Zender/line-up?quote:Op woensdag 8 maart 2006 15:50 schreef ivosnivo het volgende:
oke mensen niet vergeten, vanavond om 23:45 It's showtime in Antwerpen (België). volgens mij nog niet eerder op tv geweest.
thnx voor de tipquote:Op woensdag 8 maart 2006 15:50 schreef ivosnivo het volgende:
oke mensen niet vergeten, vanavond om 23:45 It's showtime in Antwerpen (België). volgens mij nog niet eerder op tv geweest.
Nou ja alsof dat zo heel vanzelfsprekend is. Ik weet niet welke sportkanalen een ieder in zijn of haar zenderpakket heeft. Kan net zo goed Eurosport 2 zijn bijvoorbeeld.quote:Op woensdag 8 maart 2006 17:33 schreef ivosnivo het volgende:
ik geloof dat die zender eurosport heet, ik weet het niet zeker
Heb gisteren Drago zien trainen bij Gym Alkmaar...wat een beest man ..ik ga voor Drago.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 15:16 schreef cultheld het volgende:
Ik geef Ray Staring wel een kansje trouwens tegen Drago. Goede vechter is dat.
Gaaf voor je Lunatic. Hoe heb je dat ding bemachtigd?
Drago is fenomenaal. Maar vlak Staring niet uit. Dit is z'n eerste kans in een K-1 toernooi. Hij heeft overigens al eens eerder tegen Drago gevochten in 2001. Toen verloor hij nipt op Punten van Drago.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 15:18 schreef BobRooney het volgende:
[..]
Heb gisteren Drago zien trainen bij Gym Alkmaar...wat een beest man ..ik ga voor Drago.
Zo een kans zal Staring zeker extra motiveren. Ik hoop gewoon dat het een mooie partij wordt...ik ga er eigelijk wel een beetje van uit eigelijkquote:Op vrijdag 24 maart 2006 15:21 schreef cultheld het volgende:
[..]
Drago is fenomenaal. Maar vlak Staring niet uit. Dit is z'n eerste kans in een K-1 toernooi. Hij heeft overigens al eens eerder tegen Drago gevochten in 2001. Toen verloor hij nipt op Punten van Drago.
quote:you have floor access and back stage access.....for all the post fight interviews you can ask questions etc...and go to the press conference the day before and ask anything...
lucky bastardquote:Op zaterdag 25 maart 2006 13:05 schreef LuNaTiC het volgende:
Nog een leuke noot: vechtsportsite waar ik moderator ben gaat proberen een perskaart te regelen voor 13 mei. Dat betekent:
[..]
Staring verloor in de halve finale na een extra ronde op punten van de latere winnaar Simson, die Chahbari in de finale heeft verslagenquote:Op vrijdag 24 maart 2006 15:26 schreef LuNaTiC het volgende:
Drago in de ring is altijd vuurwerk, ongeacht wie de tegenstander isEn Staring is een zeer goede vechter, dus dat kan niet fout gaan.
Ik vind Staring trouwens wel een aardige dark horse voor zondag het K-1 toernooi. Ik denk dat Simson of Chahbari het gaat winnen.
Enig die ik heb zien trainen zijn Kaas, en Drago, en Manhoef. Dat zijn dan de bekendere. Badr Hari traint er trouwens ook, maar die heb ik nooit gezien.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 16:42 schreef TeazNutz het volgende:
@Bob Rooney
Gym Alkmaar, christ daar ben ik nog wel eens te grazen genomen tijdens een sparingspartijtije met Ozkan Oktay. Trainen die gasten daar eigenlijk nog?
Heb je zijn site al gezien. Echt heel gaaf gedaan. Als je naar zijn fighthistory gaat, kan je alle partijen aanklikken, en verslagjes lezen, door hemzelf geschreven. www.raystaring.nlquote:Op vrijdag 24 maart 2006 15:28 schreef cultheld het volgende:
Bovendien kun je alleen maar niets dan respect hebben voor Staring. Haalt eerst "gewoon" z'n hbo en combineert nu een 40-urige werkweek met professioneel kickboksen. Een voorbeeld voor de sport.
Jep, al gezienquote:Op dinsdag 4 april 2006 14:09 schreef BobRooney het volgende:
[..]
Heb je zijn site al gezien. Echt heel gaaf gedaan. Als je naar zijn fighthistory gaat, kan je alle partijen aanklikken, en verslagjes lezen, door hemzelf geschreven. www.raystaring.nl
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It says on your chart that you're fucked up. You talk like a fag, and your shit's all retarded.
Inderdaad...om van te watertanden. Ik ga er alles aan doen om ook aanwezig te zijnquote:Op donderdag 6 april 2006 11:38 schreef LuNaTiC het volgende:
yep ga ik heen... super line up!
Alleen bij het boksen zijn het 2 zwaargewichten.quote:Op donderdag 6 april 2006 12:27 schreef ivosnivo het volgende:
Komen er alleen lichtgewichten? Lijkt er wel op zo te zien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |