Die extra chromosoom blijft lastigquote:Op maandag 26 december 2005 01:43 schreef Monidique het volgende:
Tpoch grappig, dat ik zo'n afwijkend resultaat krijg.
Is dat je kat ?????????quote:
quote:Op maandag 26 december 2005 01:59 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
Is dat je kat ?????????
Don't shoot the messengerquote:Op maandag 26 december 2005 01:59 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
Is dat je kat ?????????
Hee, heb je een nieuwe kittenquote:Op maandag 26 december 2005 02:01 schreef Monidique het volgende:
[..].
Nee, maar dit wel.
[afbeelding]
truste, en tot strakkiesquote:
Nee, hoor, dit is nog steeds de real deal.quote:Op maandag 26 december 2005 02:03 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
Hee, heb je een nieuwe kitten???
Of vergis ik me nou gewoon in de grote van het beessie ?
quote:Op maandag 26 december 2005 02:11 schreef Monidique het volgende:
Hahaha!
Nee, dat is een schoon shirt voor mij, maar Sammy heeft de geweldige neiging om op witte dingen te gaan zitten.quote:Op maandag 26 december 2005 02:14 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
Heb jij overal witte handdoekies voor het beessie liggen ofzo??
quote:wel lieve foto trouwens
quote:Op maandag 26 december 2005 02:20 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:net een looney tunes cartoon beessie met die look
Ik vermoedde dat het geen probleem was en dat je hier toch een opmerking over ging maken. Waarvan akte.quote:Op maandag 26 december 2005 02:45 schreef Monidique het volgende:
Ik dacht dat we niet meer gingen plakken zonder toesteming, ExtraWaskrach<tab>?
Maar goed, ik ben naar mijn opa en oma geweest.
hihiquote:Op maandag 26 december 2005 02:48 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Ik vermoedde dat het geen probleem was en dat je hier toch een opmerking over ging maken. Waarvan akte.
Zeer zeker. Gekaart he.quote:Was het gezellig?
Goed, hier ben ik snel klaar mee.quote:Op maandag 26 december 2005 02:49 schreef Monidique het volgende:
[..]
hihi
[..]
Zeer zeker. Gekaart he.
Zulks een zwakke verdediging dan weer hé?quote:
Ah, interessant, terwijl Bush de NSA al 30x toestemming had gegeven om ermee door te gaan.quote:Powell kritisch over afluisterpraktijken
Uitgegeven: 25 december 2005 22:37
AMSTERDAM - De voormalige Amerikaanse minister van buitenlandse zaken Colin Powell heeft zondag bedekte kritiek geuit op het afluisteren van mogelijke terreurverdachten in opdracht van president George Bush. Volgens Powell is het afluisteren gerechtvaardigd, maar had de rechter daarbij waarschijnlijk niet omzeild moeten worden.
Powell zei verder in een interview op de Amerikaanse televisiezender ABC dat hij zelf als lid van Bush' regering niet op de hoogte was van de afluisterpraktijken.
Machiavelli hé? Doel heiligt de middelen, en die Bill of Rights is toch maar een idioot papiertje wat die idioten hebben opgesteld die zich 'de vaders van Amerika' noemen. En privacy? Tsssk, vragen om privacy is landverraad.quote:Privacy
Bush heeft vorige week in een brief aan het Congres het in het geheim afluisteren van mogelijke terreurverdachten verdedigd met een beroep op de nationale veiligheid. Volgens Bush is de veiligheid van de VS belangrijker dan de mogelijke illegale schendingen van de privacy van verdachten.
Ah, dus men hád er wel wat van geleerd, maar tijdelijk.quote:De krant The New York Times meldde tien dagen geleden dat Bush sinds de aanslagen van 11 september 2001 mensen heeft laten afluisteren zonder gerechtelijke toestemming. Daarmee omzeilde de president onder meer een justitiële toetsingscommissie die eind jaren '70 werd opgericht na de Watergate-affaire.
Heeft? Ah, hij stelt zich dan bóven de wet? Fijn, een autocratie, daar zit ik echt op te wachten.quote:Schandelijk
Bush stelt dat hij als president en opperbevelhebber "de constitutionele verantwoordelijkheid en het constitutionele gezag" heeft
De afgelopen 20 jaar, is het land toen ooit níet in oorlog geweest?quote:het land te beschermen. Hij noemde het "schandelijk" dat het bestaan van het geheime afluisterprogramma "in oorlogstijd"
Stel je voor, vrijheid van pers hoort thuis in een bananenrepubliek (USA staat op de 13-17e plek, NL op een gedeelde 2e. Dat je dit dan zelf door n foutje naar buiten brengt is dus de schuld van de pers.quote:was gelekt.
Mevrouke impliceert wel meer. En ja dat is een drogreden van mijn kant. Ik ga niet eens zóeken naar een CIA-gevangenis-bron.quote:Minister van justitie Alberto Gonzales betoogt dat het Congres Bush na 11/09 in wezen brede bevoegdheden heeft verleend, waaronder impliciet het afluisteren van verdachten. "Ons standpunt is dat de machtiging tot het gebruik van militair geweld, die kort na 11/09 door het Congres werd verleend, dat gezag impliceert", zei Gonzales.
quote:Since its publication, Il Principe has become a legendary handbook on how to become and remain a ruler.
quote:You scored as Paganism.
Your beliefs are most closely aligned with those of paganism, Wicca, or a similar earth-based religion. You may also follow a Native American religion.
1 2 3 4 5 6 7 8 9 | atheism 67% agnosticism 63% Satanism 58% Buddhism 50% Islam 46% Judaism 38% Christianity 33% Hinduism 29% |
Beschouw het niet als kritiek of afkeuring, maar zou het komen omdat je veel beter weet waar je tegen bent i.p.v. waar je vóór bent?quote:Op maandag 26 december 2005 01:43 schreef Monidique het volgende:
Tpoch grappig, dat ik zo'n afwijkend resultaat krijg.
Cort van der Linden en Kuyper zijn toch wel mensen die het verdienen om voort te leven in onze herinnering. Cort van der Linden heeft de schoolstrijd opgelost op een onwarschijnlijk goede manier, het land buiten de oorlog gehouden, wilde wilhelmina op het juiste spoor gehouden enz enz.quote:Op maandag 26 december 2005 00:00 schreef sigme het volgende:
Oei.
Ik weet niets van die tijd, tenminste, niets met betrekking tot die premiers. Ik heb wel even in het topic rondgekeken, maar ik vrees dat biografiën, zeker beknopte, een te beperkt beeld geven om mijn oordeel op te baseren.
Ik doe vaak wel even wat moeite om wat achtergrondinformatie op te scharrelen om mij een mening te vormen over iets waarvan ik weinig weet, maar zoveel premiers, dat is me wat veel werk.
Is er een hedendaagse relevantie in het bestuderen van een dezer in het bijzonder?
Ok, vooruit, dan zal ik in vaders boekenkast gaan kijken wat we daarover hebben staan.quote:Op maandag 26 december 2005 09:52 schreef LodewijkNapoleon het volgende:
[..]
Cort van der Linden en Kuyper zijn toch wel mensen die het verdienen om voort te leven in onze herinnering. Cort van der Linden heeft de schoolstrijd opgelost op een onwarschijnlijk goede manier, het land buiten de oorlog gehouden, wilde wilhelmina op het juiste spoor gehouden enz enz.
quote:Ook wilde ik je gisteren nog bedanken voor alle morele steun die ik afgelopen tijd als mens van je mocht ontvangen, maar daar kwam ik niet toe omdat het topic al dicht was, dus bij deze.![]()
Ik onderstreep deze postquote:Op maandag 26 december 2005 04:02 schreef Monidique het volgende:
Amerika doet me denken aan Rosemary's baby.
Hoeren?quote:Op maandag 26 december 2005 11:26 schreef pberends het volgende:
hohohoo
Niet bij mij, ik ben echt een boefjequote:Op maandag 26 december 2005 11:29 schreef Mutant01 het volgende:
Waarom scoort de Islam altijd zo hoog
Omdat het zwaard sterker is dan de pen.quote:Op maandag 26 december 2005 11:29 schreef Mutant01 het volgende:
Waarom scoort de Islam altijd zo hoog
Daarom is het ook de testquote:Op maandag 26 december 2005 11:39 schreef Sidekick het volgende:
Ik vind de test onduidelijk, verwarrend en tegenstrijdig.
Je kan gewoon niet nadenken.quote:Op maandag 26 december 2005 11:39 schreef Sidekick het volgende:
Ik vind de test onduidelijk, verwarrend en tegenstrijdig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |