Neeh vlarp was het niet, zei ie.........quote:Op dinsdag 20 december 2005 22:01 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Je zou d'r bijna wat van gaan denken![]()
Nee, ik niet... Niet meer dan anders, tenminste.quote:Op dinsdag 20 december 2005 22:10 schreef Just-Dennis het volgende:
Nou heeft iedereen vandaag een dagje vrij van Fok!?
Nee absoluut nietquote:Op dinsdag 20 december 2005 22:10 schreef Just-Dennis het volgende:
Ik heb niks te meldenquote:Op dinsdag 20 december 2005 22:10 schreef Just-Dennis het volgende:
Supertijgers zijn te lekkerquote:
Ach, rond kerst en oud/nieuw mogen een paar extra calorieën toch wel? Ze zijn onvermijdelijk, zou ik denkenquote:Op dinsdag 20 december 2005 22:25 schreef wonderer het volgende:
Supertijgers zijn te lekkerIk zit 1000 calorien naar binnen te werken.
Ja dat mag ik hopen ja.quote:
Afvallen moet je sowieso in de zomer doen, maar ik vind het slecht van mezelf... ach jaquote:Op dinsdag 20 december 2005 22:27 schreef tech het volgende:
[..]
Ach, rond kerst en oud/nieuw mogen een paar extra calorieën toch wel? Ze zijn onvermijdelijk, zou ik denken
Zit die snol van een vlarp er weer met z'n tengels aan hequote:Op dinsdag 20 december 2005 22:34 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Ja Ang3l je kan ook niet meer even een paar uur van huis, of de rebellie breekt weer uit![]()
Je zou hem toch ook wat strenger aanpakken, of is er dat zaterdag niet meer van gekomenquote:Op dinsdag 20 december 2005 22:36 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Zit die snol van een vlarp er weer met z'n tengels aan he
Hoi Waxxerquote:
Nee hij had het te druk met CDPquote:Op dinsdag 20 december 2005 22:42 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Je zou hem toch ook wat strenger aanpakken, of is er dat zaterdag niet meer van gekomen![]()
Eigenbelang!quote:Op dinsdag 20 december 2005 22:44 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Hoi Waxxer![]()
waar bleef je nou zo lang?
Ging vandaag zonder problemen met de trein hoor, ben je nu voor noppes naar Liège gereden om me geestelijk bij te staan ?
Ja maar, ja maar, die was toch later dan jullie daar omdat hij eerst naar Idols moestquote:
ik kan zo wel eens SMS-enquote:Op dinsdag 20 december 2005 22:50 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Ja maar, ja maar, die was toch later dan jullie daar omdat hij eerst naar Idols moest
of was Vlarp op van de zenuwen en daardoor die tijd vooral niet ontvankelijk voor jouw correcties![]()
Bij de weg Niemand enig teken van CDP gehad vandaag, zou z'n moeder dan daadwerkelijk de schaar in het snoer gezet hebben![]()
waneer kan ik je waar een keer bekijken?quote:Op dinsdag 20 december 2005 22:48 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Eigenbelang!Had theaterrrrsporrrrt.
quote:Op dinsdag 20 december 2005 22:34 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja dat mag ik hopen ja.
Jij denkt dat als ik even hupsen ben, dat ik dan niks merk he!?
op 25 feb 2006 in Amsterdamquote:Op dinsdag 20 december 2005 22:52 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
waneer kan ik je waar een keer bekijken?
En je denkt dat dat alles weer goed maakt?!quote:
zo....?quote:Op dinsdag 20 december 2005 23:04 schreef Stroekie het volgende:
[..]
op 25 feb 2006 in Amsterdam
Jullie staan alle twee al in het lijstje van mensen die zeker aanwezig zullen zijn![]()
nee slechts een klein deel maarquote:Op dinsdag 20 december 2005 23:05 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En je denkt dat dat alles weer goed maakt?!
En wat ga je doen om de rest goed te maken?quote:Op dinsdag 20 december 2005 23:08 schreef Just-Dennis het volgende:
[..]
nee slechts een klein deel maar
Ik zie dit in het topic staan over de meet op 25 feb 2006quote:Op dinsdag 20 december 2005 23:07 schreef TheaterMaMa het volgende:
alle 2???
Volgende maand in Hoorn.quote:Op dinsdag 20 december 2005 22:52 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
waneer kan ik je waar een keer bekijken?
Zeg, jij neemt steeds meer het gedrag van je man over!quote:Op dinsdag 20 december 2005 23:19 schreef petre86 het volgende:
sjalalalalalalalaaaa *beng *beng
jalalaalalalalalalala *tuut *tuut
sjalalalalalalalaaaaa is this the way to amarillo?
lalalalaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
hoe bedoel jequote:Op dinsdag 20 december 2005 23:21 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Zeg, jij neemt steeds meer het gedrag van je man over!
Zoals ik het zegquote:
beetje neuken enzoquote:Op dinsdag 20 december 2005 23:08 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En wat ga je doen om de rest goed te maken?
welk gedrag?quote:Op dinsdag 20 december 2005 23:24 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Zoals ik het zeg
Man van de KPN: "Oh, ja, goh ik begrijp niet hoe het kan, u hoeft niet te betalen en ik maak er hier werk van hoor", en die afsluiting is... wééééérrrr een andere afdeling.
My my my...En die was vandaag praktisch onbereikbaar.
Morgen maar... wééérrr bellen
dondedag he.. donderdagquote:Op dinsdag 20 december 2005 23:26 schreef Waxxer het volgende:
Wat heb IK zin in eindelijk weer eens een fatsoenlijke maaltijd zeg. *knor*
Kutgeld, kutuigavepatroon
KLAAG!
Morgen heb ik een interview. Dus mórgen al!quote:Op dinsdag 20 december 2005 23:27 schreef petre86 het volgende:
[..]
welk gedrag?
en ... jeej.. jij weet de weg binnen kpn nog beter dan ik
[..]
dondedag he.. donderdag
Owquote:
Misschien kan ik afvalvlees van de shoarmazaken krijgenquote:Op dinsdag 20 december 2005 23:34 schreef petre86 het volgende:
lig je niet in het park?
te wachten tot je wat brood kan stelen van de eendjes?
en welluk gedrahaaag?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |