Want dan is het derbykoorts!quote:Op woensdag 21 december 2005 13:26 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Het is jammer dat deze koorts, na vanavond, over is voor je.
quote:# Alcohol en uw omgeving
Bent u een beter voorbeeld voor uw omgeving als u uw alcoholgebruik vermindert? Nee, zegt u, dat ben ik niet. Maar dat is wel zo.
quote:
Standaardglas is bij mij een Grolsch beugelflesquote:Op woensdag 21 december 2005 13:27 schreef dndiek het volgende:
[..]
Ja, je mag maar 2x per week alcohol drinken en dan niet meer dan 5 standaardglazen per keer![]()
bladiebladiebla
Ik denk dat ik van die pitchers als standaardglazen ga zienquote:Op woensdag 21 december 2005 13:39 schreef Lionheaad het volgende:
[..]
Standaardglas is bij mij een Grolsch beugelfles
Ja precies, en bij 25 glazen per week zit je al in de "danger area"quote:Op woensdag 21 december 2005 13:33 schreef Bjoro het volgende:
als ik kijk naar een tijdje geleden.
donderdagavond na de training een biertje of 5
vrijdagavond na het zaalvoetballen biertje of 5
zaterdagavond tijdens stappen biertje of 10
zondagmiddag na de wedstrijd 5
vaak ma/di/woe niets..... je bent geen dag echt dronken maar zit toch aan 25 bier in de week, doe je niet eens echt gek !
ik ben bang dat die site crasht als hij het invultquote:Op woensdag 21 december 2005 13:42 schreef Dylan Dog het volgende:
Ik ben benieuwd wat Vom voor een uitslagen heeft...
ik zal jou in oeteldonk ook ff die test voorleggenquote:Op woensdag 21 december 2005 13:42 schreef Dylan Dog het volgende:
Ik ben benieuwd wat Vom voor een uitslagen heeft...
SCHlecht plan...quote:Op woensdag 21 december 2005 13:48 schreef Bjoro het volgende:
[..]
ik zal jou in oeteldonk ook ff die test voorleggen
Ik was gisternacht nog op TVquote:Op woensdag 21 december 2005 13:50 schreef Da_Sandman het volgende:
Ach, tv staat hier aan op Ned 2 en om het halve uur hoor ik die hond over Tookie praten
Kennen ze de Tokkies nu ook al in de US?quote:Op woensdag 21 december 2005 13:50 schreef Da_Sandman het volgende:
Ach, tv staat hier aan op Ned 2 en om het halve uur hoor ik die hond over Tookie praten
Ah, u was op het Neude zekerquote:Op woensdag 21 december 2005 13:52 schreef VoreG het volgende:
[..]
Ik was gisternacht nog op TV. Als die TV binnen tenminste nederland 2 uitzend en niet gewoon de camera
Volgende week gaat erg worden.quote:Op woensdag 21 december 2005 13:47 schreef FrankyMcG het volgende:
Ik drink door de week amper alcohol, maar dat compenseer ik dan weer in de weekenden!
quote:Op woensdag 21 december 2005 13:54 schreef Againzender het volgende:
[..]
Ah, u was op het Neude zeker
niet over "doe dan maar die"quote:Op woensdag 21 december 2005 13:50 schreef Da_Sandman het volgende:
quote:Op woensdag 21 december 2005 13:47 schreef FrankyMcG het volgende:
Ik drink door de week amper alcohol, maar dat compenseer ik dan weer in de weekenden!
die bedoel ik dusquote:
Studio Sport zegt van welquote:Op woensdag 21 december 2005 14:12 schreef Bjoro het volgende:
Robert toch tegen AZ ?
dat moet al zijn droom zijn geweest toen hij naar nederland kwam, en nu wordt zijn droom, weliswaar via een omweg, toch nog werkelijkheid !quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |