Zeker weten, aardige gast ook. Ik zie hem liever winnen dan die molenwiekende boer die alleen z'n lengte mee heeft.quote:Op zondag 5 februari 2006 13:12 schreef SimtekF1 het volgende:
Die linkse highkick gebruikt Aerts ook bijna nooit meer, dat is wel jammer.
En ik hoop stiekem ook wel dat Aerts wint, ik gun het hem echt.
tjongejongejongejonge achterlijke klootviool. je kunt er gewoon niet omheen dat semmy schilt de beste is momenteel. semmy is oké olé olé.quote:Op zondag 5 februari 2006 15:16 schreef dewd het volgende:
[..]
Zeker weten, aardige gast ook. Ik zie hem liever winnen dan die molenwiekende boer die alleen z\'n lengte mee heeft.
Ah een kenner. :')quote:Op zondag 5 februari 2006 15:32 schreef ivosnivo het volgende:
[..]
tjongejongejongejonge achterlijke klootviool. je kunt er gewoon niet omheen dat semmy schilt de beste is momenteel. semmy is oké olé olé.
eej man, ik heb daar later me excuses voor aangeboden he. ik was er van overtuigt dat het iemand anders was, die lozer commentator op eurosport.quote:Op zondag 5 februari 2006 16:28 schreef LuNaTiC het volgende:
Hoewel ik het eerder wel eens heel erg oneens ben geweest met diep-in-de-war (Fred Royers?)
Nou daar hoef je blijkbaar geen kenner voor te zijn. Als je naar de laatste K1 hebt gekeken, en ik neem aan van wel, dan zie je daarvan weinig terug. Misschien z'n dekking maar als je niet ziet dat hij veelal wint door z'n lengte dan ben ik het niet met je eens.quote:Op zondag 5 februari 2006 16:24 schreef ivosnivo het volgende:
jazeker, en als jij dat ook was had je ook geweten dat semmy al enorm lang bezig is. en gewoon een heleboel vechtsporten beheerst.
mark hunt.. helemaal vergeten.. heeft laats crocop verslagenquote:Op zondag 5 februari 2006 19:32 schreef sjimz het volgende:
Mark Hunt is mijn favoriet in Pride!
Die gozer is gewoon niet neer te krijgen!
Ben benieuwd als hij het grondwerk ook beter onder de knie krijgt wat een contest het tegen fedor zou worden.
De legendarische partij tussen Sefo en Hunt...die kan je gewoon niet vergeten!
Die partij was echt prachtig ja, zou ik eigenlijk wel weer willen zienquote:Op zondag 5 februari 2006 19:32 schreef sjimz het volgende:
De legendarische partij tussen Sefo en Hunt...die kan je gewoon niet vergeten!
Huh?quote:Op dinsdag 7 februari 2006 16:07 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
Alle bonden tellen mee. Krazy Horse vecht voor Pride bijvoorbeeld.
heb ooit zijn partij gezien tegen masato..quote:Op dinsdag 7 februari 2006 17:14 schreef LuNaTiC het volgende:
genki sudo
Wie is Graham?quote:Op woensdag 8 februari 2006 15:44 schreef LuNaTiC het volgende:
Badr Hari is nu de replacement voor Mighty Mo... dus hij vecht in de Oceania GP tegen Graham... mogelijke finale wordt dan Hari vs Abidi... lijkt me een mooie pot mocht het zo ver komen!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |