Ziek dit..quote:Vrouw verzint beroving en wurging hondje
Uitgegeven: 20 december 2005 19:51
SPIJKENISSE - De 49-jarige gehandicapte vrouw die in november aangifte deed van beroving door twee jongeren, heeft toegegeven dit verzonnen te hebben. De twee jongens zouden bij de beroving het hondje van de vrouw hebben gewurgd.
Uit het politieonderzoek blijkt dat de vrouw zelf verantwoordelijk is voor de dood van het hondje, zo maakte het Openbaar Ministerie dinsdag bekend.
quote:Op dinsdag 20 december 2005 20:04 schreef Dark_Killah het volgende:
Ok, da's best stom.
http://www.nrc.nl/ANP/BIN/ANP-201205-242-anp.htmlquote:Op dinsdag 20 december 2005 20:05 schreef Yildiz het volgende:
maar, bron?
De dader valt waarschijnlijk niet echt in zijn 'doelgroep'.quote:Op dinsdag 20 december 2005 20:14 schreef longinus het volgende:
De dader is gepakt, kijken of Wilders nu de beloning uitdeelt.
Ze zijn niet allemaal overbodig. Het hondje is immers omgebracht. Alleen blijkt het slachtoffer (de vrouw dus) nu de dader te zijn ...quote:Op dinsdag 20 december 2005 20:15 schreef Drugshond het volgende:
Hondje opgehangen bij overval gehandicapte vrouw : 260 postings voor niks
Er zullen heel wat mensen bij zijn geweest die hun vooroordelen klaar hadden, dat laatste weet ik wel zeker.
Niet in de laatste plaats: hijquote:Op dinsdag 20 december 2005 20:15 schreef Drugshond het volgende:
Hondje opgehangen bij overval gehandicapte vrouw : 260 postings voor nikls
Er zullen heel wat mensen bij zijn geweest die hun vooroordelen klaar hadden, dat laatste weet ik wel zeker.
Geen zwakzinnigen in zijn doelgroep dus?quote:Op dinsdag 20 december 2005 20:15 schreef Croupouque het volgende:
[..]
De dader valt waarschijnlijk niet echt in zijn 'doelgroep'.
Dat bloemetje, is dat nu goedkoop aanhaken bij de Janmaatrevival in Nederland?quote:Op dinsdag 20 december 2005 20:17 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
Niet in de laatste plaats: hij
[afbeelding]
Wilders wast z'n handen wel vaker in onschuld he..quote:Op dinsdag 20 december 2005 20:18 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
Dat bloemetje, is dat nu goedkoop aanhaken bij de Janmaatrevival in Nederland?
Bloemen houden van mensen...... toch ?!?quote:Op dinsdag 20 december 2005 20:18 schreef Diederik_Duck het volgende:
Dat bloemetje, is dat nu goedkoop aanhaken bij de Janmaatrevival in Nederland?
Zo te lezen heeft God jou ook zwaar gestraft met een flinke beperking in je empatisch vermogen.quote:Op dinsdag 20 december 2005 20:18 schreef Pony-Lover het volgende:
Dit was natuurlijk te verwachten, mensen worden niet voor niks gehandicapt geboren / raken gehandicapt. Dat is een straf van God voor misdragingen in een vorig leven.
Als ze expres d'r hondje doodmaakte, dan waarom niet?quote:Op dinsdag 20 december 2005 20:10 schreef Croupouque het volgende:
Heerlijk, dit. Ik had hier écht op gehoopt toen ik dat eerdere bericht las.
Wat een walgelijke figuren zijn sommige mensen toch, wat moest er volgens veel mensen ook alweer gebeuren met de daders? En geldt dat nu dan nog steeds?
Ja, datte, toen.quote:Op dinsdag 20 december 2005 20:21 schreef Redux het volgende:
Ze zouden die 2 gasten moeten opsluiten en de sleutels weg moeten gooien. Belachelijk zoiets. Respect is tegenwoordig ver te zoeken.
Welke 2 gasten?quote:Op dinsdag 20 december 2005 20:21 schreef Redux het volgende:
Ze zouden die 2 gasten moeten opsluiten en de sleutels weg moeten gooien. Belachelijk zoiets. Respect is tegenwoordig ver te zoeken.
quote:Op dinsdag 20 december 2005 20:21 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Zo te lezen heeft God jou ook zwaar gestraft met een flinke beperking in je empatisch vermogen.
je loopt een paar maanden achterquote:Op dinsdag 20 december 2005 20:21 schreef Redux het volgende:
Ik ken er ook een:quote:Op dinsdag 20 december 2005 20:17 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 20 december 2005 20:21 schreef Redux het volgende:
quote:Je bent nergens meer veilig, als ze zelfs gehandicapten overvallen en hun huisdier beestachtig ophangen. Verschrikkelijk tegenwoordig, nederland gaat helemaal naar de kloten
Stond op de diskettequote:Op dinsdag 20 december 2005 20:26 schreef Drugshond het volgende:
Ik baal als een stekker dat PrdV niet meer ruchtbaarheid aan de zaak heeft gegeven![]()
Het zou me niks verbazen. Ik weet wel dat buitenlanders heel anders tegen honden aankijken dan nederlanders. Ik wil er geen marokkanen discussie van maken maar ik wil wedden dat die 2 gasten marokkanen waren.quote:
We rouwen op gepaste wijze:quote:
quote:Op dinsdag 20 december 2005 20:29 schreef Redux het volgende:
[..]
Het zou me niks verbazen. Ik weet wel dat buitenlanders heel anders tegen honden aankijken dan nederlanders. Ik wil er geen marokkanen discussie van maken maar ik wil wedden dat die 2 gasten marokkanen waren.
Niet alle gehandicapten zijn diebiel hoor. Bovendien, wat heeft zij die 2 marokkaanse gasten gedaan? Het slaat toch nergens op dat ze zoiets doen? Laat ze met hun poten van andermans bezit blijven!quote:
Pas maar op, straks moet er nog iemand lachenquote:Op dinsdag 20 december 2005 20:34 schreef Redux het volgende:
[..]
Niet alle gehandicapten zijn diebiel hoor. Bovendien, wat heeft zij die 2 marokkaanse gasten gedaan? Het slaat toch nergens op dat ze zoiets doen? Laat ze met hun poten van andermans bezit blijven!
Kijk, zo zit de gemiddelde Fok!ker nou in elkaarquote:Op dinsdag 20 december 2005 20:34 schreef Super7fighter het volgende:
Hondje opgehangen bij overval gehandicapte
EEN EN AL GENERALISERENDE / RASCISTISCHE ONZIN
Ach, als Bernhard zo had gereageerd was er niets aan de hand geweest.quote:Op dinsdag 20 december 2005 20:17 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
[afbeelding]
Er staat dat ze zelf verantwoordelijk is voor de dood van het hondje. Dus je weet uit 't bericht niet hoe 't hondje is gestorven.quote:Op dinsdag 20 december 2005 20:40 schreef Yildiz het volgende:
maar, ze heeft dat hondje dus opgehangen, en is toen de sloot ingereden ofzo?
absoluut, maar die had dan ook eigen geldquote:Op dinsdag 20 december 2005 20:41 schreef sizzler het volgende:
[..]
Ach, als Bernhard zo had gereageerd was er niets aan de hand geweest.
Het hondje is opgehangen. Dat was al eerder bekend. Nu geeft ze zelf toe dat zij verantwoordelijk is. 1+1=2quote:Op dinsdag 20 december 2005 20:42 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Er staat dat ze zelf verantwoordelijk is voor de dood van het hondje. Dus je weet uit 't bericht niet hoe 't hondje is gestorven.
Of hij is op een andere manier doodgegaan en ze heeft doen lijken dat hij is opgehangen. Je weet het niet.quote:Op dinsdag 20 december 2005 20:45 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Het hondje is opgehangen. Dat was al eerder bekend. Nu geeft ze zelf toe dat zij verantwoordelijk is. 1+1=2
quote:Op dinsdag 20 december 2005 20:04 schreef Dark_Killah het volgende:
Ok, da's best stom.
Toffe kikkerquote:Op dinsdag 20 december 2005 20:29 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
We rouwen op gepaste wijze:
[afbeelding]
Hij is iig opgehangen, want zo issie gevondenquote:Op dinsdag 20 december 2005 20:46 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Of hij is op een andere manier doodgegaan en ze heeft doen lijken dat hij is opgehangen. Je weet het niet.
Ik dacht dat ze ongeveer 'face-forward' in de sloot lag?quote:Op dinsdag 20 december 2005 20:42 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Er staat dat ze zelf verantwoordelijk is voor de dood van het hondje. Dus je weet uit 't bericht niet hoe 't hondje is gestorven.
Greppel dan, om het even.quote:Te veel FOK!kers om op te noemen hadden ons via de nieuws-submit te melden:
In Spijkenisse hebben vandaag twee jongens een gehandicapte vrouw overvallen en daarbij haar hondje aan een hek opgehangen. Het hondje is daarbij dood gegaan. De overvallers hadden het gemunt op geld, wat de vrouw niet bij zich had. Dit maakte de politie vandaag bekend.
De jongeren zaten op een scooter toen de vrouw in haar scootmobiel haar hondje aan het uitlaten was. Toen ze om haar geld vroegen, zei de vrouw dat ze dat niet bij zich had. De jongens werden daar zo kwaad over dat ze het hondje pakten en het aan de riem aan een hek ophingen. De vrouw probeerde uit haar mobiel te komen, maar daarbij viel ze en belandde in een greppel met de scootmobiel half over haar heen. De twee daders maakten daar gebruik van en schopten en sloegen de vrouw. Daarna sloegen ze, overigens zonder buit, op de vlucht.
Na geruime tijd is de vrouw pas gevonden door voorbijgangers die haar uit haar benarde positie bevrijdden en de politie waarschuwden. De vrouw heeft onder meer gekneusde ribben opgelopen. De politie zoekt nu getuigen die tussen 10.00 uur en 12.30 uur vanmorgen de twee jongeren op een donkere scooter hebben zien rijden. Ze lieten tijdens de beroving hun helm op.
Die vrouw dus 10.000 euro rijkerquote:Op dinsdag 20 december 2005 20:04 schreef tha_dark het volgende:
Ja, Wilders heeft nog een beloning van 10.000 euro uitgeloofd voor als de daders werden gepakt.
Wat ik bedoel is dat 'ie misschien al dood was voordat ze 'm ophing.quote:Op dinsdag 20 december 2005 20:48 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Hij is iig opgehangen, want zo issie gevonden
we kunnen altijd blijven hopenquote:Op dinsdag 20 december 2005 20:51 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Wat ik bedoel is dat 'ie misschien al dood was voordat ze 'm ophing.![]()
Ja dat kan. Of dat minder ziek is, betwijfel ik..quote:Op dinsdag 20 december 2005 20:51 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Wat ik bedoel is dat 'ie misschien al dood was voordat ze 'm ophing.![]()
schaf die reageer functie op de FP nou af joh..komt echt 0.0 goeds uitquote:Op maandag 14 november 2005 21:22 schreef PFP het volgende:
Hoelang gaan wij dit nog tolereren van dit soort tuig? Hoe ver moet het komen om de Nederlanders eens massaal te mobiliseren in een massaal en breed protest tegen de groeiende criminaliteit en hufterigheid in dit land. Waar zijn nu de Groenlinksers Sp'ers en christen-democraten, ze geven verdomme niets om de gewone Nederlandse burger maar des te meer om de illegale en "gediscrimineerde" allochtone crimineeltjes. Hoelang gaan wij nog tolereren dat dit soort lieden aan de lopende band worden vrijgesproken en politie en justitie maar een lachertje vinden?
Schande , op dit soort momenten schaam ik me om Nederlander te zijn.
quote:Op maandag 14 november 2005 23:03 schreef poktor het volgende:
[..]
Dat is nu precies de reden dat steeds meer BLANKE Nederlanders hun heil elders zoeken. De uitstroom is zelfs groter dan de instroom aan allochtonen! Nederland wordt heel langzaam een 3e wereld-land, in de grote steden is dit al realiteit, daar word je als blanke vreemd aangekeken, want je bent daar een minderheid. Het verval is ingezet en niet meer te stoppen, dat zul je de komende jaren wel merken. De ene regering na de andere komt en gaat, maar niemand doet er iets aan. Ook ik pak mijn biezen als deze trend nog een aantal jaren doorzet, ik peins er niet over om mijn kinderen in "Ollandistan" op te laten groeien! Ze leren straks engels op school, dus ze zullen zich prima redden als we over enkele jaren in australië wonen!
nog wat voorbeeldenquote:Op maandag 14 november 2005 23:48 schreef neversleeper het volgende:
[..]
Ik kan niet in alle eerlijkheid zeggen dat ik 'het nooit eens zat ben' als bewoner van een 'gekleurde wijk' en een 'grote stad' (waar overigens over het algemeen er best goed samengeleefd wordt, maar het zijn de uitzonderingen die het meest opvallen). Het is hier echter nog lang geen ghetto zoals in sommige andere grote Europese steden en zeker buiten Europa. We moeten er ook vor zorgen dat dat zo blijft en emigreren helpt dan niet echt hoor. Nederland is nog steeds een prachtig land, ik ben blij en trots Nederlander te zijn en daar is niets nationalistisch of chauvinistisch aan. Nederland is en blijft een fijn land, maar dat neemt niet weg dat er grote problemen zijn waar te weinig aan gedaan wordt door de politiek in het algemeen. Niet door Paars, niet door dit kabinet en niet als er een links kabinet zou zijn geweest.
Noem me naïef, maar ik blijf lekker en hoop me op een structurele manier druk te maken over de verloedering van de samenleving, in plaats van hier of in een ander land vanaf de zijlijn toe te kijken. En nee, ik heb de oplossing óók niet.
Kop op nu.nl:quote:Op dinsdag 20 december 2005 20:48 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Ik dacht dat ze ongeveer 'face-forward' in de sloot lag?
[..]
Greppel dan, om het even.
Hondje opgehangen bij overval gehandicapte
http://www.nu.nl/news/645(...)_wurging_hondje.htmlquote:Vrouw verzint beroving en wurging hondje
Uitgegeven: 20 december 2005 19:51
Laatst gewijzigd: 20 december 2005 20:29
SPIJKENISSE - De 49-jarige gehandicapte vrouw die in november aangifte deed van beroving door twee jongeren, heeft toegegeven dit verzonnen te hebben. De twee jongens zouden bij de beroving het hondje van de vrouw hebben gewurgd. Uit het politieonderzoek blijkt dat de vrouw zelf verantwoordelijk is voor de dood van het hondje, zo maakte het Openbaar Ministerie (OM) dinsdag bekend.
Het OM liet dinsdag weten dat al "vrij snel" na de aangifte half november twijfels ontstonden over de juistheid ervan. De vrouw verkeert in psychische moeilijkheden, aldus het OM nu.
Volgens het verhaal van de vrouw was ze in Spijkenisse aangesproken door twee jongeren die geld van haar eisten en haar mishandelden toen ze niets bleek te hebben. Ze zouden het hondje aan zijn riem aan een hek hebben gehangen.
Wilders
Tweede Kamerlid Wilders loofde daarop 10.000 euro uit voor de gouden tip naar de daders en riep Balkenende op het bedrag te vertienvoudigen. Wilders noemt de valse aangifte nu "diep, diep triest". Maar hij heeft geen spijt van zijn reactie. "Niemand kon dit bevroeden. Het doel was om de daders snel te pakken." Ook de lokale afdeling van de Dierenbescherming in Voorne-Putten/Goeree Overflakkee loofde indertijd 500 euro voor de gouden tip.
Het OM heeft nog niet besloten over eventuele vervolging van de vrouw wegens het doen van een valse aangifte.
Jaja, bedankt voor de samenvattingquote:Op dinsdag 20 december 2005 21:04 schreef Lienekien het volgende:
Nou, de wurging is niet verzonnen. Alleen heeft ze verzonnen dat twee overvallers daarvan de daders waren. Maar ze was het dus zelf.
Ja, lees dan ook wat Sigme schreef één post hoger, want daar reageerde ik op.quote:Op dinsdag 20 december 2005 21:08 schreef Wojworshebn het volgende:
[..]
Jaja, bedankt voor de samenvatting![]()
quote:Op dinsdag 20 december 2005 21:02 schreef sigme het volgende:
(...)Ze heeft én de beroving, én de wurging verzonnen. Beide. Beide verzonnen. Beide niet echt gebeurd. Er zijn geen wurgers, er zijn geen berovers.
(...)
En Wilders, die is ook echt, schijntquote:Op dinsdag 20 december 2005 21:02 schreef sigme het volgende:
[..]
Kop op nu.nl:
Vrouw verzint beroving en wurging hondje
Ze heeft én de beroving, én de wurging verzonnen. Beide. Beide verzonnen. Beide niet echt gebeurd. Er zijn geen wurgers, er zijn geen berovers.
[..]
http://www.nu.nl/news/645(...)_wurging_hondje.html
Misschien dat de verzinnende mevrouw Marokkaanse is, dan zou er tot opluchting van velen tóch een Marokkaan bij betrokken zijn.
Nietus, die pruik kan niet echt zijn, dus die vent is een nepper eerste klasquote:Op dinsdag 20 december 2005 21:11 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
En Wilders, die is ook echt, schijnt
De berichtgeving is niet heel helder erover, het bericht op nu.nl is zojuist aangepast. Dat deel van die greppel in het oorspronkelijke verhaal klopt ook niet:quote:Op dinsdag 20 december 2005 21:04 schreef Lienekien het volgende:
Nou, de wurging is niet verzonnen. Alleen heeft ze verzonnen dat twee overvallers daarvan de daders waren. Maar ze was het dus zelf.
( http://www.nu.nl/news/645(...)_wurging_hondje.html ; laatst aangepast om 21.02quote:De vrouw had ook verklaard dat zij toen ze uit haar scootmobiel probeerde te komen, viel. Ze belandde daarbij in een greppel en kreeg haar vervoermiddel gedeeltelijk over zich heen. Voorbijgangers troffen de vrouw aan en bevrijdden haar uit haar benarde situatie. Het OM verklaarde dat de vrouw "met opzet, heel bewust" de greppel is ingereden. Onduidelijk is hoelang de vrouw daar gelegen heeft.
Waarom zou Wilders een gehandicapte labiele vrouw die haar hondje heeft vermoord 10.000 euro geven?quote:Op dinsdag 20 december 2005 21:32 schreef Meki het volgende:
Ik snap niet waarom dit weer op een Marokkanen discussie loopt
Nog schandelijker is Wilders die met zijn grote bek opeens 10.000 euro looft . Laat hem nu dan 10.000 euro geven aan de echte dader. Wilders is nu erg stil wat een mafkees
Nu? Hoe bedoel je nu?? Loopt hij hier op fok rond? Waar waar???quote:Op dinsdag 20 december 2005 21:32 schreef Meki het volgende:
Ik snap niet waarom dit weer op een Marokkanen discussie loopt
Nog schandelijker is Wilders die met zijn grote bek opeens 10.000 euro looft . Laat hem nu dan 10.000 euro geven aan de echte dader. Wilders is nu erg stil wat een mafkees
Ja precies, die mensen stemmen sowieso wel op hem. Die hoef je niet met geld over te halen.quote:Op dinsdag 20 december 2005 21:33 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Waarom zou Wilders een gehandicapte labiele vrouw die haar hondje heeft vermoord 10.000 euro geven?
En de meeste mensen zijn nog niet eens gehandicapt ook...quote:Op dinsdag 20 december 2005 21:35 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Ja precies, die mensen stemmen sowieso wel op hem. Die hoef je niet met geld over te halen.
omdat dat precies zijn doelgroep voor de verkiezingen isquote:Op dinsdag 20 december 2005 21:33 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Waarom zou Wilders een gehandicapte labiele vrouw die haar hondje heeft vermoord 10.000 euro geven?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |