Ik kan mij geen mooier afscheid wensen. Tabee!quote:Op maandag 26 december 2005 00:14 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
Tering HEERLIJK!!!!!!! Met je bezopen muil en een koptelefoon op standje "gegarandeerde gehoorbeschadiging" het jaar uit drinken.
Waaaaaaaaaat?quote:Op maandag 26 december 2005 00:14 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
Tering HEERLIJK!!!!!!! Met je bezopen muil en een koptelefoon op standje "gegarandeerde gehoorbeschadiging" het jaar uit drinken.
Helaas moest ik dit nog meemaken.quote:Op maandag 26 december 2005 00:15 schreef MrX1982 het volgende:
I am a dreamer but when I wake,
You can't break my spirit - it's my dreams you take.
Zet eens iets op van Morbid Angel....quote:Op maandag 26 december 2005 00:14 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
Nee, deze week gaat er niks anders op dan radio 2quote:Op maandag 26 december 2005 00:16 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Zet eens iets op van Morbid Angel....![]()
Ga dan ook eerder naar bed.quote:Op maandag 26 december 2005 00:16 schreef Johan_de_With het volgende:
Helaas moest ik dit nog meemaken.
Zoals ik al in SC had gemeld wou ik graag een bijdrage van Multatuli. En drugshond, als ik iets wil.. dan doe ik daarvoor mijn best...quote:Op maandag 26 december 2005 00:15 schreef Drugshond het volgende:
@sigme, lol dat topic krijgt een serieuze wending (zoals je ook had voorspeld)..
Inmiddels 3x gelezen.. maar nog steeds geen passend antwoord klaar.
Weemoedige kerstgevoelens.quote:Op maandag 26 december 2005 00:20 schreef Johan_de_With het volgende:
Zit niet te gleuven over dromen, man.
Als ik jarig benquote:Op maandag 26 december 2005 00:21 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Weemoedige kerstgevoelens.
Wat een bagger. Wanneer is het januari.
quote:Op maandag 26 december 2005 00:21 schreef sigme het volgende:
Zoals ik al in SC had gemeld wou ik graag een bijdrage van Multatuli. En drugshond, als ik iets wil.. dan doe ik daarvoor mijn best...
Ik ben er erg content mee![]()
Ja je steunt allerlei goede doelen. Daar draaien die loterijen toch om?quote:Op maandag 26 december 2005 00:27 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
als het goed is heeft de staatloterij een mooi verjaarscadeau voor me
Steun ik daarmee goeie doelen??? Das toch de postcodegedoe??quote:Op maandag 26 december 2005 00:30 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Ja je steunt allerlei goede doelen. Daar draaien die loterijen toch om?.
Geld.
quote:Op maandag 26 december 2005 00:30 schreef Drugshond het volgende:
[..]
(right one... maar nu is het feest)
quote:You scored as atheism.
You are... an atheist, though you probably already knew this. Also, you probably have several people praying daily for your soul. Instead of simply being "nonreligious," atheists strongly believe in the lack of existence of a higher being, or God.
atheism 79%
Islam 54%
Paganism 54%
Christianity 42%
agnosticism 33%
Buddhism 33%
Judaism 25%
Satanism 17%
Hinduism 8%
Ik dacht dat goede doelen altijd een dekmantal waren van de lotterijen.quote:Op maandag 26 december 2005 00:36 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
Steun ik daarmee goeie doelen??? Das toch de postcodegedoe??
Verkoop de huid niet voordat de beer is geschotenquote:Ik doneer alleen aan het Sophia kinderziekenhuis en het Ronald McDonald gasthuis hier jaarlijk een bedrag, en elk jaar nog een bedrag aan een wisselde instantie. Dat vind ik al weer zat.
Met de staats doe ik gewoon mee om dat kapitale pand te kunnen kopen in Kralingen
ik zit op 10 mbps ipv de 12, maar ik zit redelijk ver van de centrale af en in een redelijk oud flatgebouw, dat wil wel schelen.quote:Op maandag 26 december 2005 00:53 schreef MrX1982 het volgende:
Ik haal de nieuwe snelheid van mijn adsl verbinding niet. Ik kom 200kB tekort.
* DoG geeft M. een glaasje rode wijn en een knuffelquote:Op maandag 26 december 2005 00:55 schreef Monidique het volgende:
De shizzle in de whizzle, fuck dat shit, fuck my shit, ik fuck je shit up.
quote:atheism 96%
Satanism 79%
Buddhism 71%
Islam 71% ( had ik wel verwacht, eigenlijk een paar % hoger)
Paganism 71%
agnosticism 71%
Judaism 54%
Hinduism 29%
Christianity 25%
Ik heb al een biertje,quote:Op maandag 26 december 2005 00:59 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
* DoG geeft M. een glaasje rode wijn en een knuffel
nou dan krijg je alleen maar een knuffelquote:
Sov Godtquote:Op maandag 26 december 2005 01:04 schreef sigme het volgende:
Christus te paard wat is het laat. Oefenen voor oudejaarsnacht, zal ik maar zeggen.
Maar nu is het toch bedtijd.
Weltrusten allemaal!
Welke religie past bij jou.... ?quote:Op maandag 26 december 2005 01:13 schreef Monidique het volgende:
Wat is dat voor test?
quote:Op maandag 26 december 2005 01:13 schreef Monidique het volgende:
Wat is dat voor test?
quote:Op maandag 26 december 2005 00:30 schreef Drugshond het volgende:
(right one... maar nu is het feest)
1 2 3 4 5 6 7 8 9 | Satanism - 75% Buddism - 54% Paganism - 54% agnost.. - 50% Judaism - 25% Christianity - 21% Hinduism - 21% Islam - 21% |
1 2 3 4 5 6 7 8 9 | Hinduism 83% agnosticism 67% Satanism 63% Buddhism 63% atheism 50% Paganism 50% Christianity 29% Judaism 17% |
PI:quote:Your beliefs are most similar to those of Islam. Do more research on Islam and possibly consider taking the shahadah and officially becoming a Muslim, if you aren't already.
Er zijn mensen die voor me ziel bidden, wat liefquote:You are... an atheist, though you probably already knew this. Also, you probably have several people praying daily for your soul. Instead of simply being "nonreligious," atheists strongly believe in the lack of existence of a higher being, or God.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |