't is kiezen of delen hier hoor: heb een tijdje wel seks gehad tijdens de menstruatie.quote:Op vrijdag 23 december 2005 17:33 schreef Pappie_Culo het volgende:
[..]
psies... een echte vent gaat er gewoon voor, maar als een echte vent niet gewaardeerd wordt... niks persoonlijks moppie maar voor jou hebben ze de watjes uitgevonden![]()
Absoluut.quote:Op zaterdag 24 december 2005 02:18 schreef Shellinssa het volgende:
Ik wil ook geen sex als ik ongesteld ben..
Als schijnt het wel heel erg tegen de menstruatiepijn te helpen..
Als ik seks heb op het moment dat ik hoofdpijn heb, is de hoofdpijn in eerste instantie over na een orgasme enzo... Hij komt daarna echter dubbel zo hard weer terug, dus dat doe ik nooit meer.quote:Op zaterdag 24 december 2005 09:51 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Absoluut.En beter nog: tegen migraine. Ik heb regelmatig heftige migraine, vooral ook als ik ongesteld ben. Seksen helpt daartegen.
Bij mij is de hoofdpijn weg zolang ik aan het seksen ben. Heel raar, maar penetratie heft de koppijn op.quote:Op zaterdag 24 december 2005 12:00 schreef innovative het volgende:
Als ik seks heb op het moment dat ik hoofdpijn heb, is de hoofdpijn in eerste instantie over na een orgasme enzo... Hij komt daarna echter dubbel zo hard weer terug, dus dat doe ik nooit meer.
zie! je bent gevangene van je schaamte. lust is toch veel leuker.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 19:51 schreef Angelic_Rose het volgende:
Liever niet, vind het zelf nou niet echt prettig..
Maar tijdens de laatste paar dagen van mn ongesteldheid
vind ik het niet erg om het onder de douche te doen..
Ik ben wel altijd retegeil als ik ongesteld ben.. Das weer een beetje jammer..![]()
Dan heb je geluk... m'n vriendin heeft ongeveer hetzelfde.. maar daarbij wel de kans van (reken reken) ongeveer 1 op 5 dat het juist niet weggaat, maar flink verergert...quote:Op zaterdag 24 december 2005 12:01 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Bij mij is de hoofdpijn weg zolang ik aan het seksen ben. Heel raar, maar penetratie heft de koppijn op.Daarna komt het 'gewoon' weer terug, niet erger of minder erg.
En de beste stuurlui staan aan wal.... oftewel voor mij niet...quote:Op woensdag 21 december 2005 15:36 schreef thefunny het volgende:
Een echte schipper vaart ook op de rode zee zeg ik altijd maar. En het ruikt bij ons nog fris ook.
Ja dag ik blijf mijn schip niet wassenquote:Op woensdag 21 december 2005 15:36 schreef thefunny het volgende:
Een echte schipper vaart ook op de rode zee zeg ik altijd maar. En het ruikt bij ons nog fris ook.
Aangenomen dat ik uberhaupt seks met je zou willen, zou ik daar geen problemen mee hebben.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 22:10 schreef ErwinEHVNL het volgende:
stelletje zieke zielen....![]()
ff een vraag aan de vrouwen hier...
WIL ER EEN VAN DE VROUWEN HIER SEX MET MIJ ALS ER BLOED UIT MIJN PIK KOMT IN PLAATS VAN SPERMA?
![]()
als er bloed uit je penis komt is er iets mis en dan zou ik het niet doen, doe het trouwens uberhaubt niet met mannen overigens.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 22:10 schreef ErwinEHVNL het volgende:
stelletje zieke zielen....![]()
ff een vraag aan de vrouwen hier...
WIL ER EEN VAN DE VROUWEN HIER SEX MET MIJ ALS ER BLOED UIT MIJN PIK KOMT IN PLAATS VAN SPERMA?
![]()
nou dat zou ik niet zo stellen t heeft toch in het begin een rem.quote:Op donderdag 12 januari 2006 15:18 schreef ForumGek het volgende:
Omdat zij wél normaal zijn en jij niet...:')
Weer een nieuwe fantasie van je?quote:Op donderdag 12 januari 2006 18:46 schreef 1ofthefew het volgende:
kwam laatst de kamer binnen van vriend. hij was druk op msn bezig dus ik ging ff zitten en keek rond.
naast het bed zag ik propjes liggen.
uit nieuwschierigheid even kijken.
ik dacht dat het kwakdoekjes waren en schopte er een keer nonchalant tegenaan. zaten ze helemaal vol bloed.
ook het bed zat vol bloedspetters.
bleek dat hij zijn ex, die ongesteld was, had genaaid.
bij het zicht van dat bloed en de gedachte aan zijn ex werd ik spontaan misselijk.
ligt echt aan de dame in kwestie of ik het zou doen...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |