Kiescht toch een ander uschernaam!quote:Op woensdag 21 december 2005 12:38 schreef SCH het volgende:
Beetje kieschkeurig met de sch menschen andersch moetsch iksch inschgrijpen
Ik krijg samen met Maartje ook een 500e omdat zij nog studeert!quote:
Dat is denk ik niet alleen de zorgtoeslag... want die is maximaal 403 euro ppquote:Op woensdag 21 december 2005 12:38 schreef Da_Sandman het volgende:
* Da_Sandman heeft trouwens zijn zorgtoeslag binnen
760 eurietjes
das lekkerquote:Op woensdag 21 december 2005 12:38 schreef Da_Sandman het volgende:
* Da_Sandman heeft trouwens zijn zorgtoeslag binnen
760 eurietjes
Als "je" achter het werkwoord staat moet je geen extra "t" toevoegen ! (HBO zei je toch ?)quote:
quote:Op woensdag 21 december 2005 12:51 schreef Bjoro het volgende:
[..]
Als "je" achter het werkwoord staat moet je geen extra "t" toevoegen ! (HBO zei je toch ?)
Nee joh.quote:Op woensdag 21 december 2005 12:51 schreef Bjoro het volgende:
[..]
Als "je" achter het werkwoord staat moet je geen extra "t" toevoegen ! (HBO zei je toch ?)
Dan verdien krijg je te veel geld van je baasquote:
Ik heb niks te doen.quote:Op woensdag 21 december 2005 12:52 schreef DeTolk het volgende:
Cartman komt los ?
Moet je zorgen dat je een partner hebt die (nog) geen reet verdiend, dan krijg je het wel!quote:
Goede editquote:
quote:Op woensdag 21 december 2005 13:01 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Moet je zorgen dat je een partner hebt die (nog) geen reet verdiend part-time werkt, dan krijg je het wel!
ik ook niet....quote:
al een tijdje niet meer hoor !quote:Op woensdag 21 december 2005 13:11 schreef VoreG het volgende:
mogguh
zelfs part-time wordt er hier nog teveel verdiendquote:
Het is jammer dat deze koorts, na vanavond, over is voor je.quote:Op woensdag 21 december 2005 13:23 schreef DarkShine het volgende:
De bekerkoorts begint goed te kriebelen!
quote:Op woensdag 21 december 2005 13:21 schreef Bjoro het volgende:
[..]
al een tijdje niet meer hoor !
hoest met je verwondingen ?
iedereen al gekeken op http://www.drinktest.nl ?
Goh....quote:Uit uw antwoorden wordt duidelijk, dat u de afgelopen week niet onder dit gemiddelde van drie glazen alcohol per dag bent gebleven. Qua gemiddelde heeft u de afgelopen week dus tamelijk veel gedronken.
quote:Op woensdag 21 december 2005 13:23 schreef DarkShine het volgende:
De bekerkoorts begint goed te kriebelen!
Ja, je mag maar 2x per week alcohol drinken en dan niet meer dan 5 standaardglazen per keerquote:Op woensdag 21 december 2005 13:21 schreef Bjoro het volgende:
iedereen al gekeken op http://www.drinktest.nl ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |