respectquote:Op maandag 26 december 2005 15:57 schreef Sterke_Yerke het volgende:
[..]
Dat heb ik al eens gedaan(Echt waar)
1 x interresse staat genoteerd!quote:Op maandag 26 december 2005 15:55 schreef --Christiaan-- het volgende:
Als het ¤6 wordt wil ik wel, mits paypal
oftewel dat was tevens een tvpquote:Op maandag 26 december 2005 17:04 schreef Bog het volgende:
ik wil stemmen maar de site doet t neit
quote:
Kijk naar mijn post boven jequote:Op maandag 26 december 2005 17:04 schreef Bog het volgende:
ik wil stemmen maar de site doet t neit
Zeur niet man.quote:Op maandag 26 december 2005 15:52 schreef Sterke_Yerke het volgende:
Volgens mij kun je ook te ver gaan![]()
Ja, het publiek mag beslissen wat het wordt..behalve als het ons niet aanstaat.quote:Op maandag 26 december 2005 19:23 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
error: website tijdelijk niet beschikbaar of overbelast.
We hebben wel wat veroorzaakt![]()
ja je dacht toch zeker niet dat we hier in een democratie leven?quote:Op maandag 26 december 2005 20:17 schreef Laton het volgende:
[..]
Ja, het publiek mag beslissen wat het wordt..behalve als het ons niet aanstaat.![]()
Dat was toch ook de bedoelingquote:Op maandag 26 december 2005 19:23 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
error: website tijdelijk niet beschikbaar of overbelast.
We hebben wel wat veroorzaakt![]()
Als ze een ander woord kiezen straks..rtl boulevard ofzo inlichten..die zijn lauw genoeg om er een item van te maken.quote:Op maandag 26 december 2005 20:19 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Dat was toch ook de bedoeling
Of ze het woord nou accepteren of niet, we hebben een hele verkiezing beinvloed en waarschijnlijk een site platgelegd![]()
Dat zou idd tof zijnquote:Op maandag 26 december 2005 20:25 schreef Laton het volgende:
[..]
Als ze een ander woord kiezen straks..rtl boulevard ofzo inlichten..die zijn lauw genoeg om er een item van te maken.![]()
ja een half uur geleden jaquote:
quote:Op dinsdag 27 december 2005 11:39 schreef L.Mo het volgende:
O ja, de plicht roept, even stemmen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |