nee ook homo wannebe's en faghagsquote:Op dinsdag 20 december 2005 00:34 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
posten hier alleen homo's?
Niet alleen maar het is wel de meerderheid.quote:Op dinsdag 20 december 2005 00:34 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
posten hier alleen homo's?
we zijn een keer in de meerderheid joeppie!!!quote:Op dinsdag 20 december 2005 00:37 schreef wonderer het volgende:
[..]
Niet alleen maar het is wel de meerderheid.
als je er leuk genoeg uit ziet altijd post maar een fotoquote:Op dinsdag 20 december 2005 00:38 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
ik ben er nog niet over uit, mag ik dan ook posten hier?
Als ze het niet willen, openen ze wel een poll. Maar op zich is iedereen welkom.quote:Op dinsdag 20 december 2005 00:38 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
quote:Op dinsdag 20 december 2005 00:40 schreef wonderer het volgende:
[..]
Als ze het niet willen, openen ze wel een poll. Maar op zich is iedereen welkom.
we helpen je graag op weg naar het geluk dus post maar lekker en ontdek wat je wil....quote:Op dinsdag 20 december 2005 00:38 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
toppie!!quote:Op dinsdag 20 december 2005 00:42 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
even een foto zoeken
nee die reclame is zo walgelijkquote:Op dinsdag 20 december 2005 00:47 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
teveel merci gegeten?!
[afbeelding]
nou nou dat duurt lang......quote:Op dinsdag 20 december 2005 00:42 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
even een foto zoeken
dat zeggen ze allemaalquote:Op dinsdag 20 december 2005 00:51 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
hmm nee ik denk dat ik het toch bij vrouwen hou
en vanavond in zijn bedje ligt ie weer te fantaserenquote:Op dinsdag 20 december 2005 00:51 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
haha je weet niet wat je mist maar succes er mee!quote:Op dinsdag 20 december 2005 00:51 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
er staat er nu 1 in me fotoboek als je zo graag wil zien....quote:Op dinsdag 20 december 2005 00:51 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
nou nou dat duurt lang......![]()
Duiventrainer?quote:Op dinsdag 20 december 2005 00:50 schreef keizerpinguin het volgende:
[afbeelding]
vrijdag naar Christian Farla!!!! joeppie!![]()
quote:Op dinsdag 20 december 2005 00:57 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
[..]
er staat er nu 1 in me fotoboek als je zo graag wil zien....![]()
nou jij hoeft niet te twijfelen hoor, er staat gewoon GAY op je voorhoofdquote:Op dinsdag 20 december 2005 00:57 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
[..]
er staat er nu 1 in me fotoboek als je zo graag wil zien....![]()
Ik dacht, laat ik es niks zeggen, da;s weer zo vooroordeelbevestigend..quote:Op dinsdag 20 december 2005 01:01 schreef creno het volgende:
[..]
nou jij hoeft niet te twijfelen hoor, er staat gewoon GAY op je voorhoofd![]()
kom maar ventje!!quote:
denk dat hij is slapen...... tot snel!!!quote:Op dinsdag 20 december 2005 01:10 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
paulskiiiiii ik ga der ook zo in...
Gatver, nee, dank je.quote:Op dinsdag 20 december 2005 01:15 schreef keizerpinguin het volgende:
[afbeelding]
wonderer als je er ooit zo komt uit te zien, open ik een poll voor je!!
dit is een argument !quote:Op dinsdag 20 december 2005 00:38 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
1. Je post hierquote:Op dinsdag 20 december 2005 01:24 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
geef dan teminste even argumenten waarom je denkt dat ik uberhaupt twijfel over mijn geaardheid....
dat eerste was niet bepaald serieus en dat tweede was een verzoek van jullie.....quote:Op dinsdag 20 december 2005 01:26 schreef creno het volgende:
[..]
dit is een argument !
en je wil hier een foto posten, dat is argument 2 !
waar je zelf gehoor aan gaf! maar je mag ook een faghag zijn hoor!quote:Op dinsdag 20 december 2005 01:27 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
[..]
dat eerste was niet bepaald serieus en dat tweede was een verzoek van jullie.....
Dus, als ze je verzoeken om met je kontje omhoog te gaan liggen...?quote:Op dinsdag 20 december 2005 01:27 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
[..]
dat eerste was niet bepaald serieus en dat tweede was een verzoek van jullie.....
quote:Op dinsdag 20 december 2005 01:28 schreef wonderer het volgende:
[..]
Dus, als ze je verzoeken om met je kontje omhoog te gaan liggen...?
quote:Op dinsdag 20 december 2005 01:26 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
1. Je post hier Ik verveelde me
2. je komt er zelf mee zie punt 1
3. je kleding keuze Omdat ik me wat modieuzer kleed val ik meteen op mannen?
4. je lach Daar kan ik toch niks aan doen!
5. je twinkeling in je ogen zie punt 4
6. je uitstraling zie punt 4
do i need to say more? de poll liegt ook niet!![]()
dat klinkt wat logischer jaquote:Op dinsdag 20 december 2005 01:32 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
ok ok dan ben je een lekker ding en wil ik graag dat je homo bent ook goed?!![]()
ok betrapt!quote:Op dinsdag 20 december 2005 01:37 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
[..]
dat klinkt wat logischer ja
Met je broek op je knieen, zogezegdquote:
nou wondere niet gelijk zo.....quote:Op dinsdag 20 december 2005 01:39 schreef wonderer het volgende:
[..]
Met je broek op je knieen, zogezegd
quote:Op dinsdag 20 december 2005 01:39 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
[..]
dat eerste gedeelte dan he
Hoi. Heb je chips mee?quote:Op dinsdag 20 december 2005 01:39 schreef davidov het volgende:
*schuift aan*
quote:Op dinsdag 20 december 2005 01:45 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
oew wie denkt er nog meer dat ik gelijk heb?
tja het is anoniem he zo'n poll.......quote:Op dinsdag 20 december 2005 01:45 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
oew wie denkt er nog meer dat ik gelijk heb?
Slaap lekker, jongen(s)quote:Op dinsdag 20 december 2005 01:45 schreef creno het volgende:
truste homo's en bijna-homo's en wonderer![]()
tis anders wel een trendywendy..quote:Op dinsdag 20 december 2005 01:47 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
denk jij dat hij geen homo is? is je gaydar kapot?!
nogmaals ik ga maar slaapje doen!!!quote:Op dinsdag 20 december 2005 01:45 schreef keizerpinguin het volgende:
nou ikke ga maar naar bed!!!
in mijn eentje tenzij een bepaald persoon zich bedenk?!![]()
ff op de poll stemmen dan!quote:Op dinsdag 20 december 2005 01:52 schreef petre86 het volgende:
[..]
tis anders wel een trendywendy..Des.. ik slaap eondelijk
Nee maar ik heb wel trekquote:
Niet goed gelezen CDP???quote:Op dinsdag 20 december 2005 01:55 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ooit gehoord van wishful thinking KP?
quote:Op dinsdag 20 december 2005 01:32 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
ok ok dan ben je een lekker ding en wil ik graag dat je homo bent ook goed?!![]()
quote:Op dinsdag 20 december 2005 01:55 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ooit gehoord van wishful thinking KP?
Ja maar je draaft erin doorquote:Op dinsdag 20 december 2005 01:58 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
Niet goed gelezen CDP???
[..]
Ik probeer ook eondelijk te gaan slapenquote:Op dinsdag 20 december 2005 01:52 schreef petre86 het volgende:
[..]
Hey jij. Lang geleden.quote:Op dinsdag 20 december 2005 02:00 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Ik probeer ook eondelijk te gaan slapen
stem jij ook evenquote:Op dinsdag 20 december 2005 02:00 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Ik probeer ook eondelijk te gaan slapen
Wondererquote:
Swooshquote:
Kon je niet slapen ofzo?quote:Op dinsdag 20 december 2005 01:52 schreef petre86 het volgende:
[..]
Je hebt het 1500 topic gemistquote:Op dinsdag 20 december 2005 02:03 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Wonderer
Zeker een tijd terug, op de een of andere manier post ik hier alleen als ik Peet langs zie komen
[HOMO] THE ONE WITH THE HOMO-SONG 1502quote:Op dinsdag 20 december 2005 02:04 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Swoosh
Doe eens een linkje voor mij dan
Ik schijn wel meer te missen hier op Fok!quote:
* PrintScreen gestemd heeftquote:Op dinsdag 20 december 2005 02:08 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
[..]
[HOMO] THE ONE WITH THE HOMO-SONG 1502
Misschien in Australie gaan wonen?quote:Op dinsdag 20 december 2005 02:35 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
ikmn winterdepressie..hij komt dr weer aan
T gaat om t seizoenquote:Op dinsdag 20 december 2005 02:54 schreef davidov het volgende:
[..]
Misschien in Australie gaan wonen?
quote:Op dinsdag 20 december 2005 03:02 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Als ik morgen niet online verschijn, komt dit omdat mn moeder de kabels heeft doorgeknipt..
Ik snap t niet en volgens mij niemand in deze situatie..![]()
niet iedereen is zomaar in een voorgevormd hokje te stoppenquote:
Ieuw, is dat zo'n woonwagenkampgoochelaar?quote:Op dinsdag 20 december 2005 00:50 schreef keizerpinguin het volgende:
[afbeelding]
vrijdag naar Christian Farla!!!! joeppie!![]()
Dank voor de waarschuwingquote:Op dinsdag 20 december 2005 09:59 schreef Semisane het volgende:
ALoha dames, ik denk ik lees ff terug in dit topic...ben pardoes gestopt na die plaatsjes van die vrouwlijke bodybuilder....ik kan veel hebben, maar ook ik heb een limit hoor.
Bloed, moord, brand, ingewanden, open hart operaties....ik eet er rustig mijn beschuitje bij, maar vrouwelijke body builders.....neuh dankje.
Geen dank hoor, ik gun echt niemand dat soort aanblikken op een nuchtere maag.quote:Op dinsdag 20 december 2005 10:52 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Dank voor de waarschuwing
dan kan ik me d'r op instellen![]()
Nou dat ga ik nu dus ook niet teruglezenquote:Op dinsdag 20 december 2005 10:54 schreef Semisane het volgende:
[..]
Geen dank hoor, ik gun echt niemand dat soort aanblikken op een nuchtere maag.![]()
quote:Op dinsdag 20 december 2005 03:42 schreef bolivian het volgende:
Is die gekke waxxer er nog?
Jajajajaja de reeks-clownquote:Op dinsdag 20 december 2005 12:57 schreef Semisane het volgende:
je bent gek op een schattige manier waxje.
quote:Op dinsdag 20 december 2005 13:27 schreef Waxxer het volgende:
[..]?uoj tem teh taag eoh, nogarddraziW eeH
quote:Op dinsdag 20 december 2005 13:36 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
nehcuod ff un raam,
eh deog lew tmok .
nelahpo VO njim skarts ?rexxaW jib raad ne reih deog gre sellA.
![]()
Hallo!!!quote:Op dinsdag 20 december 2005 13:47 schreef davidov het volgende:
Moet mn OV ook nog halen, maar ben te lui voor pas foto's
wat? lui zijn of foto's laten maken?quote:Op dinsdag 20 december 2005 13:49 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Hallo!!!Je woont in Amsterdam!! Dan doe je toch de hele dag niets liever??!
Wel waar. Daar klagen meisjes altijd over. "Alle leuke jongens zijn homo. Of bezet."quote:Op dinsdag 20 december 2005 06:12 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
niet iedereen is zomaar in een voorgevormd hokje te stoppen
en misschien moeten we hem eerst maar eens laten wennen aan de omgeving hier
daarbij niet alle leuke jongens zijn homo
SwoosdockSaint, blijf je zelf volg jezelf
Dat laatste!quote:Op dinsdag 20 december 2005 13:50 schreef davidov het volgende:
[..]
wat? lui zijn of foto's laten maken?![]()
Ik ben niet foto geniekquote:
Ik ga zo hier niet op in.quote:
Ga je even buiten spelen joh....quote:
Heb ik al gedaanquote:Op dinsdag 20 december 2005 14:36 schreef Semisane het volgende:
[..]
Ga je even buiten spelen joh....
Ga jij ook ff buiten spelen met je barbies joh.quote:Op dinsdag 20 december 2005 15:12 schreef TehRockstar het volgende:
15 giechels?
Moeten we toch zeker 1 over heen gaan.quote:Op dinsdag 20 december 2005 15:08 schreef TheaterMaMa het volgende:
ja ik weet het, het volkslied heeft er ook 15
Ik dacht dat jij keeper was?quote:Op dinsdag 20 december 2005 15:15 schreef TehRockstar het volgende:.
Ik heb een voebal hoor.. Maar waarschijnlijk val ik daar over heen dus ik moet iets anders bedenken om mee te spelen.
Wasseggie?quote:
Het is een doordenkertjequote:
wat voor een goodies zou ze uitdelen?quote:Op dinsdag 20 december 2005 15:41 schreef Waxxer het volgende:
en Oprah gaat over homo's
Vanavond allemaal de herhaling kijken!!
Ik snap de grap nietquote:Op dinsdag 20 december 2005 15:43 schreef Waxxer het volgende:
Ik heb nu trouwens heel erg het gevoel dat iedereen hier denkt dat ik nooit serieus kan zijn
Ik heb juist het idee dat je altijd serieus bent, ook als je grappen maakt.quote:Op dinsdag 20 december 2005 15:43 schreef Waxxer het volgende:
Ik heb nu trouwens heel erg het gevoel dat iedereen hier denkt dat ik nooit serieus kan zijn
Nou ja, eh, wat ik als kijker zijnde tot nu toe merk, is dat ze er qua integratie en acceptatie en "kennis".... niet bepaald met Nederland te vergelijken zijn, in de USA.quote:Op dinsdag 20 december 2005 15:43 schreef davidov het volgende:
[..]
wat voor een goodies zou ze uitdelen?![]()
Neee nou ging over een opmerking op de vorige paginaquote:
Nou, dan kan ik je mededelen dat ik niet zo gestoord ben als ik nu en dan overkom.quote:Op dinsdag 20 december 2005 15:44 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik heb juist het idee dat je altijd serieus bent, ook als je grappen maakt.
"Gays are normal people? WTF??"quote:Op dinsdag 20 december 2005 15:46 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Nou ja, eh, wat ik als kijker zijnde tot nu toe merk, is dat ze er qua integratie en acceptatie en "kennis".... niet bepaald met Nederland te vergelijken zijn, in de USA.
Nee dat weet ik, in sommige staten zijn dildo's bijv ook gewoon verbodenquote:Op dinsdag 20 december 2005 15:46 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Nou ja, eh, wat ik als kijker zijnde tot nu toe merk, is dat ze er qua integratie en acceptatie en "kennis".... niet bepaald met Nederland te vergelijken zijn, in de USA.
En al was je dat wel, respect to all enzoquote:Op dinsdag 20 december 2005 15:48 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Nou, dan kan ik je mededelen dat ik niet zo gestoord ben als ik nu en dan overkom.![]()
God verhoede dat mensen genieten van seks...quote:Op dinsdag 20 december 2005 15:51 schreef davidov het volgende:
[..]
Nee dat weet ik, in sommige staten zijn dildo's bijv ook gewoon verboden![]()
En als DAT al taboe is....![]()
oprah gaat over gehandicaptenquote:Op dinsdag 20 december 2005 15:41 schreef Waxxer het volgende:
Tuurlijk ben je soms wel serieus, but we like you just the way you arequote:Op dinsdag 20 december 2005 15:47 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Neee nou ging over een opmerking op de vorige pagina
Ben niet alleen maar een clown die niks anders kan dan ouwehoeren.
Ik moet hier minderen dan denk iken toch eens wat vaker... eh.... serieus doen. Dan. Dus. Ahum.
Dat zei ie tochquote:Op dinsdag 20 december 2005 15:52 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
oprah gaat over gehandicapten
Wou net zeggen... Vader en een zoon in rolstoel met een sterke relatie... lijkt me iets te extreem voor amerika als het homosexueel zou zijnquote:Op dinsdag 20 december 2005 15:52 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
oprah gaat over gehandicapten
Ik weet niet hoe het nu zit, maar twee jaar geleden was het iig in 13 (!!!) van de 50 staten wettelijk verboden (!!!!!) homo te zijn, of het te "praktiseren".quote:Op dinsdag 20 december 2005 15:51 schreef davidov het volgende:
[..]
Nee dat weet ik, in sommige staten zijn dildo's bijv ook gewoon verboden![]()
En als DAT al taboe is....![]()
Dat onderwerp met twee ándere gasten besproken....quote:Op dinsdag 20 december 2005 15:55 schreef davidov het volgende:
[..]
Wou net zeggen... Vader en een zoon in rolstoel met een sterke relatie... lijkt me iets te extreem voor amerika als het homosexueel zou zijn
Een serieuze post!quote:Op dinsdag 20 december 2005 15:57 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Dat onderwerp met twee ándere gasten besproken....
Kijk vanavond nou maar.![]()
Ofwel je stopt iets in zijn achterwerk?quote:Op dinsdag 20 december 2005 16:00 schreef davidov het volgende:
[..]
Een serieuze post!*neemt temperatuur op*
Tegenwoordig kan het in je oorquote:Op dinsdag 20 december 2005 16:06 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ofwel je stopt iets in zijn achterwerk?
Ik zat te wachten wie het het eerste zou zeggen en waarom verbaasde het mij niet dat jij het wasquote:Op dinsdag 20 december 2005 16:06 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ofwel je stopt iets in zijn achterwerk?
quote:Op dinsdag 20 december 2005 16:00 schreef davidov het volgende:
[..]
Een serieuze post!*neemt temperatuur op*
quote:Op dinsdag 20 december 2005 15:43 schreef Waxxer het volgende:
bah, ik vind 't zo tergend oppervlakkig en vermoeiend als Amerikaanse media/talkshows over homoseksualiteit gaan lullen... (geldt eigenlijk ook over commerciële Nederlandse media)quote:Op dinsdag 20 december 2005 15:41 schreef Waxxer het volgende:
Eew... en dan haal je hem eruit en zit er allemaal oorsmeer aan, bah.quote:Op dinsdag 20 december 2005 16:09 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Tegenwoordig kan het in je oor![]()
Daarvoor heb je wattenstaafjes, of oorspray, tegenwoordigquote:Op dinsdag 20 december 2005 16:13 schreef wonderer het volgende:
[..]
Eew... en dan haal je hem eruit en zit er allemaal oorsmeer aan, bah.
En dat is wel vies?quote:Op dinsdag 20 december 2005 16:13 schreef wonderer het volgende:
[..]
Jij hoefde het zeker niet zelf te doen?quote:Op dinsdag 20 december 2005 16:13 schreef vanitasvanitatumeto... het volgende:
[..]
Ja, vrouger toen ik zo oud was als jij, moest 't nog in de bips.
vorig jaar had ik buikvliesontsteking, vlak voordat de broeder mij rectaal ging onderzoeken zei hij: tja dat is even vervelend, waarop ik zei, voor u of voor mij, zelfs met 39,5 koorts en vreselijke pijnen verlies ik mijn gevatheid nietquote:Op dinsdag 20 december 2005 16:13 schreef wonderer het volgende:
[..]
Nope :-/quote:Op dinsdag 20 december 2005 16:17 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Jij hoefde het zeker niet zelf te doen?
Je komt bij mij gewoon over als een soort verstrooide professor Barabas...maar dan wel een schattige professor hoor.quote:Op dinsdag 20 december 2005 15:48 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Nou, dan kan ik je mededelen dat ik niet zo gestoord ben als ik nu en dan overkom.![]()
Wheheh. "Ik ben wel wat gewend hoor, broeder. Maar gebruikt u wel genoeg glijmiddel?"quote:Op dinsdag 20 december 2005 16:18 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
vorig jaar had ik buikvliesontsteking, vlak voordat de broeder mij rectaal ging onderzoeken zei hij: tja dat is even vervelend, waarop ik zei, voor u of voor mij, zelfs met 39,5 koorts en vreselijke pijnen verlies ik mijn gevatheid niet
![]()
Zei het pubertje dat in het begin dat tie hier poste, nog claimde dat hij vooral geen homo was en dan vooral echt bi en dus ook heterosex niet zou schuwen....quote:
suske en wiskequote:Op dinsdag 20 december 2005 16:21 schreef Semisane het volgende:
[..]
Je komt bij mij gewoon over als een soort verstrooide professor Barabas...maar dan wel een schattige professor hoor.![]()
De laatste keer dat ik 39 a 40 graden koorts had, ging ik halicuneren dat ik Conan de Barbarian was....ik was 10 en had de avond daarvoor de film gekeken.quote:Op dinsdag 20 december 2005 16:18 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
vorig jaar had ik buikvliesontsteking, vlak voordat de broeder mij rectaal ging onderzoeken zei hij: tja dat is even vervelend, waarop ik zei, voor u of voor mij, zelfs met 39,5 koorts en vreselijke pijnen verlies ik mijn gevatheid niet
![]()
haha awww wat liefquote:Op dinsdag 20 december 2005 16:25 schreef Semisane het volgende:
[..]
Zei het pubertje dat in het begin dat tie hier poste, nog claimde dat hij vooral geen homo was en dan vooral echt bi en dus ook heterosex niet zou schuwen....
* Semisane vraagt zich af of wij wel een goede invloed hebben op kleine blonde pubertjes.![]()
Ja en Doc van back to the future lijkt verdacht veel gebaseerd te zijn op Prof Barabasquote:Op dinsdag 20 december 2005 16:29 schreef davidov het volgende:
[..]
suske en wiske![]()
Nee dan doet Waxxer me eerder denken aan Doc van Back to the future![]()
Ligt aan je definitie van "goed" denk ikquote:Op dinsdag 20 december 2005 16:25 schreef Semisane het volgende:
[..]
Zei het pubertje dat in het begin dat tie hier poste, nog claimde dat hij vooral geen homo was en dan vooral echt bi en dus ook heterosex niet zou schuwen....
* Semisane vraagt zich af of wij wel een goede invloed hebben op kleine blonde pubertjes.![]()
Tja...quote:Op dinsdag 20 december 2005 16:32 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ligt aan je definitie van "goed" denk ik
panoramixquote:Op dinsdag 20 december 2005 16:31 schreef Semisane het volgende:
[..]
Ja en Doc van back to the future lijkt verdacht veel gebaseerd te zijn op Prof Barabas
Suske en wiske is idd een beetje triest ja.Kon me ff de naam van de Druide in Astrix niet herinerren.
![]()
precies dit forum is eigenlijk een grote hersenspoelactiequote:
Whehehe... gister tijdens het groot dictee kwam het woord idee-fixe langs, en mijn moeder begon te lachen, die snapte nu pas dat het hondje van Obelix daarnaar vernoemd wasquote:
Snap het nu ook pasquote:Op dinsdag 20 december 2005 16:40 schreef wonderer het volgende:
[..]
Whehehe... gister tijdens het groot dictee kwam het woord idee-fixe langs, en mijn moeder begon te lachen, die snapte nu pas dat het hondje van Obelix daarnaar vernoemd was
Obelix en Asterix snap je wel toch?quote:
Die kende ik nog niet... Wel Droesemix de wijnhandelaar, Hoefnix de smid, Osewiesewosewiesewallakristallix de Zwitser en Nognix de jeugdige Galliër.quote:
Komt door vitamientjes.quote:Op dinsdag 20 december 2005 16:25 schreef Semisane het volgende:
[..]
Die verzin ik ook ter plekkequote:
zit er vitaminen in homosexquote:
Goeden....*kijkt op klok* middag!quote:
Je dacht dat het nog ochtend was?quote:Op dinsdag 20 december 2005 17:12 schreef davidov het volgende:
[..]
Goeden....*kijkt op klok* middag!![]()
Nee deze keer nietquote:
Ik was vandaag ook om 4 uur klaar.. normaal ben ik pas om half 8 thuisquote:Op dinsdag 20 december 2005 17:21 schreef davidov het volgende:
[..]
Nee deze keer niet
Maar ik verbaasde me dat het donker was, mensen (jij dus oa) komen terug van werk, en tis nog officieel middag![]()
Hoera meer tijd om op fok te zittenquote:Op dinsdag 20 december 2005 17:24 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik was vandaag ook om 4 uur klaar.. normaal ben ik pas om half 8 thuis
Maar 't is nu al donker ja, ik haat 't!
Ik heb een hekel aan telefoontjesquote:Op dinsdag 20 december 2005 17:28 schreef Waxxer het volgende:
IkhebtrouwensdeKPNgebeldendiemeneervondhetnatuuuurrrlijkvreemdmaarhij-zegtdatmijntelefoonafgeslotenzouzijnnouikheberniksvangemerktdusdatwordtweereenheeeerrrlijkgedoegokikzo...
En nou is 't kloar.
Ben wat anders doen
Meer tijd om vroeg te gaan slapenquote:Op dinsdag 20 december 2005 17:28 schreef davidov het volgende:
[..]
Hoera meer tijd om op fok te zitten![]()
Kheb ook er ook een hekel aan dat het vroeg donker is![]()
Zoals ik zei, tis nog verdikkeme middag en het is al pikke donker ...
Ach mijn klok is momenteel toch screwed up.quote:Op dinsdag 20 december 2005 17:34 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Meer tijd om vroeg te gaan slapen. Ben gebroken. Had na Innercity toch iets langer moeten slapen
Ik wil weer lente en zomer
Idd..quote:Op dinsdag 20 december 2005 17:39 schreef davidov het volgende:
[..]
Ach mijn klok is momenteel toch screwed up.
Blijkbaar is de ene keer 9 uur slapen, de andere keer 5, dan weer van 6 tot 12 dan weer van 3 tot 11 erg slecht voor je ritme![]()
Lente![]()
Zelfs winter is nog beter dan herfst eigenlijk
Geeft jou telefoon antwoord dan?quote:Op dinsdag 20 december 2005 18:04 schreef TehRockstar het volgende:
Oh God, MSN doet het niet. Ik moet iets vragen maar dan moet ik naar de telefoon lopen.
och ik vermaak me opzich wel hoorquote:Op dinsdag 20 december 2005 18:02 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Idd..
mja, en ach.. als je student bent dan is je ritme screwed up.. had ik ook in mijn studententijd![]()
Hoe bedoel je?quote:Op dinsdag 20 december 2005 18:06 schreef davidov het volgende:
[..]
Geeft jou telefoon antwoord dan?![]()
Als student heb je een luizenleventje..quote:Op dinsdag 20 december 2005 18:07 schreef davidov het volgende:
[..]
och ik vermaak me opzich wel hoor![]()
OW je wilt iemand bellen en het DIE persoon vragen...quote:Op dinsdag 20 december 2005 18:10 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Hoe bedoel je?.
Natuurlijk doet ie het, maar er is niemand die de telefoon naar me wil brengen, hoe hard ik ook schreeuw. Luie kutnegerbroer.
*slikt* daar ben ik dus ook bang voorquote:Op dinsdag 20 december 2005 18:11 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Als student heb je een luizenleventje..
Mark my words..
Dat heet overleven, Vlarp... Overléven.quote:Op dinsdag 20 december 2005 18:11 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Als student heb je een luizenleventje..
Mark my words..
Burning some dinerquote:
Ja. En ik schreeuwde net iets gemeens over m'n stiefbroer naar beneden en nu dreigt hij m'n nek te breken met die telefoon als ik m'n bek niet houd.quote:Op dinsdag 20 december 2005 18:13 schreef davidov het volgende:
[..]
OW je wilt iemand bellen en het DIE persoon vragen...
Geniet er van..quote:Op dinsdag 20 december 2005 18:13 schreef davidov het volgende:
[..]
*slikt* daar ben ik dus ook bang voor![]()
Oeh eten is klaar...shoarma![]()
Ok.. ok.. niet iedereen danquote:Op dinsdag 20 december 2005 18:14 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Dat heet overleven, Vlarp... Overléven.
Ach, ik heb gewoon een schop onder mijn kont nodig, en een plek in een studenteninternaat met heel strenge docenten. Een soort militairistisch instutuut ofzo.quote:
Anders sta je daar he... op het rangeerterrein... van Ličge...quote:Op dinsdag 20 december 2005 18:19 schreef Stroekie het volgende:
En ik ben nu leeg, inpriratieloos en als een vaatdoek
toch maar eens naar huis toe gaan dan
de rest van de klantjes zijn morgen weer aan de beurt
Nu alleen opletten dat ik in de trein te lang ga slapen![]()
Laat ze je dan ook gelijk drillen voor het zoeken van werkquote:Op dinsdag 20 december 2005 18:21 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ach, ik heb gewoon een schop onder mijn kont nodig, en een plek in een studenteninternaat met heel strenge docenten. Een soort militairistisch instutuut ofzo.![]()
Jaquote:Op dinsdag 20 december 2005 18:22 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Laat ze je dan ook gelijk drillen voor het zoeken van werk
Ik denk dat de hoeveelheid tekst zelfs in de buurt komt van 6 krantenquote:Op dinsdag 20 december 2005 18:24 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ja![]()
Al die posts hier op Fok van mij... Alleen al de hoeveelheid tekst van de afgelopen twee weken is goed voor zes sollicitatiebrieven.![]()
Kerst, de tijd van bezinning, zelfreflectie en het nastreven van doelen.
Minikrantjes hoorquote:Op dinsdag 20 december 2005 18:25 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik denk dat de hoeveelheid tekst zelfs in de buurt komt van 6 kranten
Ow ik heb er van genoten!quote:
Als je die cursus hebt gevonden, mail hem dan even doorquote:Op dinsdag 20 december 2005 18:22 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Laat ze je dan ook gelijk drillen voor het zoeken van werk
Wat?quote:Op dinsdag 20 december 2005 18:28 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Oohhh dan krijg je dat nieuwe hondje erbij?
Gebruik deze:quote:Op dinsdag 20 december 2005 18:29 schreef davidov het volgende:
[..]
Als je die cursus hebt gevonden, mail hem dan even door![]()
Heb je ookquote:Op dinsdag 20 december 2005 18:30 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Wat?.
Nee, dan heb ik vakantie!
Ohw.. ik weet nooit wat ik moet schrijvenquote:Op dinsdag 20 december 2005 18:27 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Minikrantjes hoorSchoolkranten
En mijn sollicitaiebrieven zijn hele scripties hoor
jij: goed bedrijfquote:Op dinsdag 20 december 2005 18:33 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ohw.. ik weet nooit wat ik moet schrijven
quote:Op dinsdag 20 december 2005 18:37 schreef error het volgende:
[..]
jij: goed bedrijf
ik: goed werken
samen: aan de top
gegarandeerde baan
quote:Hierbij solliciteer ik naar de functie van algemeen directeur van uw bedrijf. Ik ben van mening dat ik zeer geschikt ben voor deze functie, en ik verwacht u dan ook maandag om negen uur op mijn kantoor. Met vriendelijke groet, etc etc.
,,Ik ben betrokken geweest bij de maatschappelijke discussies omtrent de constitutionele monarchie, homoseksualiteit en de invloed van Thorbecke op de landelijke politiek. Dientengevolge is de kennisvergaring die ik mede heb opgedaan door het deelnemen aan gesprekken met diverse mensen en het betrekken van diverse digitale locaties het onomstotelijke bewijs dat ik op een precies passende wijze op een flexibele doch standvastige manier de functie kan bekleden. Ik, en niemand anders. Neen mevrouw, niemand anders. Alleen ik. Bega geen stommiteiten, maar neem mij aan."quote:Op dinsdag 20 december 2005 18:33 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ohw.. ik weet nooit wat ik moet schrijven
Nee nee, ik had lekkere frietjes met kruiden en bieflapjes met een sausje en maisquote:
Spoiler dat aubquote:Op dinsdag 20 december 2005 18:47 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee nee, ik had lekkere frietjes met kruiden en bieflapjes met een sausje en mais
quote:Op dinsdag 20 december 2005 18:47 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee nee, ik had lekkere frietjes met kruiden en bieflapjes met een sausje en mais
och och.. wat een drama...quote:Op dinsdag 20 december 2005 18:57 schreef Great_Expectations het volgende:
Tik je heel even dat gaspedaal aan, meteen woesj! ver voorbij de maximum snelheid..
Aaah, voor een dagtarief van slechts 1280 euro kun je mij inhuren als persoonlijke coach.quote:Op dinsdag 20 december 2005 18:21 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ach, ik heb gewoon een schop onder mijn kont nodig, en een plek in een studenteninternaat met heel strenge docenten. Een soort militairistisch instutuut ofzo.![]()
zijn de hulpinstantie's al gewaarschuwdquote:
quote:Op dinsdag 20 december 2005 18:56 schreef Great_Expectations het volgende:
Vandaag moest m'n Peusj naar de garage voor een grote beurt, bleek dat ze nog maar één leenauto hadden, een hele dikke 607 met leren bekleding, automaat en een dashboard vol knopjes en displays waar ik niet aan durfde te komen. Eindelijk een auto die voldoet aan mijn Grote Verwachtingen..
Wel jammer dat ik vanmiddag al weer moest inleveren..
Nou, geen kutklusjes maar studieklusjes zeg maar, het gaat nu ter-gend langzaam...quote:Op dinsdag 20 december 2005 19:02 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Aaah, voor een dagtarief van slechts 1280 euro kun je mij inhuren als persoonlijke coach.. Laat je ik allemaal vervelende kutklusjes opknappen. Builds character enzo.
.
"Indien mogelijk, draai om!"quote:Op dinsdag 20 december 2005 19:09 schreef Waxxer het volgende:
[..]
![]()
![]()
Joh, daar verdwijn jij helemaal in!!
![]()
Vaak verkeerd gereden?![]()
Oohhh ja dat zat er vast wel in!quote:Op dinsdag 20 december 2005 19:11 schreef Vlarp het volgende:
[..]
"Indien mogelijk, draai om!"
"Draai om!!"
"Je rijd verkeerd oelewapper!!"
Als z'n moeder door het lint is gegaan wel denk ikquote:Op dinsdag 20 december 2005 19:11 schreef Waxxer het volgende:
Zouden de lijnen van CDP's computer écht zijn afgesneden?!
Oh-ooohhh...quote:Op dinsdag 20 december 2005 19:12 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Als z'n moeder door het lint is gegaan wel denk ik
Another soul cleansedquote:Op dinsdag 20 december 2005 19:14 schreef Vlarp het volgende:
*Cu2 profiel wis*
Het blijft iig ERG lang stilquote:Op dinsdag 20 december 2005 19:11 schreef Waxxer het volgende:
Zouden de lijnen van CDP's computer écht zijn afgesneden?!
Ahw.. voel je je niet buitengesloten?quote:Op dinsdag 20 december 2005 19:21 schreef Waxxer het volgende:
Ik heb helemaal niks meer.Alleen op Fok ben ik digitaal.
![]()
Hey dat magquote:Op dinsdag 20 december 2005 19:19 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik houd m'n gay.nl profiel wel hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |