Ja, die is dubbelquote:Op zaterdag 24 december 2005 16:02 schreef bwt het volgende:
dan maar gelijk ff cross linken
Fok Motorclub [SC deel 379] Hier de echte MC van Fok *O*
Deze was eerder. En toch opent Mercy een nieuw topic.quote:Op zaterdag 24 december 2005 17:15 schreef richardgie het volgende:
Wat is er aan de hand?Krijg ik bij het vorige Topic te zien dat er data base problemen zijn,is er ineens een nieuw Topic.En dat terwijl het vorige volgens mij nog niet eens vol zat
.
Worldbeater,help,....wat is er hier allemaal aan de handquote:Op zaterdag 24 december 2005 17:20 schreef Worldbeater het volgende:
Love @ first ride.
Clickable.
[afbeelding]
Het ging hartstikke goed, bij de eerste keer gas geven ging de minibike er bijna alleen vandoor, Nick paste zich gelijk aan, moest even aanvoelen hoeveel gas hij moest geven, en daarna ging het mooier dan ik ooit verwacht had. Hij draait ook al zelf de bochten, terwijl ik alleen met rechtuit wilde beginnen. Duidelijk niet het talent van zijn vader.![]()
Wel nog wat remproeven gedaan zoals een echte rijschool.
En nu gaan we nog ff naar een speeltuin, wat honger scheppen voor het eten zo.![]()
n00B: klik hierquote:Op zaterdag 24 december 2005 17:25 schreef richardgie het volgende:
[..]
Worldbeater,help,....wat is er hier allemaal aan de hand.
ken je talen makker, hoef je dan helemaal niks te kunnen als mod zijndequote:Op zaterdag 24 december 2005 17:30 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
he nou ophouden.
ik kan geen turks en het is dus niet te modden voor mij
daar zijn mods te dom voorquote:Op zaterdag 24 december 2005 17:31 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
ken je talen makker, hoef je dan helemaal niks te kunnen als mod zijnde
![]()
quote:Op zaterdag 24 december 2005 17:28 schreef BoJo het volgende:
azerty azerty ?
zeker en vastquote:Op zaterdag 24 december 2005 17:33 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]je hebt een Belgisch toetsenbord
![]()
he zit hun slowchat niet te verpestenquote:Op zaterdag 24 december 2005 17:33 schreef BoJo het volgende:
ALFA ROMEO ALFA ROMEO ALFA ROMEO ALFA ROMEO ALFA ROMEO ALFA ROMEO ALFA ROMEO ALFA ROMEO ALFA ROMEO ALFA ROMEO ALFA ROMEO ALFA ROMEO ALFA ROMEO ALFA ROMEO ALFA ROMEO ALFA ROMEO ALFA ROMEO ALFA ROMEO ALFA ROMEO ALFA ROMEO ALFA ROMEO ALFA ROMEO ALFA ROMEO ALFA ROMEO ALFA ROMEO ALFA ROMEO ALFA ROMEO ALFA ROMEO ALFA ROMEO ALFA ROMEO ALFA ROMEO ALFA ROMEO ALFA ROMEO ALFA ROMEO ALFA ROMEO ALFA ROMEO ALFA ROMEO ALFA ROMEO ALFA ROMEO ALFA ROMEO ALFA ROMEO ALFA ROMEO ALFA ROMEO ALFA ROMEO ALFA ROMEO ALFA ROMEO ALFA ROMEO ALFA ROMEO ALFA ROMEO ALFA ROMEO ALFA ROMEO ALFA ROMEO ALFA ROMEO ALFA ROMEO ALFA ROMEO ALFA ROMEO
DUCATI YAMAHA TRIUPMH MINIBIKEHOES DUCATI YAMAHA TRIUPMH MINIBIKEHOES DUCATI YAMAHA TRIUPMH MINIBIKEHOES DUCATI YAMAHA TRIUPMH MINIBIKEHOES DUCATI YAMAHA TRIUPMH MINIBIKEHOES DUCATI YAMAHA TRIUPMH MINIBIKEHOES DUCATI YAMAHA TRIUPMH MINIBIKEHOES DUCATI YAMAHA TRIUPMH MINIBIKEHOES DUCATI YAMAHA TRIUPMH MINIBIKEHOES DUCATI YAMAHA TRIUPMH MINIBIKEHOES DUCATI YAMAHA TRIUPMH MINIBIKEHOES DUCATI YAMAHA TRIUPMH MINIBIKEHOES DUCATI YAMAHA TRIUPMH MINIBIKEHOES DUCATI YAMAHA TRIUPMH MINIBIKEHOESquote:Op zaterdag 24 december 2005 17:34 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
he zit hun slowchat niet te verpesten
geld voor jou ook analex.quote:Op zaterdag 24 december 2005 17:35 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
DUCATI YAMAHA TRIUPMH MINIBIKEHOES DUCATI YAMAHA TRIUPMH MINIBIKEHOES DUCATI YAMAHA TRIUPMH MINIBIKEHOES DUCATI YAMAHA TRIUPMH MINIBIKEHOES DUCATI YAMAHA TRIUPMH MINIBIKEHOES DUCATI YAMAHA TRIUPMH MINIBIKEHOES DUCATI YAMAHA TRIUPMH MINIBIKEHOES DUCATI YAMAHA TRIUPMH MINIBIKEHOES DUCATI YAMAHA TRIUPMH MINIBIKEHOES DUCATI YAMAHA TRIUPMH MINIBIKEHOES DUCATI YAMAHA TRIUPMH MINIBIKEHOES DUCATI YAMAHA TRIUPMH MINIBIKEHOES DUCATI YAMAHA TRIUPMH MINIBIKEHOES DUCATI YAMAHA TRIUPMH MINIBIKEHOES
idd, autofoppertquote:Op zaterdag 24 december 2005 17:34 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
he zit hun slowchat niet te verpesten
Straks weer parijs-Dakar kijkenquote:Op zaterdag 24 december 2005 17:36 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
hij verneukt tenminste nog motorgerelateerd
that is de spirit.quote:Op zaterdag 24 december 2005 17:43 schreef red_dot het volgende:
Zit ik ff ergens anders is het gelijk weer heibel.
terwijl het toch eigenlijk als een geintje gezien moet worden.
Alleen de manier waarop het vorige topic vol gespammed werd was wel vol met erg motor gerelateerde plaatjes en verhalen. en op het eind volgens mij vol met humor van wie gaat hem vol krijgen en "moet" dus openen.
Laten we tenminste ook deze weer met net zo veel humor vol te krijgen met motor plaatjes en verhalen
Een eetlepel waspoeder tussen paal en pruim geeft een nacht vol liefde en een bed vol schuim.quote:Op zaterdag 24 december 2005 17:38 schreef Fulcrum_X het volgende:
"My girlfiend said to me in bed last night' 'you're a pervert' I said, 'that's a big word for a girl of nine'."
Wat doe je hier dan nog.quote:Op zaterdag 24 december 2005 17:49 schreef Rietvaerder het volgende:
Ok,
Fok! MC heeft zijn diepte punt bereikt, dieper dan dit kun je niet zinken
Man, man, man, wat een trieste, kansloze paupers zwerven er hier rond zeg. Het is weer bevestigd. Duidelijk geval van "ik-heb-geen-leven-want-de-fokmc-is-mij-heilig".
Stakkers![]()
![]()
![]()
Ik kan het gewoon niet latenquote:Op zaterdag 24 december 2005 17:56 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
hij heeft al 1000x afscheid genomenmaar hij blijft terug komen
![]()
ik kan hem wel voor je opschonen.quote:Op zaterdag 24 december 2005 18:03 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
kunnen we dit topic niet gewoon deleten en verder gaan met een schone nieuwe ?
neh.quote:Op zaterdag 24 december 2005 18:03 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
kunnen we dit topic niet gewoon deleten en verder gaan met een schone nieuwe ?
Over wie hebben jullie het nou? Ik zie niemandquote:Op zaterdag 24 december 2005 17:56 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
hij heeft al 1000x afscheid genomenmaar hij blijft terug komen
![]()
Geruchten en wie komt er gelijk weer kijken...quote:Op zaterdag 24 december 2005 18:47 schreef Macchia_Nera het volgende:
Whehehehheheehe![]()
Hoorde dat het hier te doen is![]()
Najah zal ik maar even helpen danquote:Op zaterdag 24 december 2005 19:05 schreef red_dot het volgende:
[..]
Geruchten en wie komt er gelijk weer kijken...
't lijkt nu weer rustig
alleen niet iedereen wilt er ff de energie in steken om de boel vol te posten.
we zitten dan nu ook wel rond etenstijd en zo - op kerst avond ook nog eens.
Lijkt nu weer normaal te gaan.quote:Op zaterdag 24 december 2005 19:51 schreef FemaleRebbel het volgende:
Waar kan Rebbel nou spammen.....![]()
lekker zo die onduidelijkheid voor Kerst![]()
Dus jij zat lekker frips op de moto te gassen.quote:Op zaterdag 24 december 2005 19:30 schreef hicham het volgende:
Hallo allemaal
Lange dag achter de rug, ben vandaag ff richting Suomy Racing gegaan (lees als je de naam niet kent: 'beunhaasje', maar wel toffe gozer)
Wat ik heb gedaan / laten doen
- Kettingset vervangen
- Koppelingsplaten vervangen
- Remblokjes rondom vervangen
- Stalen remleidingen (rood) rondom
- Progressieve voorvorkveren
- Tailrisers
- Spaarpot leeggegooid![]()
Verder nog wat kleine dingetjes als olie vervangen e.d (wat ik gewoon zelf deed, we waren gewoon een beetje samen aan het beunhazen) Die tailrisers
![]()
Toen ik net wegreed voelde ik me king of the road omdat ik zoveel hoger zat
Middenbok ook maar meteen van de motor afgepleurd omdat die geen nut meer had
Het effect van de voorvorkveren en stalen remleidingen heb ik nog niet optimaal kunnen testen omdat ik in 1 ruk doorreed naar huisTip: draag geen T-Shirt als je nog geen wintervoering in je jas hebt gedaan en je 100 km snelweg moet afleggen
Ik zie dat het hier ook gezellig is geweest
@Peppo: minibike&Nick![]()
@Mercy: Wat vond je van de GSR600? Ik vond de designplannen er wel tof uit zien maar nu ik de foto's zie valt het me tegen. Vraag me af wat ik ervan vind als ik 'm een keertje in het echt zie
Vanaaf ben ik de babysitquote:Op zaterdag 24 december 2005 19:53 schreef bwt het volgende:
[..]
Lijkt nu weer normaal te gaan.
't is kerst avond dus zal wel rustig blijven.ik zit nu bij mijn ouders.
Onprettig frisquote:Op zaterdag 24 december 2005 19:55 schreef bwt het volgende:
[..]
Dus jij zat lekker frips op de moto te gassen.
Wou ik ook doen maar het was al donkerquote:Maare, wel verhaal maar geen foto's????????
da kan nie hè.......ben wel benieuwd hoe dat er nu uitziet
Sorry, ik was er echt niet meer.quote:Op zaterdag 24 december 2005 17:25 schreef richardgie het volgende:
Worldbeater,help,....wat is er hier allemaal aan de hand.
Stoerquote:Op zaterdag 24 december 2005 20:01 schreef Worldbeater het volgende:
Nog even terug naar vanmiddag laat.![]()
Daarna hebben we even kort pauze gehouden, en heeft Nick nog 6 rondjes gereden.
Toen vond hij het voor vandaag wel weer genoeg.![]()
Morgen wanneer droog weer eens elders kijken~rijden.
Voor deze ene keer ben ik het met je eens jaquote:Op zaterdag 24 december 2005 17:49 schreef Rietvaerder het volgende:
Ok,
Fok! MC heeft zijn diepte punt bereikt, dieper dan dit kun je niet zinken
Man, man, man, wat een trieste, kansloze paupers zwerven er hier rond zeg. Het is weer bevestigd. Duidelijk geval van "ik-heb-geen-leven-want-de-fokmc-is-mij-heilig".
Stakkers![]()
![]()
![]()
je had 'm ook gewoon dicht kunnen pleuren natuurlijkquote:
Dat het zo goed zou gaan had ik nooit verwacht.quote:Op zaterdag 24 december 2005 20:16 schreef FemaleRebbel het volgende:
Stoer![]()
mijn Nick kan slechts bij mij achterop![]()
Misschien toch een genenkwestiequote:Op zaterdag 24 december 2005 20:32 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Dat het zo goed zou gaan had ik nooit verwacht.
Niemand niet, hij werd hier vanmiddag gebracht door mamma: wij noemen hem in de familie onhandige Harry, kijk je uit met die minibike.Maar hij reed er zo mee weg, ongelooflijk.
![]()
Zoiets vertel je toch ook niet aan moeder de gans, dat je een minibike hebt gekocht?quote:Op zaterdag 24 december 2005 20:32 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Niemand niet, hij werd hier vanmiddag gebracht door mamma: wij noemen hem in de familie onhandige Harry, kijk je uit met die minibike.Maar hij reed er zo mee weg, ongelooflijk.
![]()
De eerste paar minuten.quote:Op zaterdag 24 december 2005 20:01 schreef Worldbeater het volgende:
kort filmpje voordat het kaartje vol was. Putfile staat al 10 minuten te loaden op 2 Meg. O
Mini cross bike.quote:Op zaterdag 24 december 2005 21:33 schreef hollander172 het volgende:
Cool Peppie, wat heb je nou voor hem gekocht eigenlijk?Mama boos?
Ze had nadat ze aankwam ook nog heel enthousiast gebeld om haar verhaal te doen.quote:Maar dit is tenminste wel een echte motor, mijn kerst kan niet meer stuk!!!!!!
Heeft een GS500 een pijlstokquote:Op zaterdag 24 december 2005 21:05 schreef Roderick2085 het volgende:dacht ik toch gigantisch veel gemist te hebben vandaag... na 1 pagina kwam ik erachter dat dat wel mee viel en ben ik maar hier weer op pagina 3 verdergegaan
weet lekker op de motor naar m'n werk geweest
ik geloof alleen wel dat er wat olie bij moet....minuut of 5 a 10 nadat ik thuiswas ff pijlen... ok, hij stond gewoon op de standaard en dat hoort niet maar ik zag helemaal niks op m'n pijlstok
![]()
enne hicham....die foto's had je al veel eerder moeten maken natuurlijk
Dat wordt nog wat met de motor. Sleutels insluiten kan nietquote:Op zaterdag 24 december 2005 21:33 schreef hollander172 het volgende:
Zo ik heb ook weer eens gereden vandaag, fucking koud was het godver.
Vriendin had sleutels in de auto laten zitten, of ik "even" op de motor heen en weer wilde rijden.Al wel 1 dag d'r rijbewijs.
![]()
Cool Peppie, wat heb je nou voor hem gekocht eigenlijk?Mama boos?
Misschien wordt het nog geld waard.quote:Op zaterdag 24 december 2005 22:19 schreef hicham het volgende:
Leuk filmpje Pep
* hicham slaat filmpje op in archief om een compilatiefilmpje te maken van Nick als ie MotoGP kampioen is
"His first steps...."
quote:pitten
quote:Lieve Kllant,
Ik ben de verkoper van de Suzuki tl 1000s on Marktplaats.nl . Ik zie dat u uw bod op mijn veiling plaatste . Ik moet het product heel snel verkopen . Daarom verkoop ik hem naar u voor enkel 2000 Eur.
Indien u contact mij voor meer details bent geïnteresseerd .
een pijlstok ja... lekker je vingers brandenquote:Op zaterdag 24 december 2005 22:19 schreef hicham het volgende:
[..]
Heeft een GS500 een pijlstokDe meeste motoren hebben een peilglaasje
En het is niet zo gek dat je niets ziet in het venstertje als de motor op de zijstandaard staat, maar volgende keer wel even controleren voordat je weggaat hoeveel olie erin zit. Met de motor rechtop uiteraard (heeft een GS500 een middenbokZo ja: eitje
Zo nee: Nog steeds een eitje
)
Hoe zit het trouwens met die tik van je motor? Ik zou niet teveel rijden als het er nog steeds is en je niet weet waar het vandaan komt![]()
[..]
Dat wordt nog wat met de motor. Sleutels insluiten kan niet
Maar die dodemansknop he, dat gaat geheid mis
Leuk filmpje Pep
* hicham slaat filmpje op in archief om een compilatiefilmpje te maken van Nick als ie MotoGP kampioen is
"His first steps...."
pitten
quote:Op zaterdag 24 december 2005 20:29 schreef stinkie het volgende:
[..]
je had 'm ook gewoon dicht kunnen pleuren natuurlijk
quote:Hicham zei:
Pimped my motor
![]()
Ik ben trots op je kleinequote:Pep zei:
Nick wordt wereldkampioen![]()
Duh, ik herken noppenbanden nog wel.quote:Op zaterdag 24 december 2005 22:07 schreef Patrick281 het volgende:
Mini cross bike.![]()
Deze is om te testen zeg maar, als het zo doorgaat kopen we een echte.![]()
Pfff, mama niet boos ligt dus de carriere niet in de weg?quote:Mamma niet boos, want ze was al in 2004 geinformeerd dat ik eens een crosser ging kopen.(toen nog KTM)
Het is langzaam geaccepteerd zeg maar.![]()
None takenquote:Bedenk me net dat er nog ZXR400 rijders zijn, no offence.![]()
![]()
Euhmquote:Op zaterdag 24 december 2005 22:19 schreef hicham het volgende:
Dat wordt nog wat met de motor. Sleutels insluiten kan niet
Maar die dodemansknop he, dat gaat geheid mis
Cannot tell you how much...quote:Op zaterdag 24 december 2005 22:45 schreef R2-D2 het volgende:
Ik ben trots op je kleineen jij niet minder
![]()
Niet verkeerd bedoeld maar de zucht naar vermogen (voor zover ik dat kan beoordelen) neemt steeds meer toe toch?quote:Op zaterdag 24 december 2005 23:04 schreef Worldbeater het volgende:
ZX-12 met lichte schade..
Maar als hij wat breekt moet ik hem verzorgen. Dat zei ze nog wel.quote:Op zaterdag 24 december 2005 23:03 schreef hollander172 het volgende:
Pfff, mama niet boos ligt dus de carriere niet in de weg?
Tot nu toe goed, heb nog net 1 tankje leeg hoor.quote:Hoe doet ie het?
Dat maakt mij geen reet uit waar jij op rijdt, je krijgt niet meer respect als je ineens MV Agusta F4 rijdt.quote:noem me een mietje maar ik heb echt even zat aan de 400.
quote:Ik weet het niet maar toen ik er leerde kennen was het zo'n timide meisje![]()
Het is net alsof ze al die jaren in wil halen ofzo....![]()
quote:Op zaterdag 24 december 2005 23:04 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Cannot tell you how much...![]()
![]()
Net een bod gedaan op een TL1000, VTR Firestorm en deez..![]()
[afbeelding]
ZX-12 met lichte schade..
.. de prijs gaat wel steeds meer omhoog qua kijken.
Mag ik mijn kLX weer terug.![]()
![]()
Ik zoek een motor met een lange adem, niet lang hoge toeren draaien, snel mega afstanden kunnen rijden.quote:Op zaterdag 24 december 2005 23:09 schreef hollander172 het volgende:
Niet verkeerd bedoeld maar de zucht naar vermogen (voor zover ik dat kan beoordelen) neemt steeds meer toe toch?
Wie is de eerste met geblazen motor?Voor jouw oude liefde de 1100 zijn relatief goedkoop turbokits te vinden en zelfs met montage en afstelling ben je alsnog goedkoper uit dan een ZX-12R.
Wel de oliegekoelde versie nemen dan.![]()
Een SP-1 is niet haalbaar, de Firestorm wel.quote:Op zaterdag 24 december 2005 23:13 schreef R2-D2 het volgende:
Er is genoeg moois te koopGeluid van de SP is wel super
![]()
![]()
quote:Dear Bart,
i attached the descriptions:
Model: Suzuki TL 1000 S
Year: 1997
Category: Sport
Engine and transmission
Displacement: 996.00 ccm (60.78 cubic inches)
Engine type: V2
Stroke: 4
Power: 125.00 HP (91.2 kW))
Torque: 105.00 Nm (10.7 kgf-m or 77.4 ft.lbs) @ 8000 RPM
Valves per cylinder: 4
Starter: Electric
Cooling system: Liquid
Gearbox: 6-speed
Transmission type
final drive: Chain
More details Consult a Suzuki repair manual.
Physical measures
Dry weight: 185.0 kg (407.9 pounds)
Seat height: 835 mm (32.9 inches) If adjustable, lowest setting.
Chassis and dimensions
Front brakes: Dual disc
Rear brakes: Single disc
Speed and acceleration
Top speed: 260.0 km/h (161.6 mph)
Power/weight ratio: 0.6757 HP/kg
If you agree my terms and price send me your full name and address and I will start the shipping.
The shipping/payment will be made using: fast-trans.com. Please carefully read all the steps below .If you agree our terms send us your full name and address + final order so we can start the shipping .
It's 100% safe .
Read all the informations here : www.fast-trans.com/safe-exchange.php
----------------------
Here is how we are going to do :
1. I will ship the product with : fast-trans.com
2. They will contact you and let you know that I sent you the product and the status of the product .
3.You will transfer the money fast-trans.com
4.You will receive the product and check them , test them etc.
5. You have 5 days to inspect the goods. You must confirm to fast-trans.com that the product are as you expected to be so I can receive my money from them .
If you are not satisfied of the product I sent , they will come , pick up the product and give all your money back. I will have to pay again the shipping taxes to receive the product back.
You can contact fast-trans.com and ask about us : contact@fast-trans.com.
If you agree our terms please give us the shipping address where we must ship the product.
I wish a Merry Christmas!!
quote:Op zaterdag 24 december 2005 23:31 schreef Worldbeater het volgende:
Klinkt ergens nog wel betrouwbaar ook.![]()
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
Mijn ouders waren op andere pc's bezigquote:Op zaterdag 24 december 2005 19:55 schreef FemaleRebbel het volgende:
[..]
lekker gezellig zo bij je ouders als jij achter de pc zit![]()
quote:Op zaterdag 24 december 2005 21:33 schreef hollander172 het volgende:
Zo ik heb ook weer eens gereden vandaag, fucking koud was het godver.
quote:Op zaterdag 24 december 2005 23:03 schreef hollander172 het volgende:
Wel jammer van tegenwerkend verkeer overigens.Ik rij niet veel maar ik had de 100 meter kunnen halen op 1 wiel zonder vrachtverkeer dat in de weg reed.
Deze post(tijd) is een latertje.quote:
Lijstje moet zijn ZX12, TL1000, Firestorm. Maar de laatste is meer een prijskwestie.quote:Op zondag 25 december 2005 08:47 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
morgen
[afbeelding]
ZX12![]()
SP-1
Firestorm is smal
Ik zeg je, you got ballzzzquote:Op zaterdag 24 december 2005 23:03 schreef hollander172 het volgende:
Wel jammer van tegenwerkend verkeer overigens.Ik rij niet veel maar ik had de 100 meter kunnen halen op 1 wiel zonder vrachtverkeer dat in de weg reed.
Dan is het nog steeds een peilstokquote:Op zaterdag 24 december 2005 22:28 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
een pijlstok ja... lekker je vingers brandendat had ik tijdens mijn lessen al wel geleerd... olie pijlen met een handschoen aan
en ja... ook nog eens een middenbok, geweldige motor toch he![]()
(gebruik de middenbok allleen bijna nooit... teveel gedoe![]()
die tik had ik nog naar geluisterd toen ik hem vanavond weer terugzette... maar ik heb niks meer gehoord, beetje in de gaten houden dus...
quote:Op zaterdag 24 december 2005 23:03 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Euhmdie rijdt zich echt dood zeg maar.
Geen excuus maar als je nu ziet hoeveel lef ze heeft.
Ze waant zich echt onsterfelijk zodra er een motor draait.
![]()
Ik weet het niet maar toen ik er leerde kennen was het zo'n timide meisjemisschien dat een groot ongeluk meer bezinning brengt?
Vandaag direct alleen weggeweest, vroeg haar nog of ze het raar vond: "Nee hoor dan kan ik tenminste doen wat ik zelf wil." Je had er weg moeten zien rijden....
Het is net alsof ze al die jaren in wil halen ofzo....
![]()
quote:Op zondag 25 december 2005 11:13 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Al was ik min of meer dezelfde tijd wakker, hoorde wat rumoer in huis, dacht dat het de buren waren.
Ineens floept het licht beneden aan, en hoorde ik harder geluid.
Nick ging om 3 uur vannacht tv te kijken, zat al helemaal klaar met zijn ontbijtpakketje die ik altijd klaarzet.
Hij dacht dat het al 6 uur was.![]()
quote:Op zondag 25 december 2005 11:45 schreef hicham het volgende:
Komt mijn broertje na een tijdje terug zegt ie dat het nog maar 3 uur 'snachts is (ik had geen bril op
quote:Op zondag 25 december 2005 11:54 schreef Worldbeater het volgende:
![]()
Ik ga eens even douchen en minibiken met de jongens.
De buurjongen zit er al de hele ochtend tv op te kijken, inplaats dat hij gewoon op de bank zit.![]()
![]()
![]()
![]()
Toffe buurman ben jij, had ik maar zo een buurman vroegahquote:Op zondag 25 december 2005 11:54 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
![]()
Ik ga eens even douchen en minibiken met de jongens.
De buurjongen zit er al de hele ochtend tv op te kijken, inplaats dat hij gewoon op de bank zit.![]()
![]()
![]()
![]()
Voor de FokMC'ers die er aan doen en niet aan doen dan ook maar.quote:Op zondag 25 december 2005 12:03 schreef ondeugend het volgende:
Ik wil iedereen even prettige kerstdagen wensen
Ja ook de limboys
quote:
is echt zoquote:Maar daar heb ik nog nooit van gehoord bij een motorOf ben je mij nu in de maling aan het nemen?
prioriteiten liggen verkeerdquote:Op zondag 25 december 2005 12:10 schreef R2-D2 het volgende:
[afbeelding]
Pimb heeft gelijk, motor poetsen en rijden![]()
Foto's komen nog wel een keerquote:Op zondag 25 december 2005 12:20 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
is echt zozal hem volgende keer wel laten zien
maar waar blijven die foto's nou![]()
en uiteraard iedereen prettige kerstdagen![]()
quote:Op zondag 25 december 2005 12:32 schreef hicham het volgende:
[..]
Foto's komen nog wel een keerMotor staat nu onder de hoes buiten te chillen en ik ben braque vandaag dus geen zin om m'n reet van deze stoel af te trekken
Oh ja, ik moet nu wel oppassen dat ik niet bij een deuk in het wegdek stop ofzo, want komt niet zo goed meer bij de grond met m'n voetjes
Ja hoor meneer pijlstokquote:Op zondag 25 december 2005 12:21 schreef Roderick2085 het volgende:
prioriteiten liggen verkeerd![]()
met zou natuurlijk rijden en poetsen moeten zijn![]()
Ik ken hetquote:Op zondag 25 december 2005 12:32 schreef hicham het volgende:
Ik ben lui-verhaal
Oh ja, ik moet nu wel oppassen dat ik niet bij een deuk in het wegdek stop ofzo, want komt niet zo goed meer bij de grond met m'n voetjes
quote:Op zondag 25 december 2005 12:51 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Ja hoor meneer pijlstok![]()
[..]
Ik ken het![]()
Je kan ook een motor met een oliek ei ijkglas kopenquote:Op zondag 25 december 2005 12:56 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
ik ga van dat ding gewoon een pijl maken.... kunnen jullie daar iig niks meer over zeggen
![]()
daar ontbreekt helaas het geld aan.... wie weet over 2 jaar, dan moet er toch een nieuwe komenquote:Op zondag 25 december 2005 12:58 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Je kan ook een motor met een oliek ei ijkglas kopen![]()
Wil je nu al je kerstpakket inruilenquote:Op zondag 25 december 2005 13:07 schreef Roderick2085 het volgende:
heeft trouwens iemand interesse in een hele kleine op afstand bestuurbare auto
6 cm groot
nee hoor... mijn kerstpakketten (allebeiquote:Op zondag 25 december 2005 13:11 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Wil je nou al je kerstpakket inruilen?
Daar kun je zelfs Nick niet meer blij mee maken, die kan tegenwoordig op een minibike rondcrossenquote:Op zondag 25 december 2005 13:07 schreef Roderick2085 het volgende:
heeft trouwens iemand interesse in een hele kleine op afstand bestuurbare auto
6 cm groot
Valt nog mee tot nu toe.quote:Op zondag 25 december 2005 12:56 schreef Roderick2085 het volgende:
ik ga van dat ding gewoon een pijl maken.... kunnen jullie daar iig niks meer over zeggen
![]()
Ga je met je kerstmuts spelen?quote:Op zondag 25 december 2005 13:11 schreef R2-D2 het volgende:
* R2-D2 gaat zich met de kerstdingen bezighouden![]()
![]()
![]()
En radiografische auto's heeft al al 4 jaar, let op het meervoud.quote:Op zondag 25 december 2005 13:45 schreef hicham het volgende:
Daar kun je zelfs Nick niet meer blij mee maken, die kan tegenwoordig op een minibike rondcrossen
Internet
Die wou ik vroeger ook altijdquote:Op zondag 25 december 2005 13:48 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
En radiografische auto's heeft al al 4 jaar, let op het meervoud.![]()
Jij komt tegenwoordig ook alleen nog maar hallo en doei zeggen hequote:Op zondag 25 december 2005 13:53 schreef Makster het volgende:
Nou fijne kerst enzo dan maar
Ik ga maar is wat eten enzo![]()
jij mag hem ook wel hebben hoorquote:Op zondag 25 december 2005 13:57 schreef hicham het volgende:
[..]
Die wou ik vroeger ook altijd
Het enige wat ik ooit heb gehad dat daar dicht in de buurt kwam is een autootje aan een kabel (dus niet eens draadloos) en hij kon alleen maar vooruit, en rechtsachteruit![]()
<<insert jeugdtrauma>>
[..]
Jij komt tegenwoordig ook alleen nog maar hallo en doei zeggen heGeen spannende ontwikkelen omtrent het Monster-front??
dat was mij ook al opgevallen, gisteravond ook al.quote:Op zondag 25 december 2005 13:57 schreef hicham het volgende:
Jij komt tegenwoordig ook alleen nog maar hallo en doei zeggen he![]()
quote:
quote:Op zondag 25 december 2005 14:07 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
dat was mij ook al opgevallen, gisteravond ook al.
Volgens mij heeft Makster het zo druk dat ontspannen in de vrije tijd ook niet meer lukt.![]()
![]()
[..]
![]()
Ik had het trouwens vroeger ook, wilde een radiografische auto met zo'n stuurwiel op de afstandsbediening, kreeg van mijn steenrijke (letterlijk, zitten in de natuursteen) opa en oma een Porsche met alleen een drukknopje, indrukken is achteruit rijden.
<insert jeugdtrauma>
![]()
Heb je een hele wilde party dan?quote:Op zondag 25 december 2005 14:23 schreef Roderick2085 het volgende:
voor zolang het duurt... over dik een uur is iig de stropdas af en het jasje uit![]()
Oeh !quote:Op zondag 25 december 2005 14:23 schreef Roderick2085 het volgende:
ik ga me ook met het kerstgedoe bezig houden...
zit hier inmiddels netjes in pak![]()
voor zolang het duurt... over dik een uur is iig de stropdas af en het jasje uit![]()
En gisteravond.quote:Eerste week wordt een drukke, donderdag ochtend zitten we bij ...... Woensdag bij .... (den haag) en ... (haarlem).
quote:We zijn toch maar gesloten op 2 januari. Ik zie je dinsdag 3 januari om 9 uur op kantoor!
quote:Hoi, voor 3400 euro mag je hem komen halen, groeten
Ik ga dus naar de motorbeurs.quote:Op zondag 25 december 2005 18:01 schreef Gawaine het volgende:
iemand zin in een MV Brutale ?
http://www.motorbeursutre(...)echt_nl/nl/index.asp
We gaan met een paar man, we spreken wel wat af tegen die tijdquote:Op zondag 25 december 2005 18:01 schreef Gawaine het volgende:
iemand zin in een MV Brutale ?
http://www.motorbeursutre(...)echt_nl/nl/index.asp
TELETUBBIESquote:Op zondag 25 december 2005 19:46 schreef Herr.Flick het volgende:
Ik voel me kut...
man wat heb ik een hekel aan kerst!
Alweer een te mooie dag voorbij zonder op mijn motor gereden te hebben, omdat we weer iets afgesproken hebben afgelopen middag!
Kan dat GVD nooit eens s'morgens om half 10 ofzoNee, dan moeten ze zonodig weer eerst uitslapen!!
Moeten we doen, is wel zo gezelig met een groepje. En vooral als ik jullie gezichten zie wanneer ik met die lelijke brutale naar huis gaquote:Op zondag 25 december 2005 19:33 schreef PeerkeMikuni het volgende:
[..]
We gaan met een paar man, we spreken wel wat af tegen die tijd![]()
Teletubbies zijn lievvvquote:
Ach ja, ik heb volgens mij last van een kantelende kerst zuiger of zoiets....quote:Op zondag 25 december 2005 20:29 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
Herr.Flick
alles goed?
ik heb net toevallig shrek2 op dvd zitten kijken, ik vond het wel geinig
hehe, weer die kantelende zuigerquote:Op zondag 25 december 2005 22:07 schreef Herr.Flick het volgende:
[..]
Ach ja, ik heb volgens mij last van een kantelende kerst zuiger of zoiets....
Man wat heb ik een hekel aan kerstmeuk!
wel lievvv dat je het vraagt..![]()
quote:
quote:Op zondag 25 december 2005 19:46 schreef Herr.Flick het volgende:
Ik voel me kut...
man wat heb ik een hekel aan kerst!
Alweer een te mooie dag voorbij zonder op mijn motor gereden te hebben, omdat we weer iets afgesproken hebben afgelopen middag!
Kan dat GVD nooit eens s'morgens om half 10 ofzoNee, dan moeten ze zonodig weer eerst uitslapen!!
Video's op google sucken (Flashquote:
nee hoor, alleen maar familie, bij mijn oma thuis, maar meestal is het daar zo warm, dat je gewoon stikt als je het aanhoudquote:Op zondag 25 december 2005 14:51 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Heb je een hele wilde party dan?
Wel wat vroeg al na een uur.![]()
ZX-10 @ marktplaats, lichte kuipschade, zit alleen nog maar een topkuip op.![]()
![]()
Jammer dat foto's linken niet meer kan tegenwoordig.![]()
quote:
ja, ik controleer meestal 5 a 10 min na het rijden... dan is dat dopje nog verdraaide warmquote:Op zondag 25 december 2005 19:17 schreef Rausdouwer het volgende:
Fijne feestdagen allemaal![]()
Worldbeater: echt heel gaaf om te zien en te horen dat het Nick zo goed is vergaan.![]()
Roderick: je vingers verbranden met olie controleren![]()
Hicham: mijn CBR heeft ook een peilstok. Zo'n glaasje lijkt me nou echt handig. Misschien hebben ze die ook op een Hornet 900?![]()
Morgen gaan we denk ik gewoon motor rijden.Misschien eens eindelijk op zo'n Hornet rijden. Het idee staat me best wel aan.
![]()
Een CBR600RR is voorlopig toch nog te duur.
![]()
quote:
duidelijk iemand die niet aan kerst doetquote:
Ik vond het wel een leuk filmpjequote:Op zondag 25 december 2005 22:33 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Video's op google sucken (Flash) en dat filmpje slaat al totaal nergens op. Ben beter van je gewend
Veel te stil zo op de Fok!MCquote:Op zondag 25 december 2005 22:36 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
duidelijk iemand die niet aan kerst doetniet dat dat wat uitmaakt ofzo
aha, vandaar dus die ducati geluidenquote:Op zondag 25 december 2005 22:39 schreef hicham het volgende:
[..]
Ik vond het wel een leuk filmpjeJe moet hem ook niet helemaal gaan kijken, 20 minuten
[..]
Veel te stil zo op de Fok!MC![]()
Is 'men' op tweede kerstdag eigenlijk ook vrij?quote:Op zondag 25 december 2005 22:46 schreef R2-D2 het volgende:
1e kerstdag zit er op, weer tijd om te FOK!-en![]()
meestal is 'men' idd vrij.... weet alleen niet zeker of er normaal gesproken een krant komt op 2e kerstdagquote:Op zondag 25 december 2005 22:54 schreef hicham het volgende:
[..]
Is 'men' op tweede kerstdag eigenlijk ook vrij?
Weet niet eens of ik morgenochtend weer m'n krantjes moet bezorgen, broertje zegt dat we vrij zijn
Help [afbeelding]
Oh ja, jullie lezen de Telegraaf hequote:Op zondag 25 december 2005 22:55 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
meestal is 'men' idd vrij.... weet alleen niet zeker of er normaal gesproken een krant komt op 2e kerstdag
Iedereen is vrij alleen telegraafbezorgers nietquote:Op zondag 25 december 2005 22:56 schreef hicham het volgende:
[..]
Oh ja, jullie lezen de Telegraaf he
Kijk eens even in jullie archief of jullie een 26 december van vorige jaren hebben liggen
quote:Op zondag 25 december 2005 22:58 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Iedereen is vrij alleen telegraafbezorgers niet![]()
Welke gedeeltes kunnen we terugzien in de Fok!MC meets?quote:Grapjes uithalen onderweg kan inderdaad erg amusant zijn, maar weet dat het lachen je snel kan vergaan als het ook maar eventjes tegenzit. Ooit vonden ook wij het buitensporig grappig om –staande voor de rode lichten- de dodemansknop van onze buur te activeren, net voor het licht op groen sprong. Ook het contact van onze voorrem afkoppelen voor we een potje gingen straatracen hebben we op onze lijst van onvergeeflijke doodzonden staan. Om nog maar niet te spreken van het in de maling nemen van onze vrienden motorrijders door eerst bijvoorbeeld onze linker richtingaanwijzer in werking te stellen om vervolgens rechts af te slaan. Leuk vonden we het ook om bijvoorbeeld een viertal keer een rotonde volledig rond te rijden met onze achtervolgers netjes in ons spoor… Allemaal zaken waarmee we destijds heel hard gelachen hebben, maar waarvan we nu weten dat ze –gelukkig maar- goed afgelopen zijn. Inderdaad, je ervaring is de som van al je stommiteiten…
RedNeck-jokesquote:Op zondag 25 december 2005 23:05 schreef hicham het volgende:
Welke gedeeltes kunnen we terugzien in de Fok!MC meets?![]()
![]()
Alleen begrijp ik dat van de voorrem nietKomt de schrijver nog uit de tijd van de trommelrem ofzo?
Shit ja,nu je het zegt.Is pas de eerste kerstdagquote:Op zondag 25 december 2005 22:46 schreef R2-D2 het volgende:
1e kerstdag zit er op, weer tijd om te FOK!-en![]()
Als je het maar goed bent doorgekomen Ome Ries, morgen weer een Tobsportdagquote:Op zondag 25 december 2005 23:09 schreef richardgie het volgende:
[..]
Shit ja,nu je het zegt.Is pas de eerste kerstdag,dacht dat het al tweede kerstdag was
.
Moet ik morgen nog zo'n dag doorstaan.![]()
Heb gelukkig m'n kerstboom(pje) al eerder weg gegeven aan m'n neefje,dus die hoef ik al niet meer op te ruimen.Nou ja,nog één dag en dan weer en soortenmet van normaal doen.Zal blij zijn als het weer voorjaar is![]()
.
quote:Op zondag 25 december 2005 22:56 schreef R2-D2 het volgende:
Pimber neemt altijd initiatief om z'n motor te poetsenalleen valt het elke keer weer tegen
![]()
quote:Op zondag 25 december 2005 23:09 schreef richardgie het volgende:
[..]
Shit ja,nu je het zegt.Is pas de eerste kerstdag,dacht dat het al tweede kerstdag was
.
Heb gelukkig m'n kerstboom(pje) al eerder weg gegeven aan m'n neefje,dus die hoef ik al niet meer op te ruimen.Nou ja,nog één dag en dan weer en soortenmet van normaal doen.Zal blij zijn als het weer voorjaar is![]()
.
Maar voor een ieder die kerst wel leuk vindt,prettige kerstdagen
quote:Op zondag 25 december 2005 23:09 schreef richardgie het volgende:
.
.
Dat klopt jah, ik smeer m'n velgen na het schoonmaken goed in met vaseline en dat scheelt nogal met schoonmakenquote:Op zondag 25 december 2005 23:12 schreef worldpimber het volgende:
[..]Elke keer kom ik tot de conclusie dat ik het moet bijhouden wil het niet pikzwart en aangekoekt raken (ja de velgjes hebben nogal zwak verf erop liggen) maar dat lukt gewoon niet
Ja wrijf het er nog maar eens lekker goed inquote:Op zondag 25 december 2005 23:12 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Als je het maar goed bent doorgekomen Ome Ries, morgen weer een Tobsportdag![]()
heb ff mijn moeder geraadpleegdquote:Op zondag 25 december 2005 22:56 schreef hicham het volgende:
[..]
Oh ja, jullie lezen de Telegraaf he
Kijk eens even in jullie archief of jullie een 26 december van vorige jaren hebben liggen
quote:
Dank je wel.Was het effe helemaal zat,maar een dagje rust doet wonderen,en dan merk je dat een groot deel van de Fok MC-ers eigenlijk best wel aardige mensen zijnquote:
Nee vriend, zeg maar tegen je moeder dat ze morgen nog lekker de krant van 2 dagen geleden weer mag doorspitten op gemiste artikelen.quote:Op zondag 25 december 2005 23:24 schreef Roderick2085 het volgende:
heb ff mijn moeder geraadpleegd![]()
ik: komt er morgen eigenlijk weer een krant?
ma: ja, morgen hebben we eindelijk weer een krant![]()
ik: ok, want iemand wist het niet zeker...
ma: 2e kerstdag word gezien als een zondag, dus komt er een krant, een soort van zondageditie
lekker werken dus morgen![]()
aha, ok, beter dan voor julliequote:Op zondag 25 december 2005 23:28 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Nee vriend, zeg maar tegen je moeder dat ze morgen nog lekker de krant van 2 dagen geleden weer mag doorspitten op gemiste artikelen.Ik vond het ook al raar en dacht dat het vorig jaar ook 2de kerstdag - zondag krant was, volgens de uitdeler was het volgens hem ook vorig jaar zo.
Maar de wat hoger dan hem geplaatste persoon zei weer dat het vorig jaar niet was, dit jaar iig zeker niet. Alleen 2de paasdag en hemelvaart ofzo dat soort dagen komt de zondagkrant er wel.
Ik ook, ontbijtje zonder internet niet meerquote:Op zondag 25 december 2005 23:31 schreef Roderick2085 het volgende:
aha, ok, beter dan voor jullie![]()
mij maakt het niet zoveel uit.... een ontbijtje zonder krant overleef ik wel![]()
Volgens mij is het zo dat er in de Grafische industrie op Zondag nog steeds niet gewerkt mag worden,en je moet niet vergeten dat de avond voor kerst dus kerst avond is en deze avond schijnt even belangrijk te zijn als kerst zelfquote:Op zondag 25 december 2005 23:28 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Nee vriend, zeg maar tegen je moeder dat ze morgen nog lekker de krant van 2 dagen geleden weer mag doorspitten op gemiste artikelen.Ik vond het ook al raar en dacht dat het vorig jaar ook 2de kerstdag - zondag krant was, volgens de uitdeler was het volgens hem ook vorig jaar zo.
Maar de wat hoger dan hem geplaatste persoon zei weer dat het vorig jaar niet was, dit jaar iig zeker niet. Alleen 2de paasdag en hemelvaart ofzo dat soort dagen komt de zondagkrant er wel.
ik vind hem ook best wel prettig, leest lekker gemakkelijk wegquote:Op zondag 25 december 2005 23:37 schreef worldpimber het volgende:
Waarom leest je moeder eigenlijk de Telegraaf![]()
![]()
Ik had van jou wel verwacht dat je een krant zou lezenquote:Op zondag 25 december 2005 23:42 schreef R2-D2 het volgende:
Ik zal in de krantr kijken, ik heb gratis de telegraaf![]()
Ik lees de telegraaf ook niet, om een of andere reden heb ik gratis de telegraaf, zal wel een stunt zijn ofzo.quote:Op zondag 25 december 2005 23:44 schreef richardgie het volgende:
[..]
Ik had van jou wel verwacht dat je een krant zou lezen,en geen roddelblaadje.Sorry naar alle mensen die iets met de Telegraaf te maken hebben
.
Hoe krijg je dat voor elkaar?Of pik je um stiekum bij de buren uit de busquote:Op zondag 25 december 2005 23:48 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Ik lees de telegraaf ook niet, om een of andere reden heb ik gratis de telegraaf, zal wel een stunt zijn ofzo.
Maar de bezorgers zijn maandag vrij![]()
quote:Op zondag 25 december 2005 23:57 schreef richardgie het volgende:
[..]
Hoe krijg je dat voor elkaar?Of pik je um stiekum bij de buren uit de bus,en dan krijgen mensen zoals hicham weer de schuld,en dat moet je niet doen
![]()
![]()
* R2-D2 gaat ook naar bedquote:Op maandag 26 december 2005 00:02 schreef richardgie het volgende:
[..]
Betrapt![]()
![]()
richardgie gaat trouwens eens slapie doen.Weltrusten R2-D2![]()
.
Kennelijk maakt de bezorger een fout of heeft die een oogje op R2-D2quote:Op zondag 25 december 2005 23:57 schreef richardgie het volgende:
Hoe krijg je dat voor elkaar?Of pik je um stiekum bij de buren uit de bus,en dan krijgen mensen zoals hicham weer de schuld,en dat moet je niet doen
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat zou ook kunnen, ik heb sinds 1 week ongevraagd de Telegraafquote:Op maandag 26 december 2005 00:18 schreef worldpimber het volgende:
Kennelijk maakt de bezorger een fout of heeft die een oogje op R2-D2
Nieuwe abbonnee -> bezorger verkeerd gelezen -> nieuwe abbonnee klaagt nog niet, weet nog van niets![]()
Zoiets misschien
intuition will take you further than logics will ever do
Kertavond is de avond dat alles richting kerk vertrekt toch?quote:Op zondag 25 december 2005 23:40 schreef richardgie het volgende:
[..]
Volgens mij is het zo dat er in de Grafische industrie op Zondag nog steeds niet gewerkt mag worden,en je moet niet veregeten dat de avond voor kerst dus kerst avond is en deze avond schijnt even belangrijk te zijn als kerst zelf.De meeste ochtend kranten worden dus de avond er voor al gedrukt.En je kan een drukker volgens mij niet verplichten op kerstavond te werken.Hier in het dorp zijn zelfs de kroegen dicht
.
quote:Op maandag 26 december 2005 01:36 schreef bwt het volgende:
zo,
* bwt is ook weer thuis
en duik me nest ook gelijk in
morgen weer zo'n dag. - is in iedergeval beter omdat ik een paar motor zaken langs ga met een maat van me
Kerstavond is de avond voor eerste kerstdag,en de avond dat Jozef en Maria in de stal,mochten overnachtenquote:Op maandag 26 december 2005 10:52 schreef stinkie het volgende:
[..]
Kertavond is de avond dat alles richting kerk vertrekt toch?
Niet vergeten pics te maken van die Hornetquote:Op maandag 26 december 2005 10:58 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
wij hebben dat ook vandaag in de planning zitten
![]()
en jij van jouw bike met tail risersquote:Op maandag 26 december 2005 12:07 schreef hicham het volgende:
Mogguh
Ben niet opgebeld vanochtend dus er was idd geen krant
[..]
Niet vergeten pics te maken van die Hornet
quote:Op maandag 26 december 2005 12:11 schreef bwt het volgende:
en jij van jouw bike met tail risers
quote:
quote:Op maandag 26 december 2005 12:14 schreef worldpimber het volgende:
[..]
De motor staat wel verdacht erg hoog onder de hoes.![]()
Klopt, ik begin niet gelijk met veel uitleg, want dat blijft toch niet hangen nu.quote:Op maandag 26 december 2005 15:55 schreef bwt het volgende:
Dat slalommen is idd niet van de hoogste kwaliteit.
Nick moet nog ff oefenen om de bike, je moet em ook leren om te hangen in de bocht.
Dat had je toch VEEEEEELLLL beter moeten weten toch????
Verder wel geinig
En dat voor Nick die net 2x heeft gereden
quote:Op maandag 26 december 2005 16:07 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Klopt, ik begin niet gelijk met veel uitleg, want dat blijft toch niet hangen nu.
Dus ik had het slalommen nog niet uitgelegd, maar we hebben net de filmpjes samen doorgenomen.
Het buurjongetje zei ook al dat hij zelf moet meebewegen inplaats van zoveel sturen.
Maar normaal begin je ook met iets grotere afstand tussen je punten, met pilonnen dus.
Moet ik ook nog kopen.![]()
![]()
(de bandjes moeten ook nog wat meer op spanning, was de bedoeling om even langs de benzinepomp te rijden, maar gezien het weer gingen we maar gelijk door)
En ik heb verteld dat hij niet meer de bocht door mag als hij over het grote witte vlak rijdt.![]()
Was al een duidelijke stap vooruit dat hij nu gewoon de bocht neemt met het gas erop.![]()
Dat opzij kijken tijdens een filmpje (denkt fotonet als Raus eerder) deed hij gelijk de eerste dag al, confidence.
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.intuition will take you further than logics will ever do
quote:Op maandag 26 december 2005 16:21 schreef R2-D2 het volgende:Ik ben ook rétèèèèdruk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 26 december 2005 16:26 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Ik ben ook rétèèèèdruk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Vertel eens over de grote verhalen van Nickop de minibike
intuition will take you further than logics will ever do
quote:Op maandag 26 december 2005 12:07 schreef hicham het volgende:
Mogguh
Ben niet opgebeld vanochtend dus er was idd geen krant
[..]
Niet vergeten pics te maken van die Hornet
Hij blijft er vrij nuchter onder.quote:Op maandag 26 december 2005 16:31 schreef R2-D2 het volgende:
![]()
Vertel eens over de grote verhalen van Nickop de minibike
![]()
Jammer van die Hornet, lijkt me wel een leuke fiets.quote:Op maandag 26 december 2005 17:01 schreef Mercy_symbol het volgende:
geen Hornet gezien
![]()
wel een Blade van 2000 die wel erg cool is16000KM gelopen en in nieuwstaat
![]()
Fierro heeft toch een kofferbak onder de voorklep of niet?quote:Op maandag 26 december 2005 15:49 schreef Worldbeater het volgende:
Stuur eraf, handdiek erover, en een touwtje op de achterklep.
[afbeelding]
Heb je weer wat te doen, en tegen de tijd dat ie af is een reden om hem weer weg te doenquote:Op maandag 26 december 2005 17:42 schreef Worldbeater het volgende:
Pipo Bandit 1200.
Wel prettig geprijst, maar het ziet er niet uit.![]()
Klopt, vooral stationair klinkt dat ding wel lekker.quote:Op maandag 26 december 2005 17:53 schreef worldpimber het volgende:
Jammer dat er geen geluid bij zit![]()
Wat do ya mean Pimber.quote:Op maandag 26 december 2005 17:55 schreef worldpimber het volgende:
En ik zou nooit (serieus) zeuren eikel [afbeelding]
Daar past alleen een thuiskomertje (smal bandje) en een kleine krik.quote:Op maandag 26 december 2005 18:24 schreef hicham het volgende:
Fierro heeft toch een kofferbak onder de voorklep of niet?
Vroeg ik me ook af, maar ik denk dit:quote:
quote:Op maandag 26 december 2005 15:49 schreef Worldbeater het volgende:
Heb ook nog een langer filmpje, maar dan gaan de lims weer zeuren dat hij over het witte gedeelte rijdt.![]()
Wordt nog wel wat met Nick als je het zo doorzetquote:[..]
Met de zomer wil ik een trekhaak, ga een volwassen crosser zonder kenteken kopen.Voor Nick komt er dan een KTM met de tijd, kunnen ze samen op de trailer.
Mannen met baarden op een motorquote:Op maandag 26 december 2005 19:15 schreef R2-D2 het volgende:
Nu weten jullie wat zijn vookeur is![]()
[afbeelding]
quote:Op maandag 26 december 2005 17:31 schreef Worldbeater het volgende:
Hij blijft er vrij nuchter onder.![]()
Alleen gisteren tegen zijn vriendje: ik heb al een wheelie gemaakt!!!![]()
![]()
Toen ik gisterochtend naar beneden kwam hier zei hij het nog een keer, gelijk naar mij kijkend en gebarende dat ik niet mocht verklappen dat het niet waar was.![]()
Heb een minuut daarna gezegd dat hij niet mocht liegen.
Later in de middag gingen we weer rijden, en het buurjongetje deed het ook erg goed, net even beter dan Nick.
Die stond naast mij te praten en aanwijzingen te geven, tussendoor de opmerking hij doet het niet heel slecht.
Heb maar even geen vergelijkingen gemaakt.
En net bij het terugkijken op de computer van het slalomfilmpje viel het tegen.
Het voelt allemaal veel sneller als je het zelf doet.![]()
Maar gelukkig nog geen brokken, dat zeiden de 2 knaapjes gisteren ook:
Nouw! we hebben nog geen gebroken benen!![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 26 december 2005 19:17 schreef hicham het volgende:
[..]
Mannen met baarden op een motorMoet niet gekker worden
...
Ik heb nog een tip voor je:quote:Op maandag 26 december 2005 19:17 schreef hicham het volgende:
[..]
Mannen met baarden op een motorMoet niet gekker worden
...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.intuition will take you further than logics will ever do
quote:Op maandag 26 december 2005 19:25 schreef R2-D2 het volgende:
[..]Gij zult uwer eigen mond snoeren nadat het is gewassen met groene vloerzeepSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Roderick ook al gestemd daaro?![]()
nu welquote:Op maandag 26 december 2005 19:29 schreef hicham het volgende:
[..]
Gij zult uwer eigen mond snoeren nadat het is gewassen met groene vloerzeep
Roderick ook al gestemd daaro?![]()
Laat me raden, Pimber is ietsje ouder dan jij?quote:Op maandag 26 december 2005 19:29 schreef hicham het volgende:
[..]
Gij zult uwer eigen mond snoeren nadat het is gewassen met groene vloerzeep
quote:Op maandag 26 december 2005 20:02 schreef richardgie het volgende:
richardgie is ook weer terug van z'n kerst geëmmer.Nog 7 dagen en we zijn weer op weg naar het voorjaar.![]()
![]()
![]()
Je bedoelt dat debieltje dat groene shirts draagt en voor alles op de knieen gaat waar Kawa op staat?quote:Op maandag 26 december 2005 19:50 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Laat me raden, Pimber is ietsje ouder dan jij?
![]()
Het jaar is nog kort en koud hoorquote:Op maandag 26 december 2005 20:32 schreef Rausdouwer het volgende:
Ja was inderdaad jammer dat er geen Hornet was.Nu heb ik dus nog niet gereden.
Maar goed dat gaat dan nog wel gebeuren, hopelijk dit jaar nog.
![]()
Worldbeater, leuke filmpjes. Gaaf om zo'n jongen te zien rijden.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 3% gewijzigd door R2-D2 op 26-12-2005 22:50:39 ]intuition will take you further than logics will ever do
quote:Op maandag 26 december 2005 22:37 schreef R2-D2 het volgende:
Iedereen is weg, de boel is een beetje aan kant, tijd voor some entertainment![]()
Oh, iedereen is weg
Nee hoor ben net weer terug.Zitten kijken naar Grease 1 en met weemoed terug denken aan die mooie tijdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..Lekker onbezonnen wezen,m'n eerste echte grote liefde,waar ik nu nog steeds aan terug denk,en nog contact mee heb.Zijn allebij onze eigen weg gegaan,maar hebben nog steeds contact af en toe.Was einde lagere schooltijd,en denk hier nog wel eens aan terug.Mooie tijd
.richardgie zit inderdaad een beetje melancholiek te wezen.
Ik ben van na die tijdquote:Op maandag 26 december 2005 22:49 schreef richardgie het volgende:
[..]
Nee hoor ben net weer terug.Zitten kijken naar Grease 1 en met weemoed terug denken aan die mooie tijd.Lekker onbezonnen wezen,m'n eerste echte grote liefde,waar ik nu nog steeds aan terug denk,en nog contact mee heb.Zijn allebij onze eigen weg gegaan,maar hebben nog steeds contact af en toe.Was einde lagere schooltijd,en denk hier nog wel eens aan terug.Mooie tijd
.
Mooie film met John Travolta en Olivia Newton-John,geweldige tijd,was toen 12,geweldige muziek,beetje zoetsappig,maar haalt dus mooie herinneringen naar boven,een onbezorgd leven,m'n eerste echte grote liefde waar ik nog steeds contact mee heb,keuzes maken voor het vervolg van de rest van je leven etc.quote:Op maandag 26 december 2005 22:52 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Ik ben van na die tijdmaar ken de liedjes wel denk ik
quote:Op maandag 26 december 2005 23:02 schreef richardgie het volgende:
[..]
Mooie film met John Travolta en Olivia Newton-John,geweldige tijd,was toen 12,geweldige muziek,beetje zoetsappig,maar haalt dus mooie herinneringen naar boven,een onbezorgd leven,m'n eerste echte grote liefde waar ik nog steeds contact mee heb,keuzes maken voor het vervolg van de rest van je leven etc.
En inderdaad jij,bent van 1980 dus zal er weinig van mee gekregen hebben helaas![]()
Wie zal het zeggen,maar denk dat jouw ouders toen iets ouder waren en niet meer zo in romantische fims geloofden.En er is toch niks mooiers dan een echte liefdes baby?Ben zelf van ver voor die tijd.Bouwjaar 68,was in de Rock en Roll tijd.M'n moeder was 22.Tering richardgie gaat echt melancholiek zitten wezen.quote:Op maandag 26 december 2005 23:11 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Mischien ben ik wel het resultaat van een avondje Grease![]()
* R2-D2 Gespotquote:
Nee, het huwelijk tussen m'n ouders was een zakelijke noodzaakquote:Op maandag 26 december 2005 23:16 schreef richardgie het volgende:
[..]
Wie zal het zeggen,maar denk dat jouw ouders toen iets ouder waren en niet meer zo in romantische fims geloofden.En er is toch niks mooiers dan een echte liefdes baby?Ben zelf van ver voor die tijd.Bouwjaar 68,was in de Rock en Roll tijd.M'n moeder was 22.Tering richardgie gaat echt melancholiek zitten wezen.
Zakelijk oogpunt?Of omdat het moest.Is voor mij een wereld van verschil.Maar ik kijk kinderen niet aan op de fouten van oudersquote:Op maandag 26 december 2005 23:22 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
* R2-D2 Gespot![]()
[..]
Nee, het huwelijk tussen m'n ouders was uit zakelijke noodzaak![]()
![]()
quote:Op maandag 26 december 2005 23:29 schreef richardgie het volgende:
[..]
Zakelijk oogpunt?Of omdat het moest.Is voor mij een wereld van verschil.Maar ik kijk kinderen niet aan op de fouten van ouders.Een kind is en blijft voor mij een kind,en kan met geen mogelijkheid iets fout doen bij richardgie
.
Wat een kwelling voor je chauffeur, dat rijdt voor geen meter zeker.quote:
quote:Op maandag 26 december 2005 23:33 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Wat een kwelling voor je chauffeur, dat rijdt voor geen meter zeker.
Nog ff R2, maak er samen met richard nog een nieuw deeltje bij![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |