Cu2 zuigt. Ik kwam er toch nooit meer.quote:Op dinsdag 20 december 2005 19:24 schreef davidov het volgende:
[..]
Hey dat mag(ben dr net aan begonnen dus ga mezelf niet zwart maken
)
Maar cu2 is echt iets voor 14 jarigen![]()
Mja.. nadenken doet pijnquote:Op dinsdag 20 december 2005 19:27 schreef davidov het volgende:
Begin er beter in te worden
Titels bedenken zuigt echter
Dus je kunt 'm niet gelijk neuken?quote:Op dinsdag 20 december 2005 19:27 schreef Ang3l het volgende:
Bellen ze net of ik ff tijd heb om les te gevenKyoma bijtrainen (de nieuwe)
Jah... daaaaghhij's niet eens lekker
Nee joh!quote:Op dinsdag 20 december 2005 19:22 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ahw.. voel je je niet buitengesloten?
Valt wel mee maar dat ijs geeft me mooi nu wel een brain freezequote:
Goedzo...quote:Op dinsdag 20 december 2005 19:30 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Nee joh!Msn en Fok is genoeg! Ga vaak genoeg de deur uit hoor
En zie je, mijn lied is wegNaja, was leuk voor een keertje
Ahh.. zo'n zeer voorhoofd?quote:Op dinsdag 20 december 2005 19:30 schreef davidov het volgende:
[..]
Valt wel mee maar dat ijs geeft me mooi nu wel een brain freeze![]()
Nou, wanneer?quote:Op dinsdag 20 december 2005 19:30 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Goedzo...
Maar wij zien je bijna nooit..
Mja.. nú kan ik voorlopig 2 weken niet ofzoquote:Op dinsdag 20 december 2005 19:32 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Nou, wanneer?Ik ben niet zo van mezelf-uitnodigen-achtig
![]()
![]()
Ik ook nietquote:Op dinsdag 20 december 2005 19:33 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Mja.. nú kan ik voorlopig 2 weken niet ofzo
Neuhquote:
Woar is da?quote:Op dinsdag 20 december 2005 19:34 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ik ook niet
Nieuw jaa, nieuwe kansen!![]()
![]()
Toch?
En wat dacht je van de danceparty Le(t)s Bi Gay?
Mja gelukkig is het weer voorbijquote:
Je doet het zelf hoorquote:Op dinsdag 20 december 2005 19:38 schreef davidov het volgende:
[..]
Mja gelukkig is het weer voorbij
*moet zo weg*
zucht... rustig een avondje fokken zit er ook niet meer bij tegenwoordig
vergaderingen plannen nietquote:
Toilet?quote:Op dinsdag 20 december 2005 19:40 schreef TheaterMaMa het volgende:
En waar laat je in godsnaam dat vuile water...
Wat gaat?quote:Op dinsdag 20 december 2005 19:42 schreef Burner82 het volgende:
voordat iemand vraagt hoe het gaat... het gaat KUT![]()
![]()
Hoe komt dat?quote:Op dinsdag 20 december 2005 19:42 schreef Burner82 het volgende:
voordat iemand vraagt hoe het gaat... het gaat KUT![]()
![]()
me pa,quote:
Hmmm.. klinkt heel heftig...quote:Op dinsdag 20 december 2005 19:46 schreef Burner82 het volgende:
[..]
me pa,
me ex
me toekomstige ex,
me werk,
me toekomst,
me lichamelijke toekomst....
familie, etc
ik kan me anders nog vaag een avond herrineren in de Librije in Zwolle, dat was toch wel echt een feest hoor.quote:Op dinsdag 20 december 2005 19:45 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik kan me niks voorstellen bij een "leuk" feest in zwolle
lichamelijke toekomst klinkt engquote:Op dinsdag 20 december 2005 19:46 schreef Burner82 het volgende:
[..]
me pa,
me ex
me toekomstige ex,
me werk,
me toekomst,
me lichamelijke toekomst....
familie, etc
ah, ik dacht al... waaristienou?quote:
Het is wel een beetje omgekeerd rechtevenredig verbonden met de mate van dronkenschap en/of de mate van geilheid, maar over het algemeen ben ik kieskeurigquote:
kheb me schouder al in puin liggen, en de doc belt me deze week terug, want hij was er nog niet uit, wat ik kon hebben..... en ik werk in de bouw, dus over 10 jaar, ben ik kapot, als ik nie opsgiet met me studie...quote:Op dinsdag 20 december 2005 19:50 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
lichamelijke toekomst klinkt eng
uiteindelijk levert iedereen daarop in, maar als je je daar nu al zorgen over maakt is er vast meer aan de hand
Dat klinkt als de financiele bijsluiter van Frisia en Becamquote:Op dinsdag 20 december 2005 19:55 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Het is wel een beetje omgekeerd rechtevenredig verbonden met de mate van dronkenschap en/of de mate van geilheid, maar over het algemeen ben ik kieskeurig
Het is ook een beetje een zakelijke dealquote:Op dinsdag 20 december 2005 19:56 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Dat klinkt als de financiele bijsluiter van Frisia en Becam
Hmm.. mja, inderdaad wel verstandig om dan wat anders te gaan doen ja. Als je op je 23ste al serieuze problemen hebt met je lichaam, dan is 't niet goedquote:Op dinsdag 20 december 2005 19:56 schreef Burner82 het volgende:
[..]
kheb me schouder al in puin liggen, en de doc belt me deze week terug, want hij was er nog niet uit, wat ik kon hebben..... en ik werk in de bouw, dus over 10 jaar, ben ik kapot, als ik nie opsgiet met me studie...
Hmmz... Dus je kunt iemands neukbaarheid uitdrukken in de som van het percentage alcohol in je bloed en de geilheid die je bereikt moet hebben om met een jongen in bed te duiken?quote:Op dinsdag 20 december 2005 19:55 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Het is wel een beetje omgekeerd rechtevenredig verbonden met de mate van dronkenschap en/of de mate van geilheid, maar over het algemeen ben ik kieskeurig
misschien toch tot die tijd een wat minder fysiek eisend werk zoekenquote:Op dinsdag 20 december 2005 19:56 schreef Burner82 het volgende:
[..]
kheb me schouder al in puin liggen, en de doc belt me deze week terug, want hij was er nog niet uit, wat ik kon hebben..... en ik werk in de bouw, dus over 10 jaar, ben ik kapot, als ik nie opsgiet met me studie...
Ik denk dat ik op dat punt best redelijk wiskundig te voorspellen benquote:Op dinsdag 20 december 2005 20:01 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Hmmz... Dus je kunt iemands neukbaarheid uitdrukken in de som van het percentage alcohol in je bloed en de geilheid die je bereikt moet hebben om met een jongen in bed te duiken?.
naja, de doc is wa zoeken, omdak altijd dorst heb....quote:Op dinsdag 20 december 2005 19:58 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Hmm.. mja, inderdaad wel verstandig om dan wat anders te gaan doen ja. Als je op je 23ste al serieuze problemen hebt met je lichaam, dan is 't niet goed
Maar de aantrekkelijkheid van de man speelt ook meequote:Op dinsdag 20 december 2005 20:03 schreef Great_Expectations het volgende:
Neukbaarheidsgrens = (Glazen alcohol x dagen geen sex )
Ofzoiets..
Jaja, dat maar dat neem je dus mee. Als je zegt dat iemand een 9 op de GADZS (Glazen Alchohol, Dagen Zonder Sex, het is net de titel van een Spinvis-liedje) schaal scoort, dat heb je dus 9 glazen nodig bij 1 dag geen sex, of 3 glazen bij 3 dagen geen sex, enzovoort.quote:Op dinsdag 20 december 2005 20:04 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Maar de aantrekkelijkheid van de man speelt ook meewant het aantal glazen alcohol hoeft minder hoog te zijn bij een mooie man dan bij een lelijke. En je kunt bv met een veel minder aantal dagen geen sex volstaan ook
die laatste zin heb ik vaker gehoord, dat is een slecht teken, zoek hulpquote:Op dinsdag 20 december 2005 20:03 schreef Burner82 het volgende:
[..]
naja, de doc is wa zoeken, omdak altijd dorst heb....
mer op me 23e me schouder in puin, (al paar maanden mee thuis gezeten... is ook nie gezond nee...) ik kreeg ook de belofte van me baas, dak niet meer zoveel hoefde te stralen.... nadat ik 2-3 weken terug was, niks anders meer gedaan dan stralen, das nu 6-7 maanden geleden, en daardoor ging me schouder toen ook kapot.... ik kan ask ff in bed heb gelegen, me deken nie eens meer optillen, zonder te verrekken van de pijn... maja, de fysieke pijn, is momenteel zelfs lekker, weet ik nog, dak leef.....
Je vraagt je toch af hoe G_E aan dat soort informatie komt.quote:Op dinsdag 20 december 2005 20:03 schreef Great_Expectations het volgende:
Neukbaarheidsgrens = (Glazen alcohol x dagen geen sex )
Ofzoiets..
Algemene ontwikkeling?quote:Op dinsdag 20 december 2005 20:10 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Je vraagt je toch af hoe G_E aan dat soort informatie komt..
Ik ga volgende week woensdag er heen waarschijnlijkquote:Op dinsdag 20 december 2005 20:08 schreef Great_Expectations het volgende:
(Glazen Alchohol, Dagen Zonder Sex, het is net de titel van een Spinvis-liedje)
da's een songtekstquote:Op dinsdag 20 december 2005 20:09 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
die laatste zin heb ik vaker gehoord, dat is een slecht teken, zoek hulp
Hurt NIN, ookquote:Op dinsdag 20 december 2005 20:12 schreef Ang3l het volgende:
[..]
da's een songtekstYeah you bleed just to know you're alive
Goo Goo Dolls - irisquote:
En ik al die tijd maar denken dat er niks mis was met mijn algemene ontwikkeling.quote:Op dinsdag 20 december 2005 20:12 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Algemene ontwikkeling?.
jup, goeie plaat, 2 cd's van the googoo dolls, en ja, tis een slecht teken, da weet ik, heb al littekens en verse in me arm staan hoor.... en verder hulp zoeken, kheb sph en uni psychologie gedaan, een psycholoog c.q. psychiater, vraagt wat ik wil, dat hij vraagt.....quote:
Je kunt het natuurlijk ook op je zelf betrekken.quote:Op dinsdag 20 december 2005 20:10 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Je vraagt je toch af hoe G_E aan dat soort informatie komt..
Me2. Gutterflower & Dizzy up the girlquote:Op dinsdag 20 december 2005 20:19 schreef Burner82 het volgende:
[..]
jup, goeie plaat, 2 cd's van the googoo dolls
wil je je wel laten helpen, of heb je het al opgegevenquote:Op dinsdag 20 december 2005 20:19 schreef Burner82 het volgende:
[..]
jup, goeie plaat, 2 cd's van the googoo dolls, en ja, tis een slecht teken, da weet ik, heb al littekens en verse in me arm staan hoor.... en verder hulp zoeken, kheb sph en uni psychologie gedaan, een psycholoog c.q. psychiater, vraagt wat ik wil, dat hij vraagt.....
Niet zo negatief man..!quote:Op dinsdag 20 december 2005 20:03 schreef Burner82 het volgende:
[..]
naja, de doc is wa zoeken, omdak altijd dorst heb....
mer op me 23e me schouder in puin, (al paar maanden mee thuis gezeten... is ook nie gezond nee...) ik kreeg ook de belofte van me baas, dak niet meer zoveel hoefde te stralen.... nadat ik 2-3 weken terug was, niks anders meer gedaan dan stralen, das nu 6-7 maanden geleden, en daardoor ging me schouder toen ook kapot.... ik kan ask ff in bed heb gelegen, me deken nie eens meer optillen, zonder te verrekken van de pijn... maja, de fysieke pijn, is momenteel zelfs lekker, weet ik nog, dak leef.....
Was vandaag niet nodig Waxxerquote:Op dinsdag 20 december 2005 18:22 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Anders sta je daar he... op het rangeerterrein... van Liège...
er zijn zo veel therapievormen, automutolatie is nooit een oplossing voor je problemen,quote:Op dinsdag 20 december 2005 20:19 schreef Burner82 het volgende:
[..]
jup, goeie plaat, 2 cd's van the googoo dolls, en ja, tis een slecht teken, da weet ik, heb al littekens en verse in me arm staan hoor.... en verder hulp zoeken, kheb sph en uni psychologie gedaan, een psycholoog c.q. psychiater, vraagt wat ik wil, dat hij vraagt.....
Da's een onzin iets die laatste regel. Het gebeurt bij allerlei mensen, geen specifieke groep. Het komt de laatste tijd vooral veel voor onder scholieren die de druk van de Nederlandse samenleving niet aankunnen.quote:Op dinsdag 20 december 2005 20:33 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
er zijn zo veel therapievormen, auto mutolatie is nooit een oplossing voor je problemen,
ik hoor dat de laatste tijd zo veel om me heen.
wat is dat toch met gothics en zelfbeschadiging, niet dat ik beweer dat jij gothic bent
dizzy up the girl, en a boy named gooquote:Op dinsdag 20 december 2005 20:23 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Me2. Gutterflower & Dizzy up the girl
opgegeven, een goeie die mij krijgt waar hij wil, ik ken al die trucjes al :Squote:Op dinsdag 20 december 2005 20:24 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
wil je je wel laten helpen, of heb je het al opgegeven
mooi, want ik ben geen gothicquote:Op dinsdag 20 december 2005 20:33 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
er zijn zo veel therapievormen, automutolatie is nooit een oplossing voor je problemen,
ik hoor dat de laatste tijd zo veel om me heen.
wat is dat toch met gothics en zelfbeschadiging, niet dat ik beweer dat jij gothic bent
Maar je wilt toch neem ik aan wel weer richting een leven waar je je beter in voelt? En waar je niet meer met die fysieke pijn hoeft te leven?quote:Op dinsdag 20 december 2005 20:42 schreef Burner82 het volgende:
[..]
mooi, want ik ben geen gothic
en soms zijn er mensen, die gewoon nog enige macht willen hebben over de pijn die ze leiden, en daarom die pijn maar zelf veroorzaken...
Ow, die laatste heb ik nietquote:Op dinsdag 20 december 2005 20:40 schreef Burner82 het volgende:
[..]
dizzy up the girl, en a boy named goo
of niet meer leven...quote:Op dinsdag 20 december 2005 20:43 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Maar je wilt toch neem ik aan wel weer richting een leven waar je je beter in voelt? En waar je niet meer met die fysieke pijn hoeft te leven?
a boy named goo, was voor dizzy up, die gasten hebben al 9 cd's uit of zoquote:Op dinsdag 20 december 2005 20:44 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ow, die laatste heb ik niet![]()
Is die mooi?
Gutterflower is de laatste (meen ik, iig na Dizzy), erg mooi
En dan alle mooie dingen moeten missen die er misschien nog kunnen komen...quote:
wil je niet geholpen worden dan, je zou ook mee kunnen werkenquote:Op dinsdag 20 december 2005 20:41 schreef Burner82 het volgende:
[..]
opgegeven, een goeie die mij krijgt waar hij wil, ik ken al die trucjes al :S
khoop ook echt, da je dat altijd vol zult houdenquote:Op dinsdag 20 december 2005 20:51 schreef Vlarp het volgende:
[..]
En dan alle mooie dingen moeten missen die er misschien nog kunnen komen...
*zucht*ik zal het nooit begrijpen dat iemand het leven niet meer ziet zitten. Ik ben er zlef te nuchter voor. Hoe kut ik me ook voel, hoe klote m'n leven op een bepaald moment ook is, ik zie altijd weer een lichtpuntje waar ik me aan kan optrekken.
geloof me, ik heb daar ook gestaan.quote:Op dinsdag 20 december 2005 20:50 schreef Burner82 het volgende:
[..]
a boy named goo, was voor dizzy up, die gasten hebben al 9 cd's uit of zo
misschien niet, omdat ik dat vertrouwen niet in hun heb,,,, als je net aant vertellen bent: ja sorry, maar de tijd is op, volgende week om 15.30 gaan we verder....quote:Op dinsdag 20 december 2005 20:51 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
wil je niet geholpen worden dan, je zou ook mee kunnen werken
ok dan, misschien 10 cd's, maar meer ook nie voor mijquote:Op dinsdag 20 december 2005 20:53 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
geloof me, ik heb daar ook gestaan.
ik ben er van overtuigd dat er ook voor jou meer is
Verdomme man, je bent 23, je hebt nog 3/4 van je leven voor je!! Is dat niet iets om voor te vechten? Ik bedoel, je moet het niet doen voor een-ofandere psych die je uit de shit wil trekken. Want hij doet ook alleen maar waar ie voor betaalt wordt. Maar wil je echt je leven opgeven omdat het nu zo kut gaat? Wie zegt dat het altijd zo kut zal blijven gaan? Wie weet is het over een jaar compleet anders als je je schouders (nou ja, die ene goeie danquote:Op dinsdag 20 december 2005 20:53 schreef Burner82 het volgende:
[..]
khoop ook echt, da je dat altijd vol zult houdenspaart weer vertraging bij de ns
kzal je de voorgeschiedenis besparen, maar op me 11e had k al een gedicht, met als conclusie, dat jet leven maar raar was, en nergens op slaat.....quote:Op dinsdag 20 december 2005 20:58 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Verdomme man, je bent 23, je hebt nog 3/4 van je leven voor je!! Is dat niet iets om voor te vechten? Ik bedoel, je moet het niet doen voor een-ofandere psych die je uit de shit wil trekken. Want hij doet ook alleen maar waar ie voor betaalt wordt. Maar wil je echt je leven opgeven omdat het nu zo kut gaat? Wie zegt dat het altijd zo kut zal blijven gaan? Wie weet is het over een jaar compleet anders als je je schouders (nou ja, die ene goeie dan) er nu vol onder zet!
nie'waarquote:Op dinsdag 20 december 2005 21:01 schreef DennisMoore het volgende:
Beetje conflicterend met 'onderhandelingen met een leuke jongen', nie'waar?
Verf je haar zwart.quote:Op dinsdag 20 december 2005 21:07 schreef TehRockstar het volgende:
Ik luister Nirvana..
Iemand, laat het stoppen.. Ik lijk wel een alto.
Doe es wat aan die vooroordelenquote:Op dinsdag 20 december 2005 20:33 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
Hmm.. nou ja, ik geloof je...quote:Op dinsdag 20 december 2005 21:03 schreef Burner82 het volgende:
[..]
kzal je de voorgeschiedenis besparen, maar op me 11e had k al een gedicht, met als conclusie, dat jet leven maar raar was, en nergens op slaat.....
Nee! Ik moet snel iets homoseksueels doen.quote:
Een ban scoren?quote:Op dinsdag 20 december 2005 21:11 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Nee! Ik moet snel iets homoseksueels doen.![]()
Stop iets in je kont!quote:Op dinsdag 20 december 2005 21:11 schreef TehRockstar het volgende:
Nee! Ik moet snel iets homoseksueels doen.![]()
Nee, ik doe wel iets Arisch, da's makkelijker en minder pijnlijk.quote:
Like what?quote:Op dinsdag 20 december 2005 21:13 schreef TehRockstar het volgende:
Nee, ik doe wel iets Arisch, da's makkelijker en minder pijnlijk.
quote:Op dinsdag 20 december 2005 21:14 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Nee, die moet je niet in je kont stoppen.!
Stiefbroer uitschelden voor luie n*kker.quote:
Luie nakker?quote:Op dinsdag 20 december 2005 21:16 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Stiefbroer uitschelden voor luie n*kker.. Zal wel wat blauwe plekjes opleveren.
Minder pijnlijk zei je?quote:Op dinsdag 20 december 2005 21:16 schreef TehRockstar het volgende:
Stiefbroer uitschelden voor luie n*kker.. Zal wel wat blauwe plekjes opleveren.
Ik heb liever een blauwe plek dan iets van achter er in hoorquote:
Hij is veul sterker en groter.quote:
Ligt aan het 'iets'.quote:Op dinsdag 20 december 2005 21:18 schreef Just-Dennis het volgende:
Ik heb liever een blauwe plek dan iets van achter er in hoor![]()
quote:Op dinsdag 20 december 2005 21:18 schreef Just-Dennis het volgende:
[..]
Ik heb liever een blauwe plek dan iets van achter er in hoor![]()
Hoe is het?quote:hai
Ligt niet aan "iets" er wordt niet iets ingebracht daaroquote:
Zetpil?quote:Op dinsdag 20 december 2005 21:20 schreef Just-Dennis het volgende:
Ligt niet aan "iets" er wordt niet iets ingebracht daaro![]()
![]()
Tot je in het ziekenhuis ligt en ze zo'n ding anaal inbrengen als je slaaptquote:Op dinsdag 20 december 2005 21:21 schreef Just-Dennis het volgende:
[..]
Daar doe ik niet aan
Ibuprofen![]()
Kurken en vorkenquote:Op dinsdag 20 december 2005 21:24 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Tot je in het ziekenhuis ligt en ze zo'n ding anaal inbrengen als je slaapt![]()
Nou dan ga ik niet naar het zekenhuis, ook opgelostquote:Op dinsdag 20 december 2005 21:26 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ze checken je eerst voor je in slaap wordt gebracht
Ja...quote:Op dinsdag 20 december 2005 21:42 schreef wonderer het volgende:
Is iedereen nu helemaal in paniek omdat MSN het niet doet?
Mn andere doet het gewoonquote:Op dinsdag 20 december 2005 21:37 schreef Vlarp het volgende:
msn is al de hele avond stuk...
Je moet gewoon 20x proberen.. dan kun je even half uur aangemeld blijven ofzo
jaquote:Op dinsdag 20 december 2005 21:42 schreef wonderer het volgende:
Is iedereen nu helemaal in paniek omdat MSN het niet doet?
jaquote:Op dinsdag 20 december 2005 21:49 schreef Vlarp het volgende:
[..]
jij hebt ook al zo'n scheiding tussen prul kennissen en vrienden
Neeh vlarp was het niet, zei ie.........quote:Op dinsdag 20 december 2005 22:01 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Je zou d'r bijna wat van gaan denken![]()
Nee, ik niet... Niet meer dan anders, tenminste.quote:Op dinsdag 20 december 2005 22:10 schreef Just-Dennis het volgende:
Nou heeft iedereen vandaag een dagje vrij van Fok!?
Nee absoluut nietquote:Op dinsdag 20 december 2005 22:10 schreef Just-Dennis het volgende:
Ik heb niks te meldenquote:Op dinsdag 20 december 2005 22:10 schreef Just-Dennis het volgende:
Supertijgers zijn te lekkerquote:
Ach, rond kerst en oud/nieuw mogen een paar extra calorieën toch wel? Ze zijn onvermijdelijk, zou ik denkenquote:Op dinsdag 20 december 2005 22:25 schreef wonderer het volgende:
Supertijgers zijn te lekkerIk zit 1000 calorien naar binnen te werken.
Ja dat mag ik hopen ja.quote:
Afvallen moet je sowieso in de zomer doen, maar ik vind het slecht van mezelf... ach jaquote:Op dinsdag 20 december 2005 22:27 schreef tech het volgende:
[..]
Ach, rond kerst en oud/nieuw mogen een paar extra calorieën toch wel? Ze zijn onvermijdelijk, zou ik denken
Zit die snol van een vlarp er weer met z'n tengels aan hequote:Op dinsdag 20 december 2005 22:34 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Ja Ang3l je kan ook niet meer even een paar uur van huis, of de rebellie breekt weer uit![]()
Je zou hem toch ook wat strenger aanpakken, of is er dat zaterdag niet meer van gekomenquote:Op dinsdag 20 december 2005 22:36 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Zit die snol van een vlarp er weer met z'n tengels aan he
Hoi Waxxerquote:
Nee hij had het te druk met CDPquote:Op dinsdag 20 december 2005 22:42 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Je zou hem toch ook wat strenger aanpakken, of is er dat zaterdag niet meer van gekomen![]()
Eigenbelang!quote:Op dinsdag 20 december 2005 22:44 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Hoi Waxxer![]()
waar bleef je nou zo lang?
Ging vandaag zonder problemen met de trein hoor, ben je nu voor noppes naar Liège gereden om me geestelijk bij te staan ?
Ja maar, ja maar, die was toch later dan jullie daar omdat hij eerst naar Idols moestquote:
ik kan zo wel eens SMS-enquote:Op dinsdag 20 december 2005 22:50 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Ja maar, ja maar, die was toch later dan jullie daar omdat hij eerst naar Idols moest
of was Vlarp op van de zenuwen en daardoor die tijd vooral niet ontvankelijk voor jouw correcties![]()
Bij de weg Niemand enig teken van CDP gehad vandaag, zou z'n moeder dan daadwerkelijk de schaar in het snoer gezet hebben![]()
waneer kan ik je waar een keer bekijken?quote:Op dinsdag 20 december 2005 22:48 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Eigenbelang!Had theaterrrrsporrrrt.
quote:Op dinsdag 20 december 2005 22:34 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja dat mag ik hopen ja.
Jij denkt dat als ik even hupsen ben, dat ik dan niks merk he!?
op 25 feb 2006 in Amsterdamquote:Op dinsdag 20 december 2005 22:52 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
waneer kan ik je waar een keer bekijken?
En je denkt dat dat alles weer goed maakt?!quote:
zo....?quote:Op dinsdag 20 december 2005 23:04 schreef Stroekie het volgende:
[..]
op 25 feb 2006 in Amsterdam
Jullie staan alle twee al in het lijstje van mensen die zeker aanwezig zullen zijn![]()
nee slechts een klein deel maarquote:Op dinsdag 20 december 2005 23:05 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En je denkt dat dat alles weer goed maakt?!
En wat ga je doen om de rest goed te maken?quote:Op dinsdag 20 december 2005 23:08 schreef Just-Dennis het volgende:
[..]
nee slechts een klein deel maar
Ik zie dit in het topic staan over de meet op 25 feb 2006quote:Op dinsdag 20 december 2005 23:07 schreef TheaterMaMa het volgende:
alle 2???
Volgende maand in Hoorn.quote:Op dinsdag 20 december 2005 22:52 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
waneer kan ik je waar een keer bekijken?
Zeg, jij neemt steeds meer het gedrag van je man over!quote:Op dinsdag 20 december 2005 23:19 schreef petre86 het volgende:
sjalalalalalalalaaaa *beng *beng
jalalaalalalalalalala *tuut *tuut
sjalalalalalalalaaaaa is this the way to amarillo?
lalalalaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
hoe bedoel jequote:Op dinsdag 20 december 2005 23:21 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Zeg, jij neemt steeds meer het gedrag van je man over!
Zoals ik het zegquote:
beetje neuken enzoquote:Op dinsdag 20 december 2005 23:08 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En wat ga je doen om de rest goed te maken?
welk gedrag?quote:Op dinsdag 20 december 2005 23:24 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Zoals ik het zeg
Man van de KPN: "Oh, ja, goh ik begrijp niet hoe het kan, u hoeft niet te betalen en ik maak er hier werk van hoor", en die afsluiting is... wééééérrrr een andere afdeling.
My my my...En die was vandaag praktisch onbereikbaar.
Morgen maar... wééérrr bellen
dondedag he.. donderdagquote:Op dinsdag 20 december 2005 23:26 schreef Waxxer het volgende:
Wat heb IK zin in eindelijk weer eens een fatsoenlijke maaltijd zeg. *knor*
Kutgeld, kutuigavepatroon
KLAAG!
Morgen heb ik een interview. Dus mórgen al!quote:Op dinsdag 20 december 2005 23:27 schreef petre86 het volgende:
[..]
welk gedrag?
en ... jeej.. jij weet de weg binnen kpn nog beter dan ik
[..]
dondedag he.. donderdag
Owquote:
Misschien kan ik afvalvlees van de shoarmazaken krijgenquote:Op dinsdag 20 december 2005 23:34 schreef petre86 het volgende:
lig je niet in het park?
te wachten tot je wat brood kan stelen van de eendjes?
en welluk gedrahaaag?
Samen donderdag eten?quote:Op dinsdag 20 december 2005 23:37 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Misschien kan ik afvalvlees van de shoarmazaken krijgenAls ik me donderdag voel zoals nu (denk het niet hoor
), dan ben ik in staat om een rijsttafel bij de chinees te halen en deze ongegeneerd en tot de laatste sliert bami in mijn eentje helemaal op te vrrrrrrrreten.
![]()
En de manier zoals je weer eens binnenkwam.Dat iz tiepiez Wiz.
2 persoons!quote:Op dinsdag 20 december 2005 23:39 schreef Waxxer het volgende:
[..]Ga je foto's maken?
Of toch maar een tweepersoonsbestelling doen?
Ligt er aan wie wie doetquote:
quote:
Nee eerst gaan we douchen!quote:
Heeeerrrlijk, dan voel ik me niet zo'n Pangangjunk!quote:Op dinsdag 20 december 2005 23:40 schreef Just-Dennis het volgende:
[..]
2 persoons!
en nu ga ik slapen
Nu mag IK een keerquote:
hahahaquote:Op dinsdag 20 december 2005 23:43 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Heeeerrrlijk, dan voel ik me niet zo'n Pangangjunk!En dat gele spul en bami en vleesch en alles!
*hhhhnnnggggg* niet aan denken
Maar slaap lekker dan!
Yaaaaaay I win!quote:
Hey waxje!quote:Op dinsdag 20 december 2005 23:46 schreef Waxxer het volgende:
Ik vreesch dat ik morgen als ik thuis ben eerst boodschappen ga doenNIET AAN DENKENNNN LUL ZEI IK TOCH
Oh ja.
Ontopic.
Poehpoehpoeh 1503 alweer hey HOI hey KP!!
ne joh had dag dienst maar had een verjaardag.... dus daarom..... morgen weer om half 8 beginnenquote:Op dinsdag 20 december 2005 23:50 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Hai Pingwingkje!
Had jij late dienst zo opeens?
Heeeerrrlijk toch?quote:Op dinsdag 20 december 2005 23:52 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
ne joh had dag dienst maar had een verjaardag.... dus daarom..... morgen weer om half 8 beginnen![]()
ze wilde geld..... dus nee niet leuk kadootje!quote:Op dinsdag 20 december 2005 23:59 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Heeeerrrlijk toch?
Had je een leukcadeautje
gekocht??
Trusten!quote:Op dinsdag 20 december 2005 23:59 schreef keizerpinguin het volgende:
ikke ga ook slapen ik wens het jullie alllemaal!!!
doei
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
9:15 beginnequote:Op dinsdag 20 december 2005 23:51 schreef keizerpinguin het volgende:
pfff morgen weer vroeg werken ik heb al zooooo veel zin....![]()
Ja jij wil weten hoe het met Jonas aflooptquote:Op woensdag 21 december 2005 00:21 schreef wonderer het volgende:
Ik ben er nog hoor.
Valse nichtquote:Op woensdag 21 december 2005 00:24 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja jij wil weten hoe het met Jonas afloopt
Maar ik ga slapen
Tis niet veel maar tenminste ietsquote:Op woensdag 21 december 2005 00:21 schreef wonderer het volgende:
Ik ben er nog hoor.
Bedanktquote:Op woensdag 21 december 2005 00:26 schreef davidov het volgende:
[..]
Tis niet veel maar tenminste iets![]()
you're welcomequote:
of hij daar nou blij mee moet zijn?quote:Op woensdag 21 december 2005 00:36 schreef wonderer het volgende:
Doet zijn moeder in ieder geval geen loze beloftes.
Bekijk het van de goede kant. Volgende keer zal ie hopelijk twee keer nadenken voor hij zijn moeder tart, omdat hij weet dat het gaat gebeuren... dat soort zekerheden zijn toch prettig in je opvoeding. het zou voor mij een stuk prettiger geweest zijn als mijn ouders een keer voet bij stuk hadden gehouden.quote:Op woensdag 21 december 2005 00:49 schreef davidov het volgende:
[..]
of hij daar nou blij mee moet zijn?![]()
Ben JIJ een homo?quote:Op woensdag 21 december 2005 03:18 schreef Sai het volgende:
Ah tijd voor een barbaars mid-winter feest, waar we wijn drinken uit de schedels van onze gevallen vijanden en mysteriuse dansen uitvoeren in de besneeuwde nacht onder een uitgestrekte sterrehemel....zoiets?quote:Op woensdag 21 december 2005 14:09 schreef davidov het volgende:
Voor Vlarp!:
Vandaag begint de sterrenkundige winter en daarmee is het vandaag de korste dag van het jaar. Vanaf morgen worden de dagen weer langer. Gemiddeld zal het drie minuten langer licht zijn per dag tot aan 21 juni. Op naar de zomer!
jeej![]()
Nou.... ik zie het Kerstfeest tóch anders...quote:Op woensdag 21 december 2005 14:12 schreef Semisane het volgende:
[..]
Ah tijd voor een barbaars mid-winter feest, waar we wijn drinken uit de schedels van onze gevallen vijanden en mysteriuse dansen uitvoeren in de besneeuwde nacht onder een uitgestrekte sterrehemel....zoiets?![]()
Het kerstfeest vier je dan ook niet op de 21ste van december schat.quote:Op woensdag 21 december 2005 14:14 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Nou.... ik zie het Kerstfeest tóch anders...
nou ja, de dagen ervoor danquote:Op woensdag 21 december 2005 14:17 schreef Semisane het volgende:
[..]
Het kerstfeest vier je dan ook niet op de 21ste van december schat.
Nog 1.5 dag en dan tot 2 januari vakantiequote:Op woensdag 21 december 2005 13:51 schreef Semisane het volgende:
Het gaat hard hiero, niet bij te houden...nog 1.5 dag en dan weekend!![]()
Winter solsticequote:Op woensdag 21 december 2005 14:12 schreef Semisane het volgende:
[..]
Ah tijd voor een barbaars mid-winter feest, waar we wijn drinken uit de schedels van onze gevallen vijanden en mysteriuse dansen uitvoeren in de besneeuwde nacht onder een uitgestrekte sterrehemel....zoiets?![]()
Dat zal er maar net aan liggen welke godsdienst je aanhangtquote:Op woensdag 21 december 2005 14:17 schreef Semisane het volgende:
[..]
Het kerstfeest vier je dan ook niet op de 21ste van december schat.
En? Vond je ervan?quote:Op woensdag 21 december 2005 03:18 schreef Sai het volgende:
Eindelijk. Tering. Ik was met een vriendin en een vriend naar Alkmaar () om daar naar De Griezelbus (
) te gaan. Die was om half tien afgelopen.
Het slaat sowieso nergens op... kerst moet je op 1 januari vieren. We/ze vieren immers de geboorte van Christus, en met zijn geboorte begon de jaartellingquote:Op woensdag 21 december 2005 14:44 schreef AnGabhar het volgende:
[..]
Dat zal er maar net aan liggen welke godsdienst je aanhangt![]()
Het is niet geheel onaannemelijk dat men het christelijke kerstfeest juist op 25 december is gaan vieren, omdat destijds de zonnewende rond die datum viel. Later heeft men een fatsoenlijke kalender ingevoerd, maar men is de datum 25 december blijven gebruiken (op de Oosters-Orthodoxe kerken na, die de Juliaanse kalender blijkbaar wat langer zijn blijven gebruiken en het nog steeds op begin januari houden).
Tja, de kerk beent de wetenschap niet altijd even snel bij. Sinds wanneer was de aarde ook alweer rond?
Hebben je ouders je dat geleerd?quote:Op woensdag 21 december 2005 15:02 schreef wonderer het volgende:
[..]
Het slaat sowieso nergens op... kerst moet je op 1 januari vieren. We/ze vieren immers de geboorte van Christus, en met zijn geboorte begon de jaartelling
Ah, ik lees hier dus uit dat Semisane heel graag de organisatie van de volgende Fok HOMO meet op 25 feb 2006 wil gaan organiseren.quote:Op woensdag 21 december 2005 14:12 schreef Semisane het volgende:
[..]
Nee, zelf bedachtquote:Op woensdag 21 december 2005 15:10 schreef AnGabhar het volgende:
[..]
Hebben je ouders je dat geleerd?![]()
Hoe verklaar je het dan dat de jaartelling begint met het jaar 1 na Christus?
Toch gek dat Jesus in het jaar 4 voor Christus is geboren...quote:Op woensdag 21 december 2005 15:21 schreef wonderer het volgende:
[..]
Nee, zelf bedacht![]()
En om het eerste jaar nou jaar nul te noemen klinkt ook een beetje raar, dus ze zijn maar bij 1 begonnen. ZO
Wist ik niet... het wordt steeds onlogischer..quote:Op woensdag 21 december 2005 16:02 schreef Twoflower het volgende:
[..]
Toch gek dat Jesus in het jaar 4 voor Christus is geboren...
Een bladzijde of 7 gelezen, maar ik gruwel nu al bij het hak-op-de-tak-gespring.quote:Op woensdag 21 december 2005 16:05 schreef wonderer het volgende:
[..]
Wist ik niet... het wordt steeds onlogischer..
Heb je Judas al uit?
*houdt de oren van Fuzz dicht*quote:
Dat is 1 van de aliens?quote:
Honey, I wish ! dan had ik niet zo angstig hoeven kijken...quote:
*anal probe..quote:Op woensdag 21 december 2005 17:56 schreef creno het volgende:
[..]
Honey, I wish ! dan had ik niet zo angstig hoeven kijken...
maar nee, ik zie dus net een megaklein schip landen hier in de achtertuin, een lichtbundel NIET normaal !
maar ik heb snel de deur op slot gedraaid![]()
robbert zegt geen "blip blip prrtjoekie blip"quote:Op woensdag 21 december 2005 17:59 schreef petre86 het volgende:
[..]
*anal probe..
ieuw
en als het nou robbert is die een helicoptervlucht heeft gewonnen met een loterij?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |