quote:Op dinsdag 20 december 2005 21:39 schreef Bjoro het volgende:
[afbeelding]
prachtige FiPo lijkt mij zo
quote:Op dinsdag 20 december 2005 21:39 schreef Bjoro het volgende:
[afbeelding]
prachtige FiPo lijkt mij zo
Caching is geweldigquote:
quote:Op dinsdag 20 december 2005 21:44 schreef JaWi het volgende:
Hallo.
Ik ga zo maar eens slapen, morgen van 6 uur s'ochtends tot 11 uur s'avonds werken.
En dan nog even een paar biertjes.
Maar je kan wel slapen, want dat lukt mij dus niet echt de laaste tijdquote:Op dinsdag 20 december 2005 21:45 schreef tuindwerg het volgende:
[..]
Wat voor werk doe je dan?
Ik loop al te zuchten dat ik morgen om 7 uur moet beginnen.
Horeca is flink doorbikkelen inderdaad, ik heb het als klant altijd met bewondering bekekenquote:Op dinsdag 20 december 2005 21:47 schreef JaWi het volgende:
[..]
Horeca.
Geloof dat ik deze week 125 uur werk.
Ja hoor, lekker met hasjé, worst spek. En toen de kinders weg waren bierquote:Op dinsdag 20 december 2005 21:43 schreef Noca het volgende:
[..]
Hier wel hoor
Lekkere boerenkool dus Robbie.
Dan valt een kroeg nog wel meequote:Op dinsdag 20 december 2005 21:48 schreef Againzender het volgende:
[..]
Horeca is flink doorbikkelen inderdaad, ik heb het als klant altijd met bewondering bekeken
De onze wel jaquote:
dan geef ik gewoon weer upc de schuldquote:Op dinsdag 20 december 2005 21:51 schreef Noca het volgende:
[..]
Met een leeggegooide cache is ie nog steeds te zien
prachtig idd die voetjesquote:Op dinsdag 20 december 2005 21:48 schreef Bluezz het volgende:
Mudje
die voetjes
En je kijkt net als papa
In de kroeg in Amsterdam waar we altijd heen gingen hielpen we nog wel eens met uitladen van de bestellingen enz, gratis bier en na openingstijd bijna gratis zuipenquote:Op dinsdag 20 december 2005 21:51 schreef Againzender het volgende:
[..]
De onze wel jadie stomme stamgasten hielpen zelfs mee met opruimen
![]()
ik ken het verschijnselquote:Op dinsdag 20 december 2005 21:54 schreef JaWi het volgende:
[..]
In de kroeg in Amsterdam waar we altijd heen gingen hielpen we nog wel eens met uitladen van de bestellingen enz, gratis bier en na openingstijd bijna gratis zuipen!
Komt eraanquote:Op dinsdag 20 december 2005 22:03 schreef Dos37 het volgende:
Doe mij maar een glas azijn.
van de tap of uit de fles?quote:Op dinsdag 20 december 2005 22:03 schreef Dos37 het volgende:
Doe mij maar een glas azijn.
wat het verst weg staatquote:
De foto's die jij bedoelde is dat die met gastjes met gehele BB outfits?quote:
o.a.quote:Op dinsdag 20 december 2005 22:25 schreef Superheld het volgende:
[..]
De foto's die jij bedoelde is dat die met gastjes met gehele BB outfits?![]()
Dat denk ik ook welquote:Op dinsdag 20 december 2005 22:38 schreef clauwheee het volgende:
Op kamers JawiDat gaat heeeeelemaal goed komen met jou!
Dan kom ik nog even binnen gelopenquote:Op dinsdag 20 december 2005 22:40 schreef Bos81 het volgende:
Ik geef nog wat biertjes/Roosvicee/azijn weg en ben ook
Min of meer jaquote:Op dinsdag 20 december 2005 22:52 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Jij hebt toch al een keer in a'dam op kamers gezeten?![]()
?quote:
Planning:quote:
Er staat nog een match ervan geplandquote:Op dinsdag 20 december 2005 23:11 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Planning:
09-12 Roda JC - NEC Nijmegen
17-12 RBC Roosendaal - Roda JC
21-12 Roda JC - Feyenoord
Je bedoeld Roda JC - KV Mechelen?quote:Op dinsdag 20 december 2005 23:12 schreef -Vaduz- het volgende:
En vul je nieuwe planning aan met: ..-12 gesprek DS - vriendin DS.
Eentje, ja. De andere twee zijn VT.quote:Op dinsdag 20 december 2005 23:14 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Er staat nog een match ervan gepland
quote:Op dinsdag 20 december 2005 23:14 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Je bedoeld Roda JC - KV Mechelen?
Die woorden zijn toch onafscheidelijk?quote:Op dinsdag 20 december 2005 23:20 schreef Gollemrulez het volgende:
jeetje wat is het waardeloos bij jensen
en wat een flauwe grap....
Welke site?quote:Op dinsdag 20 december 2005 21:44 schreef Superheld het volgende:
Cart_man, een niet afgeschermde link van een site van jullie zeg maar.
Kut, dan sta ik erop.quote:Op dinsdag 20 december 2005 22:25 schreef Superheld het volgende:
[..]
De foto's die jij bedoelde is dat die met gastjes met gehele BB outfits?![]()
Larixquote:Op dinsdag 20 december 2005 17:17 schreef Bluezz het volgende:
* Bluezz krijgt donderdag kerstpakket
Eend, wat een werk he dat slopen van bomen.
Ik heb hier ook nog een enormeLarix
in de aanbieding, als de coniferen eruit zijn.
biertje dan maar?quote:Op woensdag 21 december 2005 01:23 schreef DarkShine het volgende:
Na een uur gedraaid te hebben in bed vind ik het wel weer goed
Daar ben ik al aan bezig. Net zoals een 'goed' gesprek op msn!quote:
Klinktquote:Op woensdag 21 december 2005 01:29 schreef rubbereend het volgende:oi
Kerstdubbeltoernooi gehad, oftwel bier, ouwehoeren en lekkere hapjes op de club
Niksquote:Larixenige denneboom die zn naalden verliest
alleen dat gaf zo'n troep op de kas, en als ie naalden op het glas is niet bevorderlijk
moetje hem wel op tijd toppenquote:Op woensdag 21 december 2005 01:36 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Klinkt
[..]
Niks![]()
die naalden verliest ie zowat het hele jaar, hij is uitgegroeid tot een stairway to hell, en dan die kutkegels die hij verliest zijn gewoon een plaag.
Ik hou van de natuur, maar dit is té veel natuurgeweld![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |