Danke sehr!quote:
Janse Bagge Bend?quote:Op woensdag 21 december 2005 10:29 schreef FrankyMcG het volgende:
Morgen!
* FrankyMcG gaat maar weer es solliciteren....
Wat voor en bedrijf??quote:Op woensdag 21 december 2005 10:29 schreef FrankyMcG het volgende:
Morgen!
* FrankyMcG gaat maar weer es solliciteren....
Beter!quote:Op woensdag 21 december 2005 10:21 schreef Bjoro het volgende:
[..]
staat wel in de planning !
waarschijnlijk ook met aanhang en mascotte !
Ik bedoel online solliciteren.quote:Op woensdag 21 december 2005 10:34 schreef Lionheaad het volgende:
Wat voor en bedrijf??
En strak in het pak??
Leek me niet de bedoeling dat ie bij iedereen bekend zou worden, zonder balkjesquote:Op woensdag 21 december 2005 10:31 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Die site was al bekend bij me, maar toch bedankt...
Wat boeit het, alsof iemand wat gaat ondernemen tegen die gasten.quote:Op woensdag 21 december 2005 10:45 schreef Superheld het volgende:
[..]
Leek me niet de bedoeling dat ie bij iedereen bekend zou worden, zonder balkjes![]()
goede zaak !quote:Op woensdag 21 december 2005 10:37 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Beter!
Mascotte gaat op zondag uurtje mee en dan 2 en een halve dag naar oma...
Je weet t nooit natuurlijk.quote:Op woensdag 21 december 2005 10:49 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Wat boeit het, alsof iemand wat gaat ondernemen tegen die gasten.
Zondag intocht prins/maandag optocht/dinsdag kinderoptochtquote:Op woensdag 21 december 2005 10:51 schreef Bjoro het volgende:
[..]
goede zaak !
over de exacte invulling van van ons programma hebben wij het nog niet gehad !
maar mijn nicht, waar we waarschijnlijk mee gaan heeft ook 2 kleine kids, dus....
quote:
Hier is het gewoon droogquote:Op woensdag 21 december 2005 10:54 schreef Bjoro het volgende:
[..]het dondert en het bliksemt en het regent meters bier
Homoveenquote:
Dat is niets voor een Feyenoord-fanquote:Op woensdag 21 december 2005 11:03 schreef FrankyMcG het volgende:
Damn! Net een leuke functie gevonden.....
Hoofdkantoor in Israel...
Dat wordt verhuizenquote:Op woensdag 21 december 2005 11:03 schreef FrankyMcG het volgende:
Zo'n burka zou haar anders niet verkeerd staan...quote:Op woensdag 21 december 2005 10:58 schreef SCH het volgende:
[..]
Heerenveen is net zo homo als Rita Verdonk een moslim is
van allebei zou je wensen dat ze het wat meer waren ?quote:Op woensdag 21 december 2005 10:58 schreef SCH het volgende:
[..]
Heerenveen is net zo homo als Rita Verdonk een moslim is
is dat met vliegtuig van de zaak ?quote:Op woensdag 21 december 2005 11:03 schreef FrankyMcG het volgende:
quote:Op woensdag 21 december 2005 11:16 schreef Bjoro het volgende:
is dat met vliegtuig van de zaak ?
Zoek je op monsterboard of ook nog andere sites?quote:Op woensdag 21 december 2005 11:18 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]![]()
Ze hebben een Europees hoofdkantoor in Tilburg!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |