gaan jullie dan nooit op ontdekkingsreis??? kom je er toch achter.quote:Op donderdag 12 januari 2006 19:47 schreef innovative het volgende:
Van de week per ongeluk gedaan, vond het wel weer genoeg voor een hoop jaar!
Per ongeluk een dagje te vroeg ongesteld geworden, en dus 's ochtends bij vriendlief in bed gekropen. Vond 't al zo nat tijdens 't neuken, maar de buikpijn ontbrak...
Jak! Vriendje onder, ik onder, bed onder. Nee, dat doen we maar niet meer...
Geen idee wat je bedoeld met ontdekkingsreis (ik gok voorspel), maar 't was 's ochtends vroeg, ik was geil, dus ben direct bovenop hem gesprongen. Voorspel is niet altijd nodig hoor! Van tevoren was er niks aan de hand, het begon echt tijdens de seks.quote:Op donderdag 12 januari 2006 20:56 schreef maril het volgende:
gaan jullie dan nooit op ontdekkingsreis??? kom je er toch achter.
Ja dat bedoelde ik, maar ja als je al geil bent dan is het niet nodig.(alleen lijkt het mij persoonlijk saai zonder voorspel, maar das persoonlijk)quote:Op donderdag 12 januari 2006 21:29 schreef innovative het volgende:
[..]
Geen idee wat je bedoeld met ontdekkingsreis (ik gok voorspel), maar 't was 's ochtends vroeg, ik was geil, dus ben direct bovenop hem gesprongen. Voorspel is niet altijd nodig hoor! Van tevoren was er niks aan de hand, het begon echt tijdens de seks.
quote:Op donderdag 12 januari 2006 23:17 schreef Wisheh het volgende:
dit is ziekik vroeg of me ex langs kwam voor een beurt (doen we wel vaker, blijft toch je ex he
) maar goed, zij was dus ook ongesteld en toen benk maar dit gaan posten
![]()
Zonder voorspel kán heel geil zijn. Je moet ht niet dagelijks doen, maar in dit geval was vriendlief nog aan het slapen, dus die heb ik even wakker gemaakt door aan een bepaald onderdeel te zitten en ben vervolgens bovenop 'm gekropen...quote:Op donderdag 12 januari 2006 22:24 schreef maril het volgende:
Ja dat bedoelde ik, maar ja als je al geil bent dan is het niet nodig.(alleen lijkt het mij persoonlijk saai zonder voorspel, maar das persoonlijk)
en dat hoor ik trouwens wel meer dat men bij het vrijen ongesteld kunt worden zeker als het moet worden
Same here.. Gewoon doorgaanquote:Op vrijdag 13 januari 2006 09:45 schreef Baahl het volgende:
Ik heb geen enkel probleem om te likken als ze ongesteld is...
gewone seks wil zij liever niet...
maar voor mij is da ammaal geen probleem
Ik ben gewoon niet geil dan, daarnaast heb ik geen zin in gekloot met vlekken etc.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 20:33 schreef 1ofthefew het volgende:
het valt me trouwens wel op dat het vaak de vrouwen zijn die geen sex willen tijdens de ongesteldheid, en dan met name orale sex...
(snap niet waarom vrouwen zich schamen en daarnaast lik je dan alleen de klit en niet de hele poes)
quote:Op vrijdag 23 december 2005 17:35 schreef Sylvana het volgende:
mij maakt het niet uit, merk meestal toch weinig van me menstruatieHanddoekje eronder of onder de douche en klaar
Geen problemen, ze wil net zo graag als wanneer ze niet ongesteld is heurquote:Op zaterdag 14 januari 2006 20:33 schreef 1ofthefew het volgende:
het valt me trouwens wel op dat het vaak de vrouwen zijn die geen sex willen tijdens de ongesteldheid, en dan met name orale sex...
Idd, dat kan en mag dan weer wel, ideaal ! ! ! !quote:(snap niet waarom vrouwen zich schamen en daarnaast lik je dan alleen de klit en niet de hele poes)
ze schamen zich voor de geur. voelen zich daardoor niet fris en iets in hun hersens zegt dan "ik heb geen zin".quote:Op zaterdag 14 januari 2006 20:33 schreef 1ofthefew het volgende:
(snap niet waarom vrouwen zich schamen en daarnaast lik je dan alleen de klit en niet de hele poes)
Ze is 10??quote:Op vrijdag 27 januari 2006 13:03 schreef ratteman het volgende:
En dan wil je toch likkielikkie doen.
quote:Op vrijdag 27 januari 2006 15:20 schreef sungaMsunitraM het volgende:
Geen probleem, mits in háár bed en niet in dat van mij
Voordeel?quote:Op dinsdag 31 januari 2006 14:21 schreef AgeEll het volgende:
voordeel is wel dat zij wel voorpel kan doen en ik niet
Ej BadKeukenN00b!quote:Op vrijdag 24 februari 2006 12:43 schreef BadKeukenTegel het volgende:
Gaarne, bloed maakt het spektakel nog sappiger.
Mogguh. Bi-Ba-BraUnie.quote:
Wat dacht je, er zitten geen 31 dagen in febrauri, dus we doen een vroege kick??quote:Op vrijdag 24 februari 2006 12:43 schreef BadKeukenTegel het volgende:
Gaarne, bloed maakt het spektakel nog sappiger.
Stel hem eens voor om lekker anaal te raggen?quote:
Nee ik denk niet dat ie in mn poep wil roeren. En ik denk dat dat nogal onaangenaam voor mezelf is...quote:Op vrijdag 24 februari 2006 16:03 schreef BadKeukenTegel het volgende:
[..]
Stel hem eens voor om lekker anaal te raggen?
Jij moet ook niet denken.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 16:04 schreef Evie het volgende:
[..]
Nee ik denk niet dat ie in mn poep wil roeren. En ik denk dat dat nogal onaangenaam voor mezelf is...
Jij zegt ook nee, omdat je daarna onherroepelijk nog langer kunt wachten vanwege schimmelinfecties...quote:Op vrijdag 24 februari 2006 16:53 schreef MikeyMan het volgende:
Ik zeg ja... Zij zegt nee...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |