abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 6 januari 2006 @ 19:48:13 #1
15080 static
03.09.2006 - 11:35
pi_33776754
quote:
Volgens nog onbevestigde berichten is kickbokser Badr Hari door de politie aangehouden wegens huisvredebreuk en lichamelijk geweld. Hij zit nog vast, zijn voorarrest is zelfs met 30 dagen verlengd.

Hari zou zich onlangs hebben gemengd in een ruzie die een kennis van hem had met haar buurman. Daarbij is een handgemeen ontstaan. Ook Hari's manager Simon Rutz zou erbij betrokken zijn en achter de tralies zitten.

In Japan boekte Hari eind november zijn eerste overwinning op zijn grote rivaal Stefan Leko. De Duitser ging met een achterwaartse trap tegen de mat.
Zelfs Simon.
Bad publicity.

http://www.at5.nl/index.asp?newsid=14176
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
  Trouwste user 2022 vrijdag 6 januari 2006 @ 21:06:24 #2
7889 tong80
Spleenheup
pi_33779303
Volgens mij wil je daar geen ruzie mee krijgen.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  vrijdag 6 januari 2006 @ 21:42:05 #3
76170 Dacide
www.mixfight.nl
pi_33780462
dom dom dom van badr.... meer kan ik niet zeggen.
  vrijdag 6 januari 2006 @ 23:17:25 #4
15080 static
pi_33783815
quote:
Op vrijdag 6 januari 2006 21:06 schreef tong80 het volgende:
Volgens mij wil je daar geen ruzie mee krijgen.

Niet echt. Hij heeft ook een ontzettend grote bek trouwens.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
  vrijdag 6 januari 2006 @ 23:38:11 #5
76170 Dacide
www.mixfight.nl
pi_33784551
quote:
Officiele reactie omtrent zaak Simon Rutz-Badr Hari

Uitgegeven op woensdag 4 januari 2006 - 17:41 uur

Beste mensen,

Omdat er veel gespeculeerd wordt dat op 13 mei 2006 het "It's Showtime" gala niet door zou gaan + de redenen waarom Simon/Badr vast zitten, geven wij (de directie van Simon Rutz Promotions) nog eenmaal de informatie via Sebastiën van Dusschoten (die bij ons de pers verzorgt) over wat er zich werkelijk heeft afgespeeld en wat er gebeurd is.

Simon en Badr reden samen in de auto terug van een training in Alkmaar toen zij gebeld werden door een alleenstaande moeder uit hun kennissenkring dat haar kind geslagen zou zijn door een buurman. Logischerwijs kwaad over dit feit reden zij naar de bewuste plaats waar zij aanbelden en een grote mond en agressieve houding tegen zich kregen. Hierbij is een handgemeen geweest. De man in kwestie respecteerde zijn eigen rechten duidelijk meer dan dat van het vijfjarige kind en wist de weg naar het bureau goed te vinden.

Aanklacht: huisvredebreuk en lichte mishandeling. Twee maanden later werden Simon en Badr opgehaald voor dit feit. Justitie laat zwaar wegen dat de mannen uit de vechtsportscene komen en ondanks een bekentenis hebben zij toch verlenging gekregen van 30 dagen, dit vanwege mogelijke represailles, wat natuurlijk onzin is maar wel een mogelijkheid van de rechter om ze nog eens 30 dagen vast te houden.

Aangezien Simon Rutz in de ogen van de officier van justitie een hooggeplaatste man in de vechtsport is, willen zij hem als voorbeeld stellen voor alle andere vechtsporters dat je geen eigen rechter mag spelen. Verder zijn ze vanwege het feit dat het in huis gebeurd is, ook aangeklaagd wegens huisvredebreuk hetgeen zeer zwaar wordt opgenomen door de rechter.

Dit is het enige juiste verhaal en de andere aanklachten die er volgens sommigen zouden zijn (die ik hier niet eens durf te herhalen) zijn uit de lucht gegrepen.

Dit is het verhaal van Simon zelf en wanneer hij weer de gelegenheid heeft, zal hij zelf een reactie geven.

Om een groot misverstand uit de weg te ruimen, geven wij u allen ons woord dat dit geen gevolgen heeft voor 13 Mei 2006. Wij hebben iedere dag contact met Simon en er staat een heel team achter Simon die er zorg voor draagt dat de organisatie vlekkenloos verloopt.

Met vriendelijke groet,

Directie Simon Rutz Promotions
  zaterdag 7 januari 2006 @ 00:01:34 #6
15080 static
pi_33785380
En daar heeft justitie dus wel een punt. Ze zouden beter moeten weten.
pi_33808847
hang em high. vieze popiejopiemocro
homo.....
Ik was eerst kaneelstok
pi_33890499
Ik sta achter Hari en Rutz. Die buurman is pas een klootzak.
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
  dinsdag 10 januari 2006 @ 12:06:27 #9
76170 Dacide
www.mixfight.nl
pi_33898168
ach weet je wat het is.... de echte waarheid, daar komen we toch nooit achter..

het persbericht met de enige echte "waarheid" is uitgegeven door de directie van rutz promotions... dus ja... trek zelf een conclusie..

feit is simpelweg dat de mevrouw in kwestie de politie had moeten bellen.

en voor een kleinschalig "handgemeen" hoef je niet zo lang vast te zitten... dus wellicht is dat kleine handgemeentje een redelijke vorm van zware mishandeling geweest.
pi_33901456
quote:
Op zaterdag 7 januari 2006 19:53 schreef diep-in-de-war het volgende:
hang em high. vieze popiejopiemocro
The gum you like, is coming back in style.
pi_33902083
quote:
Op dinsdag 10 januari 2006 00:49 schreef cultheld het volgende:
Ik sta achter Hari en Rutz. Die buurman is pas een klootzak.
Domme vraag: wie is dat in je avatar?
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
pi_33902207
quote:
Op dinsdag 10 januari 2006 14:11 schreef Mwanatabu het volgende:

[..]

Domme vraag: wie is dat in je avatar?
Dat is juist hier op deze plek zeker een domme vraag.
pi_33902250
Oeh, ik heb ooit per ongeluk zijn broekje weggelegd vlak voor een wedstrijd, boos dat hij was!

Maar geen klappen gehad gelukkig Risico's, risico's
Frankly my dear, I don't give a damn. Smike. O+.
pi_33902317
quote:
Op dinsdag 10 januari 2006 14:13 schreef Johnny_Footballhero het volgende:

[..]

Dat is juist hier op deze plek zeker een domme vraag.
Ja, ik gokte namelijk dat dit nou de Badr in kwestie was (mede door die achterwaartse trap die beschreven wordt) maar ik ben dan wel weer zo neurotisch dat ik dat zeker moet weten he
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
pi_33902343
quote:
Op dinsdag 10 januari 2006 14:16 schreef Mwanatabu het volgende:

[..]

Ja, ik gokte namelijk dat dit nou de Badr in kwestie was (mede door die achterwaartse trap die beschreven wordt) maar ik ben dan wel weer zo neurotisch dat ik dat zeker moet weten he
Bij deze de bevestiging.
pi_33902582
quote:
Op dinsdag 10 januari 2006 14:17 schreef Johnny_Footballhero het volgende:

[..]

Bij deze de bevestiging.
Pfoei...ik hou meteen op met krassen
  donderdag 12 januari 2006 @ 17:35:03 #17
15080 static
pi_33980561
quote:
Kickbokser Badr Hari vrijgelaten.

Kickbokser Badr Hari en zijn bokspromotor zijn donderdag vrijgelaten door de rechtbank in Haarlem. De twee zaten de afgelopen weken vast op verdenking van mishandeling en bedreiging.

De twintigjarige kickbokser zou samen met zijn manager enkele maanden geleden na een ruzie een man hebben mishandeld. Deze deed hier later aangifte van en het tweetal werd opgepakt.

Badr Hari staat bekend als toptalent in de kickboxwereld. Na verschillende gevechten in Nederland wist hij in november vorig jaar succesvol door te breken tot de K1 in Japan.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')