abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_33256128
quote:
Op dinsdag 20 december 2005 20:04 schreef tha_dark het volgende:
Ja, Wilders heeft nog een beloning van 10.000 euro uitgeloofd voor als de daders werden gepakt.
Die vrouw dus 10.000 euro rijker
11111111111111111111111111111111111111111111111111111111111111111111111
  dinsdag 20 december 2005 @ 20:51:56 #77
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_33256203
quote:
Op dinsdag 20 december 2005 20:48 schreef TimmyAsd het volgende:

[..]

Hij is iig opgehangen, want zo issie gevonden
Wat ik bedoel is dat 'ie misschien al dood was voordat ze 'm ophing.
The love you take is equal to the love you make.
  dinsdag 20 december 2005 @ 20:53:41 #78
93214 DeTolk
Elk puntje telt.
pi_33256270
ZIEKE KUT.
pi_33256279
quote:
Op dinsdag 20 december 2005 20:51 schreef Lienekien het volgende:

[..]

we kunnen altijd blijven hopen
Verdonk: we moet weer lachen om ons loonstrookje :')
Verdonk: niet links, ik ben niet rechts, maar recht door zee
journalist: niet scheel?
  dinsdag 20 december 2005 @ 20:54:06 #80
45511 TimmyAsd
Raise your hands motherfuckers
pi_33256290
quote:
Op dinsdag 20 december 2005 20:51 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Ja dat kan. Of dat minder ziek is, betwijfel ik..
  dinsdag 20 december 2005 @ 20:54:36 #81
129362 BennyNL
1 lange trip
pi_33256308
dit is nog wel het ergste...heb je gelijk van die opgefokte gastjes die dit soort "incidenten" willen gebruiken om de sociale spanningen nog meer op scherp te zetten
quote:
Op maandag 14 november 2005 21:22 schreef PFP het volgende:
Hoelang gaan wij dit nog tolereren van dit soort tuig? Hoe ver moet het komen om de Nederlanders eens massaal te mobiliseren in een massaal en breed protest tegen de groeiende criminaliteit en hufterigheid in dit land. Waar zijn nu de Groenlinksers Sp'ers en christen-democraten, ze geven verdomme niets om de gewone Nederlandse burger maar des te meer om de illegale en "gediscrimineerde" allochtone crimineeltjes. Hoelang gaan wij nog tolereren dat dit soort lieden aan de lopende band worden vrijgesproken en politie en justitie maar een lachertje vinden?

Schande , op dit soort momenten schaam ik me om Nederlander te zijn.
schaf die reageer functie op de FP nou af joh..komt echt 0.0 goeds uit
Gemiddeld reactieniveau op de FP:
[quote]Ben benieuwd wanneer Bin Laden zelf met een boek komt![/quote]
Buzzz: Wat, gebundelde grot tekeningen??? >:)
  dinsdag 20 december 2005 @ 20:58:35 #82
129362 BennyNL
1 lange trip
pi_33256457
quote:
Op maandag 14 november 2005 23:03 schreef poktor het volgende:

[..]

Dat is nu precies de reden dat steeds meer BLANKE Nederlanders hun heil elders zoeken. De uitstroom is zelfs groter dan de instroom aan allochtonen! Nederland wordt heel langzaam een 3e wereld-land, in de grote steden is dit al realiteit, daar word je als blanke vreemd aangekeken, want je bent daar een minderheid. Het verval is ingezet en niet meer te stoppen, dat zul je de komende jaren wel merken. De ene regering na de andere komt en gaat, maar niemand doet er iets aan. Ook ik pak mijn biezen als deze trend nog een aantal jaren doorzet, ik peins er niet over om mijn kinderen in "Ollandistan" op te laten groeien! Ze leren straks engels op school, dus ze zullen zich prima redden als we over enkele jaren in australië wonen!
quote:
Op maandag 14 november 2005 23:48 schreef neversleeper het volgende:

[..]

Ik kan niet in alle eerlijkheid zeggen dat ik 'het nooit eens zat ben' als bewoner van een 'gekleurde wijk' en een 'grote stad' (waar overigens over het algemeen er best goed samengeleefd wordt, maar het zijn de uitzonderingen die het meest opvallen). Het is hier echter nog lang geen ghetto zoals in sommige andere grote Europese steden en zeker buiten Europa. We moeten er ook vor zorgen dat dat zo blijft en emigreren helpt dan niet echt hoor. Nederland is nog steeds een prachtig land, ik ben blij en trots Nederlander te zijn en daar is niets nationalistisch of chauvinistisch aan. Nederland is en blijft een fijn land, maar dat neemt niet weg dat er grote problemen zijn waar te weinig aan gedaan wordt door de politiek in het algemeen. Niet door Paars, niet door dit kabinet en niet als er een links kabinet zou zijn geweest.
Noem me naïef, maar ik blijf lekker en hoop me op een structurele manier druk te maken over de verloedering van de samenleving, in plaats van hier of in een ander land vanaf de zijlijn toe te kijken. En nee, ik heb de oplossing óók niet.
nog wat voorbeelden
Gemiddeld reactieniveau op de FP:
[quote]Ben benieuwd wanneer Bin Laden zelf met een boek komt![/quote]
Buzzz: Wat, gebundelde grot tekeningen??? >:)
  dinsdag 20 december 2005 @ 21:00:32 #83
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_33256535
Helaas, NOS Teletekst is heel duidelijk. Ze heeft 't hondje zelf opgehangen waardoor het stikte.

Erg.
pi_33256608
quote:
Op dinsdag 20 december 2005 20:48 schreef Yildiz het volgende:

[..]

Ik dacht dat ze ongeveer 'face-forward' in de sloot lag?
[..]

Greppel dan, om het even.
Hondje opgehangen bij overval gehandicapte
Kop op nu.nl:
Vrouw verzint beroving en wurging hondje

Ze heeft én de beroving, én de wurging verzonnen. Beide. Beide verzonnen. Beide niet echt gebeurd. Er zijn geen wurgers, er zijn geen berovers.
quote:

Uitgegeven: 20 december 2005 19:51
Laatst gewijzigd: 20 december 2005 20:29
SPIJKENISSE - De 49-jarige gehandicapte vrouw die in november aangifte deed van beroving door twee jongeren, heeft toegegeven dit verzonnen te hebben. De twee jongens zouden bij de beroving het hondje van de vrouw hebben gewurgd. Uit het politieonderzoek blijkt dat de vrouw zelf verantwoordelijk is voor de dood van het hondje, zo maakte het Openbaar Ministerie (OM) dinsdag bekend.

Het OM liet dinsdag weten dat al "vrij snel" na de aangifte half november twijfels ontstonden over de juistheid ervan. De vrouw verkeert in psychische moeilijkheden, aldus het OM nu.

Volgens het verhaal van de vrouw was ze in Spijkenisse aangesproken door twee jongeren die geld van haar eisten en haar mishandelden toen ze niets bleek te hebben. Ze zouden het hondje aan zijn riem aan een hek hebben gehangen.

Wilders

Tweede Kamerlid Wilders loofde daarop 10.000 euro uit voor de gouden tip naar de daders en riep Balkenende op het bedrag te vertienvoudigen. Wilders noemt de valse aangifte nu "diep, diep triest". Maar hij heeft geen spijt van zijn reactie. "Niemand kon dit bevroeden. Het doel was om de daders snel te pakken." Ook de lokale afdeling van de Dierenbescherming in Voorne-Putten/Goeree Overflakkee loofde indertijd 500 euro voor de gouden tip.

Het OM heeft nog niet besloten over eventuele vervolging van de vrouw wegens het doen van een valse aangifte.
http://www.nu.nl/news/645(...)_wurging_hondje.html

Misschien dat de verzinnende mevrouw Marokkaanse is, dan zou er tot opluchting van velen tóch een Marokkaan bij betrokken zijn .
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  dinsdag 20 december 2005 @ 21:04:46 #85
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_33256683
Nou, de wurging is niet verzonnen. Alleen heeft ze verzonnen dat twee overvallers daarvan de daders waren. Maar ze was het dus zelf.
pi_33256791
quote:
Op dinsdag 20 december 2005 21:04 schreef Lienekien het volgende:
Nou, de wurging is niet verzonnen. Alleen heeft ze verzonnen dat twee overvallers daarvan de daders waren. Maar ze was het dus zelf.
Jaja, bedankt voor de samenvatting
  dinsdag 20 december 2005 @ 21:09:57 #87
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_33256842
quote:
Op dinsdag 20 december 2005 21:08 schreef Wojworshebn het volgende:

[..]

Jaja, bedankt voor de samenvatting
Ja, lees dan ook wat Sigme schreef één post hoger, want daar reageerde ik op.
quote:
Op dinsdag 20 december 2005 21:02 schreef sigme het volgende:
(...)Ze heeft én de beroving, én de wurging verzonnen. Beide. Beide verzonnen. Beide niet echt gebeurd. Er zijn geen wurgers, er zijn geen berovers.
(...)
pi_33256913
quote:
Op dinsdag 20 december 2005 21:02 schreef sigme het volgende:

[..]

Kop op nu.nl:

Ze heeft én de beroving, én de wurging verzonnen. Beide. Beide verzonnen. Beide niet echt gebeurd. Er zijn geen wurgers, er zijn geen berovers.
[..]

http://www.nu.nl/news/645(...)_wurging_hondje.html

Misschien dat de verzinnende mevrouw Marokkaanse is, dan zou er tot opluchting van velen tóch een Marokkaan bij betrokken zijn .
En Wilders, die is ook echt, schijnt
Verdonk: we moet weer lachen om ons loonstrookje :')
Verdonk: niet links, ik ben niet rechts, maar recht door zee
journalist: niet scheel?
pi_33256969
quote:
Op dinsdag 20 december 2005 21:11 schreef Tafkahs het volgende:

[..]

En Wilders, die is ook echt, schijnt
Nietus, die pruik kan niet echt zijn, dus die vent is een nepper eerste klas
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_33257002
quote:
Op dinsdag 20 december 2005 20:29 schreef Tafkahs het volgende:
[afbeelding]
Wat een pak.
pi_33257175
quote:
Op dinsdag 20 december 2005 21:04 schreef Lienekien het volgende:
De berichtgeving is niet heel helder erover, het bericht op nu.nl is zojuist aangepast. Dat deel van die greppel in het oorspronkelijke verhaal klopt ook niet:
quote:
De vrouw had ook verklaard dat zij toen ze uit haar scootmobiel probeerde te komen, viel. Ze belandde daarbij in een greppel en kreeg haar vervoermiddel gedeeltelijk over zich heen. Voorbijgangers troffen de vrouw aan en bevrijdden haar uit haar benarde situatie. Het OM verklaarde dat de vrouw "met opzet, heel bewust" de greppel is ingereden. Onduidelijk is hoelang de vrouw daar gelegen heeft.
( http://www.nu.nl/news/645(...)_wurging_hondje.html ; laatst aangepast om 21.02

Ik zet erop in dat die hele beroving er niet was. Wedje?
pi_33257212
Oh nee, straks blijken Marokkanen toch best wel schappelijk te zijn en zorgen de rotte appels voor het vertekende beeld bij de r@bevolking.

Groepsverkrachtingen die niet hebben plaatsgevonden
Mishandelingen die niet hebben plaatsgevonden
Ontvoering die niet heeft plaatsgevonden
In de fik steken van jongen die niet heeft plaatsgevonden

Nederland zet zich zo wel op de kaart als het meest leugenachtige land ter wereld, maar ja wat wil je als je de hoogste concentratie borderliners van Europa hebt ?
  dinsdag 20 december 2005 @ 21:21:45 #93
17051 HAL9000S
you can become gitano...
pi_33257268
Prachtig die reacties ook idd van 14 Nov.!!!
Cop killer
Kill all the cops tonight
Kill them, cop killer
Kill all the cops in sight
pi_33257737
Ik snap niet waarom dit weer op een Marokkanen discussie loopt

Nog schandelijker is Wilders die met zijn grote bek opeens 10.000 euro looft . Laat hem nu dan 10.000 euro geven aan de echte dader. Wilders is nu erg stil wat een mafkees
Voor vrede en rechtvaardigheid - Tegen alle soorten vormen van geweld.
pi_33257779
quote:
Op dinsdag 20 december 2005 21:32 schreef Meki het volgende:

Nog schandelijker is Wilders die met zijn grote bek opeens 10.000 euro looft . Laat hem nu dan 10.000 euro geven aan de echte dader. Wilders is nu erg stil wat een mafkees
Waarom zou Wilders een gehandicapte labiele vrouw die haar hondje heeft vermoord 10.000 euro geven?
pi_33257848
quote:
Op dinsdag 20 december 2005 21:32 schreef Meki het volgende:

Nu? Hoe bedoel je nu?? Loopt hij hier op fok rond? Waar waar???
pi_33257858
quote:
Op dinsdag 20 december 2005 21:33 schreef Xebrozius het volgende:

[..]

Waarom zou Wilders een gehandicapte labiele vrouw die haar hondje heeft vermoord 10.000 euro geven?
Ja precies, die mensen stemmen sowieso wel op hem. Die hoef je niet met geld over te halen.
pi_33257903
quote:
Op dinsdag 20 december 2005 21:35 schreef Croupouque het volgende:

[..]

Ja precies, die mensen stemmen sowieso wel op hem. Die hoef je niet met geld over te halen.
En de meeste mensen zijn nog niet eens gehandicapt ook...
  dinsdag 20 december 2005 @ 21:36:28 #99
80382 manny
30 is best veel
pi_33257911
quote:
Op dinsdag 20 december 2005 21:33 schreef Xebrozius het volgende:

[..]

omdat dat precies zijn doelgroep voor de verkiezingen is
proberen is de eerste stap naar falen
een cafe zonder Hazes, is geen kroeg
pi_33257928
Het kan niet me verbazen als Wilders hier achter zit . Wilders heeft zeker haar honden in brand gestoken zodat ie wat aandacht krijgt. dat lukte met zogenaamde 10.000 euro
Voor vrede en rechtvaardigheid - Tegen alle soorten vormen van geweld.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')