het is een 32 mans toernooi, verdeeld over 4 sub-toernooien. Uit elk sub-toernooi komen 2 winnaars die uiteindelijk naar de finale gaan, een 8-mans toernooi.quote:Op woensdag 4 januari 2006 23:43 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
Weinig spectaculair toernooitje overigens.
waarom staat musashi daar niet tussen?quote:Op dinsdag 24 januari 2006 14:57 schreef LuNaTiC het volgende:
Nog een kleine 2 weekjes en het is weer K-1 Max tijd:
http://forum.kakutougi.info/calendar.php?do=getinfo&day=2006-2-4&e=199&c=1
het toernooi lijkt me niet zo spannend maar Buakaw tegen Zambidis kan interessant worden.
Jaquote:Op donderdag 26 januari 2006 14:45 schreef addictivebeat het volgende:
zijn er ergens online beelden van sem schilt?
Ik geef Bonjasky eigenlijk wel een goede kans, maar sefo is natuurlijk wel erg goed. Die koreaan gaat hard plat tegen Schilt, maakt hem helemaal af, KO dusquote:Op vrijdag 27 januari 2006 16:47 schreef SimtekF1 het volgende:
Ik las net ff op het bovenstaande forum het 1 en ander over een aantal toernooien.
Ignashov vecht tegen Goodridge 25 februari in Hongarije.
Maar het leukste moet nog komen, het tournooi in Australie.
Reservefight
Ron Sefo (New-Zealand) vs Jay Hepi (New-Zealand)
Ben Edwards (Australia) vs Sidney Asiata (New-Zealand)
Tournament
Cyril Abidi (France)
Paula Mataele (New-Zealandl)
Jason Suttie (New-Zealand)
Paul Slowinski (Australia)
Hiraku Hori (Japan)
Peter Graham (Australia)
Jan Nortje (South-Africa)
TBA
Superfight
Ray Sefo (New-Zealand) vs Remy Bonjasky (The Netherlands)
Sem Schilt (The Netherlands) vs Hong-Man Choi (South-Korea)
Choi tegen Schilt.
Ik denk dat Schilt die gast zo erg hard KO gaat knieeen/trappen/slaan.![]()
Dat had eigenlijk de finale in Osaka moeten zijn.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 17:59 schreef LuNaTiC het volgende:
Inmiddels is Choi al afgevallen, het is nu Schilt vs Aerts
Dat zal nog wel mee vallen denk ik. Hij is niet zo tenger als Bonjasky en is niet bang om de confrontatie aan te gaan (hij vecht dus niet afwachtend). Schilt vecht 't best tegen afwachtende tegenstanders, die hij met z'n lange benen kan domineren. Als Aerts net zo vecht als tegen Le Banner, dan maakt hij wel een kansje denk ik.quote:
ja je moet vooral geduldig en voorzichtig vechten tegen schiltquote:Op zaterdag 4 februari 2006 21:36 schreef Dacide het volgende:
aerts is zelfs zeer intelligent de laatste tijd. Vroeger nam ie altijd lekker veel risico, laatste jaren is ie veel geduldiger en voorzichter geworden.
Maar tegen schilt.. tja..
ik denk dat bijna niemand het incasseringsvermogen heeft om de trappen van schilt te weerstaan.
Sefo is een kei en keiharde bikkel. Maar aerts heeft gewoon dat incasseringsvermogen niet.
Ik hoop diep in mijn hart toch wel dat aerts gaat winnen. En dan het liefst met een linkse highkick
jummie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |