quote:Op dinsdag 20 december 2005 21:39 schreef Bjoro het volgende:
[afbeelding]
prachtige FiPo lijkt mij zo
quote:Op dinsdag 20 december 2005 21:39 schreef Bjoro het volgende:
[afbeelding]
prachtige FiPo lijkt mij zo
Caching is geweldigquote:
quote:Op dinsdag 20 december 2005 21:44 schreef JaWi het volgende:
Hallo.
Ik ga zo maar eens slapen, morgen van 6 uur s'ochtends tot 11 uur s'avonds werken.
En dan nog even een paar biertjes.
Maar je kan wel slapen, want dat lukt mij dus niet echt de laaste tijdquote:Op dinsdag 20 december 2005 21:45 schreef tuindwerg het volgende:
[..]
Wat voor werk doe je dan?
Ik loop al te zuchten dat ik morgen om 7 uur moet beginnen.
Horeca is flink doorbikkelen inderdaad, ik heb het als klant altijd met bewondering bekekenquote:Op dinsdag 20 december 2005 21:47 schreef JaWi het volgende:
[..]
Horeca.
Geloof dat ik deze week 125 uur werk.
Ja hoor, lekker met hasjé, worst spek. En toen de kinders weg waren bierquote:Op dinsdag 20 december 2005 21:43 schreef Noca het volgende:
[..]
Hier wel hoor
Lekkere boerenkool dus Robbie.
Dan valt een kroeg nog wel meequote:Op dinsdag 20 december 2005 21:48 schreef Againzender het volgende:
[..]
Horeca is flink doorbikkelen inderdaad, ik heb het als klant altijd met bewondering bekeken
De onze wel jaquote:
dan geef ik gewoon weer upc de schuldquote:Op dinsdag 20 december 2005 21:51 schreef Noca het volgende:
[..]
Met een leeggegooide cache is ie nog steeds te zien
prachtig idd die voetjesquote:Op dinsdag 20 december 2005 21:48 schreef Bluezz het volgende:
Mudje
die voetjes
En je kijkt net als papa
In de kroeg in Amsterdam waar we altijd heen gingen hielpen we nog wel eens met uitladen van de bestellingen enz, gratis bier en na openingstijd bijna gratis zuipenquote:Op dinsdag 20 december 2005 21:51 schreef Againzender het volgende:
[..]
De onze wel jadie stomme stamgasten hielpen zelfs mee met opruimen
![]()
ik ken het verschijnselquote:Op dinsdag 20 december 2005 21:54 schreef JaWi het volgende:
[..]
In de kroeg in Amsterdam waar we altijd heen gingen hielpen we nog wel eens met uitladen van de bestellingen enz, gratis bier en na openingstijd bijna gratis zuipen!
Komt eraanquote:Op dinsdag 20 december 2005 22:03 schreef Dos37 het volgende:
Doe mij maar een glas azijn.
van de tap of uit de fles?quote:Op dinsdag 20 december 2005 22:03 schreef Dos37 het volgende:
Doe mij maar een glas azijn.
wat het verst weg staatquote:
De foto's die jij bedoelde is dat die met gastjes met gehele BB outfits?quote:
o.a.quote:Op dinsdag 20 december 2005 22:25 schreef Superheld het volgende:
[..]
De foto's die jij bedoelde is dat die met gastjes met gehele BB outfits?![]()
Dat denk ik ook welquote:Op dinsdag 20 december 2005 22:38 schreef clauwheee het volgende:
Op kamers JawiDat gaat heeeeelemaal goed komen met jou!
Dan kom ik nog even binnen gelopenquote:Op dinsdag 20 december 2005 22:40 schreef Bos81 het volgende:
Ik geef nog wat biertjes/Roosvicee/azijn weg en ben ook
Min of meer jaquote:Op dinsdag 20 december 2005 22:52 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Jij hebt toch al een keer in a'dam op kamers gezeten?![]()
?quote:
Planning:quote:
Er staat nog een match ervan geplandquote:Op dinsdag 20 december 2005 23:11 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Planning:
09-12 Roda JC - NEC Nijmegen
17-12 RBC Roosendaal - Roda JC
21-12 Roda JC - Feyenoord
Je bedoeld Roda JC - KV Mechelen?quote:Op dinsdag 20 december 2005 23:12 schreef -Vaduz- het volgende:
En vul je nieuwe planning aan met: ..-12 gesprek DS - vriendin DS.
Eentje, ja. De andere twee zijn VT.quote:Op dinsdag 20 december 2005 23:14 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Er staat nog een match ervan gepland
quote:Op dinsdag 20 december 2005 23:14 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Je bedoeld Roda JC - KV Mechelen?
Die woorden zijn toch onafscheidelijk?quote:Op dinsdag 20 december 2005 23:20 schreef Gollemrulez het volgende:
jeetje wat is het waardeloos bij jensen
en wat een flauwe grap....
Welke site?quote:Op dinsdag 20 december 2005 21:44 schreef Superheld het volgende:
Cart_man, een niet afgeschermde link van een site van jullie zeg maar.
Kut, dan sta ik erop.quote:Op dinsdag 20 december 2005 22:25 schreef Superheld het volgende:
[..]
De foto's die jij bedoelde is dat die met gastjes met gehele BB outfits?![]()
Larixquote:Op dinsdag 20 december 2005 17:17 schreef Bluezz het volgende:
* Bluezz krijgt donderdag kerstpakket
Eend, wat een werk he dat slopen van bomen.
Ik heb hier ook nog een enormeLarix
in de aanbieding, als de coniferen eruit zijn.
biertje dan maar?quote:Op woensdag 21 december 2005 01:23 schreef DarkShine het volgende:
Na een uur gedraaid te hebben in bed vind ik het wel weer goed
Daar ben ik al aan bezig. Net zoals een 'goed' gesprek op msn!quote:
Klinktquote:Op woensdag 21 december 2005 01:29 schreef rubbereend het volgende:oi
Kerstdubbeltoernooi gehad, oftwel bier, ouwehoeren en lekkere hapjes op de club
Niksquote:Larixenige denneboom die zn naalden verliest
alleen dat gaf zo'n troep op de kas, en als ie naalden op het glas is niet bevorderlijk
moetje hem wel op tijd toppenquote:Op woensdag 21 december 2005 01:36 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Klinkt
[..]
Niks![]()
die naalden verliest ie zowat het hele jaar, hij is uitgegroeid tot een stairway to hell, en dan die kutkegels die hij verliest zijn gewoon een plaag.
Ik hou van de natuur, maar dit is té veel natuurgeweld![]()
*zet extra biertje erbijquote:Op woensdag 21 december 2005 01:33 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Daar ben ik al aan bezig. Net zoals een 'goed' gesprek op msn!
Heb alleen Jupilerquote:
Doet U maar,lekker zo effe voor het slapen gaanquote:Op woensdag 21 december 2005 02:43 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Gooner is ook wakker, bacootje vast klaarzet. Rubbert ook een Grolschje?
quote:Op woensdag 21 december 2005 02:43 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Gooner is ook wakker, bacootje vast klaarzet. Rubbert ook een Grolschje?
Stom stuk PSV-vreten dat je dr bentquote:Op woensdag 21 december 2005 02:51 schreef rubbereend het volgende:
[..]nee een lekker biertje graag
een beetje ondankbaar is het idd wel,een naar eendje,die eend.quote:Op woensdag 21 december 2005 02:51 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Stom stuk PSV-vreten dat je dr bent
Daarom zeggen wij van wc-eend, door de wc die eendquote:Op woensdag 21 december 2005 02:52 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
een beetje ondankbaar is het idd wel,een naar eendje,die eend.
Helemaal mee eens.quote:Op woensdag 21 december 2005 02:53 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Daarom zeggen wij van wc-eend, door de wc die eend
quote:Op woensdag 21 december 2005 02:51 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Stom stuk PSV-vreten dat je dr bent
whoeiquote:Op woensdag 21 december 2005 02:53 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Daarom zeggen wij van wc-eend, door de wc die eend
Beetje zonde om t hier ook maar neer te planten..quote:
Hoe is het verder??quote:Op woensdag 21 december 2005 08:50 schreef DarkShine het volgende:
Moggûh
Op naar stage, vanavond naar 't voetbal!
Roda, boe!!!quote:Op woensdag 21 december 2005 08:50 schreef DarkShine het volgende:
Op naar stage, vanavond naar 't voetbal!
quote:Op woensdag 21 december 2005 07:14 schreef Superheld het volgende:
[..]
Beetje zonde om t hier ook maar neer te planten..![]()
Mooi!quote:Op woensdag 21 december 2005 01:45 schreef DarkShine het volgende:
Ze is naar bed, maar 't zit iig goed!
Rondje voor de hele toko van mij!!!
Donequote:Op woensdag 21 december 2005 09:11 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Roda, boe!!!
[..]
- stond hier iets-
quote:
You're shit and you know you're are!quote:
Met melk en suiker aub.quote:
werk, maar december altijd rustige periode hier, snap er neits vanquote:Op woensdag 21 december 2005 09:48 schreef Lionheaad het volgende:
[..]
Haaai
Niks beters te doen op je werk??![]()
Of ben je thuis??
Dan Jensenquote:Op woensdag 21 december 2005 10:13 schreef SCH het volgende:
Hallo dan.
staat wel in de planning !quote:
Dit jaar nog?? dan moet tie snel zijnquote:Op woensdag 21 december 2005 10:17 schreef Dylan Dog het volgende:
Goeiedag verkouden hiero...
bjoro nog Carnavallen dit jaar?
Graag zelfsquote:Op woensdag 21 december 2005 10:24 schreef SCH het volgende:
Bluezz mag haar burqa hier toch wel blijven werken?
Danke sehr!quote:
Janse Bagge Bend?quote:Op woensdag 21 december 2005 10:29 schreef FrankyMcG het volgende:
Morgen!
* FrankyMcG gaat maar weer es solliciteren....
Wat voor en bedrijf??quote:Op woensdag 21 december 2005 10:29 schreef FrankyMcG het volgende:
Morgen!
* FrankyMcG gaat maar weer es solliciteren....
Beter!quote:Op woensdag 21 december 2005 10:21 schreef Bjoro het volgende:
[..]
staat wel in de planning !
waarschijnlijk ook met aanhang en mascotte !
Ik bedoel online solliciteren.quote:Op woensdag 21 december 2005 10:34 schreef Lionheaad het volgende:
Wat voor en bedrijf??
En strak in het pak??
Leek me niet de bedoeling dat ie bij iedereen bekend zou worden, zonder balkjesquote:Op woensdag 21 december 2005 10:31 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Die site was al bekend bij me, maar toch bedankt...
Wat boeit het, alsof iemand wat gaat ondernemen tegen die gasten.quote:Op woensdag 21 december 2005 10:45 schreef Superheld het volgende:
[..]
Leek me niet de bedoeling dat ie bij iedereen bekend zou worden, zonder balkjes![]()
goede zaak !quote:Op woensdag 21 december 2005 10:37 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Beter!
Mascotte gaat op zondag uurtje mee en dan 2 en een halve dag naar oma...
Je weet t nooit natuurlijk.quote:Op woensdag 21 december 2005 10:49 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Wat boeit het, alsof iemand wat gaat ondernemen tegen die gasten.
Zondag intocht prins/maandag optocht/dinsdag kinderoptochtquote:Op woensdag 21 december 2005 10:51 schreef Bjoro het volgende:
[..]
goede zaak !
over de exacte invulling van van ons programma hebben wij het nog niet gehad !
maar mijn nicht, waar we waarschijnlijk mee gaan heeft ook 2 kleine kids, dus....
quote:
Hier is het gewoon droogquote:Op woensdag 21 december 2005 10:54 schreef Bjoro het volgende:
[..]het dondert en het bliksemt en het regent meters bier
Homoveenquote:
Dat is niets voor een Feyenoord-fanquote:Op woensdag 21 december 2005 11:03 schreef FrankyMcG het volgende:
Damn! Net een leuke functie gevonden.....
Hoofdkantoor in Israel...
Dat wordt verhuizenquote:Op woensdag 21 december 2005 11:03 schreef FrankyMcG het volgende:
Zo'n burka zou haar anders niet verkeerd staan...quote:Op woensdag 21 december 2005 10:58 schreef SCH het volgende:
[..]
Heerenveen is net zo homo als Rita Verdonk een moslim is
van allebei zou je wensen dat ze het wat meer waren ?quote:Op woensdag 21 december 2005 10:58 schreef SCH het volgende:
[..]
Heerenveen is net zo homo als Rita Verdonk een moslim is
is dat met vliegtuig van de zaak ?quote:Op woensdag 21 december 2005 11:03 schreef FrankyMcG het volgende:
quote:Op woensdag 21 december 2005 11:16 schreef Bjoro het volgende:
is dat met vliegtuig van de zaak ?
Zoek je op monsterboard of ook nog andere sites?quote:Op woensdag 21 december 2005 11:18 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]![]()
Ze hebben een Europees hoofdkantoor in Tilburg!
Niet doen dus.quote:Op woensdag 21 december 2005 11:18 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]![]()
Moet je daar ook een ster op kleren hebben als id?quote:Op woensdag 21 december 2005 11:18 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
![]()
ja, probeer jij je hier maar uit te lullenquote:
Zozo jij durft....mag je dat wel zeggen van je mammie?quote:
quote:Op woensdag 21 december 2005 11:53 schreef PyTh het volgende:
[..]
Zozo jij durft....mag je dat wel zeggen van je mammie?![]()
Hedde hem ok weerquote:
Lekkerquote:
Ook andere...quote:Op woensdag 21 december 2005 11:24 schreef Cart_man het volgende:
Zoek je op monsterboard of ook nog andere sites?
Voor jou is het natuurlijk wat makkelijker, omdat je al werk hebt gehad. Ik weet niet eens wat ik wil doen, man.quote:Op woensdag 21 december 2005 12:15 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Ook andere...
www.stepstone.nl
www.magajobs.nl
Ram gewoon "Vacatures" in bij Google en je kunt vooruit!
Wat voor opleiding heb je gedaan?quote:Op woensdag 21 december 2005 12:20 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Voor jou is het natuurlijk wat makkelijker, omdat je al werk hebt gehad. Ik weet niet eens wat ik wil doen, man.
quote:
Ja, maar dan noem je ook iets op hequote:Op woensdag 21 december 2005 11:50 schreef Bjoro het volgende:
ja, probeer jij je hier maar uit te lullen
kan trouwens best sexy zijn hoor zo'n Buqua zonder iets eronder![]()
vernederlandSCHt??quote:Op woensdag 21 december 2005 12:33 schreef dndiek het volgende:
Jongens jongens toch hebben jullie niet opgelet bij het Groot Dictee der Nederlandse Taal
het is boerka
Zoiets.... moest wel lachen toen ik het hoordequote:
Kiescht toch een ander uschernaam!quote:Op woensdag 21 december 2005 12:38 schreef SCH het volgende:
Beetje kieschkeurig met de sch menschen andersch moetsch iksch inschgrijpen
Ik krijg samen met Maartje ook een 500e omdat zij nog studeert!quote:
Dat is denk ik niet alleen de zorgtoeslag... want die is maximaal 403 euro ppquote:Op woensdag 21 december 2005 12:38 schreef Da_Sandman het volgende:
* Da_Sandman heeft trouwens zijn zorgtoeslag binnen
760 eurietjes
das lekkerquote:Op woensdag 21 december 2005 12:38 schreef Da_Sandman het volgende:
* Da_Sandman heeft trouwens zijn zorgtoeslag binnen
760 eurietjes
Als "je" achter het werkwoord staat moet je geen extra "t" toevoegen ! (HBO zei je toch ?)quote:
quote:Op woensdag 21 december 2005 12:51 schreef Bjoro het volgende:
[..]
Als "je" achter het werkwoord staat moet je geen extra "t" toevoegen ! (HBO zei je toch ?)
Nee joh.quote:Op woensdag 21 december 2005 12:51 schreef Bjoro het volgende:
[..]
Als "je" achter het werkwoord staat moet je geen extra "t" toevoegen ! (HBO zei je toch ?)
Dan verdien krijg je te veel geld van je baasquote:
Ik heb niks te doen.quote:Op woensdag 21 december 2005 12:52 schreef DeTolk het volgende:
Cartman komt los ?
Moet je zorgen dat je een partner hebt die (nog) geen reet verdiend, dan krijg je het wel!quote:
Goede editquote:
quote:Op woensdag 21 december 2005 13:01 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Moet je zorgen dat je een partner hebt die (nog) geen reet verdiend part-time werkt, dan krijg je het wel!
ik ook niet....quote:
al een tijdje niet meer hoor !quote:Op woensdag 21 december 2005 13:11 schreef VoreG het volgende:
mogguh
zelfs part-time wordt er hier nog teveel verdiendquote:
Het is jammer dat deze koorts, na vanavond, over is voor je.quote:Op woensdag 21 december 2005 13:23 schreef DarkShine het volgende:
De bekerkoorts begint goed te kriebelen!
quote:Op woensdag 21 december 2005 13:21 schreef Bjoro het volgende:
[..]
al een tijdje niet meer hoor !
hoest met je verwondingen ?
iedereen al gekeken op http://www.drinktest.nl ?
Goh....quote:Uit uw antwoorden wordt duidelijk, dat u de afgelopen week niet onder dit gemiddelde van drie glazen alcohol per dag bent gebleven. Qua gemiddelde heeft u de afgelopen week dus tamelijk veel gedronken.
quote:Op woensdag 21 december 2005 13:23 schreef DarkShine het volgende:
De bekerkoorts begint goed te kriebelen!
Ja, je mag maar 2x per week alcohol drinken en dan niet meer dan 5 standaardglazen per keerquote:Op woensdag 21 december 2005 13:21 schreef Bjoro het volgende:
iedereen al gekeken op http://www.drinktest.nl ?
Want dan is het derbykoorts!quote:Op woensdag 21 december 2005 13:26 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Het is jammer dat deze koorts, na vanavond, over is voor je.
quote:# Alcohol en uw omgeving
Bent u een beter voorbeeld voor uw omgeving als u uw alcoholgebruik vermindert? Nee, zegt u, dat ben ik niet. Maar dat is wel zo.
quote:
Standaardglas is bij mij een Grolsch beugelflesquote:Op woensdag 21 december 2005 13:27 schreef dndiek het volgende:
[..]
Ja, je mag maar 2x per week alcohol drinken en dan niet meer dan 5 standaardglazen per keer![]()
bladiebladiebla
Ik denk dat ik van die pitchers als standaardglazen ga zienquote:Op woensdag 21 december 2005 13:39 schreef Lionheaad het volgende:
[..]
Standaardglas is bij mij een Grolsch beugelfles
Ja precies, en bij 25 glazen per week zit je al in de "danger area"quote:Op woensdag 21 december 2005 13:33 schreef Bjoro het volgende:
als ik kijk naar een tijdje geleden.
donderdagavond na de training een biertje of 5
vrijdagavond na het zaalvoetballen biertje of 5
zaterdagavond tijdens stappen biertje of 10
zondagmiddag na de wedstrijd 5
vaak ma/di/woe niets..... je bent geen dag echt dronken maar zit toch aan 25 bier in de week, doe je niet eens echt gek !
ik ben bang dat die site crasht als hij het invultquote:Op woensdag 21 december 2005 13:42 schreef Dylan Dog het volgende:
Ik ben benieuwd wat Vom voor een uitslagen heeft...
ik zal jou in oeteldonk ook ff die test voorleggenquote:Op woensdag 21 december 2005 13:42 schreef Dylan Dog het volgende:
Ik ben benieuwd wat Vom voor een uitslagen heeft...
SCHlecht plan...quote:Op woensdag 21 december 2005 13:48 schreef Bjoro het volgende:
[..]
ik zal jou in oeteldonk ook ff die test voorleggen
Ik was gisternacht nog op TVquote:Op woensdag 21 december 2005 13:50 schreef Da_Sandman het volgende:
Ach, tv staat hier aan op Ned 2 en om het halve uur hoor ik die hond over Tookie praten
Kennen ze de Tokkies nu ook al in de US?quote:Op woensdag 21 december 2005 13:50 schreef Da_Sandman het volgende:
Ach, tv staat hier aan op Ned 2 en om het halve uur hoor ik die hond over Tookie praten
Ah, u was op het Neude zekerquote:Op woensdag 21 december 2005 13:52 schreef VoreG het volgende:
[..]
Ik was gisternacht nog op TV. Als die TV binnen tenminste nederland 2 uitzend en niet gewoon de camera
Volgende week gaat erg worden.quote:Op woensdag 21 december 2005 13:47 schreef FrankyMcG het volgende:
Ik drink door de week amper alcohol, maar dat compenseer ik dan weer in de weekenden!
quote:Op woensdag 21 december 2005 13:54 schreef Againzender het volgende:
[..]
Ah, u was op het Neude zeker
niet over "doe dan maar die"quote:Op woensdag 21 december 2005 13:50 schreef Da_Sandman het volgende:
quote:Op woensdag 21 december 2005 13:47 schreef FrankyMcG het volgende:
Ik drink door de week amper alcohol, maar dat compenseer ik dan weer in de weekenden!
die bedoel ik dusquote:
Studio Sport zegt van welquote:Op woensdag 21 december 2005 14:12 schreef Bjoro het volgende:
Robert toch tegen AZ ?
dat moet al zijn droom zijn geweest toen hij naar nederland kwam, en nu wordt zijn droom, weliswaar via een omweg, toch nog werkelijkheid !quote:
hier alleen maar meeuwenquote:
hoiquote:Op woensdag 21 december 2005 14:27 schreef methodmich het volgende:
Middag!
Rondje op kosten van de kerstman. Hij komt dichterbij!
je zal er wel weer aan toe zijnquote:Op woensdag 21 december 2005 14:38 schreef methodmich het volgende:
* methodmich heeft morgen kerstdiner op school.
Altijd wel leuk. Dan vrijdag nog tot 12.00 en dan is het eindelijk kerstvakantie.
Mwah, de kinderen nog meer.quote:
Jij krijgt tenminste nog iets.quote:Op woensdag 21 december 2005 14:38 schreef golfer het volgende:
Middag!
Rondje op kosten van de zortoeslag. Ik krijg wel 7 hele euro's.
Welke groep heb je MM? Mijn moeder heeft er 31 in groep 3.quote:Op woensdag 21 december 2005 14:44 schreef methodmich het volgende:
[..]
Mwah, de kinderen nog meer.
Maar wil je een dag ruilen, 29 kinderen?
Ik heb groep 4. De grootste groep, alweer voor de derde keer op rij. Maar goed, vorig jaar had ik er 30, dus dit is weinig.quote:Op woensdag 21 december 2005 14:50 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Welke groep heb je MM? Mijn moeder heeft er 31 in groep 3.
ik zat ooit op de basischool in een klas van 36 kinderenquote:Op woensdag 21 december 2005 14:51 schreef methodmich het volgende:
[..]
Ik heb groep 4. De grootste groep, alweer voor de derde keer op rij. Maar goed, vorig jaar had ik er 30, dus dit is weinig.
31 is ook niet om vrolijk van te worden.
36 is ook extreem. Was dat in een durp?quote:Op woensdag 21 december 2005 14:53 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ik zat ooit op de basischool in een klas van 36 kinderenerg gezellig
[afbeelding]
lijkt me gezellig !quote:Op woensdag 21 december 2005 14:44 schreef methodmich het volgende:
[..]
Mwah, de kinderen nog meer.
Maar wil je een dag ruilen, 29 kinderen?
Wij hebben morgenavond ook kersdiner op school en vrijdag ben ik vrijquote:Op woensdag 21 december 2005 14:38 schreef methodmich het volgende:
* methodmich heeft morgen kerstdiner op school.
Altijd wel leuk. Dan vrijdag nog tot 12.00 en dan is het eindelijk kerstvakantie.
He, ouwe bomenknuffelaar! Is de tuin al helemaal gerooidquote:
in een pak en een stropdas bedrijven bezoeken en nabellen of ze abo's bij jou willen kopen voor hun mobieltjes ?quote:Op woensdag 21 december 2005 14:55 schreef methodmich het volgende:
[..]
Okee, wat moet ik dan in jouw plaats doen?
Hij stond gisteren weer erg hoog op de lijst van 'helaas niet overleden mensen in 2005'quote:Op woensdag 21 december 2005 15:01 schreef Bjoro het volgende:
zullen we ff een glaasje champagne toosten op Sir Elton en zijn man ?
quote:Op woensdag 21 december 2005 14:54 schreef methodmich het volgende:
[..]
36 is ook extreem. Was dat in een durp?
Klinkt wel saai eigenlijk... Werktijden zijn niet gek veel anders.quote:Op woensdag 21 december 2005 14:56 schreef Bjoro het volgende:
[..]
in een pak en een stropdas bedrijven bezoeken en nabellen of ze abo's bij jou willen kopen voor hun mobieltjes ?
van half 9 tot 5 !
Vandaar je username.quote:Op woensdag 21 december 2005 15:03 schreef rubbereend het volgende:
[..]maar wij waren heel lief en niet lastig
En dat kan in een ziekenhuis natuurlijk nietquote:Op woensdag 21 december 2005 15:10 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik moest lachen
Hardop.
Aan een balie.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |