abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 24 maart 2006 @ 15:20:09 #276
12602 LuNaTiC
Wunderbar!
pi_36330055
via een soort prijsvraag-achtige give away actie via een vechtsportforum (kakutougi). Iedereen mag dan een verhaaltje neerzetten, en dan kiest Le Banner zelf om welke redenen dan ook wie de winnaar is. Ik was de nummer 1, nummer 2 en 3 kregen allebei een gesigneerde MMA handschoen van hem (had eerste keus, ik vind de echte bokshandschoen toch wat meer hebben als K-1 liefhebber ).
It says on your chart that you're fucked up. You talk like a fag, and your shit's all retarded.
pi_36330117
quote:
Op vrijdag 24 maart 2006 15:18 schreef BobRooney het volgende:

[..]

Heb gisteren Drago zien trainen bij Gym Alkmaar...wat een beest man ..ik ga voor Drago.
Drago is fenomenaal. Maar vlak Staring niet uit. Dit is z'n eerste kans in een K-1 toernooi. Hij heeft overigens al eens eerder tegen Drago gevochten in 2001. Toen verloor hij nipt op Punten van Drago.
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
  vrijdag 24 maart 2006 @ 15:21:49 #278
12602 LuNaTiC
Wunderbar!
pi_36330118
Ik ga ook voor Drago trouwens. Tegen Staring dan. Maar Drago heeft pas nog van Chahbari verloren, dus onoverwinnelijk is ie niet (had daarvoor al bijna 4 jaar achter elkaa rniet verloren trouwens).

5 april vecht Drago trouwens in de K-1 Max eliminations tegen Ole Baugio Laursen. Erg taaie Deen, wordt zeker geen makkie! Maar Laursen heeft soms van die Ignashov buien, op belangrijke momenten laat ie het afweten. Dus ik geef hem toch een goede kans om door te gaan.

Gaan er nog mensen naar de K-1 Max zondag in Utrecht?
It says on your chart that you're fucked up. You talk like a fag, and your shit's all retarded.
pi_36330224
quote:
Op vrijdag 24 maart 2006 15:21 schreef cultheld het volgende:

[..]

Drago is fenomenaal. Maar vlak Staring niet uit. Dit is z'n eerste kans in een K-1 toernooi. Hij heeft overigens al eens eerder tegen Drago gevochten in 2001. Toen verloor hij nipt op Punten van Drago.
Zo een kans zal Staring zeker extra motiveren. Ik hoop gewoon dat het een mooie partij wordt...ik ga er eigelijk wel een beetje van uit eigelijk

Ik ga helaas niet naar Utrecht...
  vrijdag 24 maart 2006 @ 15:26:42 #280
12602 LuNaTiC
Wunderbar!
pi_36330272
Drago in de ring is altijd vuurwerk, ongeacht wie de tegenstander is En Staring is een zeer goede vechter, dus dat kan niet fout gaan.

Ik vind Staring trouwens wel een aardige dark horse voor zondag het K-1 toernooi. Ik denk dat Simson of Chahbari het gaat winnen.
pi_36330312
Bovendien kun je alleen maar niets dan respect hebben voor Staring. Haalt eerst "gewoon" z'n hbo en combineert nu een 40-urige werkweek met professioneel kickboksen. Een voorbeeld voor de sport .
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
  zaterdag 25 maart 2006 @ 13:05:29 #282
12602 LuNaTiC
Wunderbar!
pi_36352063
Nog een leuke noot: vechtsportsite waar ik moderator ben gaat proberen een perskaart te regelen voor 13 mei. Dat betekent:
quote:
you have floor access and back stage access.....for all the post fight interviews you can ask questions etc...and go to the press conference the day before and ask anything...
pi_36379196
quote:
Op zaterdag 25 maart 2006 13:05 schreef LuNaTiC het volgende:
Nog een leuke noot: vechtsportsite waar ik moderator ben gaat proberen een perskaart te regelen voor 13 mei. Dat betekent:
[..]

lucky bastard

dat doe je goed
  maandag 27 maart 2006 @ 00:35:02 #284
12602 LuNaTiC
Wunderbar!
pi_36393919
nouja, het moet eerst nog echt geregeld worden, maar heb er wel vertrouwen in, die gasten zijn zelf ook altijd aanwezig op de grote toernooien in Japan
pi_36394096
quote:
Op vrijdag 24 maart 2006 15:26 schreef LuNaTiC het volgende:
Drago in de ring is altijd vuurwerk, ongeacht wie de tegenstander is En Staring is een zeer goede vechter, dus dat kan niet fout gaan.

Ik vind Staring trouwens wel een aardige dark horse voor zondag het K-1 toernooi. Ik denk dat Simson of Chahbari het gaat winnen.
Staring verloor in de halve finale na een extra ronde op punten van de latere winnaar Simson, die Chahbari in de finale heeft verslagen
  dinsdag 28 maart 2006 @ 12:15:10 #286
12602 LuNaTiC
Wunderbar!
pi_36429971
I know, I was there

leuk toernooi was het. Chahbari heeft erg veel indruk op me gemaakt. Chahbari als afvaardiging naar Japan zal waarschijnlijk hogere ogen gooien daar, maar Simson heeft met zijn carriere en staat van dienst zeker ook nog wel een laatste klapper verdiend
pi_36435295
Ik baal.
Gisteren las ik dat Beast of the East weer is op 8 april en dat is in Zutphen, mijn woonplaats.
Altijd leuk om te bezoeken maar helaas heb ik al een kaartje voor Carl Cox&Friends en dat is dezelfde dag.
pi_36438118
@Bob Rooney
Gym Alkmaar, christ daar ben ik nog wel eens te grazen genomen tijdens een sparingspartijtije met Ozkan Oktay. Trainen die gasten daar eigenlijk nog?
pi_36442748
quote:
Op dinsdag 28 maart 2006 16:42 schreef TeazNutz het volgende:
@Bob Rooney
Gym Alkmaar, christ daar ben ik nog wel eens te grazen genomen tijdens een sparingspartijtije met Ozkan Oktay. Trainen die gasten daar eigenlijk nog?
Enig die ik heb zien trainen zijn Kaas, en Drago, en Manhoef. Dat zijn dan de bekendere. Badr Hari traint er trouwens ook, maar die heb ik nooit gezien.
Ze trainen er erg hard, vorige keer ging het er ook hard aan toe, geen schande dus .
pi_36639677
quote:
Op vrijdag 24 maart 2006 15:28 schreef cultheld het volgende:
Bovendien kun je alleen maar niets dan respect hebben voor Staring. Haalt eerst "gewoon" z'n hbo en combineert nu een 40-urige werkweek met professioneel kickboksen. Een voorbeeld voor de sport .
Heb je zijn site al gezien. Echt heel gaaf gedaan. Als je naar zijn fighthistory gaat, kan je alle partijen aanklikken, en verslagjes lezen, door hemzelf geschreven. www.raystaring.nl
pi_36639734
quote:
Op dinsdag 4 april 2006 14:09 schreef BobRooney het volgende:

[..]

Heb je zijn site al gezien. Echt heel gaaf gedaan. Als je naar zijn fighthistory gaat, kan je alle partijen aanklikken, en verslagjes lezen, door hemzelf geschreven. www.raystaring.nl
Jep, al gezien . Topgozer.
pi_36669292
http://www.mixfight.nl/phpBB2/viewtopic.php?t=20741&postdays=0&postorder=asc&start=0

Spoiler allert. Hier staan uitslagen K1 Max in Japan. Ik weet niet of het nog ergens wordt uigezonden. Zet het er maar bij voor de zekerheid.
  woensdag 5 april 2006 @ 14:27:09 #293
12602 LuNaTiC
Wunderbar!
pi_36673427
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_36699046
deze trouwens al gezien :-)

ZATERDAG 3 JUNI 2006
Zaal open: 17.00 Aanvang: 18.00 uur.
V.V.K: 30,- AAN DE KASSA 35,-.
KAART VERKOOP VANAF 1 JANUARI 2006.

Muay-Thai A-klasse

Drago - Chahid (Future Gym).
Tyrone Spong - Henry Akdeniz
Lima - Pajonsuk
Najim - Ruben van der Giessen
Kaas - Pique
Yucel Fidan - Jan van Denderen
Chris van Venrooij - Faldir Chabari
Naoufal Benazouz - Erol Parris
Errol Zimmerman - Andre Tete
Basha Valon - ????

Dames partij.
Ilonka Elmont - ????

MMA.
Pislik - Oktay Karatas

Prof Boksen zwaargewicht.
Andre Janssen - ????

donderdag 6 april 2006 @ 11:38:14 #295
12602 LuNaTiC
Wunderbar!
pi_36702426
yep ga ik heen... super line up!
pi_36702900
quote:
Op donderdag 6 april 2006 11:38 schreef LuNaTiC het volgende:
yep ga ik heen... super line up!
Inderdaad...om van te watertanden. Ik ga er alles aan doen om ook aanwezig te zijn
  donderdag 6 april 2006 @ 12:27:07 #297
140141 ivosnivo
ada fare stop stalking me
pi_36703893
Komen er alleen lichtgewichten? Lijkt er wel op zo te zien.
ada fare stop stalking me
pi_36703902
Ik hoop dat Kaas die Pique verrot beukt!
pi_36704400
quote:
Op donderdag 6 april 2006 12:27 schreef ivosnivo het volgende:
Komen er alleen lichtgewichten? Lijkt er wel op zo te zien.
Alleen bij het boksen zijn het 2 zwaargewichten.
pi_36705451
Ik support Henry, die ken ik namelijk
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')