abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 27 december 2005 @ 12:42:50 #51
82589 S-Two
barba macacu
pi_33436205
Fuck, door dat stomme kerst het gister dus weer gemist. Komt het er deze week nog een keer voor ofso?
Before R. Kelly had his teens.. Wutang had their cream
Slick Rick had his rings... crack rock had it's fiends
Martin Luther had his dreams, Stevie Wonder could sing
or Elvis was king, Hip Hop was on the scene
pi_33436331
man het komt er bijna dagelijks op, geen paniek.
homo.....
Ik was eerst kaneelstok
  dinsdag 27 december 2005 @ 13:41:50 #53
82589 S-Two
barba macacu
pi_33437903
quote:
Op dinsdag 27 december 2005 12:47 schreef diep-in-de-war het volgende:
man het komt er bijna dagelijks op, geen paniek.
Ik heb net in de gids gekeken en het komt er deze week niet meer voor

Damn-it
pi_33438594
Ik vond Sefo nogal tegenvallen, ok hij is aardig hard, maar als ie dan toch kans wou maken om te winnen had ie gewoon alles op de 1e ronde moeten gooien.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_33438696
quote:
Op dinsdag 27 december 2005 12:36 schreef Dacide het volgende:

anyhows, kaenorsing zie ik nog niet direct winnen van schilt
hmowah, hoewel kaoklai slechter is geworden het afgelopen jaar (vind ik), geef ik em nog aardig wat kans. Op KO zal hij wel niet winnen idd, maar op punten zie ik kaoklai nog wel winnen
Extremistisch gematigd.
pi_33440346
quote:
Op dinsdag 27 december 2005 10:48 schreef SimtekF1 het volgende:

[..]

Dat zegt natuurlijk niks.
Ignashov zette Schilt vorig jaar voorschut in de Arena door hem binnen een paar minuten KO te slaan.
Nou denk ik niet dat Schilt weer snel KO zal gaan maar Ignashov is iemand die, als hij z'n best doet het erg ver kan schoppen.
Ignashov zag er vet gevaarlijk uit toen die net begon, een aantal jaren geleden. Toen was hij een stuk lichter, maar peziger en kon daardoor hoog inspringen met knietjes op het gezicht... Volgens mij heeft hij zich daarna een beetje verslonst en is veel kilo`s aangekomen. Ignashov is goed (vooral vroeger), maar denk niet dat hij K1 ooit gaat winnen...
pi_33442388
Mwah, hij kan het nog steeds wel hoor, vorig jaar maakte hij een erg sterke indruk in Amsterdam.
Alleen begin dit jaar heeft hij een knieblessure opgelopen en daarom vielen zijn laatste paar wedstrijden erg tegen.
Dus laten we maar hopen dat die blessure inmiddels weg is.
  dinsdag 27 december 2005 @ 18:54:06 #58
76170 Dacide
www.mixfight.nl
pi_33447400
quote:
Op dinsdag 27 december 2005 14:06 schreef P8 het volgende:

[..]

hmowah, hoewel kaoklai slechter is geworden het afgelopen jaar (vind ik), geef ik em nog aardig wat kans. Op KO zal hij wel niet winnen idd, maar op punten zie ik kaoklai nog wel winnen
Vind kaoklai zelfs erg slechter geworden.
Nu is ie ook nog in 1 maand tijd 8 kilo!!! afgevallen. Puur en alleen om een k1 max toernooit mee te kunnen draaien.

resultaat... niet in goede conditie.. en dus verloren (dacht van sato)
  zaterdag 31 december 2005 @ 15:42:56 #59
76170 Dacide
www.mixfight.nl
pi_33582363
vanavond is de K1 dynamite

ben benieuwd naar de uitslagen... en vooral die van schilt-->hoost.

[edit]
de uitslag is al bekend zie ik. hieronder staat de result van schilt-hoost
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  zaterdag 31 december 2005 @ 15:49:26 #60
76170 Dacide
www.mixfight.nl
pi_33582610
En voor de liefhebbers:

Results K-1 2005 DYNAMITE
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
thanks 2 K-1fans.com
  zondag 1 januari 2006 @ 17:07:47 #61
82589 S-Two
barba macacu
pi_33604751
17.45 komt de finale er weer voor
  zondag 1 januari 2006 @ 19:19:11 #62
76170 Dacide
www.mixfight.nl
pi_33607424
alweer?
eens kijken of schilt ook nu weer wint haha
pi_33608141
wow schilt tegen hoost gezien? mooie wedstrijd.
homo.....
Ik was eerst kaneelstok
  maandag 2 januari 2006 @ 11:15:07 #64
82589 S-Two
barba macacu
pi_33620014
Heb de finale gister nou eindelijk gezien. Schilt had in de eerste ronde nog wel tegenstand, maar daarna twee keer met een knietje was het wel heel snel afgelopen. Vond het trouwens wel jammer dat Aerts niet verder kon, al was die Feitosa ook wel redelijk. En daarnaast vond ik die rus ook een stuk beter dan Musachi, en die jongen is nog maar 22.

Vanavond in Fight Club het beste van k-1 van 2005. En wordt die k-1 dynamite ook nog uitgezonden?
pi_33620216
vast wel een keer, maar dat duurt wel weer wat weekjes/maanden
It says on your chart that you're fucked up. You talk like a fag, and your shit's all retarded.
  maandag 2 januari 2006 @ 12:16:53 #66
76170 Dacide
www.mixfight.nl
pi_33621376
ik gok op februari (k1 dynamite uitzending)
  maandag 2 januari 2006 @ 13:33:33 #67
82589 S-Two
barba macacu
pi_33623365
Stond net ook een stukje in de krant over Schilt - Hoost.
SPOILER
pi_33623899
wat een sjap is die akibono ook, beetje tegen mensen aanleunen tegen de ring, beetje op ze liggen. meer doet ie niet. maar hij zal er wel de nodige centen mee verdienen. na 3x 5 minuten was ie ook half dood kwa uithoudingsvermogen. kon nog amper van de grond omhoog komen.
homo.....
Ik was eerst kaneelstok
pi_33624726
Gaat eindelijk de goede kant op, wel leuk dat de media nog even aanhoudt met dit soort dingen de publiceren Een goede stap in de richting, wie weet komt het ooit nog eens zover dat er ook over andere (kleinere) gala's verslag wordt gegeven (al is dat natuurlijk nog verre toekomstmuziek).
It says on your chart that you're fucked up. You talk like a fag, and your shit's all retarded.
  maandag 2 januari 2006 @ 14:24:12 #70
82589 S-Two
barba macacu
pi_33625004
Tijdens die finale had de verslaggever het ook steeds over het grote k-1 spectacel van 13 mei in de Arena. Het lijkt me op zich wel interessant, iemand al eens naar zoiets toe geweest? En hoe veel moet dat ongeveer kosten? En zijn die kaarten snel uitverkocht, of valt dat wel mee?
pi_33637276
Ben er in 2004 geweest, was erg vet.
Als je van vechtsport houd moet je daar echt heen gaan, het kost een aardig centje maar dan heb je wel iets moois meegemaakt.
pi_33637541
ik zou maar snel kaarten bestellen ja. 1 december begon de voorverkoop, 1 dag later wallen alle vipkaarten en zowat de hele eerste ring (behalve in de hoeken) al compleet uitverkocht. Ik zou dus niet te lang wachten. Ben de laatste keer It's Showtime geweest en dat was erg vet. Zeker een aanrader.

En nu helemaal met al die echte K-1 toppers... ik heb zo snel mogelijk kaarten besteld want zo'n card maak je misschien maar een keertje mee als je pech hebt... dus pakken die kans. ALs je K-1 liefhebber bent, is dat het gewoon dubbel en dwars waard.

Kaarten varieren tussende 25 en 87 euro, afhankelijk van welke ring. Moet je ff op ticketbox.nl kijken. Tis maar net wat je er voor over hebt en met welke plek je tevreden bent

Ben trouwens ook in Parijs geweest in Bercy, toen met de K-1 Grand Prix Paris. Met Le banner vs Abidi en natuurlijk Schilt die het toernooi won. De sfeer tijdens zo'n GP is dan nog eens extra speciaal natuurlijk. Dus zelfs nog een graadje beter dan IT's Showtime van vorig jaar, maar ik verwacht eigenlijk, als de line-up in deze vorm grotendeels intact blijft, nog een verpletterendere show dan in Parijs.
  maandag 2 januari 2006 @ 21:27:17 #73
15080 static
03.09.2006 - 11:35
pi_33638801
Jammer dat ik dan in Nigeria ben.
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
pi_33641818
ff TVP-tje.
  maandag 2 januari 2006 @ 22:48:53 #75
15080 static
03.09.2006 - 11:35
pi_33641990
quote:
Op maandag 2 januari 2006 20:55 schreef LuNaTiC het volgende:
Met Le banner vs Abidi
Die partij was net nog in deel één van de hoogtepunten van 2005; donderdag deel twee geloof ik.
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')