abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 8 maart 2006 @ 15:50:16 #252
140141 ivosnivo
ada fare stop stalking me
pi_35847242
oke mensen niet vergeten, vanavond om 23:45 It's showtime in Antwerpen (België). volgens mij nog niet eerder op tv geweest.
pi_35847501
quote:
Op woensdag 8 maart 2006 15:50 schreef ivosnivo het volgende:
oke mensen niet vergeten, vanavond om 23:45 It's showtime in Antwerpen (België). volgens mij nog niet eerder op tv geweest.
Zender/line-up?
The gum you like, is coming back in style.
  woensdag 8 maart 2006 @ 16:52:46 #254
76170 Dacide
www.mixfight.nl
pi_35849394
quote:
Op woensdag 8 maart 2006 15:50 schreef ivosnivo het volgende:
thnx voor de tip
  woensdag 8 maart 2006 @ 17:33:53 #255
140141 ivosnivo
pi_35850604
ik geloof dat die zender eurosport heet, ik weet het niet zeker
pi_35851628
peter aerts respecttt mooi gevecht tegen sem.

en HAri Moet echt meer respect gaan tonen met zijn grote bek. dan nog verliezen ook LOserrrrr.
pi_35852699
Ik las trouwens op verschillende forums dat Hari z'n kaak waarschijnlijk heeft gebroken.
Dat zou mooi fucked up zijn voor hem, laten we maar hopen dat het niet waar is.

edit:

Nog ff over dat gevecht van Schilt en Aerts.
Ik heb ook liever dat Aerts wint maar ik denk dat Schilt wel heel erg benadeeld werd met die 2 gele kaarten.
Schilt domineerde de 1ste en 2de ronde en in die rondes clinched Aerts ook heel vaak, in de 3de ronde zijn de rollen omgedraaid en krijgt Schilt 2 keer een gele kaart.
pi_35865013
quote:
Op woensdag 8 maart 2006 17:33 schreef ivosnivo het volgende:
ik geloof dat die zender eurosport heet, ik weet het niet zeker
Nou ja alsof dat zo heel vanzelfsprekend is. Ik weet niet welke sportkanalen een ieder in zijn of haar zenderpakket heeft. Kan net zo goed Eurosport 2 zijn bijvoorbeeld.
pi_35865160
Ik heb het al in eerdere topics gezegd: De finale had Aerts - Schilt moeten wezen en dan was Aerts zeker niet kansloos geweest. Wát een topper is hij
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_35865441
Ik zie net ook even de partij Coleman - Rua. Zag er raar uit bij Rua. Elleboog lag helemaal dubbel aan het begin van de partij dus er was zelfs geen sprake van voordeel in de partij.
Coleman zag er overigens zeer afgetrained en gemotiveerd uit. Beetje jammer van de reactie van Vanderlei Silva, die alsof het een WWF partij was ineens de ring instormde om z'n maatje te wreken. Dan zie je ineens beveiliging verschijnen, maar wat voor beveiliging moet je in Godsnaam inschakelen om die beesten te kunnen houden.
Ik zie nu een fragment vanuit de kleedkamer waar Coleman Silva nog even de huid volscheldt. Lijkt me leuk een partij tussen hun te zien. Is aardig wat haat ontstaan tussen die 2 kampen.
pi_35865600
Heeft iemand een linkje naar de partij van Aerts - Schilt ?
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
  donderdag 9 maart 2006 @ 01:22:44 #262
140141 ivosnivo
pi_35866725
viel zwaar tegen zeg de aflevering. alleen maar lichtgewichten. en dan die sneue ring omroeper erbij. je zou haast gaan hopen dat talpa het gaat overnemen en het wat proffesioneler gaat aanpakken. die kut commentator was er ook weer bij. ik ben uit verveling maar rockzone gaan kijken.
  donderdag 9 maart 2006 @ 09:38:14 #263
12602 LuNaTiC
Wunderbar!
pi_35870070
Niets mis met 'lichtgewichten' (overigens de klasse tot 75 kg) imo

helaas gemist, hopelijk binnenkort een herhaling
It says on your chart that you're fucked up. You talk like a fag, and your shit's all retarded.
pi_36071865
Hari heeft z'n kaak op 2 plaatsen gebroken en die kaken zitten nu op elkaar vast geschroefd om te herstellen. De komende weken moet ie door een rietje eten. Jammer dat ie slechts z'n kaak heeft gebroken en niet z'n nek . Wat een respectloos stuk tuig is dat zeg.
  woensdag 15 maart 2006 @ 23:27:30 #265
76170 Dacide
www.mixfight.nl
pi_36073222
ach..

ik ben absoluut geen Hari fan.. Maar zie hem wel graag knokken omdat de entertainment factor gewoon groot is. Hij trapt lekker veel en lekker fel.

Ander punt is dat het een grote showpik is met een grote bek. En daar heb ik nu net een hekel aan.

Maargoed.. dit gun je geen enkele vechter... het is trouwens maar de vraag of hari ooit op hoog niveau terug zal keren.

Het jammere is dat hij net een week eerder voor 5 jaar een contract bij de K1 getekend heeft. (8 wedstrijden per jaar). dus 5x8= 40 partijen = 1 miljoen euro
pi_36073276
Hoe hij zich op persconferenties heeft gedragen, is ronduit walgelijk. Die arrogantie is eindelijk eens afgestraft, hopelijk leert ie ervan .
  donderdag 16 maart 2006 @ 00:14:15 #267
76170 Dacide
www.mixfight.nl
pi_36074491
my thoughts exactly
pi_36085914
Denk het wel, je zag het ook met zijn 2de partij tegen Leko.
Toen deed Hari ook een stuk normaler en gedroeg hij zich respectvol tegenover zijn tegenstander, die hij later snoeihard KOde.
pi_36121002
En eindelijk nieuws van Simon Rutz.

Een matchmaking waar iedere liefhebber zijn vingers bij aflikt! 10-03-2006

Omdat het gerucht al op diverse forums wordt besproken zal ik het gerucht dit keer bevestigen; Badr Hari heeft een uitstekend contract voor 5 jaar getekend met de K-1. Over de hoogte van de gage`s zal/kan en mag ik geen uitspraken doen! Het contract houdt in ieder geval in dat Badr uitsluitend nog voor de K-1 mag uitkomen, met uitzondering voor het jaarlijkse IT`S SHOWTIME evenement in de ArenA. Dit houd in dat wanneer Badr de absolute top zal halen hij dan niet voor de Nederlandse markt verloren zal gaan.

Melvin Manhoef vecht 15 maart voor de Hero`s (k-1). Ook voor Melvin Manhoef ligt er een meerjarig contract klaar in Japan.

Dan het gedeeltelijke antwoord op de vraag: 'wat is de definitieve matchmaking voor de Arena 2006?'
De volgende partijen zijn door de K-1 of door Simon Rutz promotions al vastgesteld;
- Ernesto Hoost vs Bob Sapp
- Remy Bonjasky vs Jeromme le Banner
- Joerie Mes vs Ramon dekkers
- Drago vs Ray Staring
- Murat Derecki vs Fikri Tijarti
- Dave Dalgliesch vs Hakim Goran (mma)

In het '8 MAN TOERNOOI' zullen aantreden:
- Alexey Ignashov
- Bjorn Bregy
- Stefan Leko
- N. Benazous
De vier laatste zijn volgende week bekend.

Saki zal de reserve partij draaien voor dit 8 man toernooi. Zijn
tegenstander is nog niet bekend. Indien wij niet tot een overeenkomst komen met Semmy Schilt dan zal Loyd van Dam zijn tegenstander worden. Indien Semmy Schilt ook vecht in de ArenA dan zal Loyd van Dam tegen hem vechten!

Badr Hari zal door zijn kaakblessure zeer zeker niet in actie kunnen komen op 13 mei! Melvin Manhoef vecht wel gewoon op 13 mei. Zijn tegenstander is binnen 10 dagen bekend!

Zoals iedereen dus kan lezen staat er deze 13e mei een matchmaking op het programma waar iedere liefhebber zijn vingers bij aflikt!

Het heeft echt geen zin meer om ons te bellen voor kaarten voor 13 mei want ALLE kaarten zijn echt uitverkocht!!!!!!!!!!!!!!

Vriendelijke groeten,
Simon Rutz
  vrijdag 17 maart 2006 @ 17:00:32 #270
76170 Dacide
www.mixfight.nl
pi_36121849
mooi.. en rond de kerst kunnen we het toernooi op eurosport zien
pi_36122652
Tenzij je er zelf heen gaat natuurlijk.
En wat ben ik blij dat ik een kaartje heb.
  vrijdag 17 maart 2006 @ 17:54:03 #272
76170 Dacide
www.mixfight.nl
pi_36123278
en oh wat ben ik jaloers (ja echt )

maja, better next time..
  vrijdag 24 maart 2006 @ 15:13:42 #273
12602 LuNaTiC
Wunderbar!
pi_36329861
hij is binnen

om even te bewijzen dat het de echte is:

It says on your chart that you're fucked up. You talk like a fag, and your shit's all retarded.
pi_36329938
Ik geef Ray Staring wel een kansje trouwens tegen Drago. Goede vechter is dat .
Gaaf voor je Lunatic. Hoe heb je dat ding bemachtigd?
pi_36330005
quote:
Op vrijdag 24 maart 2006 15:16 schreef cultheld het volgende:
Ik geef Ray Staring wel een kansje trouwens tegen Drago. Goede vechter is dat .
Gaaf voor je Lunatic. Hoe heb je dat ding bemachtigd?
Heb gisteren Drago zien trainen bij Gym Alkmaar...wat een beest man ..ik ga voor Drago.
  vrijdag 24 maart 2006 @ 15:20:09 #276
12602 LuNaTiC
Wunderbar!
pi_36330055
via een soort prijsvraag-achtige give away actie via een vechtsportforum (kakutougi). Iedereen mag dan een verhaaltje neerzetten, en dan kiest Le Banner zelf om welke redenen dan ook wie de winnaar is. Ik was de nummer 1, nummer 2 en 3 kregen allebei een gesigneerde MMA handschoen van hem (had eerste keus, ik vind de echte bokshandschoen toch wat meer hebben als K-1 liefhebber ).
pi_36330117
quote:
Op vrijdag 24 maart 2006 15:18 schreef BobRooney het volgende:

[..]

Heb gisteren Drago zien trainen bij Gym Alkmaar...wat een beest man ..ik ga voor Drago.
Drago is fenomenaal. Maar vlak Staring niet uit. Dit is z'n eerste kans in een K-1 toernooi. Hij heeft overigens al eens eerder tegen Drago gevochten in 2001. Toen verloor hij nipt op Punten van Drago.
  vrijdag 24 maart 2006 @ 15:21:49 #278
12602 LuNaTiC
Wunderbar!
pi_36330118
Ik ga ook voor Drago trouwens. Tegen Staring dan. Maar Drago heeft pas nog van Chahbari verloren, dus onoverwinnelijk is ie niet (had daarvoor al bijna 4 jaar achter elkaa rniet verloren trouwens).

5 april vecht Drago trouwens in de K-1 Max eliminations tegen Ole Baugio Laursen. Erg taaie Deen, wordt zeker geen makkie! Maar Laursen heeft soms van die Ignashov buien, op belangrijke momenten laat ie het afweten. Dus ik geef hem toch een goede kans om door te gaan.

Gaan er nog mensen naar de K-1 Max zondag in Utrecht?
pi_36330224
quote:
Op vrijdag 24 maart 2006 15:21 schreef cultheld het volgende:

[..]

Drago is fenomenaal. Maar vlak Staring niet uit. Dit is z'n eerste kans in een K-1 toernooi. Hij heeft overigens al eens eerder tegen Drago gevochten in 2001. Toen verloor hij nipt op Punten van Drago.
Zo een kans zal Staring zeker extra motiveren. Ik hoop gewoon dat het een mooie partij wordt...ik ga er eigelijk wel een beetje van uit eigelijk

Ik ga helaas niet naar Utrecht...
  vrijdag 24 maart 2006 @ 15:26:42 #280
12602 LuNaTiC
Wunderbar!
pi_36330272
Drago in de ring is altijd vuurwerk, ongeacht wie de tegenstander is En Staring is een zeer goede vechter, dus dat kan niet fout gaan.

Ik vind Staring trouwens wel een aardige dark horse voor zondag het K-1 toernooi. Ik denk dat Simson of Chahbari het gaat winnen.
pi_36330312
Bovendien kun je alleen maar niets dan respect hebben voor Staring. Haalt eerst "gewoon" z'n hbo en combineert nu een 40-urige werkweek met professioneel kickboksen. Een voorbeeld voor de sport .
  zaterdag 25 maart 2006 @ 13:05:29 #282
12602 LuNaTiC
Wunderbar!
pi_36352063
Nog een leuke noot: vechtsportsite waar ik moderator ben gaat proberen een perskaart te regelen voor 13 mei. Dat betekent:
quote:
you have floor access and back stage access.....for all the post fight interviews you can ask questions etc...and go to the press conference the day before and ask anything...
pi_36379196
quote:
Op zaterdag 25 maart 2006 13:05 schreef LuNaTiC het volgende:
Nog een leuke noot: vechtsportsite waar ik moderator ben gaat proberen een perskaart te regelen voor 13 mei. Dat betekent:
[..]

lucky bastard

dat doe je goed
  maandag 27 maart 2006 @ 00:35:02 #284
12602 LuNaTiC
Wunderbar!
pi_36393919
nouja, het moet eerst nog echt geregeld worden, maar heb er wel vertrouwen in, die gasten zijn zelf ook altijd aanwezig op de grote toernooien in Japan
pi_36394096
quote:
Op vrijdag 24 maart 2006 15:26 schreef LuNaTiC het volgende:
Drago in de ring is altijd vuurwerk, ongeacht wie de tegenstander is En Staring is een zeer goede vechter, dus dat kan niet fout gaan.

Ik vind Staring trouwens wel een aardige dark horse voor zondag het K-1 toernooi. Ik denk dat Simson of Chahbari het gaat winnen.
Staring verloor in de halve finale na een extra ronde op punten van de latere winnaar Simson, die Chahbari in de finale heeft verslagen
  dinsdag 28 maart 2006 @ 12:15:10 #286
12602 LuNaTiC
Wunderbar!
pi_36429971
I know, I was there

leuk toernooi was het. Chahbari heeft erg veel indruk op me gemaakt. Chahbari als afvaardiging naar Japan zal waarschijnlijk hogere ogen gooien daar, maar Simson heeft met zijn carriere en staat van dienst zeker ook nog wel een laatste klapper verdiend
pi_36435295
Ik baal.
Gisteren las ik dat Beast of the East weer is op 8 april en dat is in Zutphen, mijn woonplaats.
Altijd leuk om te bezoeken maar helaas heb ik al een kaartje voor Carl Cox&Friends en dat is dezelfde dag.
pi_36438118
@Bob Rooney
Gym Alkmaar, christ daar ben ik nog wel eens te grazen genomen tijdens een sparingspartijtije met Ozkan Oktay. Trainen die gasten daar eigenlijk nog?
pi_36442748
quote:
Op dinsdag 28 maart 2006 16:42 schreef TeazNutz het volgende:
@Bob Rooney
Gym Alkmaar, christ daar ben ik nog wel eens te grazen genomen tijdens een sparingspartijtije met Ozkan Oktay. Trainen die gasten daar eigenlijk nog?
Enig die ik heb zien trainen zijn Kaas, en Drago, en Manhoef. Dat zijn dan de bekendere. Badr Hari traint er trouwens ook, maar die heb ik nooit gezien.
Ze trainen er erg hard, vorige keer ging het er ook hard aan toe, geen schande dus .
pi_36639677
quote:
Op vrijdag 24 maart 2006 15:28 schreef cultheld het volgende:
Bovendien kun je alleen maar niets dan respect hebben voor Staring. Haalt eerst "gewoon" z'n hbo en combineert nu een 40-urige werkweek met professioneel kickboksen. Een voorbeeld voor de sport .
Heb je zijn site al gezien. Echt heel gaaf gedaan. Als je naar zijn fighthistory gaat, kan je alle partijen aanklikken, en verslagjes lezen, door hemzelf geschreven. www.raystaring.nl
pi_36639734
quote:
Op dinsdag 4 april 2006 14:09 schreef BobRooney het volgende:

[..]

Heb je zijn site al gezien. Echt heel gaaf gedaan. Als je naar zijn fighthistory gaat, kan je alle partijen aanklikken, en verslagjes lezen, door hemzelf geschreven. www.raystaring.nl
Jep, al gezien . Topgozer.
pi_36669292
http://www.mixfight.nl/phpBB2/viewtopic.php?t=20741&postdays=0&postorder=asc&start=0

Spoiler allert. Hier staan uitslagen K1 Max in Japan. Ik weet niet of het nog ergens wordt uigezonden. Zet het er maar bij voor de zekerheid.
  woensdag 5 april 2006 @ 14:27:09 #293
12602 LuNaTiC
Wunderbar!
pi_36673427
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_36699046
deze trouwens al gezien :-)

ZATERDAG 3 JUNI 2006
Zaal open: 17.00 Aanvang: 18.00 uur.
V.V.K: 30,- AAN DE KASSA 35,-.
KAART VERKOOP VANAF 1 JANUARI 2006.

Muay-Thai A-klasse

Drago - Chahid (Future Gym).
Tyrone Spong - Henry Akdeniz
Lima - Pajonsuk
Najim - Ruben van der Giessen
Kaas - Pique
Yucel Fidan - Jan van Denderen
Chris van Venrooij - Faldir Chabari
Naoufal Benazouz - Erol Parris
Errol Zimmerman - Andre Tete
Basha Valon - ????

Dames partij.
Ilonka Elmont - ????

MMA.
Pislik - Oktay Karatas

Prof Boksen zwaargewicht.
Andre Janssen - ????

donderdag 6 april 2006 @ 11:38:14 #295
12602 LuNaTiC
Wunderbar!
pi_36702426
yep ga ik heen... super line up!
pi_36702900
quote:
Op donderdag 6 april 2006 11:38 schreef LuNaTiC het volgende:
yep ga ik heen... super line up!
Inderdaad...om van te watertanden. Ik ga er alles aan doen om ook aanwezig te zijn
  donderdag 6 april 2006 @ 12:27:07 #297
140141 ivosnivo
pi_36703893
Komen er alleen lichtgewichten? Lijkt er wel op zo te zien.
pi_36703902
Ik hoop dat Kaas die Pique verrot beukt!
pi_36704400
quote:
Op donderdag 6 april 2006 12:27 schreef ivosnivo het volgende:
Komen er alleen lichtgewichten? Lijkt er wel op zo te zien.
Alleen bij het boksen zijn het 2 zwaargewichten.
pi_36705451
Ik support Henry, die ken ik namelijk
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')