hier alleen maar meeuwenquote:
hoiquote:Op woensdag 21 december 2005 14:27 schreef methodmich het volgende:
Middag!
Rondje op kosten van de kerstman. Hij komt dichterbij!
je zal er wel weer aan toe zijnquote:Op woensdag 21 december 2005 14:38 schreef methodmich het volgende:
* methodmich heeft morgen kerstdiner op school.
Altijd wel leuk. Dan vrijdag nog tot 12.00 en dan is het eindelijk kerstvakantie.
Mwah, de kinderen nog meer.quote:
Jij krijgt tenminste nog iets.quote:Op woensdag 21 december 2005 14:38 schreef golfer het volgende:
Middag!
Rondje op kosten van de zortoeslag. Ik krijg wel 7 hele euro's.
Welke groep heb je MM? Mijn moeder heeft er 31 in groep 3.quote:Op woensdag 21 december 2005 14:44 schreef methodmich het volgende:
[..]
Mwah, de kinderen nog meer.
Maar wil je een dag ruilen, 29 kinderen?
Ik heb groep 4. De grootste groep, alweer voor de derde keer op rij. Maar goed, vorig jaar had ik er 30, dus dit is weinig.quote:Op woensdag 21 december 2005 14:50 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Welke groep heb je MM? Mijn moeder heeft er 31 in groep 3.
ik zat ooit op de basischool in een klas van 36 kinderenquote:Op woensdag 21 december 2005 14:51 schreef methodmich het volgende:
[..]
Ik heb groep 4. De grootste groep, alweer voor de derde keer op rij. Maar goed, vorig jaar had ik er 30, dus dit is weinig.
31 is ook niet om vrolijk van te worden.
36 is ook extreem. Was dat in een durp?quote:Op woensdag 21 december 2005 14:53 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ik zat ooit op de basischool in een klas van 36 kinderenerg gezellig
[afbeelding]
lijkt me gezellig !quote:Op woensdag 21 december 2005 14:44 schreef methodmich het volgende:
[..]
Mwah, de kinderen nog meer.
Maar wil je een dag ruilen, 29 kinderen?
Wij hebben morgenavond ook kersdiner op school en vrijdag ben ik vrijquote:Op woensdag 21 december 2005 14:38 schreef methodmich het volgende:
* methodmich heeft morgen kerstdiner op school.
Altijd wel leuk. Dan vrijdag nog tot 12.00 en dan is het eindelijk kerstvakantie.
He, ouwe bomenknuffelaar! Is de tuin al helemaal gerooidquote:
in een pak en een stropdas bedrijven bezoeken en nabellen of ze abo's bij jou willen kopen voor hun mobieltjes ?quote:Op woensdag 21 december 2005 14:55 schreef methodmich het volgende:
[..]
Okee, wat moet ik dan in jouw plaats doen?
Hij stond gisteren weer erg hoog op de lijst van 'helaas niet overleden mensen in 2005'quote:Op woensdag 21 december 2005 15:01 schreef Bjoro het volgende:
zullen we ff een glaasje champagne toosten op Sir Elton en zijn man ?
quote:Op woensdag 21 december 2005 14:54 schreef methodmich het volgende:
[..]
36 is ook extreem. Was dat in een durp?
Klinkt wel saai eigenlijk... Werktijden zijn niet gek veel anders.quote:Op woensdag 21 december 2005 14:56 schreef Bjoro het volgende:
[..]
in een pak en een stropdas bedrijven bezoeken en nabellen of ze abo's bij jou willen kopen voor hun mobieltjes ?
van half 9 tot 5 !
Vandaar je username.quote:Op woensdag 21 december 2005 15:03 schreef rubbereend het volgende:
[..]maar wij waren heel lief en niet lastig
En dat kan in een ziekenhuis natuurlijk nietquote:Op woensdag 21 december 2005 15:10 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik moest lachen
Hardop.
Aan een balie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |