abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_33296086
quote:
Op donderdag 22 december 2005 00:57 schreef Aurelium het volgende:
Heb het 2 keer gedaan, en was er niet bepaald kapot van. Maar ja, je bent geil en je wil wat.
Wees blij dat je het niet in de auto deed, ik moest toch ff wat bedenken om dat uit de bekleding van mn vaders auto te krijgen
"Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
"You go to heaven for the climate and hell for the company"
  donderdag 22 december 2005 @ 01:01:06 #52
93499 Nonneke
-= People Are Strange =-
pi_33296129
Voor mij geen sex als ik ongesteld ben, ik vind het zelf al een goor idee het hele ongesteld zijn bloed, klontjes, brokjes, sliertjes
Ik kan er zowizo heel slecht tegen als er aan me gezeten wordt (gewoon hand op mn been kan al teveel zijn) als ik ongesteld ben, gewoon van me afblijven dat werkt het beste, ook voor mn humeur btw
-= Een ongeluk zit in een klein hoekje... =-
;)
Lekker motor rijjuuuuhh
  donderdag 22 december 2005 @ 01:03:24 #53
108312 stijgende_ster
Yeah Kællingebyvej!!!!
pi_33296186
quote:
Op donderdag 22 december 2005 00:59 schreef PeuRac het volgende:

[..]

Wees blij dat je het niet in de auto deed, ik moest toch ff wat bedenken om dat uit de bekleding van mn vaders auto te krijgen
Wat heb je bedacht?
Lijstje: Daryll Ann - Weeps, Daryll Ann - Happy Traum, Maxïmo Park - Our Earthly Pleasures, The Fratellis - Costello Music, Moss - The Long Way Back, Kaiser Chiefs - Yours Truly, Angry Mob, Bette Serveert - Bare Stripped Naked
pi_33296211
quote:
Op donderdag 22 december 2005 00:59 schreef PeuRac het volgende:

[..]

Mja, bij mij zat mn laken onder de bloedvlekken (.. ) maar ach.
Jupiler is goed
pi_33296239
quote:
Op donderdag 22 december 2005 01:03 schreef stijgende_ster het volgende:

[..]

Wat heb je bedacht?
Bij tankstation stoppen, die doekjes pakken icm water uit de gieter daar en voorzichtig proberen schoon te deppen, maar de vlek ging er nooit helemaal uit (gelukkig de auto 2mdn later wel )
"Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
"You go to heaven for the climate and hell for the company"
pi_33299473
Ja man. En dan strijken we mekaar in met het bloed en zo. Periods Rule!
I don't know what's gonna happen but I'm gonna get my kicks before the whole shithouse blows up in flames! All right!
pi_33299911
Ja, hier hebben we gewoon seks als ik ongesteld ben, mits het geen compleet bloedbad is, want ik vind het(net zoals hij) toch wel een downer als hij eruit ziet alsof hij een varken heeft geslacht met zijn pik...

Maar verder, gewoon seks, even lekker douchen vantevoren, goed spoelen, dan komen we het over het algemeen zonder al teveel rotzooi door.

Maar heb al in geen tijden meer bloed gezien hier, spiraaltjes hebben zo zijn voordelen
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_33299927
Soms... alleen als ze wel heel goed gedouched heeft eennuh niet alleen maaar bloed heeft...
The people who lost my respect will never get a capital letter for their name again.
Like trump...
  donderdag 22 december 2005 @ 10:42:20 #59
43792 Miguel
No Hay Igual!
pi_33301742
quote:
Op donderdag 22 december 2005 00:54 schreef PeuRac het volgende:
rubber erom, donker rode handdoek eronder en gaan
Wij hebben ook zo'n donker rode handdoek
pi_33302077
ik word al misselijk bij t idee
enjoy life!
pi_33302723
liever niet. zitten m'n mooie lakens onder de rooie smurrie.
pi_33302838
Een echte schipper bevaart ook de rode zee!
Op vrijdag 18 mei 2007 11:31 schreef miss_sly het volgende:
Ik was allang overtuigd van jouw wijsheid O+
Alle moslimterroristen, of ja een heleboel, die zijn bereid te sterven voor een hoger doel, want dan mogen ze maagden neuken, minstens een honderdtal, maar dat is nog altijd minder als ik met carnaval.
pi_33302857
quote:
Op donderdag 22 december 2005 11:23 schreef het.ismij het volgende:
Een echte schipper bevaart ook de rode zee!
Maar hij drinkt er niet uit!
Alle moslimterroristen, of ja een heleboel, die zijn bereid te sterven voor een hoger doel, want dan mogen ze maagden neuken, minstens een honderdtal, maar dat is nog altijd minder als ik met carnaval.
pi_33302892
ik vind het wel lekker, zo'n bloedworst als je klaar bent.
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
pi_33304119
quote:
Op donderdag 22 december 2005 11:24 schreef American_Nightmare het volgende:

[..]

Maar hij drinkt er niet uit!
Indd...
Op vrijdag 18 mei 2007 11:31 schreef miss_sly het volgende:
Ik was allang overtuigd van jouw wijsheid O+
Op donderdag 22 december 2005 00:57 schreef Aurelium het volgende:
Heb het 2 keer gedaan, en was er niet bepaald kapot van. Maar ja, je bent geil en je wil wat.
Ze kreunen altijd zo heftig als ze bloeden
pi_33307136
Nee, het voelt niet fijn, alles is veel te gevoelig dus sex doet pijn. En tijdens mn ongesteldheid voel ik me sowieso al smerig en hoogst onaantrekkelijk, niet echt bevordelijk voor de sexuele opwinding.
One of the least benightedly unintelligent life forms it has been my profound lack of pleasure not to be able to avoid meeting.
  donderdag 22 december 2005 @ 14:09:56 #69
112545 Muck
Meine Sprache: International
pi_33308027
geen probleem, alleen de eerste paar dagen als het op zijn heftigst is liever niet.
It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
pi_33308480
het er opzich geen problemen mee zolang het niet heftig is qua bloed
We hopen dat ze je vleugels geven, zodat je overal kunt komen, dat je terugkomt in onze dromen, en met ons meevliegt in ons leven
Blonde haren,blauwogen zomaar uit een sprookjesboek gevlogen...
pi_33310011
Als ik ongesteld ben ....no thanks

maar net als ero al tijden geen bloed gezien hier...geweldig zo'n spiraaltje
pi_33310630
quote:
Op woensdag 21 december 2005 16:09 schreef SuperJERK het volgende:
[afbeelding]
Deze sponsjes zijn een soort tampons.
Ze hebben geen touwtje en de vorm is compleet anders.
Met behulp van deze sponsjes kun je tijdens de menstruatie toch vrijen. De man voelt hem niet en jij ook niet. Je maakt het sponsje van tevoren een beetje vochtig (eventueel met wat glijmiddel) en brengt hem in. Na het vrijen ga je op je hurken zitten en haal je het sponsje er weer uit. Soft tampons geven ook een veilig en zeker gevoel bij sport en zijn prettig in gebruik bij bijvoorbeeld saunabezoek.

http://www.eroware.nl/gynotex_tampons.php
Gadverredamme.. en dan dat sponsje vol bloed en sperma er weer uit peuteren.. welke dan met een doffe plof op de grond valt
  donderdag 22 december 2005 @ 19:52:40 #73
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_33318404
Nasty man! No way hose dus
The Killers Heracles Almelo Real Madrid
29.10 Novastar HMH
  donderdag 22 december 2005 @ 19:57:09 #74
8369 speknek
Another day another slay
pi_33318519
Ik haak niet snel af, geen fetisj gaat te ver voor mij, maar met m'n lul onder de klonterige rode smurrie zitten, dat was eens en nooit weer .

Nu alleen in het begin, of als ze echt heel, heel zeker weet dat er niets uitkomt.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_33318657
quote:
Op donderdag 22 december 2005 15:26 schreef MM-Luna het volgende:

[..]

Gadverredamme.. en dan dat sponsje vol bloed en sperma er weer uit peuteren.. welke dan met een doffe plof op de grond valt
Ja, ja. Dat wordt daarna 'effe zoeken'.

Bah.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')