Hij gaat een wedstrijd tegen Schilt vechtenquote:Op vrijdag 23 december 2005 20:57 schreef Toryu het volgende:
hoost is toch gestopt?
http://www.k-1usa.net/docs/events/results.asp?event_id=70quote:Op vrijdag 23 december 2005 20:57 schreef Toryu het volgende:
hoost is toch gestopt?
Zo dan:quote:Op vrijdag 23 december 2005 21:51 schreef Kjew het volgende:
Waarom staat er in de openingspost nog een vraagteken bij 2005? Daar hoort toch gewoon Sem(mie) Schilt te staan?
Omdat ik dat plaatje nog niet heb bijgewerktquote:Op vrijdag 23 december 2005 21:51 schreef Kjew het volgende:
Waarom staat er in de openingspost nog een vraagteken bij 2005? Daar hoort toch gewoon Sem(mie) Schilt te staan?
Dat zegt natuurlijk niks.quote:Op dinsdag 27 december 2005 10:08 schreef diep-in-de-war het volgende:
ignashov verloor zelfs van remy. hoe denk je dat ie kan winnen van schilt dan?
Zoals boven mij al gezegd is, is dat al eens eerder gebeurd.quote:Op dinsdag 27 december 2005 10:08 schreef diep-in-de-war het volgende:
ignashov verloor zelfs van remy. hoe denk je dat ie kan winnen van schilt dan?
Ik heb net in de gids gekeken en het komt er deze week niet meer voorquote:Op dinsdag 27 december 2005 12:47 schreef diep-in-de-war het volgende:
man het komt er bijna dagelijks op, geen paniek.
hmowah, hoewel kaoklai slechter is geworden het afgelopen jaar (vind ik), geef ik em nog aardig wat kans. Op KO zal hij wel niet winnen idd, maar op punten zie ik kaoklai nog wel winnenquote:Op dinsdag 27 december 2005 12:36 schreef Dacide het volgende:
anyhows, kaenorsing zie ik nog niet direct winnen van schilt
Ignashov zag er vet gevaarlijk uit toen die net begon, een aantal jaren geleden. Toen was hij een stuk lichter, maar peziger en kon daardoor hoog inspringen met knietjes op het gezicht... Volgens mij heeft hij zich daarna een beetje verslonst en is veel kilo`s aangekomen. Ignashov is goed (vooral vroeger), maar denk niet dat hij K1 ooit gaat winnen...quote:Op dinsdag 27 december 2005 10:48 schreef SimtekF1 het volgende:
[..]
Dat zegt natuurlijk niks.
Ignashov zette Schilt vorig jaar voorschut in de Arena door hem binnen een paar minuten KO te slaan.
Nou denk ik niet dat Schilt weer snel KO zal gaan maar Ignashov is iemand die, als hij z'n best doet het erg ver kan schoppen.
Vind kaoklai zelfs erg slechter geworden.quote:Op dinsdag 27 december 2005 14:06 schreef P8 het volgende:
[..]
hmowah, hoewel kaoklai slechter is geworden het afgelopen jaar (vind ik), geef ik em nog aardig wat kans. Op KO zal hij wel niet winnen idd, maar op punten zie ik kaoklai nog wel winnen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.thanks 2 K-1fans.com
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Before R. Kelly had his teens.. Wutang had their cream
Slick Rick had his rings... crack rock had it's fiends
Martin Luther had his dreams, Stevie Wonder could sing
or Elvis was king, Hip Hop was on the scene
Die partij was net nog in deel één van de hoogtepunten van 2005; donderdag deel twee geloof ik.quote:Op maandag 2 januari 2006 20:55 schreef LuNaTiC het volgende:
Met Le banner vs Abidi
quote:Op dinsdag 3 januari 2006 00:28 schreef LuNaTiC het volgende:
het hangt er maar een beetje vanaf waar je terecht komt. Vorig jaar zaten we in 413, maar zaten we wel helemaal vooraan zeg maar. Dus zit je eigenlijk recht boven de ring, en zie je alles een beetje van bovenaf (niet compleet hoor, nog wel een beetje onder een hoek). Kan me echter voorstellen als je ergens achteraan komt, dat het allemaal niet denderend is wat je ziet.
Aan de andere kant staan er ook wel 4 grote schermen, dus volgen zul je het altijd wel
Ja, het is natuurlijk waarvoor je kiest.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 00:35 schreef LuNaTiC het volgende:
Ik zit in 116 dit jaar. 87 euro dus. (met administratiekosten: 92,50)
Veel mensen verklaren me voor gek, maar goed, ben ook al speciaal naar Frankrijk gereisd, dus waarom zou ik hier op bezuinigen
' 92 euro voor een potje knokken? Je bent gek!'
Vergeten ze alleen dat je daar wel een paar uur onder de pannen bent. ' ik zit van smiddags tot savonds laat te genieten van mijn favoriete sport, koop jij maar een duur ajax-kaartje waar je 90 minuten voetbal ziet'
' Tsjah...'
Yep, maar dat is niet alleen in NEderland hoor. Het is meer het Japanse publiek dat iedereen altijd geweldig vindt, ongeacht wat er gebeurtquote:Op dinsdag 3 januari 2006 00:44 schreef SimtekF1 het volgende:
Ik ging op de dag dat de verkoop begon om half 1 kaartjes halen, nou de enige 'goeie' plek die ik nog kon krijgen was in vak 112.
Als ik in vak 409 moest gaan zitten had ik geen kaartje gekocht.
2 jaar geleden zat ik ook op 112 en ja, je ziet wel 2 mensen vechten maar niet tot in het detail en dat is wel jammer.
Maar zoals al werd gezegd, er hangen wel grote schermen en het hele sfeertje daar is toch wel uniek.
Het enige wat ik jammer vind van het Nederlandse publiek is dat ze werkelijk iedereen uitfluiten die verliest.
Toen Schilt KO ging door Ignashov werd hij echt uitgefloten en alles, dat gebeurde Hari dit jaar ook toen hij KO ging en dat hoort gewoon niet.
Ookal verliest iemand, zo'n gast verdiend respect, heel veel respect.
Dat was deel 1 van 2, zaterdag herhaling.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 00:59 schreef SimtekF1 het volgende:
Vanavond was the best of fight club.
Misschien kun je iets vinden via www.tvgids.nl
Bedankt voor de tip!quote:Op woensdag 4 januari 2006 16:38 schreef LuNaTiC het volgende:
Vanavond het derde toernooi van het 32mans toernooi -76 KG, in Praag.
Met o.a. Jomhod, Spejbl, Kaas, en hopelijk ook Drago.
Eurosport, 23.00u
quote:
het is een 32 mans toernooi, verdeeld over 4 sub-toernooien. Uit elk sub-toernooi komen 2 winnaars die uiteindelijk naar de finale gaan, een 8-mans toernooi.quote:Op woensdag 4 januari 2006 23:43 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
Weinig spectaculair toernooitje overigens.
waarom staat musashi daar niet tussen?quote:Op dinsdag 24 januari 2006 14:57 schreef LuNaTiC het volgende:
Nog een kleine 2 weekjes en het is weer K-1 Max tijd:
http://forum.kakutougi.info/calendar.php?do=getinfo&day=2006-2-4&e=199&c=1
het toernooi lijkt me niet zo spannend maar Buakaw tegen Zambidis kan interessant worden.
Jaquote:Op donderdag 26 januari 2006 14:45 schreef addictivebeat het volgende:
zijn er ergens online beelden van sem schilt?
Ik geef Bonjasky eigenlijk wel een goede kans, maar sefo is natuurlijk wel erg goed. Die koreaan gaat hard plat tegen Schilt, maakt hem helemaal af, KO dusquote:Op vrijdag 27 januari 2006 16:47 schreef SimtekF1 het volgende:
Ik las net ff op het bovenstaande forum het 1 en ander over een aantal toernooien.
Ignashov vecht tegen Goodridge 25 februari in Hongarije.
Maar het leukste moet nog komen, het tournooi in Australie.
Reservefight
Ron Sefo (New-Zealand) vs Jay Hepi (New-Zealand)
Ben Edwards (Australia) vs Sidney Asiata (New-Zealand)
Tournament
Cyril Abidi (France)
Paula Mataele (New-Zealandl)
Jason Suttie (New-Zealand)
Paul Slowinski (Australia)
Hiraku Hori (Japan)
Peter Graham (Australia)
Jan Nortje (South-Africa)
TBA
Superfight
Ray Sefo (New-Zealand) vs Remy Bonjasky (The Netherlands)
Sem Schilt (The Netherlands) vs Hong-Man Choi (South-Korea)
Choi tegen Schilt.
Ik denk dat Schilt die gast zo erg hard KO gaat knieeen/trappen/slaan.![]()
Dat had eigenlijk de finale in Osaka moeten zijn.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 17:59 schreef LuNaTiC het volgende:
Inmiddels is Choi al afgevallen, het is nu Schilt vs Aerts
Dat zal nog wel mee vallen denk ik. Hij is niet zo tenger als Bonjasky en is niet bang om de confrontatie aan te gaan (hij vecht dus niet afwachtend). Schilt vecht 't best tegen afwachtende tegenstanders, die hij met z'n lange benen kan domineren. Als Aerts net zo vecht als tegen Le Banner, dan maakt hij wel een kansje denk ik.quote:
ja je moet vooral geduldig en voorzichtig vechten tegen schiltquote:Op zaterdag 4 februari 2006 21:36 schreef Dacide het volgende:
aerts is zelfs zeer intelligent de laatste tijd. Vroeger nam ie altijd lekker veel risico, laatste jaren is ie veel geduldiger en voorzichter geworden.
Maar tegen schilt.. tja..
ik denk dat bijna niemand het incasseringsvermogen heeft om de trappen van schilt te weerstaan.
Sefo is een kei en keiharde bikkel. Maar aerts heeft gewoon dat incasseringsvermogen niet.
Ik hoop diep in mijn hart toch wel dat aerts gaat winnen. En dan het liefst met een linkse highkick
jummie
Zeker weten, aardige gast ook. Ik zie hem liever winnen dan die molenwiekende boer die alleen z'n lengte mee heeft.quote:Op zondag 5 februari 2006 13:12 schreef SimtekF1 het volgende:
Die linkse highkick gebruikt Aerts ook bijna nooit meer, dat is wel jammer.
En ik hoop stiekem ook wel dat Aerts wint, ik gun het hem echt.
tjongejongejongejonge achterlijke klootviool. je kunt er gewoon niet omheen dat semmy schilt de beste is momenteel. semmy is oké olé olé.quote:Op zondag 5 februari 2006 15:16 schreef dewd het volgende:
[..]
Zeker weten, aardige gast ook. Ik zie hem liever winnen dan die molenwiekende boer die alleen z\'n lengte mee heeft.
Ah een kenner. :')quote:Op zondag 5 februari 2006 15:32 schreef ivosnivo het volgende:
[..]
tjongejongejongejonge achterlijke klootviool. je kunt er gewoon niet omheen dat semmy schilt de beste is momenteel. semmy is oké olé olé.
eej man, ik heb daar later me excuses voor aangeboden he. ik was er van overtuigt dat het iemand anders was, die lozer commentator op eurosport.quote:Op zondag 5 februari 2006 16:28 schreef LuNaTiC het volgende:
Hoewel ik het eerder wel eens heel erg oneens ben geweest met diep-in-de-war (Fred Royers?)
Nou daar hoef je blijkbaar geen kenner voor te zijn. Als je naar de laatste K1 hebt gekeken, en ik neem aan van wel, dan zie je daarvan weinig terug. Misschien z'n dekking maar als je niet ziet dat hij veelal wint door z'n lengte dan ben ik het niet met je eens.quote:Op zondag 5 februari 2006 16:24 schreef ivosnivo het volgende:
jazeker, en als jij dat ook was had je ook geweten dat semmy al enorm lang bezig is. en gewoon een heleboel vechtsporten beheerst.
mark hunt.. helemaal vergeten.. heeft laats crocop verslagenquote:Op zondag 5 februari 2006 19:32 schreef sjimz het volgende:
Mark Hunt is mijn favoriet in Pride!
Die gozer is gewoon niet neer te krijgen!
Ben benieuwd als hij het grondwerk ook beter onder de knie krijgt wat een contest het tegen fedor zou worden.
De legendarische partij tussen Sefo en Hunt...die kan je gewoon niet vergeten!
Die partij was echt prachtig ja, zou ik eigenlijk wel weer willen zienquote:Op zondag 5 februari 2006 19:32 schreef sjimz het volgende:
De legendarische partij tussen Sefo en Hunt...die kan je gewoon niet vergeten!
Huh?quote:Op dinsdag 7 februari 2006 16:07 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
Alle bonden tellen mee. Krazy Horse vecht voor Pride bijvoorbeeld.
heb ooit zijn partij gezien tegen masato..quote:Op dinsdag 7 februari 2006 17:14 schreef LuNaTiC het volgende:
genki sudo
Wie is Graham?quote:Op woensdag 8 februari 2006 15:44 schreef LuNaTiC het volgende:
Badr Hari is nu de replacement voor Mighty Mo... dus hij vecht in de Oceania GP tegen Graham... mogelijke finale wordt dan Hari vs Abidi... lijkt me een mooie pot mocht het zo ver komen!
quote:Op zondag 19 februari 2006 15:09 schreef Dacide het volgende:
Lol cultheld, die avatar van jou, moet dat fedor voorstellen
Zo... Ik heb de partij zojuist nog eens heel kritisch bekeken.quote:Op woensdag 1 maart 2006 13:25 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
Ik vond Hari helemaal niet sterk vechten. Het was alleen die trap die goed aankwam. Voor de rest controleerde Leko het gevecht volledig.
Botha heeft een paar mooie winsten geboekt. Maar ben van mening dat hij beete achteruit aan het krabbelen is. Ik geef Mo meer kansen dan Botha... Dus ja.... Ik vrees het ergst voor botha.quote:Op woensdag 1 maart 2006 13:30 schreef SimtekF1 het volgende:
Foutje, het is Botha die tegen Sefo moet vechten.
Niet dat dat veel verschil maakt, Sefo moet dit ook makkelijk kunnen winnen.
Idd Dacide, ik vond Hari toch ook wel erg goed in die laatste partij.
Hij scoorde toch aardig goed dacht ik zo.
Hij heeft wel een paar keer op TKO verloren en hij is 1 keer zwaar KO gegaan, maar dat was met een bokswedstrijd.quote:Op woensdag 1 maart 2006 14:07 schreef Dacide het volgende:
[..]
(de ironie is echter dat Sefo nog nooit KO is gegaan aangezien hij zijn schedel heeft laten vollopen met cement of beton)
waar zit je dan?quote:Op donderdag 2 maart 2006 22:55 schreef mistah het volgende:
wie gaat er naar de .....[afbeelding]
het lijkt me echt wreed om hun van zo dichtbij te zien
die wil je niet. Tip: bouw je PS2 om (voor zover dat nog niet het geval is) en zorg dat je de K-1 World Grand Prix 2003 (JAP version) te pakken krijgt.quote:Op donderdag 2 maart 2006 22:51 schreef mistah het volgende:
ja klopt, ik zal eens kijken of ik een betere kan vinden.
en weet jij of de k1 dynamite voor de ps2 al in nederland te koop is?
quote:The third fight will feature a couple of excellent kickers, as Peter Graham, an Aussie who won the Oceania GP in 2003 and 2004, steps in against the untamed Badi Hari of the Netherlands.
Hari is only 21 years-old, but already his bad boy reputation precedes him. Graham, intent perhaps on mocking his opponent, strode into the pres conference with spiked hair, wraparound sunglasses and a neo-punk black jacket. Then he turned serious.
"I saw your last press conference," said Graham to Hari, "and I was disgusted with the disrespect you showed for the K-1 veterans there. Well, today's the press conference so you can talk the talk, but tomorrow is a fight, so you better bring it."
An incensed Hari stood up and pointed his finger at Graham: "Well, I saw your fight tapes and you're an amateur! How old are you, thirty? Why don't you drop dead!"
Hari responded to a TV New Zealand reporter's suggestion that he is talented but not dedicated by saying "I have a new trainer, Andre Mannaart in Amsterdam, and I work hard because I'm serious about my future. Tomorrow I'm going to knock everyone out."
Hari responded to another reporter's suggestion that we was a blowhard by offering to fight the reporter. Hari finally sat down, but there were further words and some shoving between his and Graham's teams after the press conference. This one will be a war.
ik kan niet knippenquote:Op zaterdag 4 maart 2006 17:26 schreef SimtekF1 het volgende:
Jongens, dit al gezien?
Onderste 2 linkjes moet je ff knippen en plakken.
http://ca1n.c.yimg.jp/spo(...)00603/im00032759.jpg
http://img337.imageshack.us/img337/7048/harigraham6fl.jpg
http://img105.imageshack.us/img105/5881/harigraham23mv.jpg
Dit gaat echt een hard gevecht worden.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. gewonnen vanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt., dat moet ik zien.ada fare stop stalking me
Zender/line-up?quote:Op woensdag 8 maart 2006 15:50 schreef ivosnivo het volgende:
oke mensen niet vergeten, vanavond om 23:45 It's showtime in Antwerpen (België). volgens mij nog niet eerder op tv geweest.
thnx voor de tipquote:Op woensdag 8 maart 2006 15:50 schreef ivosnivo het volgende:
oke mensen niet vergeten, vanavond om 23:45 It's showtime in Antwerpen (België). volgens mij nog niet eerder op tv geweest.
Nou ja alsof dat zo heel vanzelfsprekend is. Ik weet niet welke sportkanalen een ieder in zijn of haar zenderpakket heeft. Kan net zo goed Eurosport 2 zijn bijvoorbeeld.quote:Op woensdag 8 maart 2006 17:33 schreef ivosnivo het volgende:
ik geloof dat die zender eurosport heet, ik weet het niet zeker
Heb gisteren Drago zien trainen bij Gym Alkmaar...wat een beest man ..ik ga voor Drago.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 15:16 schreef cultheld het volgende:
Ik geef Ray Staring wel een kansje trouwens tegen Drago. Goede vechter is dat.
Gaaf voor je Lunatic. Hoe heb je dat ding bemachtigd?
Drago is fenomenaal. Maar vlak Staring niet uit. Dit is z'n eerste kans in een K-1 toernooi. Hij heeft overigens al eens eerder tegen Drago gevochten in 2001. Toen verloor hij nipt op Punten van Drago.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 15:18 schreef BobRooney het volgende:
[..]
Heb gisteren Drago zien trainen bij Gym Alkmaar...wat een beest man ..ik ga voor Drago.
Zo een kans zal Staring zeker extra motiveren. Ik hoop gewoon dat het een mooie partij wordt...ik ga er eigelijk wel een beetje van uit eigelijkquote:Op vrijdag 24 maart 2006 15:21 schreef cultheld het volgende:
[..]
Drago is fenomenaal. Maar vlak Staring niet uit. Dit is z'n eerste kans in een K-1 toernooi. Hij heeft overigens al eens eerder tegen Drago gevochten in 2001. Toen verloor hij nipt op Punten van Drago.
quote:you have floor access and back stage access.....for all the post fight interviews you can ask questions etc...and go to the press conference the day before and ask anything...
lucky bastardquote:Op zaterdag 25 maart 2006 13:05 schreef LuNaTiC het volgende:
Nog een leuke noot: vechtsportsite waar ik moderator ben gaat proberen een perskaart te regelen voor 13 mei. Dat betekent:
[..]
Staring verloor in de halve finale na een extra ronde op punten van de latere winnaar Simson, die Chahbari in de finale heeft verslagenquote:Op vrijdag 24 maart 2006 15:26 schreef LuNaTiC het volgende:
Drago in de ring is altijd vuurwerk, ongeacht wie de tegenstander isEn Staring is een zeer goede vechter, dus dat kan niet fout gaan.
Ik vind Staring trouwens wel een aardige dark horse voor zondag het K-1 toernooi. Ik denk dat Simson of Chahbari het gaat winnen.
Enig die ik heb zien trainen zijn Kaas, en Drago, en Manhoef. Dat zijn dan de bekendere. Badr Hari traint er trouwens ook, maar die heb ik nooit gezien.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 16:42 schreef TeazNutz het volgende:
@Bob Rooney
Gym Alkmaar, christ daar ben ik nog wel eens te grazen genomen tijdens een sparingspartijtije met Ozkan Oktay. Trainen die gasten daar eigenlijk nog?
Heb je zijn site al gezien. Echt heel gaaf gedaan. Als je naar zijn fighthistory gaat, kan je alle partijen aanklikken, en verslagjes lezen, door hemzelf geschreven. www.raystaring.nlquote:Op vrijdag 24 maart 2006 15:28 schreef cultheld het volgende:
Bovendien kun je alleen maar niets dan respect hebben voor Staring. Haalt eerst "gewoon" z'n hbo en combineert nu een 40-urige werkweek met professioneel kickboksen. Een voorbeeld voor de sport.
Jep, al gezienquote:Op dinsdag 4 april 2006 14:09 schreef BobRooney het volgende:
[..]
Heb je zijn site al gezien. Echt heel gaaf gedaan. Als je naar zijn fighthistory gaat, kan je alle partijen aanklikken, en verslagjes lezen, door hemzelf geschreven. www.raystaring.nl
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It says on your chart that you're fucked up. You talk like a fag, and your shit's all retarded.
Inderdaad...om van te watertanden. Ik ga er alles aan doen om ook aanwezig te zijnquote:Op donderdag 6 april 2006 11:38 schreef LuNaTiC het volgende:
yep ga ik heen... super line up!
Alleen bij het boksen zijn het 2 zwaargewichten.quote:Op donderdag 6 april 2006 12:27 schreef ivosnivo het volgende:
Komen er alleen lichtgewichten? Lijkt er wel op zo te zien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |