that is de spirit.quote:Op zaterdag 24 december 2005 17:43 schreef red_dot het volgende:
Zit ik ff ergens anders is het gelijk weer heibel.
terwijl het toch eigenlijk als een geintje gezien moet worden.
Alleen de manier waarop het vorige topic vol gespammed werd was wel vol met erg motor gerelateerde plaatjes en verhalen. en op het eind volgens mij vol met humor van wie gaat hem vol krijgen en "moet" dus openen.
Laten we tenminste ook deze weer met net zo veel humor vol te krijgen met motor plaatjes en verhalen
Een eetlepel waspoeder tussen paal en pruim geeft een nacht vol liefde en een bed vol schuim.quote:Op zaterdag 24 december 2005 17:38 schreef Fulcrum_X het volgende:
"My girlfiend said to me in bed last night' 'you're a pervert' I said, 'that's a big word for a girl of nine'."
Wat doe je hier dan nog.quote:Op zaterdag 24 december 2005 17:49 schreef Rietvaerder het volgende:
Ok,
Fok! MC heeft zijn diepte punt bereikt, dieper dan dit kun je niet zinken
Man, man, man, wat een trieste, kansloze paupers zwerven er hier rond zeg. Het is weer bevestigd. Duidelijk geval van "ik-heb-geen-leven-want-de-fokmc-is-mij-heilig".
Stakkers![]()
![]()
![]()
Ik kan het gewoon niet latenquote:Op zaterdag 24 december 2005 17:56 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
hij heeft al 1000x afscheid genomenmaar hij blijft terug komen
![]()
ik kan hem wel voor je opschonen.quote:Op zaterdag 24 december 2005 18:03 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
kunnen we dit topic niet gewoon deleten en verder gaan met een schone nieuwe ?
neh.quote:Op zaterdag 24 december 2005 18:03 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
kunnen we dit topic niet gewoon deleten en verder gaan met een schone nieuwe ?
Over wie hebben jullie het nou? Ik zie niemandquote:Op zaterdag 24 december 2005 17:56 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
hij heeft al 1000x afscheid genomenmaar hij blijft terug komen
![]()
Geruchten en wie komt er gelijk weer kijken...quote:Op zaterdag 24 december 2005 18:47 schreef Macchia_Nera het volgende:
Whehehehheheehe![]()
Hoorde dat het hier te doen is![]()
Najah zal ik maar even helpen danquote:Op zaterdag 24 december 2005 19:05 schreef red_dot het volgende:
[..]
Geruchten en wie komt er gelijk weer kijken...
't lijkt nu weer rustig
alleen niet iedereen wilt er ff de energie in steken om de boel vol te posten.
we zitten dan nu ook wel rond etenstijd en zo - op kerst avond ook nog eens.
Lijkt nu weer normaal te gaan.quote:Op zaterdag 24 december 2005 19:51 schreef FemaleRebbel het volgende:
Waar kan Rebbel nou spammen.....![]()
lekker zo die onduidelijkheid voor Kerst![]()
Dus jij zat lekker frips op de moto te gassen.quote:Op zaterdag 24 december 2005 19:30 schreef hicham het volgende:
Hallo allemaal
Lange dag achter de rug, ben vandaag ff richting Suomy Racing gegaan (lees als je de naam niet kent: 'beunhaasje', maar wel toffe gozer)
Wat ik heb gedaan / laten doen
- Kettingset vervangen
- Koppelingsplaten vervangen
- Remblokjes rondom vervangen
- Stalen remleidingen (rood) rondom
- Progressieve voorvorkveren
- Tailrisers
- Spaarpot leeggegooid![]()
Verder nog wat kleine dingetjes als olie vervangen e.d (wat ik gewoon zelf deed, we waren gewoon een beetje samen aan het beunhazen) Die tailrisers
![]()
Toen ik net wegreed voelde ik me king of the road omdat ik zoveel hoger zat
Middenbok ook maar meteen van de motor afgepleurd omdat die geen nut meer had
Het effect van de voorvorkveren en stalen remleidingen heb ik nog niet optimaal kunnen testen omdat ik in 1 ruk doorreed naar huisTip: draag geen T-Shirt als je nog geen wintervoering in je jas hebt gedaan en je 100 km snelweg moet afleggen
Ik zie dat het hier ook gezellig is geweest
@Peppo: minibike&Nick![]()
@Mercy: Wat vond je van de GSR600? Ik vond de designplannen er wel tof uit zien maar nu ik de foto's zie valt het me tegen. Vraag me af wat ik ervan vind als ik 'm een keertje in het echt zie
Vanaaf ben ik de babysitquote:Op zaterdag 24 december 2005 19:53 schreef bwt het volgende:
[..]
Lijkt nu weer normaal te gaan.
't is kerst avond dus zal wel rustig blijven.ik zit nu bij mijn ouders.
Onprettig frisquote:Op zaterdag 24 december 2005 19:55 schreef bwt het volgende:
[..]
Dus jij zat lekker frips op de moto te gassen.
Wou ik ook doen maar het was al donkerquote:Maare, wel verhaal maar geen foto's????????
da kan nie hè.......ben wel benieuwd hoe dat er nu uitziet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |