Natuurlijk ligt het er ook wel aan welke dag van de ongesteldheid en dus ook de hevigheid en of ik net m'n lakens verschoond heb.quote:Op woensdag 21 december 2005 15:31 schreef clowncloon het volgende:
wel een probleem hier, ik hou niet van een bloedbad. juk.
alsdus sprak de maagdquote:Op woensdag 21 december 2005 15:36 schreef thefunny het volgende:
Een echte schipper vaart ook op de rode zee!!
quote:
is er wat mis met mongolen ofzo? lieve mensen hoor.quote:Op woensdag 21 december 2005 16:02 schreef type_29 het volgende:
TS is een mongool
Ik vind het heerlijk om in de zeik genomen te worden maar dan wel door iemand met humor aub. Dit lijkt nergens op man, kom op.quote:Op woensdag 21 december 2005 15:33 schreef BrauN het volgende:
TS, als je met een meisje neukt en ze bloedt komt dat niet per se door ongesteldheid hoor. Verkrachten is gewoon passé.
eigenlijk wil ik dit niet weten.quote:Op woensdag 21 december 2005 16:11 schreef Posdnous het volgende:
Je moet voor de grap eens een ongesteld meisje vingeren en dan in slaap vallen.
Die shit krijg je er de volgende dag bijna niet af.
Dan ben je één van de weinige exemplaren die onze wereld rijk isquote:Op woensdag 21 december 2005 17:32 schreef schatje het volgende:
Nee, ik wil geen seks als ik ongesteld ben. Punt uit.
ach, als chakotay langs zou komen ....quote:Op woensdag 21 december 2005 22:10 schreef Sessy het volgende:
Ik zou 't niet gek vinden als een jongen niks wil als ik ongesteld ben. Overigens ben ik meestal totaal NIET geil als ik ongesteld ben dus.
same here, het is te gevoelig van binnen dan zegt zequote:Op woensdag 21 december 2005 15:34 schreef dedoorroker het volgende:
Mijn vriendin zegt dat haar vagina gebied in die periode gevoelig aanvoelt.
Dus stellig nee,ik kan niet komen als ik haar niet zie genieten.
Shut the fuck up man!quote:Op woensdag 21 december 2005 23:19 schreef jpg97 het volgende:
[..]
ach, als chakotay langs zou komen ....
Ow ja, ik ben wel een man van 'Als het regent, trek je je regenjas aan.' Dus als we seks hebben terwijl ze nog last heeft van 'lekkage' dan gaat er bij mij zo'n mooie rubbere jongen om. Dat vind zij dan ook fijner, dus aan die jasquote:Op woensdag 21 december 2005 16:17 schreef Miguel het volgende:
Precies, het kan goed. Niet op de ergste dag(en) natuurlijk, maar anders kan het best (vindt mijn vriendin gelukkig ook). Zo'n bidet is eigenlijk best makkelijk zodat ze nog ff lekker kan spoelen voordat we tot penetratie overgaan bij ongesteldheid
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |