Cu2 zuigt. Ik kwam er toch nooit meer.quote:Op dinsdag 20 december 2005 19:24 schreef davidov het volgende:
[..]
Hey dat mag(ben dr net aan begonnen dus ga mezelf niet zwart maken
)
Maar cu2 is echt iets voor 14 jarigen![]()
Mja.. nadenken doet pijnquote:Op dinsdag 20 december 2005 19:27 schreef davidov het volgende:
Begin er beter in te worden
Titels bedenken zuigt echter
Dus je kunt 'm niet gelijk neuken?quote:Op dinsdag 20 december 2005 19:27 schreef Ang3l het volgende:
Bellen ze net of ik ff tijd heb om les te gevenKyoma bijtrainen (de nieuwe)
Jah... daaaaghhij's niet eens lekker
Nee joh!quote:Op dinsdag 20 december 2005 19:22 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ahw.. voel je je niet buitengesloten?
Valt wel mee maar dat ijs geeft me mooi nu wel een brain freezequote:
Goedzo...quote:Op dinsdag 20 december 2005 19:30 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Nee joh!Msn en Fok is genoeg! Ga vaak genoeg de deur uit hoor
En zie je, mijn lied is wegNaja, was leuk voor een keertje
Ahh.. zo'n zeer voorhoofd?quote:Op dinsdag 20 december 2005 19:30 schreef davidov het volgende:
[..]
Valt wel mee maar dat ijs geeft me mooi nu wel een brain freeze![]()
Nou, wanneer?quote:Op dinsdag 20 december 2005 19:30 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Goedzo...
Maar wij zien je bijna nooit..
Mja.. nú kan ik voorlopig 2 weken niet ofzoquote:Op dinsdag 20 december 2005 19:32 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Nou, wanneer?Ik ben niet zo van mezelf-uitnodigen-achtig
![]()
![]()
Ik ook nietquote:Op dinsdag 20 december 2005 19:33 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Mja.. nú kan ik voorlopig 2 weken niet ofzo
Neuhquote:
Woar is da?quote:Op dinsdag 20 december 2005 19:34 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ik ook niet
Nieuw jaa, nieuwe kansen!![]()
![]()
Toch?
En wat dacht je van de danceparty Le(t)s Bi Gay?
Mja gelukkig is het weer voorbijquote:
Je doet het zelf hoorquote:Op dinsdag 20 december 2005 19:38 schreef davidov het volgende:
[..]
Mja gelukkig is het weer voorbij
*moet zo weg*
zucht... rustig een avondje fokken zit er ook niet meer bij tegenwoordig
vergaderingen plannen nietquote:
Toilet?quote:Op dinsdag 20 december 2005 19:40 schreef TheaterMaMa het volgende:
En waar laat je in godsnaam dat vuile water...
Wat gaat?quote:Op dinsdag 20 december 2005 19:42 schreef Burner82 het volgende:
voordat iemand vraagt hoe het gaat... het gaat KUT![]()
![]()
Hoe komt dat?quote:Op dinsdag 20 december 2005 19:42 schreef Burner82 het volgende:
voordat iemand vraagt hoe het gaat... het gaat KUT![]()
![]()
me pa,quote:
Hmmm.. klinkt heel heftig...quote:Op dinsdag 20 december 2005 19:46 schreef Burner82 het volgende:
[..]
me pa,
me ex
me toekomstige ex,
me werk,
me toekomst,
me lichamelijke toekomst....
familie, etc
ik kan me anders nog vaag een avond herrineren in de Librije in Zwolle, dat was toch wel echt een feest hoor.quote:Op dinsdag 20 december 2005 19:45 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik kan me niks voorstellen bij een "leuk" feest in zwolle
lichamelijke toekomst klinkt engquote:Op dinsdag 20 december 2005 19:46 schreef Burner82 het volgende:
[..]
me pa,
me ex
me toekomstige ex,
me werk,
me toekomst,
me lichamelijke toekomst....
familie, etc
ah, ik dacht al... waaristienou?quote:
Het is wel een beetje omgekeerd rechtevenredig verbonden met de mate van dronkenschap en/of de mate van geilheid, maar over het algemeen ben ik kieskeurigquote:
kheb me schouder al in puin liggen, en de doc belt me deze week terug, want hij was er nog niet uit, wat ik kon hebben..... en ik werk in de bouw, dus over 10 jaar, ben ik kapot, als ik nie opsgiet met me studie...quote:Op dinsdag 20 december 2005 19:50 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
lichamelijke toekomst klinkt eng
uiteindelijk levert iedereen daarop in, maar als je je daar nu al zorgen over maakt is er vast meer aan de hand
Dat klinkt als de financiele bijsluiter van Frisia en Becamquote:Op dinsdag 20 december 2005 19:55 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Het is wel een beetje omgekeerd rechtevenredig verbonden met de mate van dronkenschap en/of de mate van geilheid, maar over het algemeen ben ik kieskeurig
Het is ook een beetje een zakelijke dealquote:Op dinsdag 20 december 2005 19:56 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Dat klinkt als de financiele bijsluiter van Frisia en Becam
Hmm.. mja, inderdaad wel verstandig om dan wat anders te gaan doen ja. Als je op je 23ste al serieuze problemen hebt met je lichaam, dan is 't niet goedquote:Op dinsdag 20 december 2005 19:56 schreef Burner82 het volgende:
[..]
kheb me schouder al in puin liggen, en de doc belt me deze week terug, want hij was er nog niet uit, wat ik kon hebben..... en ik werk in de bouw, dus over 10 jaar, ben ik kapot, als ik nie opsgiet met me studie...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |