Ziek dit..quote:Vrouw verzint beroving en wurging hondje
Uitgegeven: 20 december 2005 19:51
SPIJKENISSE - De 49-jarige gehandicapte vrouw die in november aangifte deed van beroving door twee jongeren, heeft toegegeven dit verzonnen te hebben. De twee jongens zouden bij de beroving het hondje van de vrouw hebben gewurgd.
Uit het politieonderzoek blijkt dat de vrouw zelf verantwoordelijk is voor de dood van het hondje, zo maakte het Openbaar Ministerie dinsdag bekend.
quote:Op dinsdag 20 december 2005 20:04 schreef Dark_Killah het volgende:
Ok, da's best stom.
http://www.nrc.nl/ANP/BIN/ANP-201205-242-anp.htmlquote:Op dinsdag 20 december 2005 20:05 schreef Yildiz het volgende:
maar, bron?
De dader valt waarschijnlijk niet echt in zijn 'doelgroep'.quote:Op dinsdag 20 december 2005 20:14 schreef longinus het volgende:
De dader is gepakt, kijken of Wilders nu de beloning uitdeelt.
Ze zijn niet allemaal overbodig. Het hondje is immers omgebracht. Alleen blijkt het slachtoffer (de vrouw dus) nu de dader te zijn ...quote:Op dinsdag 20 december 2005 20:15 schreef Drugshond het volgende:
Hondje opgehangen bij overval gehandicapte vrouw : 260 postings voor niks
Er zullen heel wat mensen bij zijn geweest die hun vooroordelen klaar hadden, dat laatste weet ik wel zeker.
Niet in de laatste plaats: hijquote:Op dinsdag 20 december 2005 20:15 schreef Drugshond het volgende:
Hondje opgehangen bij overval gehandicapte vrouw : 260 postings voor nikls
Er zullen heel wat mensen bij zijn geweest die hun vooroordelen klaar hadden, dat laatste weet ik wel zeker.
Geen zwakzinnigen in zijn doelgroep dus?quote:Op dinsdag 20 december 2005 20:15 schreef Croupouque het volgende:
[..]
De dader valt waarschijnlijk niet echt in zijn 'doelgroep'.
Dat bloemetje, is dat nu goedkoop aanhaken bij de Janmaatrevival in Nederland?quote:Op dinsdag 20 december 2005 20:17 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
Niet in de laatste plaats: hij
[afbeelding]
Wilders wast z'n handen wel vaker in onschuld he..quote:Op dinsdag 20 december 2005 20:18 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
Dat bloemetje, is dat nu goedkoop aanhaken bij de Janmaatrevival in Nederland?
Bloemen houden van mensen...... toch ?!?quote:Op dinsdag 20 december 2005 20:18 schreef Diederik_Duck het volgende:
Dat bloemetje, is dat nu goedkoop aanhaken bij de Janmaatrevival in Nederland?
Zo te lezen heeft God jou ook zwaar gestraft met een flinke beperking in je empatisch vermogen.quote:Op dinsdag 20 december 2005 20:18 schreef Pony-Lover het volgende:
Dit was natuurlijk te verwachten, mensen worden niet voor niks gehandicapt geboren / raken gehandicapt. Dat is een straf van God voor misdragingen in een vorig leven.
Als ze expres d'r hondje doodmaakte, dan waarom niet?quote:Op dinsdag 20 december 2005 20:10 schreef Croupouque het volgende:
Heerlijk, dit. Ik had hier écht op gehoopt toen ik dat eerdere bericht las.
Wat een walgelijke figuren zijn sommige mensen toch, wat moest er volgens veel mensen ook alweer gebeuren met de daders? En geldt dat nu dan nog steeds?
Ja, datte, toen.quote:Op dinsdag 20 december 2005 20:21 schreef Redux het volgende:
Ze zouden die 2 gasten moeten opsluiten en de sleutels weg moeten gooien. Belachelijk zoiets. Respect is tegenwoordig ver te zoeken.
Welke 2 gasten?quote:Op dinsdag 20 december 2005 20:21 schreef Redux het volgende:
Ze zouden die 2 gasten moeten opsluiten en de sleutels weg moeten gooien. Belachelijk zoiets. Respect is tegenwoordig ver te zoeken.
quote:Op dinsdag 20 december 2005 20:21 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Zo te lezen heeft God jou ook zwaar gestraft met een flinke beperking in je empatisch vermogen.
je loopt een paar maanden achterquote:Op dinsdag 20 december 2005 20:21 schreef Redux het volgende:
Ik ken er ook een:quote:Op dinsdag 20 december 2005 20:17 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
Niet in de laatste plaats: hij
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 20 december 2005 20:21 schreef Redux het volgende:
quote:Je bent nergens meer veilig, als ze zelfs gehandicapten overvallen en hun huisdier beestachtig ophangen. Verschrikkelijk tegenwoordig, nederland gaat helemaal naar de kloten
Stond op de diskettequote:Op dinsdag 20 december 2005 20:26 schreef Drugshond het volgende:
Ik baal als een stekker dat PrdV niet meer ruchtbaarheid aan de zaak heeft gegeven![]()
Het zou me niks verbazen. Ik weet wel dat buitenlanders heel anders tegen honden aankijken dan nederlanders. Ik wil er geen marokkanen discussie van maken maar ik wil wedden dat die 2 gasten marokkanen waren.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |