abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_33353728

Deel 4 alweer

deel 1: K-1 Algemeen
deel 2: Het grote K-1 topic deel 2: 4 Hollanders in de GP?
deel 3: Het grote K1 topic deel 3. Hup Nederlanders!

Dat we nog maar vele vervolgen mogen hebben

Links

http://k1.pagina.nl/
http://www.so-net.ne.jp/feg/k-1gp/ Officiele Japanse site
http://www.k-1usa.net/docs/home/home.asp Amerikaanse K-1 site(uitgebreider, up-to-date, completer, etc)
http://www.sherdog.com/
http://www.mikemiles.com/people/interviews.cfm (interviews met o.a. ook K-1 vechters).
http://www.sherdog.net/forums/showthread.php?s=&threadid=51771 Hele goede uitgebreide K-1 faq als je je meer wilt verdiepen (vooral historie etc)

Game on
It says on your chart that you're fucked up. You talk like a fag, and your shit's all retarded.
pi_33353776
Ik ben benieuwd naar Badr Hari - Sem Schilt (als die wedstrijd ooit gepland zal worden) en Schilt - Hoost
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_33354062
hoost is toch gestopt?
pi_33354079
quote:
Op vrijdag 23 december 2005 20:57 schreef Toryu het volgende:
hoost is toch gestopt?
Hij gaat een wedstrijd tegen Schilt vechten
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
  vrijdag 23 december 2005 @ 21:07:59 #5
83139 Alessandro
Vivere ora dare
pi_33354331
quote:
Op vrijdag 23 december 2005 20:57 schreef Toryu het volgende:
hoost is toch gestopt?
http://www.k-1usa.net/docs/events/results.asp?event_id=70

Hij doet alleen nog superfights 2 a 3 keer per jaar
Geloof in jezus. Dan zal hij je belonen
pi_33354743
precies, hoost kan geen toernooien meer vechten, te oud/versleten voor.
can't blame him. Als Aerts slim is, doet ie hetzelfde. Hij wint wel, maar kan geen 2 of meer partijen na elkaar meer vechten
Extremistisch gematigd.
pi_33355317
Waarom staat er in de openingspost nog een vraagteken bij 2005? Daar hoort toch gewoon Sem(mie) Schilt te staan?
  vrijdag 23 december 2005 @ 21:54:24 #8
15080 static
03.09.2006 - 11:35
pi_33355375
quote:
Op vrijdag 23 december 2005 21:51 schreef Kjew het volgende:
Waarom staat er in de openingspost nog een vraagteken bij 2005? Daar hoort toch gewoon Sem(mie) Schilt te staan?
Zo dan:

Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
  vrijdag 23 december 2005 @ 22:44:24 #9
21527 Fonkmeistah
Zinloos Geweldig
pi_33356781
dat is toch al weer de 10de nederlandse zege in 13 jaar.
beginnen ze zich al af te vragen hoe die nederlanders zo bruut worden ?
Zij die willen voorkomen dat je de werkelijke geschiedenis kent, zijn er op uit hem te herhalen.
Do not attempt to think or depression may occur, All sports broadcasts will proceed as normal
pi_33363358
quote:
Op vrijdag 23 december 2005 21:51 schreef Kjew het volgende:
Omdat ik dat plaatje nog niet heb bijgewerkt
It says on your chart that you're fucked up. You talk like a fag, and your shit's all retarded.
pi_33365734
Sem vind ik verreweg de sterkste vechter van dit moment, met zijn lengte heeft ie natuurlijk onnoemelijk veel voordeel, zag je ook met de laatste partijden hoe weinig moeite ie had om ze tegenstanders te slopen, ik wil op dit moment wel eens Schilt tegen Sapp zien, lijkt me wel lachen als schilt hem gelijk een knie op ze neus geeft
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
  zaterdag 24 december 2005 @ 11:45:33 #12
76170 Dacide
www.mixfight.nl
pi_33366010
op 31 december heeft ernesto hoost zijn comeback (K1 dynamite)... zeg maar een soort van bonustoernooitje.

en tegen wie moet hoost, juist ja, SEMMY SCHILT....

ik verwacht dat schilt hoost redelijk sloopt.... MAAR mocht Hoost op een of andere manier Schilt kunnen verslaan.... dan is dat toch de mooiste comeback ooit...
pi_33367269
ivp
homo.....
Ik was eerst kaneelstok
pi_33367812
Ben benieuwd wie er gaat winnen, Hoost is tot nu toe de enige tegenstander waar Schilt niet van heeft gewonnen. (uit het lijstje van Schilt dan)
Dat werd toendertijd een draw.
  zaterdag 24 december 2005 @ 13:31:39 #15
76170 Dacide
www.mixfight.nl
pi_33368506
ow... wist niet dat ze al tegen mekaar gestaan hebben... hoe wanneer wat ?
pi_33368829
Semmy Schilt Draw PRIDE-Shockwave 8/28/2002
http://www.k-1usa.net/docs/fighters/fightfinder.asp?fighterID=10

Maar Schilt is nu echt vele malen beter dan toen, dus ben wel benieuwd.
  zaterdag 24 december 2005 @ 14:07:48 #17
76170 Dacide
www.mixfight.nl
pi_33369421
ow ok.. dat was met pride...
vond het al raar dat het een draw was.

op wie zou jij je geld zetten voor 31 december...

ik denk dat ik toch mijn geld op hoost zet.

of toch maar op semmy
pi_33373021
Ik wil semmy wel eens zien in UFC, kijken of Tito Ortiz daarna nog lacht
pi_33373837
Heeft hier iemand het AD? Schijnt een artikel over Schilt te staan. Iemand zin om hem in te scannen?
pi_33373868
Nee, bah had hem bijna gekocht vandaag, maar vergeten.
pi_33373883
Imo had men Schilt best mogen nomineren voor Sportman van het Jaar.
pi_33373976
mja dat duurt nog wel ff voordat een kickbokser genomineerd wordt ben ik bang
pi_33373997
Tjah, overigens lijkt me wel leuk om keer iemand als Dennis van der Geest te zien in bijvoorbeeld MMA partij.
pi_33374034
Ook dat zal nog wel ff duren
pi_33374048
Weet het niet, dit soort shit kan voor judo'ers best wel lucratief zijn, denk trouwens dat Dennis er best geschikt voor is.
pi_33374140
Kan maar moeilijk geloven dat hij er op zit te wachten eigenlijk. Komt natuurlijk heel wat meer bij kijken
pi_33374260
Mjah die gasten verdienen niet echt veel, en paar keer aan zo een tournooi mee doen kan best lucratief zijn, tijdje terug was er volgens mij zo een judo'er die af en toe aan cagefights mee deed, is al jaar of 5 terug ofzo, maar weet niet meer wie dat was.
pi_33375001
Mja er zijn inderdaad wel meerdere voorbeelden te vinden die dat hebben gedaan hoor (Chris Dolman is natuurlijk een heel goed voorbeeld die bv uit het worstelen verder is gegaan en een soort kartrekkersrol heeft vervuld qua freefight).

Alleen die waren wel wat minder bekend, en ik denk dat Van der Geest niet zijn naam op het spel wil zetten aangezien MMA alszijnde freefight nog steeds een beetje een naar bijsmaakje heeft.
pi_33375545
Wat ik me trouwens afvraag, is waarom de grote spektakels telkens plaatsvinden in de Arena, volgens mij is het beter om dit te doen in Ahoy.
pi_33376683
Valt wel mee, eigenlijk alleen It's Showtime (oke, is dan ook wel meteen de grootste, maar dat is eigenlijk altijd zo geweest dat dat daar gehouden werd).

De andere grote speler, Too hot to handle houdt z'n events altijd in Ahoy, en onlangs is er nog een groot Bushido event (powered by Pride) daar gehouden. En daarnaast staat volgend jaar daar de finale van het 32 mans-toernooi -75kg (40.000euro) gepland.

Maar ben met je eens, Ahoy is uitermate geschikt voor een dergelijk toernooi. Ik ben in Parijs geweest (Bercy), en dat was ook prima bevallen.
pi_33383587
nomineren is ook al heel wat, vond het nog netjes dat van der geest 2e was. maarja die juri is ook beestachtig goed bezig in zijn ringen.
homo.....
Ik was eerst kaneelstok
pi_33412422
tvp
ooit kom ik aan die 1000 pk :)
  maandag 26 december 2005 @ 14:03:10 #33
82589 S-Two
barba macacu
pi_33413661
Ik heb gister het eerste deel gezien, maar was erg moe dus ben na de wedstrijd Le Banner - Aerts maar gaan slapen, het komt er vanavond weer voor, dus dan maar ff uitkijken denk ik. Was wel een vette wedstrijd trouwens .
Before R. Kelly had his teens.. Wutang had their cream
Slick Rick had his rings... crack rock had it's fiends
Martin Luther had his dreams, Stevie Wonder could sing
or Elvis was king, Hip Hop was on the scene
pi_33413992
ik moet me verontschuldigen. ik weet niet wie fred royers is. ik dacht dat het die gast was die de k1 finale nu het commentaar deed. maar dat is hem niet. die gast die het nu deed vind ik zo enorm slecht. ik kijk trouwens al wel heel lang k1 pride en ufc. sorry
homo.....
Ik was eerst kaneelstok
pi_33421870
Voor liefhebbers, de K1 Japan final is NU op eurosport.
  maandag 26 december 2005 @ 21:14:30 #36
15080 static
pi_33422192
Voor de derde keer.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
pi_33425041
Ik heb alles al wel gezien op internet maar wil graag Hari tegen Leko nog een keer zien op tv.
Maar volgens mij ben ik weer te laat net zoals gisteren.
  maandag 26 december 2005 @ 22:57:39 #38
15080 static
pi_33425076
Is nog niet uitgezonden en denk ook niet dat dat gaat gebeuren helaas.
pi_33425123
Niet?
Waarom laten ze Goodridge tegen Leko Feitosa (bedoelde ik uiteraard) wel telkens zien dan, dat was ook een superfight.

[ Bericht 17% gewijzigd door SimtekF1 op 26-12-2005 23:23:21 ]
pi_33425605
tegen fetiosa omdat feitosa later ook nog vecht denk ik
homo.....
Ik was eerst kaneelstok
pi_33425677
Hehe dat tandenspugen was wel gruwelijk, die zat niet in de torrent :0
pi_33425812
Ja ranzig dat met die tanden.
Als ik me niet vergis had Aerts die er ook al een keer uitgetrapt dit jaar.

Jammer van die andere superfight want die KO van Hari was wel de mooiste van het toernooi.
pi_33426060
Toch ongelofelijk hoe makkelijk Schild wint, het zal me echt niet verbazen als ie de komende 3 k1 finals op rij wint, ik zou echt niet weten wie hem zou kunnen stoppen.
pi_33426449
Dan zit ik toch te denken aan een Le Banner, Aerts, Ignashov ofzo.
Maar het gaat hem idd wel heel erg makkelijk af ja.
  dinsdag 27 december 2005 @ 04:35:28 #45
136254 AngrodTiwele
'Brenger van kinderen
pi_33431291
Ik vind K-1 minder geworden door de jaren heen (heb dan ook de mooie verzameling 10 jaar K-1 op DVD).
Schilt is wel gewoon een beest en wint voorlopig het nog wel, ook Hoost maakt geen kans. (kijk maar naar de hele K-1, Schilt is onaantastbaar) Misschien heeft hij wel niet een goede prestatie neergezet tegen Hoost, maar dat was vroeger.
Heb nog oudere opnames van Schilt bij de U.F.C. (daar moet een topic over komen, is leuker als K-1) en bij Pride, daar ziet hij er qua stijl veel 'slechter' uit, hij heeft gewoon goed bijgeleerd.
Kan er geen algeheel M.M.A. Topic komen?
"One thing about living in Wassenaar I never could stomach, all the damn Vampires !"
pi_33432905
UFC/Pride is niet te vergelijken met de manier waarop je vecht in K-1, dus het lijkt mij een zinloze vergelijking... Volgens mij bestaat er al een MMA topic, moet je ff zoeken. Ik denk ook dat Schilt moeilijk te stoppen is, maar het kan wel (Ignashov bv)
pi_33432929
ignashov verloor zelfs van remy. hoe denk je dat ie kan winnen van schilt dan?
homo.....
Ik was eerst kaneelstok
pi_33433578
quote:
Op dinsdag 27 december 2005 10:08 schreef diep-in-de-war het volgende:
Dat zegt natuurlijk niks.
Ignashov zette Schilt vorig jaar voorschut in de Arena door hem binnen een paar minuten KO te slaan.
Nou denk ik niet dat Schilt weer snel KO zal gaan maar Ignashov is iemand die, als hij z'n best doet het erg ver kan schoppen.
pi_33433719
quote:
Op dinsdag 27 december 2005 10:08 schreef diep-in-de-war het volgende:
Zoals boven mij al gezegd is, is dat al eens eerder gebeurd.

Ignashov gaat niet zo makkelijk KO (heeft ooit eens een standing 8-count gehad, verder nog nooit neergegaan) en is zelf ook aardig lang. Zelf heeft ie ook gevaarlijke knieen dus op die punten heeft ie Sem al aardig geneutraliseerd. Sem is behoorlijk meer vatbaar voor een goede punch, dus aangezien Ignashov die reach heeft, is dat behoorlijk gevaarlijk.

Je hebt er overigens wel een Ignashov in goeie doen voor nodig, dat is waar ja. Je weet nooit hoe ie in de ring verschijnt.

Verder zou iemand als Bjorn Bregy ook nog wel een klein kansje hebben (aangezien die ook over de 2 meter is). Zelfs Jan Nortje kreeg Schilt down. Dus echt onverslaanbaar is ie niet, al is ie op dit moment waarschijnlijk wel het meest onverslaanbaar van iedereen
  dinsdag 27 december 2005 @ 12:36:27 #50
76170 Dacide
www.mixfight.nl
pi_33436040
En toch hoop ik stiekem op een verrassing als hoost tegen schilt moet.
NAtuurlijk trapt zo'n schilt die hoost doormidden... Maar ernesto noemen ze niet voor niets "mr perfect".

Hij is echter wel eentijdje uit de roulatie geweest. maar dit kan ook een opsteker zijn voor zijn motivatie.

maja, die schilt is zo gruwelijk he,

Ik denk dat idd alleen een ignashov, sefo, lebanner hem tegen de vlakte kunnen werken.

Vergeet ook niet dat Sefo een week lang met koorts gelegen had voordat ie tegen schilt moest. En nog gin ie niet down.

Ook mark hunt zou ik wel een rentree willen zien maken in de K1... hunt<-->Schilt.... lijkt me een vette partij.

anyhows, kaenorsing zie ik nog niet direct winnen van schilt
  dinsdag 27 december 2005 @ 12:42:50 #51
82589 S-Two
barba macacu
pi_33436205
Fuck, door dat stomme kerst het gister dus weer gemist. Komt het er deze week nog een keer voor ofso?
pi_33436331
man het komt er bijna dagelijks op, geen paniek.
homo.....
Ik was eerst kaneelstok
  dinsdag 27 december 2005 @ 13:41:50 #53
82589 S-Two
barba macacu
pi_33437903
quote:
Op dinsdag 27 december 2005 12:47 schreef diep-in-de-war het volgende:
man het komt er bijna dagelijks op, geen paniek.
Ik heb net in de gids gekeken en het komt er deze week niet meer voor

Damn-it
pi_33438594
Ik vond Sefo nogal tegenvallen, ok hij is aardig hard, maar als ie dan toch kans wou maken om te winnen had ie gewoon alles op de 1e ronde moeten gooien.
pi_33438696
quote:
Op dinsdag 27 december 2005 12:36 schreef Dacide het volgende:

anyhows, kaenorsing zie ik nog niet direct winnen van schilt
hmowah, hoewel kaoklai slechter is geworden het afgelopen jaar (vind ik), geef ik em nog aardig wat kans. Op KO zal hij wel niet winnen idd, maar op punten zie ik kaoklai nog wel winnen
Extremistisch gematigd.
pi_33440346
quote:
Op dinsdag 27 december 2005 10:48 schreef SimtekF1 het volgende:

[..]

Dat zegt natuurlijk niks.
Ignashov zette Schilt vorig jaar voorschut in de Arena door hem binnen een paar minuten KO te slaan.
Nou denk ik niet dat Schilt weer snel KO zal gaan maar Ignashov is iemand die, als hij z'n best doet het erg ver kan schoppen.
Ignashov zag er vet gevaarlijk uit toen die net begon, een aantal jaren geleden. Toen was hij een stuk lichter, maar peziger en kon daardoor hoog inspringen met knietjes op het gezicht... Volgens mij heeft hij zich daarna een beetje verslonst en is veel kilo`s aangekomen. Ignashov is goed (vooral vroeger), maar denk niet dat hij K1 ooit gaat winnen...
pi_33442388
Mwah, hij kan het nog steeds wel hoor, vorig jaar maakte hij een erg sterke indruk in Amsterdam.
Alleen begin dit jaar heeft hij een knieblessure opgelopen en daarom vielen zijn laatste paar wedstrijden erg tegen.
Dus laten we maar hopen dat die blessure inmiddels weg is.
  dinsdag 27 december 2005 @ 18:54:06 #58
76170 Dacide
www.mixfight.nl
pi_33447400
quote:
Op dinsdag 27 december 2005 14:06 schreef P8 het volgende:

[..]

hmowah, hoewel kaoklai slechter is geworden het afgelopen jaar (vind ik), geef ik em nog aardig wat kans. Op KO zal hij wel niet winnen idd, maar op punten zie ik kaoklai nog wel winnen
Vind kaoklai zelfs erg slechter geworden.
Nu is ie ook nog in 1 maand tijd 8 kilo!!! afgevallen. Puur en alleen om een k1 max toernooit mee te kunnen draaien.

resultaat... niet in goede conditie.. en dus verloren (dacht van sato)
  zaterdag 31 december 2005 @ 15:42:56 #59
76170 Dacide
www.mixfight.nl
pi_33582363
vanavond is de K1 dynamite

ben benieuwd naar de uitslagen... en vooral die van schilt-->hoost.

[edit]
de uitslag is al bekend zie ik. hieronder staat de result van schilt-hoost
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  zaterdag 31 december 2005 @ 15:49:26 #60
76170 Dacide
www.mixfight.nl
pi_33582610
En voor de liefhebbers:

Results K-1 2005 DYNAMITE
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
thanks 2 K-1fans.com
  zondag 1 januari 2006 @ 17:07:47 #61
82589 S-Two
barba macacu
pi_33604751
17.45 komt de finale er weer voor
  zondag 1 januari 2006 @ 19:19:11 #62
76170 Dacide
www.mixfight.nl
pi_33607424
alweer?
eens kijken of schilt ook nu weer wint haha
pi_33608141
wow schilt tegen hoost gezien? mooie wedstrijd.
homo.....
Ik was eerst kaneelstok
  maandag 2 januari 2006 @ 11:15:07 #64
82589 S-Two
barba macacu
pi_33620014
Heb de finale gister nou eindelijk gezien. Schilt had in de eerste ronde nog wel tegenstand, maar daarna twee keer met een knietje was het wel heel snel afgelopen. Vond het trouwens wel jammer dat Aerts niet verder kon, al was die Feitosa ook wel redelijk. En daarnaast vond ik die rus ook een stuk beter dan Musachi, en die jongen is nog maar 22.

Vanavond in Fight Club het beste van k-1 van 2005. En wordt die k-1 dynamite ook nog uitgezonden?
pi_33620216
vast wel een keer, maar dat duurt wel weer wat weekjes/maanden
  maandag 2 januari 2006 @ 12:16:53 #66
76170 Dacide
www.mixfight.nl
pi_33621376
ik gok op februari (k1 dynamite uitzending)
  maandag 2 januari 2006 @ 13:33:33 #67
82589 S-Two
barba macacu
pi_33623365
Stond net ook een stukje in de krant over Schilt - Hoost.
SPOILER
pi_33623899
wat een sjap is die akibono ook, beetje tegen mensen aanleunen tegen de ring, beetje op ze liggen. meer doet ie niet. maar hij zal er wel de nodige centen mee verdienen. na 3x 5 minuten was ie ook half dood kwa uithoudingsvermogen. kon nog amper van de grond omhoog komen.
homo.....
Ik was eerst kaneelstok
pi_33624726
Gaat eindelijk de goede kant op, wel leuk dat de media nog even aanhoudt met dit soort dingen de publiceren Een goede stap in de richting, wie weet komt het ooit nog eens zover dat er ook over andere (kleinere) gala's verslag wordt gegeven (al is dat natuurlijk nog verre toekomstmuziek).
  maandag 2 januari 2006 @ 14:24:12 #70
82589 S-Two
barba macacu
pi_33625004
Tijdens die finale had de verslaggever het ook steeds over het grote k-1 spectacel van 13 mei in de Arena. Het lijkt me op zich wel interessant, iemand al eens naar zoiets toe geweest? En hoe veel moet dat ongeveer kosten? En zijn die kaarten snel uitverkocht, of valt dat wel mee?
pi_33637276
Ben er in 2004 geweest, was erg vet.
Als je van vechtsport houd moet je daar echt heen gaan, het kost een aardig centje maar dan heb je wel iets moois meegemaakt.
pi_33637541
ik zou maar snel kaarten bestellen ja. 1 december begon de voorverkoop, 1 dag later wallen alle vipkaarten en zowat de hele eerste ring (behalve in de hoeken) al compleet uitverkocht. Ik zou dus niet te lang wachten. Ben de laatste keer It's Showtime geweest en dat was erg vet. Zeker een aanrader.

En nu helemaal met al die echte K-1 toppers... ik heb zo snel mogelijk kaarten besteld want zo'n card maak je misschien maar een keertje mee als je pech hebt... dus pakken die kans. ALs je K-1 liefhebber bent, is dat het gewoon dubbel en dwars waard.

Kaarten varieren tussende 25 en 87 euro, afhankelijk van welke ring. Moet je ff op ticketbox.nl kijken. Tis maar net wat je er voor over hebt en met welke plek je tevreden bent

Ben trouwens ook in Parijs geweest in Bercy, toen met de K-1 Grand Prix Paris. Met Le banner vs Abidi en natuurlijk Schilt die het toernooi won. De sfeer tijdens zo'n GP is dan nog eens extra speciaal natuurlijk. Dus zelfs nog een graadje beter dan IT's Showtime van vorig jaar, maar ik verwacht eigenlijk, als de line-up in deze vorm grotendeels intact blijft, nog een verpletterendere show dan in Parijs.
  maandag 2 januari 2006 @ 21:27:17 #73
15080 static
pi_33638801
Jammer dat ik dan in Nigeria ben.
pi_33641818
ff TVP-tje.
  maandag 2 januari 2006 @ 22:48:53 #75
15080 static
pi_33641990
quote:
Op maandag 2 januari 2006 20:55 schreef LuNaTiC het volgende:
Met Le banner vs Abidi
Die partij was net nog in deel één van de hoogtepunten van 2005; donderdag deel twee geloof ik.
pi_33643203
Ik zag het ja

was echt een hele vette partij, wat je op TV ziet is nog maar een piepkleine fractie van de beleving als je daar echt tussenzit
  maandag 2 januari 2006 @ 23:31:20 #77
15080 static
pi_33643592
Dat is natuurlijk bij elk evenement wat je op de televisie ziet.

Hoe groot is die hal?
pi_33644066

geeft wel een aardige indruk

capaciteit van 17.000 mensen ongeveer
  maandag 2 januari 2006 @ 23:44:12 #79
15080 static
pi_33644123
Zo, dat is een joekel.
  maandag 2 januari 2006 @ 23:45:20 #80
15080 static
pi_33644168
Hoe gaat dat eigenlijk in de Arena in mei? Zijn voor zo'n groot evenement alle plaatsen beschikbaar of wordt het weer een wat kleiner gedeelte d.m.v. die grote zwarte doeken?
pi_33644395
Wordt idd weer aangepakt zoals bij elke It's Showtime. Ver van tevoren had Rutz wel ooit gezegd dat ie een keer de hele Arena vol wilde hebben, maar dat is nu nog te riskant... beter een tot de nok toe gevulde deel, dan een halfleeg stadion.

vanaf 409 zeg maar, en dan daar 'afgesneden'

edit:

pi_33645573
Ik weet nog niet zeker of ik heen ga in Mei, ben bang dat die plaatsen te ver weg staan.

Wat is jullie kijk hierop? Is er wel wat te zien vanaf die 409-417 ring? Het zou mijn 1e bezoek zijn aan K1-fights.
pi_33645655
het hangt er maar een beetje vanaf waar je terecht komt. Vorig jaar zaten we in 413, maar zaten we wel helemaal vooraan zeg maar. Dus zit je eigenlijk recht boven de ring, en zie je alles een beetje van bovenaf (niet compleet hoor, nog wel een beetje onder een hoek). Kan me echter voorstellen als je ergens achteraan komt, dat het allemaal niet denderend is wat je ziet.

Aan de andere kant staan er ook wel 4 grote schermen, dus volgen zul je het altijd wel
pi_33645701
quote:
Op dinsdag 3 januari 2006 00:28 schreef LuNaTiC het volgende:
het hangt er maar een beetje vanaf waar je terecht komt. Vorig jaar zaten we in 413, maar zaten we wel helemaal vooraan zeg maar. Dus zit je eigenlijk recht boven de ring, en zie je alles een beetje van bovenaf (niet compleet hoor, nog wel een beetje onder een hoek). Kan me echter voorstellen als je ergens achteraan komt, dat het allemaal niet denderend is wat je ziet.

Aan de andere kant staan er ook wel 4 grote schermen, dus volgen zul je het altijd wel
.

Welke kaarten heb je dit jaar gekocht dan/ga je kopen? Ook weer van dezelfde catagorie of die van 50 eurio
pi_33645882
Ik zit in 116 dit jaar. 87 euro dus. (met administratiekosten: 92,50 )

Veel mensen verklaren me voor gek, maar goed, ben ook al speciaal naar Frankrijk gereisd, dus waarom zou ik hier op bezuinigen

' 92 euro voor een potje knokken? Je bent gek!'

Vergeten ze alleen dat je daar wel een paar uur onder de pannen bent. ' ik zit van smiddags tot savonds laat te genieten van mijn favoriete sport, koop jij maar een duur ajax-kaartje waar je 90 minuten voetbal ziet '

' Tsjah...'
pi_33645975
quote:
Op dinsdag 3 januari 2006 00:35 schreef LuNaTiC het volgende:
Ik zit in 116 dit jaar. 87 euro dus. (met administratiekosten: 92,50 )

Veel mensen verklaren me voor gek, maar goed, ben ook al speciaal naar Frankrijk gereisd, dus waarom zou ik hier op bezuinigen

' 92 euro voor een potje knokken? Je bent gek!'

Vergeten ze alleen dat je daar wel een paar uur onder de pannen bent. ' ik zit van smiddags tot savonds laat te genieten van mijn favoriete sport, koop jij maar een duur ajax-kaartje waar je 90 minuten voetbal ziet '

' Tsjah...'
Ja, het is natuurlijk waarvoor je kiest.

Maar goed, ik denk toch wel dat ik ga voor die goedkopere kaarten, heb nogal een strak budget als studentje.

Het gaat toch allemaal om de beleving, ain't it?

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 03-01-2006 00:37:59 ]
pi_33646227
Ik ging op de dag dat de verkoop begon om half 1 kaartjes halen, nou de enige 'goeie' plek die ik nog kon krijgen was in vak 112.
Als ik in vak 409 moest gaan zitten had ik geen kaartje gekocht.

2 jaar geleden zat ik ook op 112 en ja, je ziet wel 2 mensen vechten maar niet tot in het detail en dat is wel jammer.
Maar zoals al werd gezegd, er hangen wel grote schermen en het hele sfeertje daar is toch wel uniek.

Het enige wat ik jammer vind van het Nederlandse publiek is dat ze werkelijk iedereen uitfluiten die verliest.
Toen Schilt KO ging door Ignashov werd hij echt uitgefloten en alles, dat gebeurde Hari dit jaar ook toen hij KO ging en dat hoort gewoon niet.
Ookal verliest iemand, zo'n gast verdiend respect, heel veel respect.
pi_33646231
Klopt, maar het oog wil ook wat hier
pi_33646394
quote:
Op dinsdag 3 januari 2006 00:44 schreef SimtekF1 het volgende:
Ik ging op de dag dat de verkoop begon om half 1 kaartjes halen, nou de enige 'goeie' plek die ik nog kon krijgen was in vak 112.
Als ik in vak 409 moest gaan zitten had ik geen kaartje gekocht.

2 jaar geleden zat ik ook op 112 en ja, je ziet wel 2 mensen vechten maar niet tot in het detail en dat is wel jammer.
Maar zoals al werd gezegd, er hangen wel grote schermen en het hele sfeertje daar is toch wel uniek.

Het enige wat ik jammer vind van het Nederlandse publiek is dat ze werkelijk iedereen uitfluiten die verliest.
Toen Schilt KO ging door Ignashov werd hij echt uitgefloten en alles, dat gebeurde Hari dit jaar ook toen hij KO ging en dat hoort gewoon niet.
Ookal verliest iemand, zo'n gast verdiend respect, heel veel respect.
Yep, maar dat is niet alleen in NEderland hoor. Het is meer het Japanse publiek dat iedereen altijd geweldig vindt, ongeacht wat er gebeurt

Maar ben het wel gedeeltelijk met je eens...

Maar in Nederland geldt een beetje ' je bent zo goed als je laatste gevecht is'. Dat Schilt werd uitgefloten vond ik een ware schande. In het geval van Hari was het al weer heel wat begrijpelijker. Dat komt ook door z'n eigen arrogante gedrag (wat ik stiekem juist wel een beetje geinig vind).

Waarom -ik- (persoonlijk he!) goed kon inleven dat Hari werd uitgefloten, is omdat die matchup zo ongelofelijk gehyped werd, ook door al dat odnerlinge getrashtalk van tevoren. Het was wachten tot de enorme spanningsboog eindelijk werd losgelaten, en toen het eenmaal zo ver was, was het binnen no time afgelopen!

Ik weet niet hoe jij je voelde, maar ik voelde me een beetje 'genept'. Misschien niet het goede woord, maar ik had aardig wat goede gevechten gezien, en wat dan het slagroom op de taart moest zijn.... Ik ging eigenlijk met een aardig kutgevoel naar huis om eerlijk te zijn. Ik had gehoopt op een ware oorlog die wel iets langer duurde dan een minuut.

Kortom, weken naar een dergelijke partij toeleven, en dan krijg je dat.

(verder heb je gewoon een goed punt hoor )
  dinsdag 3 januari 2006 @ 00:53:25 #90
15080 static
pi_33646512
Vakken 120/121 zijn de beste imo, daar zit ik altijd en vlak bij het 'gras'.
pi_33646579
Dat van Hari is ook wel redelijk te begrijpen opzich.
Als iemand zo'n grote bek heeft dan verwacht je idd een goede partij, nou vond ik hem opzich niet slecht vechten ofzo maar het was wel erg snel afgelopen ja hehe.

Dit jaar ben ik niet geweest maar dat je van zo'n 'grote' partij veel verwacht had ik in 2004 ook wel een beetje.
We zaten echt al zo lang van, gaaf Schilt tegen Ignashov, leuk leuk.
Nja, dat was nog sneller afgelopen dan Hari tegen Leko maargoed ik heb verder wel erg genoten van het hele gebeuren, vooral toen Yvel het publiek ook nog ff toesprak, erg mooi.
pi_33646658
Kan het niet op internet vinden, maar weten jullie mensen nog uit jullie hoofd wanneer er deze week nog K1 op Eurosport komt?
pi_33646710
Vanavond was the best of fight club.
Misschien kun je iets vinden via www.tvgids.nl
pi_33646882
Daar kon ik dus net niets vinden, maar thanks anyway.
  dinsdag 3 januari 2006 @ 13:56:00 #95
82589 S-Two
barba macacu
pi_33658212
Hmmsz... ik weet nog niet of ik er heen ga. Wil zelf op zich wel heen, maar moet eerst iemand vinden die met me mee wil! Daarnaast moet ik ff kijken of ik vervoer kan regelen, en ik ben ook een arme student dus het wordt dan denk ik wel de goedkope plaats.
pi_33698731
Vanavond het derde toernooi van het 32mans toernooi -76 KG, in Praag.

Met o.a. Jomhod, Spejbl, Kaas, en hopelijk ook Drago.

Eurosport, 23.00u
  woensdag 4 januari 2006 @ 17:30:31 #97
15080 static
pi_33700419
quote:
Op dinsdag 3 januari 2006 00:59 schreef SimtekF1 het volgende:
Vanavond was the best of fight club.
Misschien kun je iets vinden via www.tvgids.nl
Dat was deel 1 van 2, zaterdag herhaling.
pi_33711607
Nu dus. Weer met die Wurstenberg
pi_33711725
quote:
Op woensdag 4 januari 2006 16:38 schreef LuNaTiC het volgende:
Vanavond het derde toernooi van het 32mans toernooi -76 KG, in Praag.

Met o.a. Jomhod, Spejbl, Kaas, en hopelijk ook Drago.

Eurosport, 23.00u
Bedankt voor de tip!
The gum you like, is coming back in style.
  woensdag 4 januari 2006 @ 23:31:13 #100
15080 static
pi_33712818
quote:
Op woensdag 4 januari 2006 23:06 schreef LuNaTiC het volgende:
Weer met die Wurstenberg

Jij mag hem dus ook niet.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')