Natuurlijk ligt het er ook wel aan welke dag van de ongesteldheid en dus ook de hevigheid en of ik net m'n lakens verschoond heb.quote:Op woensdag 21 december 2005 15:31 schreef clowncloon het volgende:
wel een probleem hier, ik hou niet van een bloedbad. juk.
alsdus sprak de maagdquote:Op woensdag 21 december 2005 15:36 schreef thefunny het volgende:
Een echte schipper vaart ook op de rode zee!!
quote:
is er wat mis met mongolen ofzo? lieve mensen hoor.quote:Op woensdag 21 december 2005 16:02 schreef type_29 het volgende:
TS is een mongool
Ik vind het heerlijk om in de zeik genomen te worden maar dan wel door iemand met humor aub. Dit lijkt nergens op man, kom op.quote:Op woensdag 21 december 2005 15:33 schreef BrauN het volgende:
TS, als je met een meisje neukt en ze bloedt komt dat niet per se door ongesteldheid hoor. Verkrachten is gewoon passé.
eigenlijk wil ik dit niet weten.quote:Op woensdag 21 december 2005 16:11 schreef Posdnous het volgende:
Je moet voor de grap eens een ongesteld meisje vingeren en dan in slaap vallen.
Die shit krijg je er de volgende dag bijna niet af.
Dan ben je één van de weinige exemplaren die onze wereld rijk isquote:Op woensdag 21 december 2005 17:32 schreef schatje het volgende:
Nee, ik wil geen seks als ik ongesteld ben. Punt uit.
ach, als chakotay langs zou komen ....quote:Op woensdag 21 december 2005 22:10 schreef Sessy het volgende:
Ik zou 't niet gek vinden als een jongen niks wil als ik ongesteld ben. Overigens ben ik meestal totaal NIET geil als ik ongesteld ben dus.
same here, het is te gevoelig van binnen dan zegt zequote:Op woensdag 21 december 2005 15:34 schreef dedoorroker het volgende:
Mijn vriendin zegt dat haar vagina gebied in die periode gevoelig aanvoelt.
Dus stellig nee,ik kan niet komen als ik haar niet zie genieten.
Shut the fuck up man!quote:Op woensdag 21 december 2005 23:19 schreef jpg97 het volgende:
[..]
ach, als chakotay langs zou komen ....
Ow ja, ik ben wel een man van 'Als het regent, trek je je regenjas aan.' Dus als we seks hebben terwijl ze nog last heeft van 'lekkage' dan gaat er bij mij zo'n mooie rubbere jongen om. Dat vind zij dan ook fijner, dus aan die jasquote:Op woensdag 21 december 2005 16:17 schreef Miguel het volgende:
Precies, het kan goed. Niet op de ergste dag(en) natuurlijk, maar anders kan het best (vindt mijn vriendin gelukkig ook). Zo'n bidet is eigenlijk best makkelijk zodat ze nog ff lekker kan spoelen voordat we tot penetratie overgaan bij ongesteldheid
Wees blij dat je het niet in de auto deed, ik moest toch ff wat bedenken om dat uit de bekleding van mn vaders auto te krijgenquote:Op donderdag 22 december 2005 00:57 schreef Aurelium het volgende:
Heb het 2 keer gedaan, en was er niet bepaald kapot van. Maar ja, je bent geil en je wil wat.
Wat heb je bedacht?quote:Op donderdag 22 december 2005 00:59 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Wees blij dat je het niet in de auto deed, ik moest toch ff wat bedenken om dat uit de bekleding van mn vaders auto te krijgen![]()
![]()
Mja, bij mij zat mn laken onder de bloedvlekken (..quote:Op donderdag 22 december 2005 00:59 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Wees blij dat je het niet in de auto deed, ik moest toch ff wat bedenken om dat uit de bekleding van mn vaders auto te krijgen![]()
![]()
Bij tankstation stoppen, die doekjes pakken icm water uit de gieter daar en voorzichtig proberen schoon te deppen, maar de vlek ging er nooit helemaal uitquote:
quote:Op donderdag 22 december 2005 00:54 schreef PeuRac het volgende:
rubber erom, donker rode handdoek eronder en gaan
Maar hij drinkt er niet uit!quote:Op donderdag 22 december 2005 11:23 schreef het.ismij het volgende:
Een echte schipper bevaart ook de rode zee!
Indd...quote:Op donderdag 22 december 2005 11:24 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
Maar hij drinkt er niet uit!
Ze kreunen altijd zo heftig als ze bloedenquote:Op donderdag 22 december 2005 00:57 schreef Aurelium het volgende:
Heb het 2 keer gedaan, en was er niet bepaald kapot van. Maar ja, je bent geil en je wil wat.
Gadverredamme.. en dan dat sponsje vol bloed en sperma er weer uit peuteren.. welke dan met een doffe plof op de grond valtquote:Op woensdag 21 december 2005 16:09 schreef SuperJERK het volgende:
[afbeelding]
Deze sponsjes zijn een soort tampons.
Ze hebben geen touwtje en de vorm is compleet anders.
Met behulp van deze sponsjes kun je tijdens de menstruatie toch vrijen. De man voelt hem niet en jij ook niet. Je maakt het sponsje van tevoren een beetje vochtig (eventueel met wat glijmiddel) en brengt hem in. Na het vrijen ga je op je hurken zitten en haal je het sponsje er weer uit. Soft tampons geven ook een veilig en zeker gevoel bij sport en zijn prettig in gebruik bij bijvoorbeeld saunabezoek.
http://www.eroware.nl/gynotex_tampons.php
Ja, ja. Dat wordt daarna 'effe zoeken'.quote:Op donderdag 22 december 2005 15:26 schreef MM-Luna het volgende:
[..]
Gadverredamme.. en dan dat sponsje vol bloed en sperma er weer uit peuteren.. welke dan met een doffe plof op de grond valt![]()
Mijn god, ik heb medelijden met jouw vriend... Jij bent dus zo'n standaard zeikwijf in je periode?quote:Op donderdag 22 december 2005 01:01 schreef Nonneke het volgende:
Ik kan er zowizo heel slecht tegen als er aan me gezeten wordt (gewoon hand op mn been kan al teveel zijn) als ik ongesteld ben, gewoon van me afblijven dat werkt het beste, ook voor mn humeur btw![]()
Da's ook een kwestie van een *beetje* zelfbeheersing, hoor. Zo gedraag je je alleen als je je zo *wilt* gedragen volgens mij. Je kunt ook even normaal doen.quote:Op donderdag 22 december 2005 20:06 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Mijn god, ik heb medelijden met jouw vriend... Jij bent dus zo'n standaard zeikwijf in je periode?![]()
Van mij hoeft het ook niet als ik ongesteld ben. Niet omdat ik vies van mezelf ben (al kunnen er echt ranzige stukken uit komen), maar omdat ik me dan gewoon heel kwetsbaar voel en geknuffeld wil worden. Ik heb dan gewoon een libido van nul als het om gefriemel aan mijn lijf gaat, me stevig vasthouden is dan veel beter.quote:Op woensdag 21 december 2005 15:28 schreef Pappie_Culo het volgende:
Ik ben er zelf niet op tegen. Likken gaat een beetje te ver, maar gewoon neuken zie ik geen enkel probleem mee. Okee, het wil soms niet super fris ruiken, maar ja... je bent geil of je bent het niet. En je bent toch niet vies van elkaar?
Weet dat een hoop dames het zelf ook niet prettig vinden... vind ik ook een beetje kleinzielig gedoe. Ken echter ook dames die snel klaar zijn met een jongen die geen sex wil als ze ongesteld is. Dat vind ik persoonlijk een hele goeie instelling. Je bent toch niet vies van elkaar?
Zegt u het maar...![]()
Mijn zusje kan echt een hormormel zijn, en die heeft soms gewoon niet door hoe ze reageert. Da's niet continu zo, maar als ze ongesteld is kan ze errug goed doorslaan in haar gedrag en is ze al haar grenzen kwijt. Gevaarlijk chagerijnig, wordt ze dan.quote:Op vrijdag 23 december 2005 00:34 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Da's ook een kwestie van een *beetje* zelfbeheersing, hoor. Zo gedraag je je alleen als je je zo *wilt* gedragen volgens mij. Je kunt ook even normaal doen.
Ik ben het toch wel eens met grrrrrr.quote:Op vrijdag 23 december 2005 00:34 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Da's ook een kwestie van een *beetje* zelfbeheersing, hoor. Zo gedraag je je alleen als je je zo *wilt* gedragen volgens mij. Je kunt ook even normaal doen.
Rubber eromquote:Op donderdag 22 december 2005 00:54 schreef PeuRac het volgende:
Een ex van me was altijd extra geil tijdens dr menstruatie, alleen de 1e dag niet, maar daarna zeker welrubber erom, donker rode handdoek eronder en gaan
gelukkig heb ik geen vriendquote:Op donderdag 22 december 2005 20:06 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Mijn god, ik heb medelijden met jouw vriend... Jij bent dus zo'n standaard zeikwijf in je periode?![]()
quote:
Nee hoor, zolang je gewoon uit mn buurt blijft dan is er niks aan de hand.quote:Op vrijdag 23 december 2005 09:23 schreef het.ismij het volgende:
[..]
Ik ben het toch wel eens met grrrrrr.
Oke dat ze geen sex wilt,.. point well taken,..
Maar dat het een zeikwijf is als ze ongesteld is,.. heeft ie volgens mij wel gelijk in,..
Goed lezen Dat zeg ik niet,.quote:Op vrijdag 23 december 2005 10:09 schreef Nonneke het volgende:
Grappig trouwens, als je niet wil neuken als je ongesteld bent, ben je dan gelijk een zeikwijf ?
oke maar goed,..quote:
Is heel verschillend per vrouw,.quote:Op vrijdag 23 december 2005 10:14 schreef -Wolf- het volgende:
Ik heb van meerdere vrouwen gehoord dat ze juist als ze ongesteld zijn, geiler dan normaal zijn. Dus meer zin in sex, ook al vinden ze het misschien ranzig als ze ongesteld zijn. Vreemd dat ik in dit topic nog niemand daar over gehoord heb. Kunnen nog meer vrouwen dit staven?
Whaaaa, wat voor auto was dat? Ik heb een heel raar plekje op de bijrijdersstoel van mn auto..quote:Op donderdag 22 december 2005 01:05 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Bij tankstation stoppen, die doekjes pakken icm water uit de gieter daar en voorzichtig proberen schoon te deppen, maar de vlek ging er nooit helemaal uit(gelukkig de auto 2mdn later wel
)
ging ook effe door me heen ja... Mijn persoonlijke ervaring is dat dit klopt. Maar als een vrouw zegt dat het verschilt per vrouw en afgaande op de reacties hier, zal dat dus wel verschillen per vrouwquote:Op vrijdag 23 december 2005 10:14 schreef -Wolf- het volgende:
Ik heb van meerdere vrouwen gehoord dat ze juist als ze ongesteld zijn, geiler dan normaal zijn. Dus meer zin in sex, ook al vinden ze het misschien ranzig als ze ongesteld zijn. Vreemd dat ik in dit topic nog niemand daar over gehoord heb. Kunnen nog meer vrouwen dit staven?
quote:Op vrijdag 23 december 2005 10:14 schreef -Wolf- het volgende:
Ik heb van meerdere vrouwen gehoord dat ze juist als ze ongesteld zijn, geiler dan normaal zijn. Dus meer zin in sex,
achterbankquote:Op vrijdag 23 december 2005 10:24 schreef thefunny het volgende:
[..]
Whaaaa, wat voor auto was dat? Ik heb een heel raar plekje op de bijrijdersstoel van mn auto..
psies... een echte vent gaat er gewoon voor, maar als een echte vent niet gewaardeerd wordt... niks persoonlijks moppie maar voor jou hebben ze de watjes uitgevondenquote:Op vrijdag 23 december 2005 17:03 schreef zoalshetis het volgende:
als ze het lekker vindt wel, als ze het niet lekker vindt niet, simpel, doei.
't is kiezen of delen hier hoor: heb een tijdje wel seks gehad tijdens de menstruatie.quote:Op vrijdag 23 december 2005 17:33 schreef Pappie_Culo het volgende:
[..]
psies... een echte vent gaat er gewoon voor, maar als een echte vent niet gewaardeerd wordt... niks persoonlijks moppie maar voor jou hebben ze de watjes uitgevonden![]()
Absoluut.quote:Op zaterdag 24 december 2005 02:18 schreef Shellinssa het volgende:
Ik wil ook geen sex als ik ongesteld ben..
Als schijnt het wel heel erg tegen de menstruatiepijn te helpen..
Als ik seks heb op het moment dat ik hoofdpijn heb, is de hoofdpijn in eerste instantie over na een orgasme enzo... Hij komt daarna echter dubbel zo hard weer terug, dus dat doe ik nooit meer.quote:Op zaterdag 24 december 2005 09:51 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Absoluut.En beter nog: tegen migraine. Ik heb regelmatig heftige migraine, vooral ook als ik ongesteld ben. Seksen helpt daartegen.
Bij mij is de hoofdpijn weg zolang ik aan het seksen ben. Heel raar, maar penetratie heft de koppijn op.quote:Op zaterdag 24 december 2005 12:00 schreef innovative het volgende:
Als ik seks heb op het moment dat ik hoofdpijn heb, is de hoofdpijn in eerste instantie over na een orgasme enzo... Hij komt daarna echter dubbel zo hard weer terug, dus dat doe ik nooit meer.
zie! je bent gevangene van je schaamte. lust is toch veel leuker.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 19:51 schreef Angelic_Rose het volgende:
Liever niet, vind het zelf nou niet echt prettig..
Maar tijdens de laatste paar dagen van mn ongesteldheid
vind ik het niet erg om het onder de douche te doen..
Ik ben wel altijd retegeil als ik ongesteld ben.. Das weer een beetje jammer..![]()
Dan heb je geluk... m'n vriendin heeft ongeveer hetzelfde.. maar daarbij wel de kans van (reken reken) ongeveer 1 op 5 dat het juist niet weggaat, maar flink verergert...quote:Op zaterdag 24 december 2005 12:01 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Bij mij is de hoofdpijn weg zolang ik aan het seksen ben. Heel raar, maar penetratie heft de koppijn op.Daarna komt het 'gewoon' weer terug, niet erger of minder erg.
En de beste stuurlui staan aan wal.... oftewel voor mij niet...quote:Op woensdag 21 december 2005 15:36 schreef thefunny het volgende:
Een echte schipper vaart ook op de rode zee zeg ik altijd maar. En het ruikt bij ons nog fris ook.
Ja dag ik blijf mijn schip niet wassenquote:Op woensdag 21 december 2005 15:36 schreef thefunny het volgende:
Een echte schipper vaart ook op de rode zee zeg ik altijd maar. En het ruikt bij ons nog fris ook.
Aangenomen dat ik uberhaupt seks met je zou willen, zou ik daar geen problemen mee hebben.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 22:10 schreef ErwinEHVNL het volgende:
stelletje zieke zielen....![]()
ff een vraag aan de vrouwen hier...
WIL ER EEN VAN DE VROUWEN HIER SEX MET MIJ ALS ER BLOED UIT MIJN PIK KOMT IN PLAATS VAN SPERMA?
![]()
als er bloed uit je penis komt is er iets mis en dan zou ik het niet doen, doe het trouwens uberhaubt niet met mannen overigens.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 22:10 schreef ErwinEHVNL het volgende:
stelletje zieke zielen....![]()
ff een vraag aan de vrouwen hier...
WIL ER EEN VAN DE VROUWEN HIER SEX MET MIJ ALS ER BLOED UIT MIJN PIK KOMT IN PLAATS VAN SPERMA?
![]()
nou dat zou ik niet zo stellen t heeft toch in het begin een rem.quote:Op donderdag 12 januari 2006 15:18 schreef ForumGek het volgende:
Omdat zij wél normaal zijn en jij niet...:')
Weer een nieuwe fantasie van je?quote:Op donderdag 12 januari 2006 18:46 schreef 1ofthefew het volgende:
kwam laatst de kamer binnen van vriend. hij was druk op msn bezig dus ik ging ff zitten en keek rond.
naast het bed zag ik propjes liggen.
uit nieuwschierigheid even kijken.
ik dacht dat het kwakdoekjes waren en schopte er een keer nonchalant tegenaan. zaten ze helemaal vol bloed.
ook het bed zat vol bloedspetters.
bleek dat hij zijn ex, die ongesteld was, had genaaid.
bij het zicht van dat bloed en de gedachte aan zijn ex werd ik spontaan misselijk.
ligt echt aan de dame in kwestie of ik het zou doen...
gaan jullie dan nooit op ontdekkingsreis??? kom je er toch achter.quote:Op donderdag 12 januari 2006 19:47 schreef innovative het volgende:
Van de week per ongeluk gedaan, vond het wel weer genoeg voor een hoop jaar!
Per ongeluk een dagje te vroeg ongesteld geworden, en dus 's ochtends bij vriendlief in bed gekropen. Vond 't al zo nat tijdens 't neuken, maar de buikpijn ontbrak...
Jak! Vriendje onder, ik onder, bed onder. Nee, dat doen we maar niet meer...
Geen idee wat je bedoeld met ontdekkingsreis (ik gok voorspel), maar 't was 's ochtends vroeg, ik was geil, dus ben direct bovenop hem gesprongen. Voorspel is niet altijd nodig hoor! Van tevoren was er niks aan de hand, het begon echt tijdens de seks.quote:Op donderdag 12 januari 2006 20:56 schreef maril het volgende:
gaan jullie dan nooit op ontdekkingsreis??? kom je er toch achter.
Ja dat bedoelde ik, maar ja als je al geil bent dan is het niet nodig.(alleen lijkt het mij persoonlijk saai zonder voorspel, maar das persoonlijk)quote:Op donderdag 12 januari 2006 21:29 schreef innovative het volgende:
[..]
Geen idee wat je bedoeld met ontdekkingsreis (ik gok voorspel), maar 't was 's ochtends vroeg, ik was geil, dus ben direct bovenop hem gesprongen. Voorspel is niet altijd nodig hoor! Van tevoren was er niks aan de hand, het begon echt tijdens de seks.
quote:Op donderdag 12 januari 2006 23:17 schreef Wisheh het volgende:
dit is ziekik vroeg of me ex langs kwam voor een beurt (doen we wel vaker, blijft toch je ex he
) maar goed, zij was dus ook ongesteld en toen benk maar dit gaan posten
![]()
Zonder voorspel kán heel geil zijn. Je moet ht niet dagelijks doen, maar in dit geval was vriendlief nog aan het slapen, dus die heb ik even wakker gemaakt door aan een bepaald onderdeel te zitten en ben vervolgens bovenop 'm gekropen...quote:Op donderdag 12 januari 2006 22:24 schreef maril het volgende:
Ja dat bedoelde ik, maar ja als je al geil bent dan is het niet nodig.(alleen lijkt het mij persoonlijk saai zonder voorspel, maar das persoonlijk)
en dat hoor ik trouwens wel meer dat men bij het vrijen ongesteld kunt worden zeker als het moet worden
Same here.. Gewoon doorgaanquote:Op vrijdag 13 januari 2006 09:45 schreef Baahl het volgende:
Ik heb geen enkel probleem om te likken als ze ongesteld is...
gewone seks wil zij liever niet...
maar voor mij is da ammaal geen probleem
Ik ben gewoon niet geil dan, daarnaast heb ik geen zin in gekloot met vlekken etc.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 20:33 schreef 1ofthefew het volgende:
het valt me trouwens wel op dat het vaak de vrouwen zijn die geen sex willen tijdens de ongesteldheid, en dan met name orale sex...
(snap niet waarom vrouwen zich schamen en daarnaast lik je dan alleen de klit en niet de hele poes)
quote:Op vrijdag 23 december 2005 17:35 schreef Sylvana het volgende:
mij maakt het niet uit, merk meestal toch weinig van me menstruatieHanddoekje eronder of onder de douche en klaar
Geen problemen, ze wil net zo graag als wanneer ze niet ongesteld is heurquote:Op zaterdag 14 januari 2006 20:33 schreef 1ofthefew het volgende:
het valt me trouwens wel op dat het vaak de vrouwen zijn die geen sex willen tijdens de ongesteldheid, en dan met name orale sex...
Idd, dat kan en mag dan weer wel, ideaal ! ! ! !quote:(snap niet waarom vrouwen zich schamen en daarnaast lik je dan alleen de klit en niet de hele poes)
ze schamen zich voor de geur. voelen zich daardoor niet fris en iets in hun hersens zegt dan "ik heb geen zin".quote:Op zaterdag 14 januari 2006 20:33 schreef 1ofthefew het volgende:
(snap niet waarom vrouwen zich schamen en daarnaast lik je dan alleen de klit en niet de hele poes)
Ze is 10??quote:Op vrijdag 27 januari 2006 13:03 schreef ratteman het volgende:
En dan wil je toch likkielikkie doen.
quote:Op vrijdag 27 januari 2006 15:20 schreef sungaMsunitraM het volgende:
Geen probleem, mits in háár bed en niet in dat van mij
Voordeel?quote:Op dinsdag 31 januari 2006 14:21 schreef AgeEll het volgende:
voordeel is wel dat zij wel voorpel kan doen en ik niet
Ej BadKeukenN00b!quote:Op vrijdag 24 februari 2006 12:43 schreef BadKeukenTegel het volgende:
Gaarne, bloed maakt het spektakel nog sappiger.
Mogguh. Bi-Ba-BraUnie.quote:
Wat dacht je, er zitten geen 31 dagen in febrauri, dus we doen een vroege kick??quote:Op vrijdag 24 februari 2006 12:43 schreef BadKeukenTegel het volgende:
Gaarne, bloed maakt het spektakel nog sappiger.
Stel hem eens voor om lekker anaal te raggen?quote:
Nee ik denk niet dat ie in mn poep wil roeren. En ik denk dat dat nogal onaangenaam voor mezelf is...quote:Op vrijdag 24 februari 2006 16:03 schreef BadKeukenTegel het volgende:
[..]
Stel hem eens voor om lekker anaal te raggen?
Jij moet ook niet denken.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 16:04 schreef Evie het volgende:
[..]
Nee ik denk niet dat ie in mn poep wil roeren. En ik denk dat dat nogal onaangenaam voor mezelf is...
Jij zegt ook nee, omdat je daarna onherroepelijk nog langer kunt wachten vanwege schimmelinfecties...quote:Op vrijdag 24 februari 2006 16:53 schreef MikeyMan het volgende:
Ik zeg ja... Zij zegt nee...
Geen gelik, maar verder, prima hoor, graag zelfs! Daarna gewoon even douchen en dan is de viezigheid toch weer weg.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 00:11 schreef suijkerbuijk het volgende:
zeer logies dat de vrouwen iets beter opgewonden zijn.
De man maak het dan losser van binnen (door de samen trekken van de spieren tijden de seks)
Dat sommige vrouwen het niet doen is omdat het niet erg schoon is.
Voor de meeste denken hun het zelfde.
persoonlijk 1x gedaan met mijn ex.
moet zeggen dat het voor mij niet voor herhaling is.
vind het persoonlijke dus vies.
quote:Op woensdag 1 maart 2006 10:47 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Die rode 'smurrie' is makkelijk te voorkomen door zo'n speciaal 'sponsje' te gebruiken als je seks hebt tijdens ongesteldheid van de dame.
quote:Op woensdag 1 maart 2006 10:48 schreef Stiffmaster het volgende:
een beetke schipper gaat door de rode zee....![]()
ik gelukkig niet....quote:Op woensdag 1 maart 2006 14:41 schreef Robertje het volgende:
[..]
[afbeelding]
Best stuurlui staan aan wal![]()
Jij ligt in de Rode drap Zeequote:
quote:Op woensdag 1 maart 2006 14:47 schreef Stiffmaster het volgende:
[..]
Ik zwem erin....rood is de kleur van de liefde![]()
Doe normaal. Dat zijn speciale dingetjes bedoeld voor als je seks wilt hebben tijdens je ongesteldheid. Net zoiets als een tampon.quote:Op woensdag 1 maart 2006 14:39 schreef Robertje het volgende:
Een spons. Ik ga er geen spons inproppen.
Ja ofwat? Dat wist ik helemaal nietquote:Op woensdag 1 maart 2006 14:51 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Doe normaal. Dat zijn speciale dingetjes bedoeld voor als je seks wilt hebben tijdens je ongesteldheid. Net zoiets als een tampon.
speciale dingetjes zijn coolquote:Op woensdag 1 maart 2006 14:51 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Doe normaal. Dat zijn speciale dingetjes bedoeld voor als je seks wilt hebben tijdens je ongesteldheid. Net zoiets als een tampon.
Aaaargh hoe krijg je die er weer uit dan? Het lijkt me dat het sponsje tijdens het neuken helemaal bij mijn cervix komt te zitten en ik fist mezelf niet graag om het er weer uit te vissen.quote:
Iemand hier op Fok vertelde laatst dat ze dat wel eens deed.quote:Op woensdag 1 maart 2006 15:03 schreef leonieke het volgende:
Zou het eigenlijk echt niet gaan om seks te hebben met tampon? Oke, touwtje zou heel ambetant zijn, maar zou die tampon dan helemaal omhoog schieten of wat zou er gebeuren?
Ik doe normaal. Ik prop er geen spons in. Ik ga toch ook niet rampestampen in rode smurrie. Ook al prop je er zo'n spons in. En dan lekker vissen in de Rode Zee op zo'n spons er uit te halen.quote:Op woensdag 1 maart 2006 14:51 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Dat jij het niks vindt, best. Maar je zou je bewoordingen anders kunnen kiezen. Misschien (misschien hè, ik kan niet in L_S' hoofd kijken) werd er dat wel bedoeld met 'normaal doen'.quote:Op woensdag 1 maart 2006 17:49 schreef Robertje het volgende:
[..]
Ik doe normaal. Ik prop er geen spons in. Ik ga toch ook niet rampestampen in rode smurrie. Ook al prop je er zo'n spons in. En dan lekker vissen in de Rode Zee op zo'n spons er uit te halen.
Misschien wel ja.quote:Op woensdag 1 maart 2006 17:57 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Dat jij het niks vindt, best. Maar je zou je bewoordingen anders kunnen kiezen. Misschien (misschien hè, ik kan niet in L_S' hoofd kijken) werd er dat wel bedoeld met 'normaal doen'.
Zij kan 'm er zelf in doen. Je zou dan wrs niet eens merken dat ze ongesteld was.quote:Op woensdag 1 maart 2006 17:49 schreef Robertje het volgende:
[..]
Ik doe normaal. Ik prop er geen spons in. Ik ga toch ook niet rampestampen in rode smurrie. Ook al prop je er zo'n spons in. En dan lekker vissen in de Rode Zee op zo'n spons er uit te halen.
We have a winner!quote:Op woensdag 1 maart 2006 20:41 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Bij de meeste vrouwen duurt dat echt geen hele week hoor.
Heeft vast te maken met je opstandige hormonen? Bij mij duurt het een dag of drie, vier. En ik slik altijd minimaal 3 strips achter elkaar door.quote:Op woensdag 1 maart 2006 20:43 schreef leonieke het volgende:
We have a winner!![]()
(mijn menstruatie blijft zelfs nog duren als ik al aan een nieuwe strip van de pil begonnen ben)
Ik weet niet of dit weer zo'n typische mannenopmerking is of dat jij verkeert in wel heel dubieus gezelschap, maar eh..een vrouw hoort niet te ruiken. Niet als ze bloed , niet bij haar eisprong..nooitquote:Op donderdag 26 januari 2006 16:19 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ze schamen zich voor de geur. voelen zich daardoor niet fris en iets in hun hersens zegt dan "ik heb geen zin".
gewoon met een wasknijper op je neus je ding doen, na een paar keer wil ze niet anders.
Doorslikken heb ik nog nooit gedaan. Dat risico durf ik echt niet te nemen.quote:Op woensdag 1 maart 2006 20:49 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Heeft vast te maken met je opstandige hormonen? Bij mij duurt het een dag of drie, vier. En ik slik altijd minimaal 3 strips achter elkaar door.
Seks is bewezen goed tegen hoofdpijnquote:Op woensdag 1 maart 2006 20:36 schreef Robertje het volgende:
Ik zorg wel dat ik een week lang koppijn heb.
Maar is het niet zo dat een orgasme maar tijdelijk werkt tegen de pijn? Dat het van korte duur is?quote:Op woensdag 1 maart 2006 20:56 schreef erodome het volgende:
[..]
Seks is bewezen goed tegen hoofdpijn
Nou ja, iets te zwart/wit gesteld, maar daar komt het in grote lijnen op neer.
Ik ook niet. Niet eens omdat ik speciaal meer of minder zin heb (merk geen verschil). Maar omdat ik dan opgezwollen ben en het is gewoon gevoeligquote:Op woensdag 21 december 2005 17:32 schreef schatje het volgende:
Nee, ik wil geen seks als ik ongesteld ben. Punt uit.
het smaakt metaalachtig, maar ik heb serieus nog nooit een geur bij bloed kunnen ontdekken...of het moet bij iemand zijn die overhoop geschoten is...maar die paar druppels bloed?quote:Op woensdag 1 maart 2006 20:51 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Nou, ik vind de geur van bloed anders niet bepaald prettig. Ook bij een wondje niet. Er zit wel degelijk een geur aan. Metaalachtig.
Ik heb wel twee bulten hoorquote:Op woensdag 1 maart 2006 21:07 schreef SHE het volgende:
[..]
het smaakt metaalachtig, maar ik heb serieus nog nooit een geur bij bloed kunnen ontdekken...of het moet bij iemand zijn die overhoop geschoten is...maar die paar druppels bloed?![]()
Jullie zijn toch geen kamelen? Ik verlies nog geen kwart kopje in 3 dagen en ik heb zoiets nog nooit gehoord
Bloed heeft absoluut een geur. Ik heb wel een erg gevoelige reukzin, misschien is dat het.quote:Op woensdag 1 maart 2006 21:07 schreef SHE het volgende:
het smaakt metaalachtig, maar ik heb serieus nog nooit een geur bij bloed kunnen ontdekken...of het moet bij iemand zijn die overhoop geschoten is...maar die paar druppels bloed?![]()
Jullie zijn toch geen kamelen? Ik verlies nog geen kwart kopje in 3 dagen en ik heb zoiets nog nooit gehoord
Geen gedoe betekent ook niet knuffelen, vastgehouden worden?quote:Op woensdag 1 maart 2006 21:11 schreef Aventura het volgende:
Ehm, mijn natuurlijk cyclus houd in dat ik 9 dagen lang bloed, waarvan ik 3 dagen een supertampon in moet en een maandverband, omdat ik anders niet naar mijn werk kan. Dus eh nee liever geen seks tijdens de menstruatie..Zelfs nu ik het prima onder controle heb (lang leve de pil) wil ik geen gedoe aan mijn lijf in die periode.
9 dagenquote:Op woensdag 1 maart 2006 21:11 schreef Aventura het volgende:
Ehm, mijn natuurlijk cyclus houd in dat ik 9 dagen lang bloed, waarvan ik 3 dagen een supertampon in moet en een maandverband, omdat ik anders niet naar mijn werk kan. Dus eh nee liever geen seks tijdens de menstruatie..Zelfs nu ik het prima onder controle heb (lang leve de pil) wil ik geen gedoe aan mijn lijf in die periode.
Inderdaad SHE!!!quote:Op woensdag 1 maart 2006 20:50 schreef SHE het volgende:
[..]
Ik weet niet of dit weer zo'n typische mannenopmerking is of dat jij verkeert in wel heel dubieus gezelschap, maar eh..een vrouw hoort niet te ruiken. Niet als ze bloed , niet bij haar eisprong..nooit
Als je jezelf goed schoon houd, dan merk je ook tijdens menstruatie niets. Bloed stinkt namelijk niet
De speeltuin in de menie.. die is goed!quote:Op donderdag 30 maart 2006 00:37 schreef TheThirdMark het volgende:
Ik vindt het nooit erg om sex te hebben terwijl mijn partner ''de speeltuin in de menie'' heeft staan.
Alleen beffen hoeft voor mij niet zo nodig, maar ligt eraan hoe erg ze eraan toe is zeg maar.
Ben hem wel eens kwijt geraakt op die manier, dus toen moest ex gynaecoloogje spelen en dat was niet zo geilquote:Op woensdag 1 maart 2006 15:03 schreef leonieke het volgende:
Zou het eigenlijk echt niet gaan om seks te hebben met tampon? Oke, touwtje zou heel ambetant zijn, maar zou die tampon dan helemaal omhoog schieten of wat zou er gebeuren?
hoe kan je dat ding nou kwijtraken? tis niet alsof het een weg is met allemaal afslagenquote:Op donderdag 30 maart 2006 02:50 schreef Xennia het volgende:
[..]
Ben hem wel eens kwijt geraakt op die manier, dus toen moest ex gynaecoloogje spelen en dat was niet zo geil![]()
Ik kreeg hem er met geen mogelijkheid uit, hij gelukkig welquote:Op donderdag 30 maart 2006 09:33 schreef LoggedIn het volgende:
[..]
hoe kan je dat ding nou kwijtraken? tis niet alsof het een weg is met allemaal afslagenhij kan alleen beetje ver naar binnen schieten, en/of het touwtje verdwijnt naar binnen.. kwestie van ff touwtje opzoeken en klaar?
Volgens mijn vriend klopt dat wel, jaquote:Op vrijdag 23 december 2005 10:14 schreef -Wolf- het volgende:
? Waarom zou het vies zijn om op dat moment sex te hebben?quote:Op donderdag 30 maart 2006 16:53 schreef pinkplatinum het volgende:
Dat lijkt me nou zo ranzig..
Kan me niet voorstellen dat mensen dat geil vinden
Waarom is een dame die niet wil sexen tijdens haar ongesteldheid nou weer een muts?quote:Op donderdag 30 maart 2006 18:14 schreef Pappie_Culo het volgende:
jezus wat een preutse bekrompen mensen lopen er rond.
Zoals ik al zei... een beetje vent...
Als de dame niet wil is het ook een muts, maar das nog tot daar aan toe.
Uiteindelijk is het simpel... je bent geil of je bent het niet.
In mijn ervaring worden de meeste dames bloedgeil tijdens (een bepaalde periode van) de ongesteldheid.quote:Op donderdag 30 maart 2006 19:00 schreef Suusie het volgende:
[..]
Waarom is een dame die niet wil sexen tijdens haar ongesteldheid nou weer een muts?
Ongesteldheid is niet alleen maar een beetje bloedverlies hoor..![]()
handdoekjequote:Op donderdag 30 maart 2006 20:01 schreef Skazminko het volgende:
Nope, het wordt zo'n kliederboel dan.![]()
Handdoekje eronder en na afloop lekker samen douchenquote:Op zaterdag 1 april 2006 17:48 schreef CuteSanDiegoGrl het volgende:
Omdat het me té onfris lijkt als mn sexpartner bloed aan z'n lul heeftKan het beter aan een condoom zitten lijkt me
Misschien als je een tijd een relatie hebt dat het niet vies is, dan ben je niet vies van elkaar. Maar ik heb verschillende sexpartners en moet er niet aan dénken dat ik überhaupt zonder condoom neuk, dus laat staan tijdens mijn menstruatiequote:Op zaterdag 1 april 2006 17:50 schreef Pappie_Culo het volgende:
Wat een onzin... dus jij bepaalt wat voor een ander onfris is?
Leg eens uit...
Tsja, als je de eerste beste ouwe turk van de straat trekt heb je misschien wel gelijk ja.quote:Op zaterdag 1 april 2006 21:39 schreef CuteSanDiegoGrl het volgende:
[..]
Misschien als je een tijd een relatie hebt dat het niet vies is, dan ben je niet vies van elkaar. Maar ik heb verschillende sexpartners en moet er niet aan dénken dat ik überhaupt zonder condoom neuk, dus laat staan tijdens mijn menstruatie![]()
Maar als je dat te vaak doet, is dat echt niet goed voor je..quote:Op woensdag 21 december 2005 17:34 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Ik heb er geen problemen mee. Ben vaak juist wel geil dan.Maar ik slik de pil veelal een paar strips door, dus het komt niet zo vaak voor.
Dat is indd wel irritant!! najah, handdoek erbij en gaan emt die banaan.quote:Op zaterdag 1 april 2006 21:05 schreef vbmot het volgende:
het begon ineens toen we bezig waren
Ach ja, we hadden het ook wel kunnen zien aankomen. Ze had al de hele dag trek in McDonalds.quote:Op dinsdag 4 april 2006 16:51 schreef het.ismij het volgende:
[..]
Dat is indd wel irritant!! najah, handdoek erbij en gaan emt die banaan.
Verder,.. damnzz wat is ze geil als ze ongesteld is.![]()
hoezo is dat goed??quote:Op dinsdag 4 april 2006 22:11 schreef BuNnY4yOu het volgende:
Nee.
Behalve dat ik het zelf niet hygienisch vind is het zowel voor mij als voor mijn mogelijke partner ook wel eens goed af en toe niet te neuken.
Vertel mij eens wat daar goed aan is......quote:Op dinsdag 4 april 2006 22:11 schreef BuNnY4yOu het volgende:
Nee.
Behalve dat ik het zelf niet hygienisch vind is het zowel voor mij als voor mijn mogelijke partner ook wel eens goed af en toe niet te neuken.
Kun je lekker de spanning opbouwenquote:Op woensdag 5 april 2006 18:35 schreef Wyb het volgende:
[..]
Vertel mij eens wat daar goed aan is......![]()
Ouwe Turken zijn veelal Moslim en beschouwen sex tijdens menstruatie dogmatisch als onrein.quote:Op maandag 3 april 2006 16:16 schreef Pappie_Culo het volgende:
[..]
Tsja, als je de eerste beste ouwe turk van de straat trekt heb je misschien wel gelijk ja.
precies, ik neuk dan zelf liever niet, omdat t gewoon tussen de oren zit zeg maar, terwijl ik weet dat als een meisje ongesteld is, dat het eigelijk gewoon heel schoon bloed is wat eruit komt, om het zo rechtaan te zeggen, er is niks ranzigs aan. Zit gewoon tussen de oren.quote:Op woensdag 5 april 2006 20:09 schreef Allochtoon het volgende:
[..]
Maar als je geil bent snap ik absoluut niet waarom met name de heren zich niet willen ontladen, blijkbaar niet geil genoeg dan. Handdoekje eronder, condoompje om als je geen bevlekte lul wilt, of gewoon onder de douche, en als je goed genoeg bezig bent let je meisje echt niet op dat stroompje langs haar benen.
O ieuww bloed gatsie![]()
Ik ben altijd geilquote:Op woensdag 5 april 2006 19:27 schreef IkWilbert het volgende:
[..]
Kun je lekker de spanning opbouwen![]()
Een echte schipper bevaart ook de rode zee.quote:
Dat gelul over hygiene altijd...quote:Op dinsdag 4 april 2006 22:11 schreef BuNnY4yOu het volgende:
Nee.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |