Geen gelik, maar verder, prima hoor, graag zelfs! Daarna gewoon even douchen en dan is de viezigheid toch weer weg.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 00:11 schreef suijkerbuijk het volgende:
zeer logies dat de vrouwen iets beter opgewonden zijn.
De man maak het dan losser van binnen (door de samen trekken van de spieren tijden de seks)
Dat sommige vrouwen het niet doen is omdat het niet erg schoon is.
Voor de meeste denken hun het zelfde.
persoonlijk 1x gedaan met mijn ex.
moet zeggen dat het voor mij niet voor herhaling is.
vind het persoonlijke dus vies.
quote:Op woensdag 1 maart 2006 10:47 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Die rode 'smurrie' is makkelijk te voorkomen door zo'n speciaal 'sponsje' te gebruiken als je seks hebt tijdens ongesteldheid van de dame.
quote:Op woensdag 1 maart 2006 10:48 schreef Stiffmaster het volgende:
een beetke schipper gaat door de rode zee....![]()
ik gelukkig niet....quote:Op woensdag 1 maart 2006 14:41 schreef Robertje het volgende:
[..]
[afbeelding]
Best stuurlui staan aan wal![]()
Jij ligt in de Rode drap Zeequote:
quote:Op woensdag 1 maart 2006 14:47 schreef Stiffmaster het volgende:
[..]
Ik zwem erin....rood is de kleur van de liefde![]()
Doe normaal. Dat zijn speciale dingetjes bedoeld voor als je seks wilt hebben tijdens je ongesteldheid. Net zoiets als een tampon.quote:Op woensdag 1 maart 2006 14:39 schreef Robertje het volgende:
Een spons. Ik ga er geen spons inproppen.
Ja ofwat? Dat wist ik helemaal nietquote:Op woensdag 1 maart 2006 14:51 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Doe normaal. Dat zijn speciale dingetjes bedoeld voor als je seks wilt hebben tijdens je ongesteldheid. Net zoiets als een tampon.
speciale dingetjes zijn coolquote:Op woensdag 1 maart 2006 14:51 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Doe normaal. Dat zijn speciale dingetjes bedoeld voor als je seks wilt hebben tijdens je ongesteldheid. Net zoiets als een tampon.
Aaaargh hoe krijg je die er weer uit dan? Het lijkt me dat het sponsje tijdens het neuken helemaal bij mijn cervix komt te zitten en ik fist mezelf niet graag om het er weer uit te vissen.quote:
Iemand hier op Fok vertelde laatst dat ze dat wel eens deed.quote:Op woensdag 1 maart 2006 15:03 schreef leonieke het volgende:
Zou het eigenlijk echt niet gaan om seks te hebben met tampon? Oke, touwtje zou heel ambetant zijn, maar zou die tampon dan helemaal omhoog schieten of wat zou er gebeuren?
Ik doe normaal. Ik prop er geen spons in. Ik ga toch ook niet rampestampen in rode smurrie. Ook al prop je er zo'n spons in. En dan lekker vissen in de Rode Zee op zo'n spons er uit te halen.quote:Op woensdag 1 maart 2006 14:51 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Dat jij het niks vindt, best. Maar je zou je bewoordingen anders kunnen kiezen. Misschien (misschien hè, ik kan niet in L_S' hoofd kijken) werd er dat wel bedoeld met 'normaal doen'.quote:Op woensdag 1 maart 2006 17:49 schreef Robertje het volgende:
[..]
Ik doe normaal. Ik prop er geen spons in. Ik ga toch ook niet rampestampen in rode smurrie. Ook al prop je er zo'n spons in. En dan lekker vissen in de Rode Zee op zo'n spons er uit te halen.
Misschien wel ja.quote:Op woensdag 1 maart 2006 17:57 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Dat jij het niks vindt, best. Maar je zou je bewoordingen anders kunnen kiezen. Misschien (misschien hè, ik kan niet in L_S' hoofd kijken) werd er dat wel bedoeld met 'normaal doen'.
Zij kan 'm er zelf in doen. Je zou dan wrs niet eens merken dat ze ongesteld was.quote:Op woensdag 1 maart 2006 17:49 schreef Robertje het volgende:
[..]
Ik doe normaal. Ik prop er geen spons in. Ik ga toch ook niet rampestampen in rode smurrie. Ook al prop je er zo'n spons in. En dan lekker vissen in de Rode Zee op zo'n spons er uit te halen.
We have a winner!quote:Op woensdag 1 maart 2006 20:41 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Bij de meeste vrouwen duurt dat echt geen hele week hoor.
Heeft vast te maken met je opstandige hormonen? Bij mij duurt het een dag of drie, vier. En ik slik altijd minimaal 3 strips achter elkaar door.quote:Op woensdag 1 maart 2006 20:43 schreef leonieke het volgende:
We have a winner!![]()
(mijn menstruatie blijft zelfs nog duren als ik al aan een nieuwe strip van de pil begonnen ben)
Ik weet niet of dit weer zo'n typische mannenopmerking is of dat jij verkeert in wel heel dubieus gezelschap, maar eh..een vrouw hoort niet te ruiken. Niet als ze bloed , niet bij haar eisprong..nooitquote:Op donderdag 26 januari 2006 16:19 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ze schamen zich voor de geur. voelen zich daardoor niet fris en iets in hun hersens zegt dan "ik heb geen zin".
gewoon met een wasknijper op je neus je ding doen, na een paar keer wil ze niet anders.
Doorslikken heb ik nog nooit gedaan. Dat risico durf ik echt niet te nemen.quote:Op woensdag 1 maart 2006 20:49 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Heeft vast te maken met je opstandige hormonen? Bij mij duurt het een dag of drie, vier. En ik slik altijd minimaal 3 strips achter elkaar door.
Seks is bewezen goed tegen hoofdpijnquote:Op woensdag 1 maart 2006 20:36 schreef Robertje het volgende:
Ik zorg wel dat ik een week lang koppijn heb.
Maar is het niet zo dat een orgasme maar tijdelijk werkt tegen de pijn? Dat het van korte duur is?quote:Op woensdag 1 maart 2006 20:56 schreef erodome het volgende:
[..]
Seks is bewezen goed tegen hoofdpijn
Nou ja, iets te zwart/wit gesteld, maar daar komt het in grote lijnen op neer.
Ik ook niet. Niet eens omdat ik speciaal meer of minder zin heb (merk geen verschil). Maar omdat ik dan opgezwollen ben en het is gewoon gevoeligquote:Op woensdag 21 december 2005 17:32 schreef schatje het volgende:
Nee, ik wil geen seks als ik ongesteld ben. Punt uit.
het smaakt metaalachtig, maar ik heb serieus nog nooit een geur bij bloed kunnen ontdekken...of het moet bij iemand zijn die overhoop geschoten is...maar die paar druppels bloed?quote:Op woensdag 1 maart 2006 20:51 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Nou, ik vind de geur van bloed anders niet bepaald prettig. Ook bij een wondje niet. Er zit wel degelijk een geur aan. Metaalachtig.
Ik heb wel twee bulten hoorquote:Op woensdag 1 maart 2006 21:07 schreef SHE het volgende:
[..]
het smaakt metaalachtig, maar ik heb serieus nog nooit een geur bij bloed kunnen ontdekken...of het moet bij iemand zijn die overhoop geschoten is...maar die paar druppels bloed?![]()
Jullie zijn toch geen kamelen? Ik verlies nog geen kwart kopje in 3 dagen en ik heb zoiets nog nooit gehoord
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |