Ik kan mij geen mooier afscheid wensen. Tabee!quote:Op maandag 26 december 2005 00:14 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
Tering HEERLIJK!!!!!!! Met je bezopen muil en een koptelefoon op standje "gegarandeerde gehoorbeschadiging" het jaar uit drinken.
Waaaaaaaaaat?quote:Op maandag 26 december 2005 00:14 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
Tering HEERLIJK!!!!!!! Met je bezopen muil en een koptelefoon op standje "gegarandeerde gehoorbeschadiging" het jaar uit drinken.
Helaas moest ik dit nog meemaken.quote:Op maandag 26 december 2005 00:15 schreef MrX1982 het volgende:
I am a dreamer but when I wake,
You can't break my spirit - it's my dreams you take.
Zet eens iets op van Morbid Angel....quote:Op maandag 26 december 2005 00:14 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
Nee, deze week gaat er niks anders op dan radio 2quote:Op maandag 26 december 2005 00:16 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Zet eens iets op van Morbid Angel....![]()
Ga dan ook eerder naar bed.quote:Op maandag 26 december 2005 00:16 schreef Johan_de_With het volgende:
Helaas moest ik dit nog meemaken.
Zoals ik al in SC had gemeld wou ik graag een bijdrage van Multatuli. En drugshond, als ik iets wil.. dan doe ik daarvoor mijn best...quote:Op maandag 26 december 2005 00:15 schreef Drugshond het volgende:
@sigme, lol dat topic krijgt een serieuze wending (zoals je ook had voorspeld)..
Inmiddels 3x gelezen.. maar nog steeds geen passend antwoord klaar.
Weemoedige kerstgevoelens.quote:Op maandag 26 december 2005 00:20 schreef Johan_de_With het volgende:
Zit niet te gleuven over dromen, man.
Als ik jarig benquote:Op maandag 26 december 2005 00:21 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Weemoedige kerstgevoelens.
Wat een bagger. Wanneer is het januari.
quote:Op maandag 26 december 2005 00:21 schreef sigme het volgende:
Zoals ik al in SC had gemeld wou ik graag een bijdrage van Multatuli. En drugshond, als ik iets wil.. dan doe ik daarvoor mijn best...
Ik ben er erg content mee![]()
Ja je steunt allerlei goede doelen. Daar draaien die loterijen toch om?quote:Op maandag 26 december 2005 00:27 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
als het goed is heeft de staatloterij een mooi verjaarscadeau voor me
Steun ik daarmee goeie doelen??? Das toch de postcodegedoe??quote:Op maandag 26 december 2005 00:30 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Ja je steunt allerlei goede doelen. Daar draaien die loterijen toch om?.
Geld.
quote:Op maandag 26 december 2005 00:30 schreef Drugshond het volgende:
[..]
(right one... maar nu is het feest)
quote:You scored as atheism.
You are... an atheist, though you probably already knew this. Also, you probably have several people praying daily for your soul. Instead of simply being "nonreligious," atheists strongly believe in the lack of existence of a higher being, or God.
atheism 79%
Islam 54%
Paganism 54%
Christianity 42%
agnosticism 33%
Buddhism 33%
Judaism 25%
Satanism 17%
Hinduism 8%
Ik dacht dat goede doelen altijd een dekmantal waren van de lotterijen.quote:Op maandag 26 december 2005 00:36 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
Steun ik daarmee goeie doelen??? Das toch de postcodegedoe??
Verkoop de huid niet voordat de beer is geschotenquote:Ik doneer alleen aan het Sophia kinderziekenhuis en het Ronald McDonald gasthuis hier jaarlijk een bedrag, en elk jaar nog een bedrag aan een wisselde instantie. Dat vind ik al weer zat.
Met de staats doe ik gewoon mee om dat kapitale pand te kunnen kopen in Kralingen
ik zit op 10 mbps ipv de 12, maar ik zit redelijk ver van de centrale af en in een redelijk oud flatgebouw, dat wil wel schelen.quote:Op maandag 26 december 2005 00:53 schreef MrX1982 het volgende:
Ik haal de nieuwe snelheid van mijn adsl verbinding niet. Ik kom 200kB tekort.
* DoG geeft M. een glaasje rode wijn en een knuffelquote:Op maandag 26 december 2005 00:55 schreef Monidique het volgende:
De shizzle in de whizzle, fuck dat shit, fuck my shit, ik fuck je shit up.
quote:atheism 96%
Satanism 79%
Buddhism 71%
Islam 71% ( had ik wel verwacht, eigenlijk een paar % hoger)
Paganism 71%
agnosticism 71%
Judaism 54%
Hinduism 29%
Christianity 25%
Ik heb al een biertje,quote:Op maandag 26 december 2005 00:59 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
* DoG geeft M. een glaasje rode wijn en een knuffel
nou dan krijg je alleen maar een knuffelquote:
Sov Godtquote:Op maandag 26 december 2005 01:04 schreef sigme het volgende:
Christus te paard wat is het laat. Oefenen voor oudejaarsnacht, zal ik maar zeggen.
Maar nu is het toch bedtijd.
Weltrusten allemaal!
Welke religie past bij jou.... ?quote:Op maandag 26 december 2005 01:13 schreef Monidique het volgende:
Wat is dat voor test?
quote:Op maandag 26 december 2005 01:13 schreef Monidique het volgende:
Wat is dat voor test?
quote:Op maandag 26 december 2005 00:30 schreef Drugshond het volgende:
(right one... maar nu is het feest)
1 2 3 4 5 6 7 8 9 | Satanism - 75% Buddism - 54% Paganism - 54% agnost.. - 50% Judaism - 25% Christianity - 21% Hinduism - 21% Islam - 21% |
1 2 3 4 5 6 7 8 9 | Hinduism 83% agnosticism 67% Satanism 63% Buddhism 63% atheism 50% Paganism 50% Christianity 29% Judaism 17% |
PI:quote:Your beliefs are most similar to those of Islam. Do more research on Islam and possibly consider taking the shahadah and officially becoming a Muslim, if you aren't already.
Er zijn mensen die voor me ziel bidden, wat liefquote:You are... an atheist, though you probably already knew this. Also, you probably have several people praying daily for your soul. Instead of simply being "nonreligious," atheists strongly believe in the lack of existence of a higher being, or God.
Die extra chromosoom blijft lastigquote:Op maandag 26 december 2005 01:43 schreef Monidique het volgende:
Tpoch grappig, dat ik zo'n afwijkend resultaat krijg.
Is dat je kat ?????????quote:
quote:Op maandag 26 december 2005 01:59 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
Is dat je kat ?????????
Don't shoot the messengerquote:Op maandag 26 december 2005 01:59 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
Is dat je kat ?????????
Hee, heb je een nieuwe kittenquote:Op maandag 26 december 2005 02:01 schreef Monidique het volgende:
[..].
Nee, maar dit wel.
[afbeelding]
truste, en tot strakkiesquote:
Nee, hoor, dit is nog steeds de real deal.quote:Op maandag 26 december 2005 02:03 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
Hee, heb je een nieuwe kitten???
Of vergis ik me nou gewoon in de grote van het beessie ?
quote:Op maandag 26 december 2005 02:11 schreef Monidique het volgende:
Hahaha!
Nee, dat is een schoon shirt voor mij, maar Sammy heeft de geweldige neiging om op witte dingen te gaan zitten.quote:Op maandag 26 december 2005 02:14 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
Heb jij overal witte handdoekies voor het beessie liggen ofzo??
quote:wel lieve foto trouwens
quote:Op maandag 26 december 2005 02:20 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:net een looney tunes cartoon beessie met die look
Ik vermoedde dat het geen probleem was en dat je hier toch een opmerking over ging maken. Waarvan akte.quote:Op maandag 26 december 2005 02:45 schreef Monidique het volgende:
Ik dacht dat we niet meer gingen plakken zonder toesteming, ExtraWaskrach<tab>?
Maar goed, ik ben naar mijn opa en oma geweest.
hihiquote:Op maandag 26 december 2005 02:48 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Ik vermoedde dat het geen probleem was en dat je hier toch een opmerking over ging maken. Waarvan akte.
Zeer zeker. Gekaart he.quote:Was het gezellig?
Goed, hier ben ik snel klaar mee.quote:Op maandag 26 december 2005 02:49 schreef Monidique het volgende:
[..]
hihi
[..]
Zeer zeker. Gekaart he.
Zulks een zwakke verdediging dan weer hé?quote:
Ah, interessant, terwijl Bush de NSA al 30x toestemming had gegeven om ermee door te gaan.quote:Powell kritisch over afluisterpraktijken
Uitgegeven: 25 december 2005 22:37
AMSTERDAM - De voormalige Amerikaanse minister van buitenlandse zaken Colin Powell heeft zondag bedekte kritiek geuit op het afluisteren van mogelijke terreurverdachten in opdracht van president George Bush. Volgens Powell is het afluisteren gerechtvaardigd, maar had de rechter daarbij waarschijnlijk niet omzeild moeten worden.
Powell zei verder in een interview op de Amerikaanse televisiezender ABC dat hij zelf als lid van Bush' regering niet op de hoogte was van de afluisterpraktijken.
Machiavelli hé? Doel heiligt de middelen, en die Bill of Rights is toch maar een idioot papiertje wat die idioten hebben opgesteld die zich 'de vaders van Amerika' noemen. En privacy? Tsssk, vragen om privacy is landverraad.quote:Privacy
Bush heeft vorige week in een brief aan het Congres het in het geheim afluisteren van mogelijke terreurverdachten verdedigd met een beroep op de nationale veiligheid. Volgens Bush is de veiligheid van de VS belangrijker dan de mogelijke illegale schendingen van de privacy van verdachten.
Ah, dus men hád er wel wat van geleerd, maar tijdelijk.quote:De krant The New York Times meldde tien dagen geleden dat Bush sinds de aanslagen van 11 september 2001 mensen heeft laten afluisteren zonder gerechtelijke toestemming. Daarmee omzeilde de president onder meer een justitiële toetsingscommissie die eind jaren '70 werd opgericht na de Watergate-affaire.
Heeft? Ah, hij stelt zich dan bóven de wet? Fijn, een autocratie, daar zit ik echt op te wachten.quote:Schandelijk
Bush stelt dat hij als president en opperbevelhebber "de constitutionele verantwoordelijkheid en het constitutionele gezag" heeft
De afgelopen 20 jaar, is het land toen ooit níet in oorlog geweest?quote:het land te beschermen. Hij noemde het "schandelijk" dat het bestaan van het geheime afluisterprogramma "in oorlogstijd"
Stel je voor, vrijheid van pers hoort thuis in een bananenrepubliek (USA staat op de 13-17e plek, NL op een gedeelde 2e. Dat je dit dan zelf door n foutje naar buiten brengt is dus de schuld van de pers.quote:was gelekt.
Mevrouke impliceert wel meer. En ja dat is een drogreden van mijn kant. Ik ga niet eens zóeken naar een CIA-gevangenis-bron.quote:Minister van justitie Alberto Gonzales betoogt dat het Congres Bush na 11/09 in wezen brede bevoegdheden heeft verleend, waaronder impliciet het afluisteren van verdachten. "Ons standpunt is dat de machtiging tot het gebruik van militair geweld, die kort na 11/09 door het Congres werd verleend, dat gezag impliceert", zei Gonzales.
quote:Since its publication, Il Principe has become a legendary handbook on how to become and remain a ruler.
quote:You scored as Paganism.
Your beliefs are most closely aligned with those of paganism, Wicca, or a similar earth-based religion. You may also follow a Native American religion.
1 2 3 4 5 6 7 8 9 | atheism 67% agnosticism 63% Satanism 58% Buddhism 50% Islam 46% Judaism 38% Christianity 33% Hinduism 29% |
Beschouw het niet als kritiek of afkeuring, maar zou het komen omdat je veel beter weet waar je tegen bent i.p.v. waar je vóór bent?quote:Op maandag 26 december 2005 01:43 schreef Monidique het volgende:
Tpoch grappig, dat ik zo'n afwijkend resultaat krijg.
Cort van der Linden en Kuyper zijn toch wel mensen die het verdienen om voort te leven in onze herinnering. Cort van der Linden heeft de schoolstrijd opgelost op een onwarschijnlijk goede manier, het land buiten de oorlog gehouden, wilde wilhelmina op het juiste spoor gehouden enz enz.quote:Op maandag 26 december 2005 00:00 schreef sigme het volgende:
Oei.
Ik weet niets van die tijd, tenminste, niets met betrekking tot die premiers. Ik heb wel even in het topic rondgekeken, maar ik vrees dat biografiën, zeker beknopte, een te beperkt beeld geven om mijn oordeel op te baseren.
Ik doe vaak wel even wat moeite om wat achtergrondinformatie op te scharrelen om mij een mening te vormen over iets waarvan ik weinig weet, maar zoveel premiers, dat is me wat veel werk.
Is er een hedendaagse relevantie in het bestuderen van een dezer in het bijzonder?
Ok, vooruit, dan zal ik in vaders boekenkast gaan kijken wat we daarover hebben staan.quote:Op maandag 26 december 2005 09:52 schreef LodewijkNapoleon het volgende:
[..]
Cort van der Linden en Kuyper zijn toch wel mensen die het verdienen om voort te leven in onze herinnering. Cort van der Linden heeft de schoolstrijd opgelost op een onwarschijnlijk goede manier, het land buiten de oorlog gehouden, wilde wilhelmina op het juiste spoor gehouden enz enz.
quote:Ook wilde ik je gisteren nog bedanken voor alle morele steun die ik afgelopen tijd als mens van je mocht ontvangen, maar daar kwam ik niet toe omdat het topic al dicht was, dus bij deze.![]()
Ik onderstreep deze postquote:Op maandag 26 december 2005 04:02 schreef Monidique het volgende:
Amerika doet me denken aan Rosemary's baby.
Hoeren?quote:Op maandag 26 december 2005 11:26 schreef pberends het volgende:
hohohoo
Niet bij mij, ik ben echt een boefjequote:Op maandag 26 december 2005 11:29 schreef Mutant01 het volgende:
Waarom scoort de Islam altijd zo hoog
Omdat het zwaard sterker is dan de pen.quote:Op maandag 26 december 2005 11:29 schreef Mutant01 het volgende:
Waarom scoort de Islam altijd zo hoog
Daarom is het ook de testquote:Op maandag 26 december 2005 11:39 schreef Sidekick het volgende:
Ik vind de test onduidelijk, verwarrend en tegenstrijdig.
Je kan gewoon niet nadenken.quote:Op maandag 26 december 2005 11:39 schreef Sidekick het volgende:
Ik vind de test onduidelijk, verwarrend en tegenstrijdig.
Overdoses fantaquote:
OMG.... lijkt wel een posting van BSBquote:Op maandag 26 december 2005 11:40 schreef Mutant01 het volgende:
Islam 100%
Buddhism 67%
Judaism 50%
Christianity 33%
Paganism 29%
agnosticism 29%
Satanism 25%
Hinduism 13%
atheism 8%
quote:Op maandag 26 december 2005 11:42 schreef Drugshond het volgende:
[..]
OMG.... lijkt wel een posting van BSB![]()
quote:agnosticism 83%
Buddhism 75%
Paganism 67%
atheism 67%
Satanism 46%
Hinduism 38%
Islam 33%
Judaism 33%
Christianity 29%
Een atheïst is veel te zeker van zijn zaak.quote:Op maandag 26 december 2005 11:48 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
wat is eigelijk precies het verschil tussen agnost en atheist?
quote:Model agnosticism—the view that philosophical and metaphysical questions are not ultimately verifiable but that a model of malleable assumption should be built upon rational thought. Note that this branch of agnosticism differs from others in that it does not focus upon the question of a deity's existence.
Ja echt vaag hequote:Op maandag 26 december 2005 11:51 schreef Drugshond het volgende:
[..]
100 % islam.....
Heb je soms zitten spieken. ?!?![]()
Wat krijg je als winnings?quote:Op maandag 26 december 2005 11:52 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ja echt vaag heGewoon in 1 keer full house!
Lets hope so!quote:Op maandag 26 december 2005 11:53 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
Wat krijg je als winnings?
Al die maagden voor je dood??
Voor je dood zelfs.quote:Op maandag 26 december 2005 11:53 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
Wat krijg je als winnings?
Al die maagden voor je dood??
Nee, ik hield nog wat christelijkheid over, hoewel ik Jezus geen god acht. Ik denk dat het toch samenhangt met andere godsoordelenquote:Op maandag 26 december 2005 11:48 schreef Mutant01 het volgende:
Volgens mij streept de test Christianity meteen al af als je zegt dat Jezus geen God is.
Perverse gedachten op 2e kerstdag.quote:Op maandag 26 december 2005 11:58 schreef Mutant01 het volgende:
Doodgeneukt door maagden bedoelt ie!?
Ik ben dan wel atheist, maar ook een ranzig mannetjequote:Op maandag 26 december 2005 12:00 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Perverse gedachten op 2e kerstdag.
Gelukkig ben ik atheist.
Ja goed, maar volgens mij steekt de test niet zo in elkaar. Als je Jezus niet als God acht, pas je sowieso niet in het Christendom volgens mij.quote:Op maandag 26 december 2005 11:59 schreef sigme het volgende:
[..]
Nee, ik hield nog wat christelijkheid over, hoewel ik Jezus geen god acht. Ik denk dat het toch samenhangt met andere godsoordelen.
Aangezien er volgens mij geheel geen goden zijn is jezus geen god geen blijk van onchristelijkheid maar van atheisme.
Dat lijkt me onwaarschijnlijk. Er zijn binnen het christendom net zo goed stromingen die Jezus niet als (manifestatie van) God zien.quote:Op maandag 26 december 2005 12:02 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ja goed, maar volgens mij steekt de test niet zo in elkaar. Als je Jezus niet als God acht, pas je sowieso niet in het Christendom volgens mij.
Geloof dat er maar een paar stromingen zijn binnen het christendom die Jezus als god zien, maar denk wel dat het helpt om je omlaag te helpen ja.quote:Op maandag 26 december 2005 12:02 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ja goed, maar volgens mij steekt de test niet zo in elkaar. Als je Jezus niet als God acht, pas je sowieso niet in het Christendom volgens mij.
athe·ïs·me (het ~)quote:Op maandag 26 december 2005 11:48 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
wat is eigelijk precies het verschil tussen agnost en atheist?
Right !!quote:Op maandag 26 december 2005 12:02 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
Ik ben dan wel atheist, maar ook een ranzig mannetje
Agnost zijn kan tevens inhouden dat je de vraag of er wel of geen God bestaat niet relevant acht. Zie mijn omschrijving even hierboven. Ik vind (de omschrijving van) atheïsme veel te veel de nadruk leggen op de vraag of er een God bestaat.quote:Op maandag 26 december 2005 12:05 schreef sigme het volgende:
[..]
athe·ïs·me (het ~)
1 levensbeschouwing die uitgaat van niet-bestaan of niet-bestaanbaarheid van een god
ag·nost (de ~ (m.), ~en)
1 agnosticus
ag·nos·ti·cis·me (het ~)
1 [fil.] levensbeschouwing die ervan uitgaat dat men de eerste oorzaak der dingen (God, het absolute) niet kan kennen
Een agnost sluit niet uit dat er een god (goden) is of zou kunnen zijn.
Een atheist zegt dat god / goden uit aard der zaak niet bestaan.
Ik ben atheist.
?!. hashen.... dus mijn p2p snelheid zal zodadelijk weer toenemen ??. Meer seeders op het netwerkquote:Op maandag 26 december 2005 12:12 schreef Mutant01 het volgende:
De Hasj is weer begonnen he!!!!! Al die moslims zijn weer aan het hashen!
Ik werk in meerdere tempelsquote:Op maandag 26 december 2005 12:06 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Right !!
Bier-o-religie.
Geeft niks ik ga ook weekelijks naar die tempel om te biechten. (achter een prethaak)
Dat komt toch overeen met wat ik zeg?quote:Op maandag 26 december 2005 12:09 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Agnost zijn kan tevens inhouden dat je de vraag of er wel of geen God bestaat niet relevant acht. Zie mijn omschrijving even hierboven. Ik vind (de omschrijving van) atheïsme veel te veel de nadruk leggen op de vraag of er een God bestaat.
Hey kijk naar mijn trofee.quote:Op maandag 26 december 2005 12:14 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
Ik werk in meerdere tempels
Ben ik dan een hoogpriester????
Of een sjamaan![]()
Tsss, uitverkorenen hebben alleen maar last van hun taak. Als geestelijke heb je alleen het plezierquote:Op maandag 26 december 2005 12:17 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Hey kijk naar mijn trofee.
Ik ben de uitverkorende.... (en ik ben nog niet eens een timmerman).
He, waar is die test?quote:Op maandag 26 december 2005 09:17 schreef Yildiz het volgende:
[..]
[ code verwijderd ]
Wát?
any of various religions other than Christianity or Judaism or Islamism
http://wordnet.princeton.edu/perl/webwn
dáár kan ik wel in komen
Within a European Christian context, paganism is a catch-all term which has come to connote a broad set of not necessarily compatible religious beliefs and practices (see Cult (religion)) of a natural religion (as opposed to a revealed religion of a text), which are usually, but not necessarily, characterized by polytheism and, less commonly, animism. There is little organized "-ism" in paganism.
http://en.wikipedia.org/wiki/Paganism
Belief in religions other than Christianity, especially ancient Greek polytheism, which was a non-revealed religion.
www.orthodoxresearchinstitute.org/articles/misc/litsas_dictionary_orthodox_terminology.htm
http://www.google.nl/search?hl=nl&q=define%3A+paganism&btnG=Google+zoeken&meta=![]()
Heb geen idee, weet wel dat bakkerij Fes open isquote:Op maandag 26 december 2005 12:21 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
Dat doet me denken, ik moet nieuw misbier halen ergens
Mutant? Weet jij of de Konmar op de kop van Zuid vandaag open is???
Ik zeg toch ook niet dat het niet logisch is? Het is slechts de reden waarom ikzelf weinig met het atheïsme op heb. Het is eenzijdig en absoluut, terwijl ik het niet logisch vind absolute uitspraken te doen over zaken waar we in feite (nog) niets vanaf weten.quote:Op maandag 26 december 2005 12:15 schreef sigme het volgende:
Dat de omschrijving van a-theisme de nadruk legt op de vraag "bestaat god" lijkt mij het toppunt van logisch. Het antwoord op die vraag is het enige wat atheisme omvat. Andere levensbeschouwelijke aspecten vallen niet onder atheisme.
bakkerij Fes zal wel geen bier tegen normale prijzen verkopen ben ik bang.quote:Op maandag 26 december 2005 12:22 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Heb geen idee, weet wel dat bakkerij Fes open is
quote:Op maandag 26 december 2005 12:21 schreef Mutant01 het volgende:
Pberends is 80% moslim gok ik!
Gesprekken hierover verzanden in begriipsverwarring, meestal. Ik heb er nu geen lust aan, maar ik blijf het een grappige gewoonte vinden om afwijzen van godsgeloof onlogica te verwijten.quote:Op maandag 26 december 2005 12:22 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Ik zeg toch ook niet dat het niet logisch is? Het is slechts de reden waarom ikzelf weinig met het atheïsme op heb. Het is eenzijdig en absoluut, terwijl ik het niet logisch vind absolute uitspraken te doen over zaken waar we in feite (nog) niets vanaf weten.
En dus? Waarom niet?quote:Op maandag 26 december 2005 12:51 schreef MrX1982 het volgende:
Die test is niet serieus te nemen. De islam bij mij op de 2de plek [afbeelding].
Wat ik eigenlijk bedoelde te zeggen is dat ik vind dat het atheïsme niet in het rijtje thuishoort. Het is geen filosofie, slechts een (wat mij betreft irrelevant) standpunt. Verder vind ik het niet-bestaan van een God zeker waarschijnlijker en een logischere (voorlopige) conclusie dan het wel bestaan ervan. Het bij voorbaat uitsluiten van mogelijkheden, hoe vergezocht dan ook, als verklaring voor een verschijnsel wat tot op heden onverklaarbaar blijft (de vorming van het universum) vind ik onlogisch.quote:Op maandag 26 december 2005 12:36 schreef sigme het volgende:
[..]
Gesprekken hierover verzanden in begriipsverwarring, meestal. Ik heb er nu geen lust aan, maar ik blijf het een grappige gewoonte vinden om afwijzen van godsgeloof onlogica te verwijten.
Waarmee ik niet probeer meer waarheid te claimen voor atheisme, maar beroepen op logica impliceert het aannemen van de in de logica geldende wetten. Juist het atheisme is gebaseerd op de logica. Logisch hoeft niet juist te zijn, het blijft logisch.
Jij bent een conservatieve ietsist. Islam vind ik niet zo gek voor jouquote:Op maandag 26 december 2005 12:51 schreef MrX1982 het volgende:
Die test is niet serieus te nemen. De islam bij mij op de 2de plek [afbeelding].
Wil je daarmee zeggen dat ik conservatief ben!quote:Op maandag 26 december 2005 12:54 schreef sigme het volgende:
[..]
Jij bent een conservatieve ietsist. Islam vind ik niet zo gek voor jou.
Als er een religie is waar ik niet in geloof is het wel de islam. Te rigide, te ouderwets en daarnaast vind ik de ontstaangeschiedenis tamelijk duister.quote:Op maandag 26 december 2005 12:53 schreef Mutant01 het volgende:
En dus? Waarom niet?
Je hoeft er niet in te geloven om een hoop basisprincipes te delen. Wat klaarblijkelijk het geval is.quote:Op maandag 26 december 2005 12:56 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Als er een religie is waar ik niet in geloof is het wel de islam. Te rigide, te ouderwets en daarnaast vind ik de ontstaangeschiedenis tamelijk duister.
Toch wel lullig voor je danquote:Op maandag 26 december 2005 12:56 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Als er een religie is waar ik niet in geloof is het wel de islam. Te rigide, te ouderwets en daarnaast vind ik de ontstaangeschiedenis tamelijk duister.
Dat zullen wel de aspecten zijn uit het christendom.quote:Op maandag 26 december 2005 12:57 schreef kLowJow het volgende:
Je hoeft er niet in te geloven om een hoop basisprincipes te delen. Wat klaarblijkelijk het geval is..
Aah, op zo'n fiets. Daar kan ik wat bij voorstellen, hoewel ik het niet met je eens ben.quote:Op maandag 26 december 2005 12:53 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Wat ik eigenlijk bedoelde te zeggen is dat ik vind dat het atheïsme niet in het rijtje thuishoort. Het is geen filosofie, slechts een (wat mij betreft irrelevant) standpunt.
En dan is het ineens niet rigide, ouderwets e.d.quote:Op maandag 26 december 2005 12:58 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Dat zullen wel de aspecten zijn uit het christendom.
Helemaal niet. Jij bent ook niet het islamitisch geloof. Jij bent een persoon. De islam is wel een meer zichzelf behoudende stroming dan die uitwaaierende baaier van christelijke stromingen.quote:Op maandag 26 december 2005 12:56 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Wil je daarmee zeggen dat ik conservatief ben!![]()
Dat kan heel goed. We staan doorgaans veel afwijzender tegenover visies die lichtelijk van de onze afwijken dan tegenover radicaal afwijkende ideeën.quote:Op maandag 26 december 2005 12:58 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Inderdaad, hutu's en tutsi's bijv.quote:Op maandag 26 december 2005 13:03 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Dat kan heel goed. We staan doorgaans veel afwijzender tegenover visies die lichtelijk van de onze afwijken dan tegenover radicaal afwijkende ideeën.
Daar zitten ook rigide en ouderwetse kenmerken in maar ik denk dat het christendom verder is dan de islam. Meer met zijn tijd is meegegaan.quote:Op maandag 26 december 2005 13:02 schreef Mutant01 het volgende:
En dan is het ineens niet rigide, ouderwets e.d.![]()
Ja, ze weten precies welke merken condooms ze moeten verbieden te gebruiken. Of hoe de ziektes te benoemen om dit tevens af te doen als de straf van god.quote:Op maandag 26 december 2005 13:06 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Daar zitten ook rigide en ouderwetse kenmerken in maar ik denk dat het christendom verder is dan de islam. Meer met zijn tijd is meegegaan.
Ik sta erg afwijzend tov Groenlinks kan me niet voorstellen dat ze slechts lichtelijk afwijken van mijn ideeën.quote:Op maandag 26 december 2005 13:03 schreef kLowJow het volgende:
Dat kan heel goed. We staan doorgaans veel afwijzender tegenover visies die lichtelijk van de onze afwijken dan tegenover radicaal afwijkende ideeën.
Ik moest hierbij denken aan de stellingen van Popper, waarmee de meer militante atheisten vaak aan komen zetten, het vervelende aan die stellingen is dat ze net zo negatief oordelen over begrippen als liefde, moed en trouw om maar wat te noemen...quote:Op maandag 26 december 2005 12:36 schreef sigme het volgende:
Gesprekken hierover verzanden in begriipsverwarring, meestal. Ik heb er nu geen lust aan, maar ik blijf het een grappige gewoonte vinden om afwijzen van godsgeloof onlogica te verwijten.
Waarmee ik niet probeer meer waarheid te claimen voor atheisme, maar beroepen op logica impliceert het aannemen van de in de logica geldende wetten. Juist het atheisme is gebaseerd op de logica. Logisch hoeft niet juist te zijn, het blijft logisch.
Ik heb filosofie altijd erg zweverig gevonden, maar ik ben blij dat ik er nu toch een cursus in gehad heb, ik heb overigens in dat topic gereageerd, maar het is wel wat wazig gebleven.quote:Ludwig Josef Johann Wittgenstein (Wenen, 26 april 1889 – Cambridge?, 29 april 1951) was een Oostenrijks/Brits filosoof.
Hij werd geboren in Wenen en was het jongste kind van een extreem rijk Oostenrijkse industrieel. Bij het begin van de Eerste Wereldoorlog meldde hij zich als vrijwilliger voor het Duits-Oostenrijkse leger. Hij had een boekje in zijn rugzak van Tolstoj over de evangeliën. Hij maakte aan het front aantekeningen waaruit later de Tractatus logico-philosophicus zou groeien. Tevens hield hij een dagboek bij dat belangrijk zou worden bij de interpretatie van de Tractatus.
Wittgenstein heeft in zijn filosofie een belangrijke ommezwaai gemaakt. Zo zeer zelfs dat men spreekt van Wittgenstein I en Wittgenstein II.
Wittgenstein I
Het hoofdwerk van Wittgenstein I is de Tractatus logico-philosophicus. Dit werk verscheen in 1921/1922. Het bestaat uit een serie genummerde artikelen. Het handelt over de taal ten opzichte van het domein van de kennis, ethiek, esthetiek en religie. Volgens Wittgenstein I kan met taal alleen zinvol worden omgegaan als daarmee "standen van zaken" worden beschreven (hierin volgt hij zijn voorbeeld Augustinus, wiens werk hij later sterk zal bekritiseren). Over het overige zegt hij: Wovon man nicht sprechen kann, darüber muss man schweigen. Vandaar dat het boekje in de Wiener Kreis zeer populair was en dat Bertrand Russell zich voor de uitgave ervan ingespannen heeft. Deze heeft er ook een voorwoord bij geschreven. Alleen schijnt Wittgenstein daarover te hebben gezegd dat Russell het (ook al) niet begrepen had. Dat zou er mee te maken kunnen hebben dat er volgens Wittgenstein weliswaar over ethiek en dergelijke niet gesproken kan worden, maar dat deze transcendentale zaken wel heel belangrijk zijn. De uiteindelijke levensvervulling vindt juist hierdoor plaats. Hij heeft een soort van categorische imperatief: "leef gelukkig" dat wil zeggen dat je de wereld ervaart zoals hij is. Overigens beschouwde Wittgenstein I de Tractatus ook als niet zinvolle taal. Maar het was de ladder die nodig was om dat inzicht te bereiken. Daarna kon hij worden weggegooid.
Wittgenstein dacht dat hij met de Tractatus alle problemen van de filosofie had opgelost. Daarom stopte hij met filosofie. Onder invloed van Tolstoj schonk hij zijn fortuin weg en werd onderwijzer en later tuinman in een kloostertuin. Van 1926 tot 1928 werkte hij aan een huis voor een van zijn zusters.
Wittgenstein II
In 1929 keerde hij terug tot de filosofie. Hij werd hoogleraar in Cambridge. In 1952 verscheen postuum het tweede hoofdwerk "Philosophische Untersuchungen". Critici zijn het er nog niet over eens of het een radicale ommekeer is in Wittgensteins' denken, of een evolutie van zijn gedachten uit de Tractatus. Wittgenstein is tot de conclusie gekomen dat taal te complex is om de wereld in een één-op-één verhouding te beschrijven. Zo is het onmogelijk om bijvoorbeeld een minachtend zuchten binnen het taalsysteem een duidelijke plaats te geven. In plaats daarvan spreekt hij van taalspelen. De verschillende taalspelen zijn toepasbaar op verschillende situaties, waarbij telkens een "familiegelijkenis" optreedt. Hoewel er voor elke situatie specifieke kenmerken zijn vast te stellen, zijn niet alle kenmerken toepasbaar op alle situaties, zoals leden van eenzelfde familie op elkaar lijken, zonder dat ze precies dezelfde gezichtstrekken hebben.
Tijdens de Tweede Wereldoorlog werkte Wittgenstein als ambulancebroeder en later in een laboratorium. Na de oorlog keerde hij terug naar Cambridge, maar in 1947 gaf Wittgenstein zijn leerstoel op. Hij overleed in 1951.
Wittgenstein's filosofie in Nederland
In Nederland werd het denken van Wittgenstein geïntroduceerd door de schrijver W.F. Hermans, die het pamflet Wittgenstein in de mode schreef, en de Tractatus vertaalde — niet geheel tot genoegen van vakfilosofen. Een uitgebreide biografie van Wittgenstein, zowel persoonlijk als filosofisch, is geschreven door Ray Monk, met de titel "The Duty of Genius
Dat heeft meer met een rigide houding te maken die me dan ook niet aanstaat.quote:Op maandag 26 december 2005 13:08 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
Ja, ze weten precies welke merken condooms ze moeten verbieden te gebruiken. Of hoe de ziektes te benoemen om dit tevens af te doen als de straf van god.
quote:You are an agnostic. Though it is generally taken that agnostics neither believe nor disbelieve in God, it is possible to be a theist or atheist in addition to an agnostic. Agnostics don't believe it is possible to prove the existence of God (nor lack thereof). Agnosticism is a philosophy that God's existence cannot be proven. Some say it is possible to be agnostic and follow a religion; however, one cannot be a devout believer if he or she does not truly believe.
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 | 83% atheism 75% Islam 63% Paganism 63% Buddhism 58% Judaism 46% Satanism 33% Christianity 25% Hinduism 8% |
Nee hoor je bent gewoon een Islamietjequote:Op maandag 26 december 2005 12:58 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Met oud en nieuw moet je het gewoon zo regelen dat je de hele nieuwjaarsdag voor pampus ligt.quote:Op maandag 26 december 2005 13:26 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
fuckerdieduck, moet paar uur wachten totdat de avondwinkels opengaan voor herbevoorrading.
zal voor oud en nieuw wel extra inslaan anders zit ik dan weer te kutten
Mag ik niet, de kans bestaat altijd dat er familie langskomt of beltquote:Op maandag 26 december 2005 13:29 schreef du_ke het volgende:
[..]
Met oud en nieuw moet je het gewoon zo regelen dat je de hele nieuwjaarsdag voor pampus ligt.
Christendom stond er nog altijd boven.quote:Op maandag 26 december 2005 13:27 schreef du_ke het volgende:
Nee hoor je bent gewoon een Islamietje.
dus een excuus gristen met islamieterige trekjesquote:Op maandag 26 december 2005 13:31 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Christendom stond er nog altijd boven.
Militanten, van welk slag dan ook, zijn vervelende drammers. Ik geef ze ongelijk, welk gelijk ze ook mogen hebben.quote:Op maandag 26 december 2005 13:15 schreef LodewijkNapoleon het volgende:
[..]
Ik moest hierbij denken aan de stellingen van Popper, waarmee de meer militante atheisten vaak aan komen zetten, het vervelende aan die stellingen is dat ze net zo negatief oordelen over begrippen als liefde, moed en trouw om maar wat te noemen...
Ik zal eens zien of ik me er iets in kan verdiepen, klinkt wel als een optie voor de februari-vakantie-leeslijstquote:Daar waar Popper en Russel in mijn optiek zich bezig hielden met de lege dop, had Wittgenstein in elk geval al het halve ei te pakken:
[afbeelding]
[..]
Ik heb filosofie altijd erg zweverig gevonden, maar ik ben blij dat ik er nu toch een cursus in gehad heb, ik heb overigens in dat topic gereageerd, maar het is wel wat wazig gebleven.![]()
Mijn dank,quote:Maar ja, ook dan geldt weer, beter het halve ei dan de lege dop.![]()
Een fijne dag gewenst!quote:Ik ga off, mijn vader is jarig vandaag.![]()
![]()
Gristenen geloven al 600 jaar langer in dezelfde onzinquote:Op maandag 26 december 2005 13:31 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Christendom stond er nog altijd boven.
Oei dat is wel een belangrijk punt.quote:Op maandag 26 december 2005 13:31 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
Mag ik niet, de kans bestaat altijd dat er familie langskomt of belt
Me dochter heeft daar een handje van, verleden jaar was het te gruwelijk vroeg toen ik door me ex werd gebeld![]()
Hmm, Agnost is mijn profeet.quote:agnosticism 100%
Satanism 71%
atheism 63%
Paganism 46%
Buddhism 38%
Christianity 29%
Islam 29%
Judaism 21%
Hinduism 8%
Zoiets jaquote:Op maandag 26 december 2005 13:32 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
dus een excuus gristen met islamieterige trekjes
tis gewoon een kutdag, maar goed, ik begin 's ochtends vroeg gewoon met bier en dan 's avonds de kroeg in met wat vrienden en hopen dat het snel 2 januari is.quote:Op maandag 26 december 2005 13:33 schreef du_ke het volgende:
[..]
Oei dat is wel een belangrijk punt.
Lijkt me sterk. Het christendom is anders dan de islam.quote:Op maandag 26 december 2005 13:33 schreef du_ke het volgende:
Gristenen geloven al 600 jaar langer in dezelfde onzin.
Op bepaalde vlakken wel maar het blijft een monotheistische godsdienst ontstaan in het midden oosten. Op basis van vage overleveringen.quote:Op maandag 26 december 2005 13:40 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Lijkt me sterk. Het christendom is anders dan de islam.
Blijf je uit de buurt van de Feyenoord kroegenquote:Op maandag 26 december 2005 13:40 schreef MrX1982 het volgende:
Ik ga straks naar Rotterdam charlois.
Doe je oma de groetenquote:Op maandag 26 december 2005 13:40 schreef MrX1982 het volgende:
Ik ga straks naar Rotterdam charlois.
Ja ik ga keurig naar mijn opa&oma.quote:Op maandag 26 december 2005 13:43 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
Blijf je uit de buurt van de Feyenoord kroegen
fijne boxingday danquote:Op maandag 26 december 2005 13:44 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Ja ik ga keurig naar mijn opa&oma.
Zwolle zuid dat klinkt gevaarlijkquote:Op maandag 26 december 2005 13:44 schreef du_ke het volgende:
Doe je oma de groeten.
Ik ga naar Zwolle zuid.
Ja ach best gezellig gok ikquote:Op maandag 26 december 2005 13:46 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Zwolle zuid dat klinkt gevaarlijk.
Familiebezoek?
drinksequote:Op maandag 26 december 2005 13:48 schreef du_ke het volgende:
[..]
Ja ach best gezellig gok ik. Zal wel weer dom vreten worden.
Tsja eten daar komt het uiteindelijk altijd op neer. Weinig orgineel maar het is wel een traditiequote:Op maandag 26 december 2005 13:48 schreef du_ke het volgende:
Ja ach best gezellig gok ik. Zal wel weer dom vreten worden.
Ja snap het nut er ook nog niet echt vanquote:Op maandag 26 december 2005 13:50 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Tsja eten daar komt het uiteindelijk altijd op neer. Weinig orgineel maar het is wel een traditie.
Ja ik ook niet. Niet alle dingen hebben nut maar moeten gewoonquote:Op maandag 26 december 2005 13:51 schreef du_ke het volgende:
Ja snap het nut er ook nog niet echt van.
Ik neuk beter dan god.quote:Op maandag 26 december 2005 13:20 schreef RichardQuest het volgende:
Mijn God is beter.
Try Before You Die: interview met Pim Fortuyn.quote:Filemon Wesselink
Filemon WesselinkFilemon Wesselink (Zutphen, 24 maart 1979) is een Nederlandse verslaggever en presentator voor BNN.
Na de HAVO gaat Filemon naar de kunstacademie (afdeling mediakunst) waarna hij bij de interne radio-opleiding van BNN terecht komt. Hier wordt hij opgeleid tot verslaggever. Op 6 mei 2002 is Filemon de laatste persoon die een (radio)interview met politicus Pim Fortuyn heeft. Als Fortuyn na een radioprogramma op radio 3FM het pand uitloopt, stelt Filemon nog een paar vragen. Enkele minuten later werd de politicus vermoord.
In 2004 komt hij op televisie met het programma I Love the Betuwe, waarin hij de Betuwe probeert aan te prijzen. 2005 betekende voor Wesselink de definitieve doorbraak op TV, hij presenteerde namelijk onder meer het WK Junioren, BNN University en Try Before You Die.
Zeer goed mogelijk.quote:Op maandag 26 december 2005 09:40 schreef LodewijkNapoleon het volgende:
[..]
Beschouw het niet als kritiek of afkeuring, maar zou het komen omdat je veel beter weet waar je tegen bent i.p.v. waar je vóór bent?
Serial build ? (update patch)quote:Op maandag 26 december 2005 14:23 schreef Monidique het volgende:
Hoe en waarom is een bepaald geloof verder dan een ander geloof?
Wees welkom, leerling van de grote Pool en X-box verkoper.quote:Op maandag 26 december 2005 14:29 schreef Finder_elf_towns het volgende:
Zo. .oZ
Eerst de test maken.... dan ouwehoeren.quote:Op maandag 26 december 2005 14:29 schreef Finder_elf_towns het volgende:
Zo. .oZ
Ze haten onze vrijheid,quote:President Bush has been summoning newspaper editors lately in an effort to prevent publication of stories he considers damaging to national security.
The efforts have failed, but the rare White House sessions with the executive editors of The Washington Post and New York Times are an indication of how seriously the president takes the recent reporting that has raised questions about the administration's anti-terror tactics.
Dank u.quote:Op maandag 26 december 2005 14:31 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Wees welkom, leerling van de grote Pool en X-box verkoper..
Waar is je homielingo gebleven, daddy-o?quote:Op maandag 26 december 2005 14:41 schreef Monidique het volgende:
3e en 8e minuut. Maar goed dat ik gisteren toch niet gewed heb met mijn opa.
Ya hoe needs to be on her lease. Bitch is loose.quote:Op maandag 26 december 2005 14:57 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Waar is je homielingo gebleven, daddy-o?
Weg.quote:Op maandag 26 december 2005 14:57 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Waar is je homielingo gebleven, daddy-o?
Nu nog een grote Pool als voorbeeld. Liefst niet die van Fok.quote:Op maandag 26 december 2005 14:57 schreef MrX1982 het volgende:
Ik heb al een xbox360.
Ik zoek mijn held wel in de VSquote:Op maandag 26 december 2005 15:01 schreef Johan_de_With het volgende:
Nu nog een grote Pool als voorbeeld. Liefst niet die van Fok.
Dat zou ik nog liever doen natuurlijk.quote:Op maandag 26 december 2005 15:06 schreef Johan_de_With het volgende:
Je bedoelt dat je naar Amerika gaat? Dat juich ik toe.
Ik heb er al een voor je gevonden.quote:Op maandag 26 december 2005 15:08 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Dat zou ik nog liever doen natuurlijk.
Ik dacht eerder aan:quote:Op maandag 26 december 2005 15:17 schreef Johan_de_With het volgende:
Ik heb er al een voor je gevonden.
Hij ziet eruit of hij zich in een Jiskefet-sketch bevindt, maar het is een bona fide krijger.
quote:daar is spuit 11 ook weer.
(...)
niemand neemt jou toch meer serieus joh, hoepel op
(...)
het is maar monidique hoor, de pariah van POL
Jammer, ik ben nu al drie dagen achter elkaar stomdronken.quote:Op maandag 26 december 2005 15:23 schreef Tafkahs het volgende:
het einde van de kerst is in zicht
quote:Op maandag 26 december 2005 15:25 schreef Monidique het volgende:
Jullie hebben die foto met die vis al gezien, toch?
Films zijn niet echt.quote:Op maandag 26 december 2005 15:25 schreef Johan_de_With het volgende:
Da's een Cubaan.
Nee ik dacht eerder aan al die wijze lotr wijshedenquote:Op maandag 26 december 2005 15:27 schreef Finder_elf_towns het volgende:
Mijn God, je gaat toch nu niet al die suffe Scarface-wijsheden neerplempen hè?
''Say hello to my little friend...he's a hobbit.''quote:Op maandag 26 december 2005 15:30 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Nee ik dacht eerder aan al die wijze lotr wijsheden.
quote:Op maandag 26 december 2005 15:31 schreef Johan_de_With het volgende:
''Say hello to my little friend...he's a hobbit.''
Die zit bij mijn scarface giftset alleen nog nooit gezienquote:Op maandag 26 december 2005 15:34 schreef Johan_de_With het volgende:
De echte Scarface is trouwens geweldig.
Je moet sowieso alles van James Cagney gezien hebben.quote:Op maandag 26 december 2005 15:36 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Die zit bij mijn scarface giftset alleen nog nooit gezien.
zit er een ronkende kettingzaag en een zakje bloem bij ?quote:Op maandag 26 december 2005 15:36 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Die zit bij mijn scarface giftset alleen nog nooit gezien.
En van zijn naamgenoot James Stewartquote:Op maandag 26 december 2005 15:38 schreef Johan_de_With het volgende:
Je moet sowieso alles van James Cagney gezien hebben.
Nee dat zou te duur wordenquote:Op maandag 26 december 2005 15:38 schreef Tafkahs het volgende:
zit er een ronkende kettingzaag en een zakje bloem bij ?
Ja, laten we de vrijheid van pers, samen met wat privacy-regels en andere vrijheden in een kluis doen, er geen gebruik van maken, het terrorisme aanpakken en dan, na het verslaan van het duizenden-jaren-oud-terrorisme de vrijheden ongeschonden uit de kluis halen.quote:
Ahja, land of the free met freedom of speech.quote:Op maandag 26 december 2005 16:06 schreef Monidique het volgende:
http://antiamerikaansepropaganda.punt.nl/
En nog altijd zonder borsten of brein?quote:Op maandag 26 december 2005 16:28 schreef MrX1982 het volgende:
Jett is terug.
Ik vrees van wel.quote:Op maandag 26 december 2005 16:30 schreef Johan_de_With het volgende:
En nog altijd zonder borsten of brein?
quote:
Een beetje straling kan geen kwaad.quote:
Ik ga shoarma eten. Da's toch minstens een taalkundige verwantschap.quote:Op maandag 26 december 2005 16:37 schreef MrX1982 het volgende:
Zo nu ga ik naar mijn opa&oma. Tweede kerstdag vieren (lees eten).![]()
![]()
Ik had eergister veel shoarma met sambal enzo op.quote:Op maandag 26 december 2005 16:38 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Ik ga shoarma eten. Da's toch minstens een taalkundige verwantschap.
O, ik ga nu even civven.quote:Op maandag 26 december 2005 16:41 schreef Yildiz het volgende:
Ik kom niet verder in Max Payne 1, Chapter 1 - part 9, empire of evil
We kunnen ook een uurtje online civven!quote:
Of iets nuttigs doen.quote:Op maandag 26 december 2005 16:58 schreef Sidekick het volgende:
[..]
We kunnen ook een uurtje online civven!
Kennelijk doen we beide niet wat we zeggen te willen doen.quote:
Dat zou een mooie liedtekst zijn, Monidique Bouyeri.quote:Op maandag 26 december 2005 17:07 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Kennelijk doen we beide niet wat we zeggen te willen doen.
Waar zit je vast? Ik heb hem in alle modi uitgespeeld.quote:Op maandag 26 december 2005 16:41 schreef Yildiz het volgende:
Ik kom niet verder in Max Payne 1, Chapter 1 - part 9, empire of evil
Ah, nou ik zie wel.quote:Op maandag 26 december 2005 17:36 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Waar zit je vast? Ik heb hem in alle modi uitgespeeld.
edit. Oh, die scene. Gewoon veel slomo-springen.
[ bron ]quote:Congressional officials said Saturday that they wanted to investigate the disclosure that the National Security Agency had gained access to some of the country's main telephone arteries to glean data on possible terrorists.
"As far as Congressional investigations are concerned," said Senator Patrick J. Leahy of Vermont, the ranking Democrat on the Judiciary Committee, "these new revelations can only multiply and intensify the growing list of questions and concerns about the warrantless surveillance of Americans."
Members of the Judiciary Committee have already indicated that they intend to conduct oversight hearings into the president's legal authority to order domestic eavesdropping on terrorist suspects without a warrant.
But Congressional officials said Saturday that they would probably seek to expand the review to include the disclosure that the security agency, using its access to giant phone "switches," had also traced and analyzed phone and Internet traffic in much larger volumes than what the Bush administration had acknowledged.
"We want to look at the entire program, an in-depth review, and this new data-mining issue is certainly a part of the whole picture," said a Republican Congressional aide, who asked not to be identified because no decisions had been made on how hearings might be structured.
Dikke crosspost naar POL-SCquote:Op maandag 26 december 2005 15:27 schreef Mirage het volgende:
hoe oud ben jij ?
Dat heb ik paar weken geleden nog gegeten, daar heb ik geen kerst voor nodig.quote:Op maandag 26 december 2005 18:59 schreef Tafkahs het volgende:
Nou, inktvis is best goed te verhappen hoor, vooral met een hoop knoflook en sojasaus![]()
Wie wel? Het is gewoon lekker om dat te bewaren. (het zijn die langwerpige met een pen er in)quote:Op maandag 26 december 2005 19:04 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
Dat heb ik paar weken geleden nog gegeten, daar heb ik geen kerst voor nodig.
wees blij dat je niet hoeft te delenquote:Op maandag 26 december 2005 19:09 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
ach ja, ik heb gewoon weer een kutkerst
Ja, maar dit is ánders!quote:Op maandag 26 december 2005 19:10 schreef Monidique het volgende:
http://www.pbs.org/wgbh/p(...)target/etc/cron.html
quote:
[ bron ]quote:In the wake of the Sept. 11, 2001 terrorist attacks on the U.S., the threat of militant Islamic terrorism -- rooted in the Middle East and South Asia -- has taken center stage. While these extremely violent religious extremists represent a minority view, their threat is real. As pointed out by RAND's Bruce Hoffman, in 1980 two out of 64 groups were categorized as largely religious in motivation; in 1995 almost half of the identified groups, 26 out of 56, were classified as religiously motivated; the majority of these espoused Islam as their guiding force.
To better understand the roots and threat of militant Islam, here's a closer look at how modern terrorism has evolved in the Middle East and South Asia.
Maar het is een leuk filmpje.quote:Op maandag 26 december 2005 19:19 schreef Johan_de_With het volgende:
Houd eens OP over Bush, verrekte gebarsten platen.
Te moeilijk, boeje, use the nookyelar option on the middle-east! 'Blast the entire middle-east in outerspace for all I care, I demánds Américan Football, now!quote:
De pitch is gewoon omlaag gezet, hóóp ik.quote:
quote:Op maandag 26 december 2005 19:19 schreef Johan_de_With het volgende:
ja, bush is zo outdated, kaal is beterquote:Op maandag 26 december 2005 19:19 schreef Johan_de_With het volgende:
[ bron ]quote:Ultimately, our best defense against attack -- any attack, of any sort -- is holding fast and fearlessly to the ideals upon which this nation was built. Bush clearly doesn't understand or respect that. Do we?
*masturbeert in phoetus-houding op Mickey Moore*quote:Op maandag 26 december 2005 19:21 schreef Monidique het volgende:
"Put yourself in my position maaaaaaaaaaaaaaaaaaaan!"
Is de Derde Wereldoorlog al geweest?quote:Op maandag 26 december 2005 19:29 schreef Monidique het volgende:
Libië was toen nog aartsvijand nummer één. In boeken over Nostradamus' voorspellingen, werd de Derde Wereldoorlog dan ook altijd uitgevochten tussen het Westen en een moslimleger, met Libische troepen landend bij Marseilles. Ja, dat bleek goed te kloppen.
Nou ja, de bedoeling was dan dat het allemaal zo rond deze tijd moest gebeuren.quote:Op maandag 26 december 2005 19:31 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Is de Derde Wereldoorlog al geweest?
Goed artikel, via dat artikel kwam ik deze persoon tegen.quote:Op maandag 26 december 2005 19:24 schreef Monidique het volgende:
Nog ééntje dan, Johan? De laatste!
[..]
[ bron ]
Hulde.quote:Is life so dear, or peace so sweet, as to be purchased at the price of chains and slavery? Forbid it, Almighty God! I know not what course others may take; but as for me, give me liberty or give me death!
*naam Patrick Henry noteert op lijst van te-lezen-autobiagrafiën.quote:United we stand, divided we fall. Let us not split into factions which must destroy that union upon which our existence hangs.
Vlissingen ademt zwaar en moedeloos vannachtquote:Op maandag 26 december 2005 19:32 schreef Monidique het volgende:
[..]
Nou ja, de bedoeling was dan dat het allemaal zo rond deze tijd moest gebeuren.
Oh hear they, Are I just a mere puppet to respond on thou news? Are I just mere water that absorbs salts and sticks with it? Or are I a fish in that water that shall find his own way?quote:Op maandag 26 december 2005 19:36 schreef Monidique het volgende:
Ik plaatste die link trouwens niet om aan te tonen dat we niet moeten zeuren over terrorisme, of iets dergelijks, hoor, Yildiz.
Bagger, slotje.quote:Op maandag 26 december 2005 19:42 schreef George-Butters het volgende:4 kilo aangekomen en onder de tafel geluld. Tijd voor een winterslaap.
Islamitisch Terrorismequote:Op maandag 26 december 2005 19:38 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Oh hear they, Are I just a mere puppet to respond on thou news? Are I just mere water that absorbs salts and sticks with it? Or are I a fish in that water that shall find his own way?
Ey?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |