Danke sehr!quote:
Janse Bagge Bend?quote:Op woensdag 21 december 2005 10:29 schreef FrankyMcG het volgende:
Morgen!
* FrankyMcG gaat maar weer es solliciteren....
Wat voor en bedrijf??quote:Op woensdag 21 december 2005 10:29 schreef FrankyMcG het volgende:
Morgen!
* FrankyMcG gaat maar weer es solliciteren....
Beter!quote:Op woensdag 21 december 2005 10:21 schreef Bjoro het volgende:
[..]
staat wel in de planning !
waarschijnlijk ook met aanhang en mascotte !
Ik bedoel online solliciteren.quote:Op woensdag 21 december 2005 10:34 schreef Lionheaad het volgende:
Wat voor en bedrijf??
En strak in het pak??
Leek me niet de bedoeling dat ie bij iedereen bekend zou worden, zonder balkjesquote:Op woensdag 21 december 2005 10:31 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Die site was al bekend bij me, maar toch bedankt...
Wat boeit het, alsof iemand wat gaat ondernemen tegen die gasten.quote:Op woensdag 21 december 2005 10:45 schreef Superheld het volgende:
[..]
Leek me niet de bedoeling dat ie bij iedereen bekend zou worden, zonder balkjes![]()
goede zaak !quote:Op woensdag 21 december 2005 10:37 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Beter!
Mascotte gaat op zondag uurtje mee en dan 2 en een halve dag naar oma...
Je weet t nooit natuurlijk.quote:Op woensdag 21 december 2005 10:49 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Wat boeit het, alsof iemand wat gaat ondernemen tegen die gasten.
Zondag intocht prins/maandag optocht/dinsdag kinderoptochtquote:Op woensdag 21 december 2005 10:51 schreef Bjoro het volgende:
[..]
goede zaak !
over de exacte invulling van van ons programma hebben wij het nog niet gehad !
maar mijn nicht, waar we waarschijnlijk mee gaan heeft ook 2 kleine kids, dus....
quote:
Hier is het gewoon droogquote:Op woensdag 21 december 2005 10:54 schreef Bjoro het volgende:
[..]het dondert en het bliksemt en het regent meters bier
Homoveenquote:
Dat is niets voor een Feyenoord-fanquote:Op woensdag 21 december 2005 11:03 schreef FrankyMcG het volgende:
Damn! Net een leuke functie gevonden.....
Hoofdkantoor in Israel...
Dat wordt verhuizenquote:Op woensdag 21 december 2005 11:03 schreef FrankyMcG het volgende:
Zo'n burka zou haar anders niet verkeerd staan...quote:Op woensdag 21 december 2005 10:58 schreef SCH het volgende:
[..]
Heerenveen is net zo homo als Rita Verdonk een moslim is
van allebei zou je wensen dat ze het wat meer waren ?quote:Op woensdag 21 december 2005 10:58 schreef SCH het volgende:
[..]
Heerenveen is net zo homo als Rita Verdonk een moslim is
is dat met vliegtuig van de zaak ?quote:Op woensdag 21 december 2005 11:03 schreef FrankyMcG het volgende:
quote:Op woensdag 21 december 2005 11:16 schreef Bjoro het volgende:
is dat met vliegtuig van de zaak ?
Zoek je op monsterboard of ook nog andere sites?quote:Op woensdag 21 december 2005 11:18 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]![]()
Ze hebben een Europees hoofdkantoor in Tilburg!
Niet doen dus.quote:Op woensdag 21 december 2005 11:18 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]![]()
Moet je daar ook een ster op kleren hebben als id?quote:Op woensdag 21 december 2005 11:18 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
![]()
ja, probeer jij je hier maar uit te lullenquote:
Zozo jij durft....mag je dat wel zeggen van je mammie?quote:
quote:Op woensdag 21 december 2005 11:53 schreef PyTh het volgende:
[..]
Zozo jij durft....mag je dat wel zeggen van je mammie?![]()
Hedde hem ok weerquote:
Lekkerquote:
Ook andere...quote:Op woensdag 21 december 2005 11:24 schreef Cart_man het volgende:
Zoek je op monsterboard of ook nog andere sites?
Voor jou is het natuurlijk wat makkelijker, omdat je al werk hebt gehad. Ik weet niet eens wat ik wil doen, man.quote:Op woensdag 21 december 2005 12:15 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Ook andere...
www.stepstone.nl
www.magajobs.nl
Ram gewoon "Vacatures" in bij Google en je kunt vooruit!
Wat voor opleiding heb je gedaan?quote:Op woensdag 21 december 2005 12:20 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Voor jou is het natuurlijk wat makkelijker, omdat je al werk hebt gehad. Ik weet niet eens wat ik wil doen, man.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |