met de golfclub?quote:Op dinsdag 20 december 2005 16:49 schreef golfer het volgende:
Jammer voor je Franky, maar gewoon stug doorgaan met solliciteren totdat het een keer wel raak is.
Binnenkort ga ik met de buren eindelijk eens de uit zijn voegen gegroeide koniferenhaag uit onze tuinen slopen. Scheelt zeker anderhalve meter tuin in de breedte als die zooi eruit gesloopt is.
Vanavond naar PSV koekhapper?quote:Op dinsdag 20 december 2005 16:56 schreef Bos81 het volgende:
Goedemiddag
Nee, ik heb even iets anders te doen vanavond.quote:
quote:Op dinsdag 20 december 2005 16:49 schreef golfer het volgende:
Jammer voor je Franky, maar gewoon stug doorgaan met solliciteren totdat het een keer wel raak is.
Vandaag salaris gehadquote:Op dinsdag 20 december 2005 17:16 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Vanwaar die generositeit?
Wist niet eens dat er voetbal was vandaag...
Ach, bekijk het zo.... je kunt nu iig weer lekker met 'm tongen!quote:Op dinsdag 20 december 2005 17:20 schreef DeTolk het volgende:
Goedenmiddag
M'n hond heeft weer een schoon gebit
Ik 200 euro armer![]()
't is een teefjequote:Op dinsdag 20 december 2005 17:24 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Ach, bekijk het zo.... je kunt nu iig weer lekker met 'r tongen!
In dat geval 2 bier voor mij.quote:
Laat dat nu net morgen zijnquote:Op dinsdag 20 december 2005 17:29 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Zonde joh. Gaat EJK zometeen voor niks naar FC Eindhoven...
Eindhovense Jodenkern?quote:Op dinsdag 20 december 2005 17:29 schreef Cart_man het volgende:
Zonde joh. Gaat EJK zometeen voor niks naar FC Eindhoven...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |