abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_33643203
Ik zag het ja

was echt een hele vette partij, wat je op TV ziet is nog maar een piepkleine fractie van de beleving als je daar echt tussenzit
It says on your chart that you're fucked up. You talk like a fag, and your shit's all retarded.
  maandag 2 januari 2006 @ 23:31:20 #77
15080 static
03.09.2006 - 11:35
pi_33643592
Dat is natuurlijk bij elk evenement wat je op de televisie ziet.

Hoe groot is die hal?
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
pi_33644066

geeft wel een aardige indruk

capaciteit van 17.000 mensen ongeveer
It says on your chart that you're fucked up. You talk like a fag, and your shit's all retarded.
  maandag 2 januari 2006 @ 23:44:12 #79
15080 static
pi_33644123
Zo, dat is een joekel.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
  maandag 2 januari 2006 @ 23:45:20 #80
15080 static
pi_33644168
Hoe gaat dat eigenlijk in de Arena in mei? Zijn voor zo'n groot evenement alle plaatsen beschikbaar of wordt het weer een wat kleiner gedeelte d.m.v. die grote zwarte doeken?
pi_33644395
Wordt idd weer aangepakt zoals bij elke It's Showtime. Ver van tevoren had Rutz wel ooit gezegd dat ie een keer de hele Arena vol wilde hebben, maar dat is nu nog te riskant... beter een tot de nok toe gevulde deel, dan een halfleeg stadion.

vanaf 409 zeg maar, en dan daar 'afgesneden'

edit:

pi_33645573
Ik weet nog niet zeker of ik heen ga in Mei, ben bang dat die plaatsen te ver weg staan.

Wat is jullie kijk hierop? Is er wel wat te zien vanaf die 409-417 ring? Het zou mijn 1e bezoek zijn aan K1-fights.
pi_33645655
het hangt er maar een beetje vanaf waar je terecht komt. Vorig jaar zaten we in 413, maar zaten we wel helemaal vooraan zeg maar. Dus zit je eigenlijk recht boven de ring, en zie je alles een beetje van bovenaf (niet compleet hoor, nog wel een beetje onder een hoek). Kan me echter voorstellen als je ergens achteraan komt, dat het allemaal niet denderend is wat je ziet.

Aan de andere kant staan er ook wel 4 grote schermen, dus volgen zul je het altijd wel
pi_33645701
quote:
Op dinsdag 3 januari 2006 00:28 schreef LuNaTiC het volgende:
het hangt er maar een beetje vanaf waar je terecht komt. Vorig jaar zaten we in 413, maar zaten we wel helemaal vooraan zeg maar. Dus zit je eigenlijk recht boven de ring, en zie je alles een beetje van bovenaf (niet compleet hoor, nog wel een beetje onder een hoek). Kan me echter voorstellen als je ergens achteraan komt, dat het allemaal niet denderend is wat je ziet.

Aan de andere kant staan er ook wel 4 grote schermen, dus volgen zul je het altijd wel
.

Welke kaarten heb je dit jaar gekocht dan/ga je kopen? Ook weer van dezelfde catagorie of die van 50 eurio
pi_33645882
Ik zit in 116 dit jaar. 87 euro dus. (met administratiekosten: 92,50 )

Veel mensen verklaren me voor gek, maar goed, ben ook al speciaal naar Frankrijk gereisd, dus waarom zou ik hier op bezuinigen

' 92 euro voor een potje knokken? Je bent gek!'

Vergeten ze alleen dat je daar wel een paar uur onder de pannen bent. ' ik zit van smiddags tot savonds laat te genieten van mijn favoriete sport, koop jij maar een duur ajax-kaartje waar je 90 minuten voetbal ziet '

' Tsjah...'
pi_33645975
quote:
Op dinsdag 3 januari 2006 00:35 schreef LuNaTiC het volgende:
Ik zit in 116 dit jaar. 87 euro dus. (met administratiekosten: 92,50 )

Veel mensen verklaren me voor gek, maar goed, ben ook al speciaal naar Frankrijk gereisd, dus waarom zou ik hier op bezuinigen

' 92 euro voor een potje knokken? Je bent gek!'

Vergeten ze alleen dat je daar wel een paar uur onder de pannen bent. ' ik zit van smiddags tot savonds laat te genieten van mijn favoriete sport, koop jij maar een duur ajax-kaartje waar je 90 minuten voetbal ziet '

' Tsjah...'
Ja, het is natuurlijk waarvoor je kiest.

Maar goed, ik denk toch wel dat ik ga voor die goedkopere kaarten, heb nogal een strak budget als studentje.

Het gaat toch allemaal om de beleving, ain't it?

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 03-01-2006 00:37:59 ]
pi_33646227
Ik ging op de dag dat de verkoop begon om half 1 kaartjes halen, nou de enige 'goeie' plek die ik nog kon krijgen was in vak 112.
Als ik in vak 409 moest gaan zitten had ik geen kaartje gekocht.

2 jaar geleden zat ik ook op 112 en ja, je ziet wel 2 mensen vechten maar niet tot in het detail en dat is wel jammer.
Maar zoals al werd gezegd, er hangen wel grote schermen en het hele sfeertje daar is toch wel uniek.

Het enige wat ik jammer vind van het Nederlandse publiek is dat ze werkelijk iedereen uitfluiten die verliest.
Toen Schilt KO ging door Ignashov werd hij echt uitgefloten en alles, dat gebeurde Hari dit jaar ook toen hij KO ging en dat hoort gewoon niet.
Ookal verliest iemand, zo'n gast verdiend respect, heel veel respect.
pi_33646231
Klopt, maar het oog wil ook wat hier
pi_33646394
quote:
Op dinsdag 3 januari 2006 00:44 schreef SimtekF1 het volgende:
Ik ging op de dag dat de verkoop begon om half 1 kaartjes halen, nou de enige 'goeie' plek die ik nog kon krijgen was in vak 112.
Als ik in vak 409 moest gaan zitten had ik geen kaartje gekocht.

2 jaar geleden zat ik ook op 112 en ja, je ziet wel 2 mensen vechten maar niet tot in het detail en dat is wel jammer.
Maar zoals al werd gezegd, er hangen wel grote schermen en het hele sfeertje daar is toch wel uniek.

Het enige wat ik jammer vind van het Nederlandse publiek is dat ze werkelijk iedereen uitfluiten die verliest.
Toen Schilt KO ging door Ignashov werd hij echt uitgefloten en alles, dat gebeurde Hari dit jaar ook toen hij KO ging en dat hoort gewoon niet.
Ookal verliest iemand, zo'n gast verdiend respect, heel veel respect.
Yep, maar dat is niet alleen in NEderland hoor. Het is meer het Japanse publiek dat iedereen altijd geweldig vindt, ongeacht wat er gebeurt

Maar ben het wel gedeeltelijk met je eens...

Maar in Nederland geldt een beetje ' je bent zo goed als je laatste gevecht is'. Dat Schilt werd uitgefloten vond ik een ware schande. In het geval van Hari was het al weer heel wat begrijpelijker. Dat komt ook door z'n eigen arrogante gedrag (wat ik stiekem juist wel een beetje geinig vind).

Waarom -ik- (persoonlijk he!) goed kon inleven dat Hari werd uitgefloten, is omdat die matchup zo ongelofelijk gehyped werd, ook door al dat odnerlinge getrashtalk van tevoren. Het was wachten tot de enorme spanningsboog eindelijk werd losgelaten, en toen het eenmaal zo ver was, was het binnen no time afgelopen!

Ik weet niet hoe jij je voelde, maar ik voelde me een beetje 'genept'. Misschien niet het goede woord, maar ik had aardig wat goede gevechten gezien, en wat dan het slagroom op de taart moest zijn.... Ik ging eigenlijk met een aardig kutgevoel naar huis om eerlijk te zijn. Ik had gehoopt op een ware oorlog die wel iets langer duurde dan een minuut.

Kortom, weken naar een dergelijke partij toeleven, en dan krijg je dat.

(verder heb je gewoon een goed punt hoor )
  dinsdag 3 januari 2006 @ 00:53:25 #90
15080 static
pi_33646512
Vakken 120/121 zijn de beste imo, daar zit ik altijd en vlak bij het 'gras'.
pi_33646579
Dat van Hari is ook wel redelijk te begrijpen opzich.
Als iemand zo'n grote bek heeft dan verwacht je idd een goede partij, nou vond ik hem opzich niet slecht vechten ofzo maar het was wel erg snel afgelopen ja hehe.

Dit jaar ben ik niet geweest maar dat je van zo'n 'grote' partij veel verwacht had ik in 2004 ook wel een beetje.
We zaten echt al zo lang van, gaaf Schilt tegen Ignashov, leuk leuk.
Nja, dat was nog sneller afgelopen dan Hari tegen Leko maargoed ik heb verder wel erg genoten van het hele gebeuren, vooral toen Yvel het publiek ook nog ff toesprak, erg mooi.
pi_33646658
Kan het niet op internet vinden, maar weten jullie mensen nog uit jullie hoofd wanneer er deze week nog K1 op Eurosport komt?
pi_33646710
Vanavond was the best of fight club.
Misschien kun je iets vinden via www.tvgids.nl
pi_33646882
Daar kon ik dus net niets vinden, maar thanks anyway.
  dinsdag 3 januari 2006 @ 13:56:00 #95
82589 S-Two
barba macacu
pi_33658212
Hmmsz... ik weet nog niet of ik er heen ga. Wil zelf op zich wel heen, maar moet eerst iemand vinden die met me mee wil! Daarnaast moet ik ff kijken of ik vervoer kan regelen, en ik ben ook een arme student dus het wordt dan denk ik wel de goedkope plaats.
Before R. Kelly had his teens.. Wutang had their cream
Slick Rick had his rings... crack rock had it's fiends
Martin Luther had his dreams, Stevie Wonder could sing
or Elvis was king, Hip Hop was on the scene
pi_33698731
Vanavond het derde toernooi van het 32mans toernooi -76 KG, in Praag.

Met o.a. Jomhod, Spejbl, Kaas, en hopelijk ook Drago.

Eurosport, 23.00u
  woensdag 4 januari 2006 @ 17:30:31 #97
15080 static
pi_33700419
quote:
Op dinsdag 3 januari 2006 00:59 schreef SimtekF1 het volgende:
Vanavond was the best of fight club.
Misschien kun je iets vinden via www.tvgids.nl
Dat was deel 1 van 2, zaterdag herhaling.
pi_33711607
Nu dus. Weer met die Wurstenberg
pi_33711725
quote:
Op woensdag 4 januari 2006 16:38 schreef LuNaTiC het volgende:
Vanavond het derde toernooi van het 32mans toernooi -76 KG, in Praag.

Met o.a. Jomhod, Spejbl, Kaas, en hopelijk ook Drago.

Eurosport, 23.00u
Bedankt voor de tip!
The gum you like, is coming back in style.
  woensdag 4 januari 2006 @ 23:31:13 #100
15080 static
pi_33712818
quote:
Op woensdag 4 januari 2006 23:06 schreef LuNaTiC het volgende:
Weer met die Wurstenberg

Jij mag hem dus ook niet.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')