Wees welkom, leerling van de grote Pool en X-box verkoper.quote:Op maandag 26 december 2005 14:29 schreef Finder_elf_towns het volgende:
Zo. .oZ
Eerst de test maken.... dan ouwehoeren.quote:Op maandag 26 december 2005 14:29 schreef Finder_elf_towns het volgende:
Zo. .oZ
Ze haten onze vrijheid,quote:President Bush has been summoning newspaper editors lately in an effort to prevent publication of stories he considers damaging to national security.
The efforts have failed, but the rare White House sessions with the executive editors of The Washington Post and New York Times are an indication of how seriously the president takes the recent reporting that has raised questions about the administration's anti-terror tactics.
Dank u.quote:Op maandag 26 december 2005 14:31 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Wees welkom, leerling van de grote Pool en X-box verkoper..
Waar is je homielingo gebleven, daddy-o?quote:Op maandag 26 december 2005 14:41 schreef Monidique het volgende:
3e en 8e minuut. Maar goed dat ik gisteren toch niet gewed heb met mijn opa.
Ya hoe needs to be on her lease. Bitch is loose.quote:Op maandag 26 december 2005 14:57 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Waar is je homielingo gebleven, daddy-o?
Weg.quote:Op maandag 26 december 2005 14:57 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Waar is je homielingo gebleven, daddy-o?
Nu nog een grote Pool als voorbeeld. Liefst niet die van Fok.quote:Op maandag 26 december 2005 14:57 schreef MrX1982 het volgende:
Ik heb al een xbox360.
Ik zoek mijn held wel in de VSquote:Op maandag 26 december 2005 15:01 schreef Johan_de_With het volgende:
Nu nog een grote Pool als voorbeeld. Liefst niet die van Fok.
Dat zou ik nog liever doen natuurlijk.quote:Op maandag 26 december 2005 15:06 schreef Johan_de_With het volgende:
Je bedoelt dat je naar Amerika gaat? Dat juich ik toe.
Ik heb er al een voor je gevonden.quote:Op maandag 26 december 2005 15:08 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Dat zou ik nog liever doen natuurlijk.
Ik dacht eerder aan:quote:Op maandag 26 december 2005 15:17 schreef Johan_de_With het volgende:
Ik heb er al een voor je gevonden.
Hij ziet eruit of hij zich in een Jiskefet-sketch bevindt, maar het is een bona fide krijger.
quote:daar is spuit 11 ook weer.
(...)
niemand neemt jou toch meer serieus joh, hoepel op
(...)
het is maar monidique hoor, de pariah van POL
Jammer, ik ben nu al drie dagen achter elkaar stomdronken.quote:Op maandag 26 december 2005 15:23 schreef Tafkahs het volgende:
het einde van de kerst is in zicht
quote:Op maandag 26 december 2005 15:25 schreef Monidique het volgende:
Jullie hebben die foto met die vis al gezien, toch?
Films zijn niet echt.quote:Op maandag 26 december 2005 15:25 schreef Johan_de_With het volgende:
Da's een Cubaan.
Nee ik dacht eerder aan al die wijze lotr wijshedenquote:Op maandag 26 december 2005 15:27 schreef Finder_elf_towns het volgende:
Mijn God, je gaat toch nu niet al die suffe Scarface-wijsheden neerplempen hè?
''Say hello to my little friend...he's a hobbit.''quote:Op maandag 26 december 2005 15:30 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Nee ik dacht eerder aan al die wijze lotr wijsheden.
quote:Op maandag 26 december 2005 15:31 schreef Johan_de_With het volgende:
''Say hello to my little friend...he's a hobbit.''
Die zit bij mijn scarface giftset alleen nog nooit gezienquote:Op maandag 26 december 2005 15:34 schreef Johan_de_With het volgende:
De echte Scarface is trouwens geweldig.
Je moet sowieso alles van James Cagney gezien hebben.quote:Op maandag 26 december 2005 15:36 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Die zit bij mijn scarface giftset alleen nog nooit gezien.
zit er een ronkende kettingzaag en een zakje bloem bij ?quote:Op maandag 26 december 2005 15:36 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Die zit bij mijn scarface giftset alleen nog nooit gezien.
En van zijn naamgenoot James Stewartquote:Op maandag 26 december 2005 15:38 schreef Johan_de_With het volgende:
Je moet sowieso alles van James Cagney gezien hebben.
Nee dat zou te duur wordenquote:Op maandag 26 december 2005 15:38 schreef Tafkahs het volgende:
zit er een ronkende kettingzaag en een zakje bloem bij ?
Ja, laten we de vrijheid van pers, samen met wat privacy-regels en andere vrijheden in een kluis doen, er geen gebruik van maken, het terrorisme aanpakken en dan, na het verslaan van het duizenden-jaren-oud-terrorisme de vrijheden ongeschonden uit de kluis halen.quote:
Ahja, land of the free met freedom of speech.quote:Op maandag 26 december 2005 16:06 schreef Monidique het volgende:
http://antiamerikaansepropaganda.punt.nl/
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |