Doe normaal. Dat zijn speciale dingetjes bedoeld voor als je seks wilt hebben tijdens je ongesteldheid. Net zoiets als een tampon.quote:Op woensdag 1 maart 2006 14:39 schreef Robertje het volgende:
Een spons. Ik ga er geen spons inproppen.
Ja ofwat? Dat wist ik helemaal nietquote:Op woensdag 1 maart 2006 14:51 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Doe normaal. Dat zijn speciale dingetjes bedoeld voor als je seks wilt hebben tijdens je ongesteldheid. Net zoiets als een tampon.
speciale dingetjes zijn coolquote:Op woensdag 1 maart 2006 14:51 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Doe normaal. Dat zijn speciale dingetjes bedoeld voor als je seks wilt hebben tijdens je ongesteldheid. Net zoiets als een tampon.
Aaaargh hoe krijg je die er weer uit dan? Het lijkt me dat het sponsje tijdens het neuken helemaal bij mijn cervix komt te zitten en ik fist mezelf niet graag om het er weer uit te vissen.quote:
Iemand hier op Fok vertelde laatst dat ze dat wel eens deed.quote:Op woensdag 1 maart 2006 15:03 schreef leonieke het volgende:
Zou het eigenlijk echt niet gaan om seks te hebben met tampon? Oke, touwtje zou heel ambetant zijn, maar zou die tampon dan helemaal omhoog schieten of wat zou er gebeuren?
Ik doe normaal. Ik prop er geen spons in. Ik ga toch ook niet rampestampen in rode smurrie. Ook al prop je er zo'n spons in. En dan lekker vissen in de Rode Zee op zo'n spons er uit te halen.quote:Op woensdag 1 maart 2006 14:51 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Dat jij het niks vindt, best. Maar je zou je bewoordingen anders kunnen kiezen. Misschien (misschien hè, ik kan niet in L_S' hoofd kijken) werd er dat wel bedoeld met 'normaal doen'.quote:Op woensdag 1 maart 2006 17:49 schreef Robertje het volgende:
[..]
Ik doe normaal. Ik prop er geen spons in. Ik ga toch ook niet rampestampen in rode smurrie. Ook al prop je er zo'n spons in. En dan lekker vissen in de Rode Zee op zo'n spons er uit te halen.
Misschien wel ja.quote:Op woensdag 1 maart 2006 17:57 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Dat jij het niks vindt, best. Maar je zou je bewoordingen anders kunnen kiezen. Misschien (misschien hè, ik kan niet in L_S' hoofd kijken) werd er dat wel bedoeld met 'normaal doen'.
Zij kan 'm er zelf in doen. Je zou dan wrs niet eens merken dat ze ongesteld was.quote:Op woensdag 1 maart 2006 17:49 schreef Robertje het volgende:
[..]
Ik doe normaal. Ik prop er geen spons in. Ik ga toch ook niet rampestampen in rode smurrie. Ook al prop je er zo'n spons in. En dan lekker vissen in de Rode Zee op zo'n spons er uit te halen.
We have a winner!quote:Op woensdag 1 maart 2006 20:41 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Bij de meeste vrouwen duurt dat echt geen hele week hoor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |