abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_35606760
quote:
Op woensdag 1 maart 2006 14:39 schreef Robertje het volgende:
Een spons. Ik ga er geen spons inproppen.
Doe normaal. Dat zijn speciale dingetjes bedoeld voor als je seks wilt hebben tijdens je ongesteldheid. Net zoiets als een tampon.
pi_35607053
De meeste vriendinnen die ik heb gehad hadden er niet zoveel problemen mee, of zelfs het tegenovergestelde. Ik heb er zelf ook geen moeite mee, even douchen is zo gebeurd.
Why women still aren't funny.
Q.E.D: Religion replaces ignorance with stupidity.
pi_35607067
quote:
Op woensdag 1 maart 2006 14:51 schreef Lupa_Solitaria het volgende:

[..]

Doe normaal. Dat zijn speciale dingetjes bedoeld voor als je seks wilt hebben tijdens je ongesteldheid. Net zoiets als een tampon.
Ja ofwat? Dat wist ik helemaal niet
Lijkt me wel handig want het is toch nog altijd de 'viezigheid' die me tegenhoudt.
pi_35607086
quote:

[..]

speciale dingetjes zijn cool
bla bla bla......
pi_35607134
quote:
Op woensdag 21 december 2005 16:09 schreef SuperJERK het volgende:
Aaaargh hoe krijg je die er weer uit dan? Het lijkt me dat het sponsje tijdens het neuken helemaal bij mijn cervix komt te zitten en ik fist mezelf niet graag om het er weer uit te vissen.

Ik pijp liever tijdens mijn menstruatiedagen, maar alleen omdat ik niet zo van bloedvlekken in mijn bed/ bank / tapijt houd.
pi_35607239
Zou het eigenlijk echt niet gaan om seks te hebben met tampon? Oke, touwtje zou heel ambetant zijn, maar zou die tampon dan helemaal omhoog schieten of wat zou er gebeuren?
pi_35607404
quote:
Op woensdag 1 maart 2006 15:03 schreef leonieke het volgende:
Zou het eigenlijk echt niet gaan om seks te hebben met tampon? Oke, touwtje zou heel ambetant zijn, maar zou die tampon dan helemaal omhoog schieten of wat zou er gebeuren?
Iemand hier op Fok vertelde laatst dat ze dat wel eens deed.

Zo'n sponsje kun je er makkelijk weer uitvissen hoor.
  woensdag 1 maart 2006 @ 17:49:40 #233
36945 Robertje
Slam Dunk The Funk
pi_35613375
quote:

[..]

Ik doe normaal. Ik prop er geen spons in. Ik ga toch ook niet rampestampen in rode smurrie. Ook al prop je er zo'n spons in. En dan lekker vissen in de Rode Zee op zo'n spons er uit te halen.
No one goes to Hooters for wings.
Well polish my nuts and serve me a milkshake.
A-one and a-two and a-chicka booma chick!
pi_35613578
quote:
Op woensdag 1 maart 2006 17:49 schreef Robertje het volgende:

[..]

Ik doe normaal. Ik prop er geen spons in. Ik ga toch ook niet rampestampen in rode smurrie. Ook al prop je er zo'n spons in. En dan lekker vissen in de Rode Zee op zo'n spons er uit te halen.
Dat jij het niks vindt, best. Maar je zou je bewoordingen anders kunnen kiezen. Misschien (misschien hè, ik kan niet in L_S' hoofd kijken) werd er dat wel bedoeld met 'normaal doen'.
Why women still aren't funny.
Q.E.D: Religion replaces ignorance with stupidity.
  woensdag 1 maart 2006 @ 17:58:11 #235
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_35613604
nope doe ik niet aan... dan wacht ik wel een week
Death is lighter than a feather, duty heavier than a mountain.
The only easy day is yesterday
stay frosty
pi_35613652
quote:
Op woensdag 1 maart 2006 17:57 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:

[..]

Dat jij het niks vindt, best. Maar je zou je bewoordingen anders kunnen kiezen. Misschien (misschien hè, ik kan niet in L_S' hoofd kijken) werd er dat wel bedoeld met 'normaal doen'.
Misschien wel ja.
pi_35613673
quote:
Op woensdag 1 maart 2006 17:49 schreef Robertje het volgende:

[..]

Zij kan 'm er zelf in doen. Je zou dan wrs niet eens merken dat ze ongesteld was. En ze kan 'm er ook zelf weer uithalen.
  woensdag 1 maart 2006 @ 20:36:40 #238
36945 Robertje
Slam Dunk The Funk
pi_35619645
Ik zorg wel dat ik een week lang koppijn heb.
No one goes to Hooters for wings.
Well polish my nuts and serve me a milkshake.
A-one and a-two and a-chicka booma chick!
pi_35619845
Bij de meeste vrouwen duurt dat echt geen hele week hoor.
pi_35619902
quote:
Op woensdag 1 maart 2006 20:41 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Bij de meeste vrouwen duurt dat echt geen hele week hoor.
We have a winner!

(mijn menstruatie blijft zelfs nog duren als ik al aan een nieuwe strip van de pil begonnen ben )
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')