Zelfs Simon.quote:Volgens nog onbevestigde berichten is kickbokser Badr Hari door de politie aangehouden wegens huisvredebreuk en lichamelijk geweld. Hij zit nog vast, zijn voorarrest is zelfs met 30 dagen verlengd.
Hari zou zich onlangs hebben gemengd in een ruzie die een kennis van hem had met haar buurman. Daarbij is een handgemeen ontstaan. Ook Hari's manager Simon Rutz zou erbij betrokken zijn en achter de tralies zitten.
In Japan boekte Hari eind november zijn eerste overwinning op zijn grote rivaal Stefan Leko. De Duitser ging met een achterwaartse trap tegen de mat.
Niet echt. Hij heeft ook een ontzettend grote bek trouwens.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 21:06 schreef tong80 het volgende:
Volgens mij wil je daar geen ruzie mee krijgen.
quote:Officiele reactie omtrent zaak Simon Rutz-Badr Hari
Uitgegeven op woensdag 4 januari 2006 - 17:41 uur
Beste mensen,
Omdat er veel gespeculeerd wordt dat op 13 mei 2006 het "It's Showtime" gala niet door zou gaan + de redenen waarom Simon/Badr vast zitten, geven wij (de directie van Simon Rutz Promotions) nog eenmaal de informatie via Sebastiën van Dusschoten (die bij ons de pers verzorgt) over wat er zich werkelijk heeft afgespeeld en wat er gebeurd is.
Simon en Badr reden samen in de auto terug van een training in Alkmaar toen zij gebeld werden door een alleenstaande moeder uit hun kennissenkring dat haar kind geslagen zou zijn door een buurman. Logischerwijs kwaad over dit feit reden zij naar de bewuste plaats waar zij aanbelden en een grote mond en agressieve houding tegen zich kregen. Hierbij is een handgemeen geweest. De man in kwestie respecteerde zijn eigen rechten duidelijk meer dan dat van het vijfjarige kind en wist de weg naar het bureau goed te vinden.
Aanklacht: huisvredebreuk en lichte mishandeling. Twee maanden later werden Simon en Badr opgehaald voor dit feit. Justitie laat zwaar wegen dat de mannen uit de vechtsportscene komen en ondanks een bekentenis hebben zij toch verlenging gekregen van 30 dagen, dit vanwege mogelijke represailles, wat natuurlijk onzin is maar wel een mogelijkheid van de rechter om ze nog eens 30 dagen vast te houden.
Aangezien Simon Rutz in de ogen van de officier van justitie een hooggeplaatste man in de vechtsport is, willen zij hem als voorbeeld stellen voor alle andere vechtsporters dat je geen eigen rechter mag spelen. Verder zijn ze vanwege het feit dat het in huis gebeurd is, ook aangeklaagd wegens huisvredebreuk hetgeen zeer zwaar wordt opgenomen door de rechter.
Dit is het enige juiste verhaal en de andere aanklachten die er volgens sommigen zouden zijn (die ik hier niet eens durf te herhalen) zijn uit de lucht gegrepen.
Dit is het verhaal van Simon zelf en wanneer hij weer de gelegenheid heeft, zal hij zelf een reactie geven.
Om een groot misverstand uit de weg te ruimen, geven wij u allen ons woord dat dit geen gevolgen heeft voor 13 Mei 2006. Wij hebben iedere dag contact met Simon en er staat een heel team achter Simon die er zorg voor draagt dat de organisatie vlekkenloos verloopt.
Met vriendelijke groet,
Directie Simon Rutz Promotions
quote:Op zaterdag 7 januari 2006 19:53 schreef diep-in-de-war het volgende:
hang em high. vieze popiejopiemocro
Domme vraag: wie is dat in je avatar?quote:Op dinsdag 10 januari 2006 00:49 schreef cultheld het volgende:
Ik sta achter Hari en Rutz. Die buurman is pas een klootzak.
Dat is juist hier op deze plek zeker een domme vraag.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 14:11 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Domme vraag: wie is dat in je avatar?
Ja, ik gokte namelijk dat dit nou de Badr in kwestie was (mede door die achterwaartse trap die beschreven wordt) maar ik ben dan wel weer zo neurotisch dat ik dat zeker moet weten hequote:Op dinsdag 10 januari 2006 14:13 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
[..]
Dat is juist hier op deze plek zeker een domme vraag.
Bij deze de bevestiging.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 14:16 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Ja, ik gokte namelijk dat dit nou de Badr in kwestie was (mede door die achterwaartse trap die beschreven wordt) maar ik ben dan wel weer zo neurotisch dat ik dat zeker moet weten he
Pfoei...ik hou meteen op met krassenquote:Op dinsdag 10 januari 2006 14:17 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
[..]
Bij deze de bevestiging.![]()
quote:Kickbokser Badr Hari vrijgelaten.
Kickbokser Badr Hari en zijn bokspromotor zijn donderdag vrijgelaten door de rechtbank in Haarlem. De twee zaten de afgelopen weken vast op verdenking van mishandeling en bedreiging.
De twintigjarige kickbokser zou samen met zijn manager enkele maanden geleden na een ruzie een man hebben mishandeld. Deze deed hier later aangifte van en het tweetal werd opgepakt.
Badr Hari staat bekend als toptalent in de kickboxwereld. Na verschillende gevechten in Nederland wist hij in november vorig jaar succesvol door te breken tot de K1 in Japan.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |