naam gemailt wordt naar de organisatie.
quote:Op dinsdag 27 december 2005 15:06 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
[..]
iemand bevriend met een modje?![]()
quote:Op maandag 26 december 2005 08:39 schreef Danny het volgende:
kankerkachel staat op 1 met 536 stemmen. Jammer dat deze stand niet 100% bepalend is maar de resultaten van vorige maanden ook meetellen.
Ik denk niet dat kankerkachel het gaat worden, maar het zou wel VET zijn
doe je dingquote:
ik ben het weer met het lieve kiwibolletje eensquote:
Vond mezelf al heel goed dat ik </HTML> voor elkaar kreeg.. wordt alleen niet meegenomen door browser...quote:Op dinsdag 27 december 2005 16:14 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
php is niet in te voegen... als je dat soms probeerde
quote:27 dec 2005 14:09 | door: LOLBOY !!
Hee wanneer is mijn BAN op fok nou eens eindelijk afgelopen ???
Een maand geleden zeiden ze dat ie 48u ging duren![]()
Weet je van wie dat is?quote:Op dinsdag 27 december 2005 16:25 schreef Dirktator het volgende:
Gevonden in de reacties op woordvanhetjaar.nl:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
zag 'm ook, en dan te bedenken dat de faq juist voor dat soort user is opgesteldquote:Op dinsdag 27 december 2005 16:25 schreef Dirktator het volgende:
Gevonden in de reacties op woordvanhetjaar.nl:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
We kunnen ook met zn allen vol op sproitjes gaan stemmen. Die staat er al inquote:Op dinsdag 27 december 2005 16:39 schreef Radio-silence het volgende:
nu het legitieme woord dan: palletssorteren
Wie maakt hem aan?
ja oke!quote:Op dinsdag 27 december 2005 16:41 schreef Bravebart het volgende:
[..]
We kunnen ook met zn allen vol op sproitjes gaan stemmen. Die staat er al in
Wtf???? Das toch gewoon een heel normaal woordquote:Op dinsdag 27 december 2005 16:41 schreef Bravebart het volgende:
[..]
-edit- tering is die nou ook al verwijderd![]()
ik denk dat ze alles weg halen wat ook maar gezegd kan zijn door Kees of van Fok! afkomt...quote:Op dinsdag 27 december 2005 16:44 schreef Radio-silence het volgende:
[..]
Wtf???? Das toch gewoon een heel normaal woord![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |