quote:Op zondag 19 februari 2006 15:09 schreef Dacide het volgende:
Lol cultheld, die avatar van jou, moet dat fedor voorstellen
Zo... Ik heb de partij zojuist nog eens heel kritisch bekeken.quote:Op woensdag 1 maart 2006 13:25 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
Ik vond Hari helemaal niet sterk vechten. Het was alleen die trap die goed aankwam. Voor de rest controleerde Leko het gevecht volledig.
Botha heeft een paar mooie winsten geboekt. Maar ben van mening dat hij beete achteruit aan het krabbelen is. Ik geef Mo meer kansen dan Botha... Dus ja.... Ik vrees het ergst voor botha.quote:Op woensdag 1 maart 2006 13:30 schreef SimtekF1 het volgende:
Foutje, het is Botha die tegen Sefo moet vechten.
Niet dat dat veel verschil maakt, Sefo moet dit ook makkelijk kunnen winnen.
Idd Dacide, ik vond Hari toch ook wel erg goed in die laatste partij.
Hij scoorde toch aardig goed dacht ik zo.
Hij heeft wel een paar keer op TKO verloren en hij is 1 keer zwaar KO gegaan, maar dat was met een bokswedstrijd.quote:Op woensdag 1 maart 2006 14:07 schreef Dacide het volgende:
[..]
(de ironie is echter dat Sefo nog nooit KO is gegaan aangezien hij zijn schedel heeft laten vollopen met cement of beton)
waar zit je dan?quote:Op donderdag 2 maart 2006 22:55 schreef mistah het volgende:
wie gaat er naar de .....[afbeelding]
het lijkt me echt wreed om hun van zo dichtbij te zien
die wil je niet. Tip: bouw je PS2 om (voor zover dat nog niet het geval is) en zorg dat je de K-1 World Grand Prix 2003 (JAP version) te pakken krijgt.quote:Op donderdag 2 maart 2006 22:51 schreef mistah het volgende:
ja klopt, ik zal eens kijken of ik een betere kan vinden.
en weet jij of de k1 dynamite voor de ps2 al in nederland te koop is?
quote:The third fight will feature a couple of excellent kickers, as Peter Graham, an Aussie who won the Oceania GP in 2003 and 2004, steps in against the untamed Badi Hari of the Netherlands.
Hari is only 21 years-old, but already his bad boy reputation precedes him. Graham, intent perhaps on mocking his opponent, strode into the pres conference with spiked hair, wraparound sunglasses and a neo-punk black jacket. Then he turned serious.
"I saw your last press conference," said Graham to Hari, "and I was disgusted with the disrespect you showed for the K-1 veterans there. Well, today's the press conference so you can talk the talk, but tomorrow is a fight, so you better bring it."
An incensed Hari stood up and pointed his finger at Graham: "Well, I saw your fight tapes and you're an amateur! How old are you, thirty? Why don't you drop dead!"
Hari responded to a TV New Zealand reporter's suggestion that he is talented but not dedicated by saying "I have a new trainer, Andre Mannaart in Amsterdam, and I work hard because I'm serious about my future. Tomorrow I'm going to knock everyone out."
Hari responded to another reporter's suggestion that we was a blowhard by offering to fight the reporter. Hari finally sat down, but there were further words and some shoving between his and Graham's teams after the press conference. This one will be a war.
ik kan niet knippenquote:Op zaterdag 4 maart 2006 17:26 schreef SimtekF1 het volgende:
Jongens, dit al gezien?
Onderste 2 linkjes moet je ff knippen en plakken.
http://ca1n.c.yimg.jp/spo(...)00603/im00032759.jpg
http://img337.imageshack.us/img337/7048/harigraham6fl.jpg
http://img105.imageshack.us/img105/5881/harigraham23mv.jpg
Dit gaat echt een hard gevecht worden.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. gewonnen vanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt., dat moet ik zien.ada fare stop stalking me
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |