quote:
Op dinsdag 3 januari 2006 00:44 schreef SimtekF1 het volgende:Ik ging op de dag dat de verkoop begon om half 1 kaartjes halen, nou de enige 'goeie' plek die ik nog kon krijgen was in vak 112.
Als ik in vak 409 moest gaan zitten had ik geen kaartje gekocht.
2 jaar geleden zat ik ook op 112 en ja, je ziet wel 2 mensen vechten maar niet tot in het detail en dat is wel jammer.
Maar zoals al werd gezegd, er hangen wel grote schermen en het hele sfeertje daar is toch wel uniek.
Het enige wat ik jammer vind van het Nederlandse publiek is dat ze werkelijk iedereen uitfluiten die verliest.
Toen Schilt KO ging door Ignashov werd hij echt uitgefloten en alles, dat gebeurde Hari dit jaar ook toen hij KO ging en dat hoort gewoon niet.
Ookal verliest iemand, zo'n gast verdiend respect, heel veel respect.
Yep, maar dat is niet alleen in NEderland hoor. Het is meer het Japanse publiek dat iedereen altijd geweldig vindt, ongeacht wat er gebeurt
![]()
Maar ben het wel gedeeltelijk met je eens...
Maar in Nederland geldt een beetje ' je bent zo goed als je laatste gevecht is'. Dat Schilt werd uitgefloten vond ik een ware schande. In het geval van Hari was het al weer heel wat begrijpelijker. Dat komt ook door z'n eigen arrogante gedrag (wat ik stiekem juist wel een beetje geinig vind).
Waarom -ik- (persoonlijk he!) goed kon inleven dat Hari werd uitgefloten, is omdat die matchup zo ongelofelijk gehyped werd, ook door al dat odnerlinge getrashtalk van tevoren. Het was wachten tot de enorme spanningsboog eindelijk werd losgelaten, en toen het eenmaal zo ver was, was het binnen no time afgelopen!
Ik weet niet hoe jij je voelde, maar ik voelde me een beetje 'genept'. Misschien niet het goede woord, maar ik had aardig wat goede gevechten gezien, en wat dan het slagroom op de taart moest zijn.... Ik ging eigenlijk met een aardig kutgevoel naar huis om eerlijk te zijn. Ik had gehoopt op een ware oorlog die wel iets langer duurde dan een minuut.
Kortom, weken naar een dergelijke partij toeleven, en dan krijg je dat.
(verder heb je gewoon een goed punt hoor
![]()
)