Hij gaat een wedstrijd tegen Schilt vechtenquote:Op vrijdag 23 december 2005 20:57 schreef Toryu het volgende:
hoost is toch gestopt?
http://www.k-1usa.net/docs/events/results.asp?event_id=70quote:Op vrijdag 23 december 2005 20:57 schreef Toryu het volgende:
hoost is toch gestopt?
Zo dan:quote:Op vrijdag 23 december 2005 21:51 schreef Kjew het volgende:
Waarom staat er in de openingspost nog een vraagteken bij 2005? Daar hoort toch gewoon Sem(mie) Schilt te staan?
Omdat ik dat plaatje nog niet heb bijgewerktquote:Op vrijdag 23 december 2005 21:51 schreef Kjew het volgende:
Waarom staat er in de openingspost nog een vraagteken bij 2005? Daar hoort toch gewoon Sem(mie) Schilt te staan?
Dat zegt natuurlijk niks.quote:Op dinsdag 27 december 2005 10:08 schreef diep-in-de-war het volgende:
ignashov verloor zelfs van remy. hoe denk je dat ie kan winnen van schilt dan?
Zoals boven mij al gezegd is, is dat al eens eerder gebeurd.quote:Op dinsdag 27 december 2005 10:08 schreef diep-in-de-war het volgende:
ignashov verloor zelfs van remy. hoe denk je dat ie kan winnen van schilt dan?
Ik heb net in de gids gekeken en het komt er deze week niet meer voorquote:Op dinsdag 27 december 2005 12:47 schreef diep-in-de-war het volgende:
man het komt er bijna dagelijks op, geen paniek.
hmowah, hoewel kaoklai slechter is geworden het afgelopen jaar (vind ik), geef ik em nog aardig wat kans. Op KO zal hij wel niet winnen idd, maar op punten zie ik kaoklai nog wel winnenquote:Op dinsdag 27 december 2005 12:36 schreef Dacide het volgende:
anyhows, kaenorsing zie ik nog niet direct winnen van schilt
Ignashov zag er vet gevaarlijk uit toen die net begon, een aantal jaren geleden. Toen was hij een stuk lichter, maar peziger en kon daardoor hoog inspringen met knietjes op het gezicht... Volgens mij heeft hij zich daarna een beetje verslonst en is veel kilo`s aangekomen. Ignashov is goed (vooral vroeger), maar denk niet dat hij K1 ooit gaat winnen...quote:Op dinsdag 27 december 2005 10:48 schreef SimtekF1 het volgende:
[..]
Dat zegt natuurlijk niks.
Ignashov zette Schilt vorig jaar voorschut in de Arena door hem binnen een paar minuten KO te slaan.
Nou denk ik niet dat Schilt weer snel KO zal gaan maar Ignashov is iemand die, als hij z'n best doet het erg ver kan schoppen.
Vind kaoklai zelfs erg slechter geworden.quote:Op dinsdag 27 december 2005 14:06 schreef P8 het volgende:
[..]
hmowah, hoewel kaoklai slechter is geworden het afgelopen jaar (vind ik), geef ik em nog aardig wat kans. Op KO zal hij wel niet winnen idd, maar op punten zie ik kaoklai nog wel winnen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.thanks 2 K-1fans.com
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Before R. Kelly had his teens.. Wutang had their cream
Slick Rick had his rings... crack rock had it's fiends
Martin Luther had his dreams, Stevie Wonder could sing
or Elvis was king, Hip Hop was on the scene
Die partij was net nog in deel één van de hoogtepunten van 2005; donderdag deel twee geloof ik.quote:Op maandag 2 januari 2006 20:55 schreef LuNaTiC het volgende:
Met Le banner vs Abidi
quote:Op dinsdag 3 januari 2006 00:28 schreef LuNaTiC het volgende:
het hangt er maar een beetje vanaf waar je terecht komt. Vorig jaar zaten we in 413, maar zaten we wel helemaal vooraan zeg maar. Dus zit je eigenlijk recht boven de ring, en zie je alles een beetje van bovenaf (niet compleet hoor, nog wel een beetje onder een hoek). Kan me echter voorstellen als je ergens achteraan komt, dat het allemaal niet denderend is wat je ziet.
Aan de andere kant staan er ook wel 4 grote schermen, dus volgen zul je het altijd wel
Ja, het is natuurlijk waarvoor je kiest.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 00:35 schreef LuNaTiC het volgende:
Ik zit in 116 dit jaar. 87 euro dus. (met administratiekosten: 92,50)
Veel mensen verklaren me voor gek, maar goed, ben ook al speciaal naar Frankrijk gereisd, dus waarom zou ik hier op bezuinigen
' 92 euro voor een potje knokken? Je bent gek!'
Vergeten ze alleen dat je daar wel een paar uur onder de pannen bent. ' ik zit van smiddags tot savonds laat te genieten van mijn favoriete sport, koop jij maar een duur ajax-kaartje waar je 90 minuten voetbal ziet'
' Tsjah...'
Yep, maar dat is niet alleen in NEderland hoor. Het is meer het Japanse publiek dat iedereen altijd geweldig vindt, ongeacht wat er gebeurtquote:Op dinsdag 3 januari 2006 00:44 schreef SimtekF1 het volgende:
Ik ging op de dag dat de verkoop begon om half 1 kaartjes halen, nou de enige 'goeie' plek die ik nog kon krijgen was in vak 112.
Als ik in vak 409 moest gaan zitten had ik geen kaartje gekocht.
2 jaar geleden zat ik ook op 112 en ja, je ziet wel 2 mensen vechten maar niet tot in het detail en dat is wel jammer.
Maar zoals al werd gezegd, er hangen wel grote schermen en het hele sfeertje daar is toch wel uniek.
Het enige wat ik jammer vind van het Nederlandse publiek is dat ze werkelijk iedereen uitfluiten die verliest.
Toen Schilt KO ging door Ignashov werd hij echt uitgefloten en alles, dat gebeurde Hari dit jaar ook toen hij KO ging en dat hoort gewoon niet.
Ookal verliest iemand, zo'n gast verdiend respect, heel veel respect.
Dat was deel 1 van 2, zaterdag herhaling.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 00:59 schreef SimtekF1 het volgende:
Vanavond was the best of fight club.
Misschien kun je iets vinden via www.tvgids.nl
Bedankt voor de tip!quote:Op woensdag 4 januari 2006 16:38 schreef LuNaTiC het volgende:
Vanavond het derde toernooi van het 32mans toernooi -76 KG, in Praag.
Met o.a. Jomhod, Spejbl, Kaas, en hopelijk ook Drago.
Eurosport, 23.00u
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |