Overdoses fantaquote:
OMG.... lijkt wel een posting van BSBquote:Op maandag 26 december 2005 11:40 schreef Mutant01 het volgende:
Islam 100%
Buddhism 67%
Judaism 50%
Christianity 33%
Paganism 29%
agnosticism 29%
Satanism 25%
Hinduism 13%
atheism 8%
quote:Op maandag 26 december 2005 11:42 schreef Drugshond het volgende:
[..]
OMG.... lijkt wel een posting van BSB![]()
quote:agnosticism 83%
Buddhism 75%
Paganism 67%
atheism 67%
Satanism 46%
Hinduism 38%
Islam 33%
Judaism 33%
Christianity 29%
Een atheïst is veel te zeker van zijn zaak.quote:Op maandag 26 december 2005 11:48 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
wat is eigelijk precies het verschil tussen agnost en atheist?
quote:Model agnosticism—the view that philosophical and metaphysical questions are not ultimately verifiable but that a model of malleable assumption should be built upon rational thought. Note that this branch of agnosticism differs from others in that it does not focus upon the question of a deity's existence.
Ja echt vaag hequote:Op maandag 26 december 2005 11:51 schreef Drugshond het volgende:
[..]
100 % islam.....
Heb je soms zitten spieken. ?!?![]()
Wat krijg je als winnings?quote:Op maandag 26 december 2005 11:52 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ja echt vaag heGewoon in 1 keer full house!
Lets hope so!quote:Op maandag 26 december 2005 11:53 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
Wat krijg je als winnings?
Al die maagden voor je dood??
Voor je dood zelfs.quote:Op maandag 26 december 2005 11:53 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
Wat krijg je als winnings?
Al die maagden voor je dood??
Nee, ik hield nog wat christelijkheid over, hoewel ik Jezus geen god acht. Ik denk dat het toch samenhangt met andere godsoordelenquote:Op maandag 26 december 2005 11:48 schreef Mutant01 het volgende:
Volgens mij streept de test Christianity meteen al af als je zegt dat Jezus geen God is.
Perverse gedachten op 2e kerstdag.quote:Op maandag 26 december 2005 11:58 schreef Mutant01 het volgende:
Doodgeneukt door maagden bedoelt ie!?
Ik ben dan wel atheist, maar ook een ranzig mannetjequote:Op maandag 26 december 2005 12:00 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Perverse gedachten op 2e kerstdag.
Gelukkig ben ik atheist.
Ja goed, maar volgens mij steekt de test niet zo in elkaar. Als je Jezus niet als God acht, pas je sowieso niet in het Christendom volgens mij.quote:Op maandag 26 december 2005 11:59 schreef sigme het volgende:
[..]
Nee, ik hield nog wat christelijkheid over, hoewel ik Jezus geen god acht. Ik denk dat het toch samenhangt met andere godsoordelen.
Aangezien er volgens mij geheel geen goden zijn is jezus geen god geen blijk van onchristelijkheid maar van atheisme.
Dat lijkt me onwaarschijnlijk. Er zijn binnen het christendom net zo goed stromingen die Jezus niet als (manifestatie van) God zien.quote:Op maandag 26 december 2005 12:02 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ja goed, maar volgens mij steekt de test niet zo in elkaar. Als je Jezus niet als God acht, pas je sowieso niet in het Christendom volgens mij.
Geloof dat er maar een paar stromingen zijn binnen het christendom die Jezus als god zien, maar denk wel dat het helpt om je omlaag te helpen ja.quote:Op maandag 26 december 2005 12:02 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ja goed, maar volgens mij steekt de test niet zo in elkaar. Als je Jezus niet als God acht, pas je sowieso niet in het Christendom volgens mij.
athe·ïs·me (het ~)quote:Op maandag 26 december 2005 11:48 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
wat is eigelijk precies het verschil tussen agnost en atheist?
Right !!quote:Op maandag 26 december 2005 12:02 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
Ik ben dan wel atheist, maar ook een ranzig mannetje
Agnost zijn kan tevens inhouden dat je de vraag of er wel of geen God bestaat niet relevant acht. Zie mijn omschrijving even hierboven. Ik vind (de omschrijving van) atheïsme veel te veel de nadruk leggen op de vraag of er een God bestaat.quote:Op maandag 26 december 2005 12:05 schreef sigme het volgende:
[..]
athe·ïs·me (het ~)
1 levensbeschouwing die uitgaat van niet-bestaan of niet-bestaanbaarheid van een god
ag·nost (de ~ (m.), ~en)
1 agnosticus
ag·nos·ti·cis·me (het ~)
1 [fil.] levensbeschouwing die ervan uitgaat dat men de eerste oorzaak der dingen (God, het absolute) niet kan kennen
Een agnost sluit niet uit dat er een god (goden) is of zou kunnen zijn.
Een atheist zegt dat god / goden uit aard der zaak niet bestaan.
Ik ben atheist.
?!. hashen.... dus mijn p2p snelheid zal zodadelijk weer toenemen ??. Meer seeders op het netwerkquote:Op maandag 26 december 2005 12:12 schreef Mutant01 het volgende:
De Hasj is weer begonnen he!!!!! Al die moslims zijn weer aan het hashen!
Ik werk in meerdere tempelsquote:Op maandag 26 december 2005 12:06 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Right !!
Bier-o-religie.
Geeft niks ik ga ook weekelijks naar die tempel om te biechten. (achter een prethaak)
Dat komt toch overeen met wat ik zeg?quote:Op maandag 26 december 2005 12:09 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Agnost zijn kan tevens inhouden dat je de vraag of er wel of geen God bestaat niet relevant acht. Zie mijn omschrijving even hierboven. Ik vind (de omschrijving van) atheïsme veel te veel de nadruk leggen op de vraag of er een God bestaat.
Hey kijk naar mijn trofee.quote:Op maandag 26 december 2005 12:14 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
Ik werk in meerdere tempels
Ben ik dan een hoogpriester????
Of een sjamaan![]()
Tsss, uitverkorenen hebben alleen maar last van hun taak. Als geestelijke heb je alleen het plezierquote:Op maandag 26 december 2005 12:17 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Hey kijk naar mijn trofee.
Ik ben de uitverkorende.... (en ik ben nog niet eens een timmerman).
He, waar is die test?quote:Op maandag 26 december 2005 09:17 schreef Yildiz het volgende:
[..]
[ code verwijderd ]
Wát?
any of various religions other than Christianity or Judaism or Islamism
http://wordnet.princeton.edu/perl/webwn
dáár kan ik wel in komen
Within a European Christian context, paganism is a catch-all term which has come to connote a broad set of not necessarily compatible religious beliefs and practices (see Cult (religion)) of a natural religion (as opposed to a revealed religion of a text), which are usually, but not necessarily, characterized by polytheism and, less commonly, animism. There is little organized "-ism" in paganism.
http://en.wikipedia.org/wiki/Paganism
Belief in religions other than Christianity, especially ancient Greek polytheism, which was a non-revealed religion.
www.orthodoxresearchinstitute.org/articles/misc/litsas_dictionary_orthodox_terminology.htm
http://www.google.nl/search?hl=nl&q=define%3A+paganism&btnG=Google+zoeken&meta=![]()
Heb geen idee, weet wel dat bakkerij Fes open isquote:Op maandag 26 december 2005 12:21 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
Dat doet me denken, ik moet nieuw misbier halen ergens
Mutant? Weet jij of de Konmar op de kop van Zuid vandaag open is???
Ik zeg toch ook niet dat het niet logisch is? Het is slechts de reden waarom ikzelf weinig met het atheïsme op heb. Het is eenzijdig en absoluut, terwijl ik het niet logisch vind absolute uitspraken te doen over zaken waar we in feite (nog) niets vanaf weten.quote:Op maandag 26 december 2005 12:15 schreef sigme het volgende:
Dat de omschrijving van a-theisme de nadruk legt op de vraag "bestaat god" lijkt mij het toppunt van logisch. Het antwoord op die vraag is het enige wat atheisme omvat. Andere levensbeschouwelijke aspecten vallen niet onder atheisme.
bakkerij Fes zal wel geen bier tegen normale prijzen verkopen ben ik bang.quote:Op maandag 26 december 2005 12:22 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Heb geen idee, weet wel dat bakkerij Fes open is
quote:Op maandag 26 december 2005 12:21 schreef Mutant01 het volgende:
Pberends is 80% moslim gok ik!
Gesprekken hierover verzanden in begriipsverwarring, meestal. Ik heb er nu geen lust aan, maar ik blijf het een grappige gewoonte vinden om afwijzen van godsgeloof onlogica te verwijten.quote:Op maandag 26 december 2005 12:22 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Ik zeg toch ook niet dat het niet logisch is? Het is slechts de reden waarom ikzelf weinig met het atheïsme op heb. Het is eenzijdig en absoluut, terwijl ik het niet logisch vind absolute uitspraken te doen over zaken waar we in feite (nog) niets vanaf weten.
En dus? Waarom niet?quote:Op maandag 26 december 2005 12:51 schreef MrX1982 het volgende:
Die test is niet serieus te nemen. De islam bij mij op de 2de plek [afbeelding].
Wat ik eigenlijk bedoelde te zeggen is dat ik vind dat het atheïsme niet in het rijtje thuishoort. Het is geen filosofie, slechts een (wat mij betreft irrelevant) standpunt. Verder vind ik het niet-bestaan van een God zeker waarschijnlijker en een logischere (voorlopige) conclusie dan het wel bestaan ervan. Het bij voorbaat uitsluiten van mogelijkheden, hoe vergezocht dan ook, als verklaring voor een verschijnsel wat tot op heden onverklaarbaar blijft (de vorming van het universum) vind ik onlogisch.quote:Op maandag 26 december 2005 12:36 schreef sigme het volgende:
[..]
Gesprekken hierover verzanden in begriipsverwarring, meestal. Ik heb er nu geen lust aan, maar ik blijf het een grappige gewoonte vinden om afwijzen van godsgeloof onlogica te verwijten.
Waarmee ik niet probeer meer waarheid te claimen voor atheisme, maar beroepen op logica impliceert het aannemen van de in de logica geldende wetten. Juist het atheisme is gebaseerd op de logica. Logisch hoeft niet juist te zijn, het blijft logisch.
Jij bent een conservatieve ietsist. Islam vind ik niet zo gek voor jouquote:Op maandag 26 december 2005 12:51 schreef MrX1982 het volgende:
Die test is niet serieus te nemen. De islam bij mij op de 2de plek [afbeelding].
Wil je daarmee zeggen dat ik conservatief ben!quote:Op maandag 26 december 2005 12:54 schreef sigme het volgende:
[..]
Jij bent een conservatieve ietsist. Islam vind ik niet zo gek voor jou.
Als er een religie is waar ik niet in geloof is het wel de islam. Te rigide, te ouderwets en daarnaast vind ik de ontstaangeschiedenis tamelijk duister.quote:Op maandag 26 december 2005 12:53 schreef Mutant01 het volgende:
En dus? Waarom niet?
Je hoeft er niet in te geloven om een hoop basisprincipes te delen. Wat klaarblijkelijk het geval is.quote:Op maandag 26 december 2005 12:56 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Als er een religie is waar ik niet in geloof is het wel de islam. Te rigide, te ouderwets en daarnaast vind ik de ontstaangeschiedenis tamelijk duister.
Toch wel lullig voor je danquote:Op maandag 26 december 2005 12:56 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Als er een religie is waar ik niet in geloof is het wel de islam. Te rigide, te ouderwets en daarnaast vind ik de ontstaangeschiedenis tamelijk duister.
Dat zullen wel de aspecten zijn uit het christendom.quote:Op maandag 26 december 2005 12:57 schreef kLowJow het volgende:
Je hoeft er niet in te geloven om een hoop basisprincipes te delen. Wat klaarblijkelijk het geval is..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |