Ja. En ik schreeuwde net iets gemeens over m'n stiefbroer naar beneden en nu dreigt hij m'n nek te breken met die telefoon als ik m'n bek niet houd.quote:Op dinsdag 20 december 2005 18:13 schreef davidov het volgende:
[..]
OW je wilt iemand bellen en het DIE persoon vragen...
Geniet er van..quote:Op dinsdag 20 december 2005 18:13 schreef davidov het volgende:
[..]
*slikt* daar ben ik dus ook bang voor![]()
Oeh eten is klaar...shoarma![]()
Ok.. ok.. niet iedereen danquote:Op dinsdag 20 december 2005 18:14 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Dat heet overleven, Vlarp... Overléven.
Ach, ik heb gewoon een schop onder mijn kont nodig, en een plek in een studenteninternaat met heel strenge docenten. Een soort militairistisch instutuut ofzo.quote:
Anders sta je daar he... op het rangeerterrein... van Liège...quote:Op dinsdag 20 december 2005 18:19 schreef Stroekie het volgende:
En ik ben nu leeg, inpriratieloos en als een vaatdoek
toch maar eens naar huis toe gaan dan
de rest van de klantjes zijn morgen weer aan de beurt
Nu alleen opletten dat ik in de trein te lang ga slapen![]()
Laat ze je dan ook gelijk drillen voor het zoeken van werkquote:Op dinsdag 20 december 2005 18:21 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ach, ik heb gewoon een schop onder mijn kont nodig, en een plek in een studenteninternaat met heel strenge docenten. Een soort militairistisch instutuut ofzo.![]()
Jaquote:Op dinsdag 20 december 2005 18:22 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Laat ze je dan ook gelijk drillen voor het zoeken van werk
Ik denk dat de hoeveelheid tekst zelfs in de buurt komt van 6 krantenquote:Op dinsdag 20 december 2005 18:24 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ja![]()
Al die posts hier op Fok van mij... Alleen al de hoeveelheid tekst van de afgelopen twee weken is goed voor zes sollicitatiebrieven.![]()
Kerst, de tijd van bezinning, zelfreflectie en het nastreven van doelen.
Minikrantjes hoorquote:Op dinsdag 20 december 2005 18:25 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik denk dat de hoeveelheid tekst zelfs in de buurt komt van 6 kranten
Ow ik heb er van genoten!quote:
Als je die cursus hebt gevonden, mail hem dan even doorquote:Op dinsdag 20 december 2005 18:22 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Laat ze je dan ook gelijk drillen voor het zoeken van werk
Wat?quote:Op dinsdag 20 december 2005 18:28 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Oohhh dan krijg je dat nieuwe hondje erbij?
Gebruik deze:quote:Op dinsdag 20 december 2005 18:29 schreef davidov het volgende:
[..]
Als je die cursus hebt gevonden, mail hem dan even door![]()
Heb je ookquote:Op dinsdag 20 december 2005 18:30 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Wat?.
Nee, dan heb ik vakantie!
Ohw.. ik weet nooit wat ik moet schrijvenquote:Op dinsdag 20 december 2005 18:27 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Minikrantjes hoorSchoolkranten
En mijn sollicitaiebrieven zijn hele scripties hoor
jij: goed bedrijfquote:Op dinsdag 20 december 2005 18:33 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ohw.. ik weet nooit wat ik moet schrijven
quote:Op dinsdag 20 december 2005 18:37 schreef error het volgende:
[..]
jij: goed bedrijf
ik: goed werken
samen: aan de top
gegarandeerde baan
quote:Hierbij solliciteer ik naar de functie van algemeen directeur van uw bedrijf. Ik ben van mening dat ik zeer geschikt ben voor deze functie, en ik verwacht u dan ook maandag om negen uur op mijn kantoor. Met vriendelijke groet, etc etc.
,,Ik ben betrokken geweest bij de maatschappelijke discussies omtrent de constitutionele monarchie, homoseksualiteit en de invloed van Thorbecke op de landelijke politiek. Dientengevolge is de kennisvergaring die ik mede heb opgedaan door het deelnemen aan gesprekken met diverse mensen en het betrekken van diverse digitale locaties het onomstotelijke bewijs dat ik op een precies passende wijze op een flexibele doch standvastige manier de functie kan bekleden. Ik, en niemand anders. Neen mevrouw, niemand anders. Alleen ik. Bega geen stommiteiten, maar neem mij aan."quote:Op dinsdag 20 december 2005 18:33 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ohw.. ik weet nooit wat ik moet schrijven
Nee nee, ik had lekkere frietjes met kruiden en bieflapjes met een sausje en maisquote:
Spoiler dat aubquote:Op dinsdag 20 december 2005 18:47 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee nee, ik had lekkere frietjes met kruiden en bieflapjes met een sausje en mais
quote:Op dinsdag 20 december 2005 18:47 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee nee, ik had lekkere frietjes met kruiden en bieflapjes met een sausje en mais
och och.. wat een drama...quote:Op dinsdag 20 december 2005 18:57 schreef Great_Expectations het volgende:
Tik je heel even dat gaspedaal aan, meteen woesj! ver voorbij de maximum snelheid..
Aaah, voor een dagtarief van slechts 1280 euro kun je mij inhuren als persoonlijke coach.quote:Op dinsdag 20 december 2005 18:21 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ach, ik heb gewoon een schop onder mijn kont nodig, en een plek in een studenteninternaat met heel strenge docenten. Een soort militairistisch instutuut ofzo.![]()
zijn de hulpinstantie's al gewaarschuwdquote:
quote:Op dinsdag 20 december 2005 18:56 schreef Great_Expectations het volgende:
Vandaag moest m'n Peusj naar de garage voor een grote beurt, bleek dat ze nog maar één leenauto hadden, een hele dikke 607 met leren bekleding, automaat en een dashboard vol knopjes en displays waar ik niet aan durfde te komen. Eindelijk een auto die voldoet aan mijn Grote Verwachtingen..
Wel jammer dat ik vanmiddag al weer moest inleveren..
Nou, geen kutklusjes maar studieklusjes zeg maar, het gaat nu ter-gend langzaam...quote:Op dinsdag 20 december 2005 19:02 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Aaah, voor een dagtarief van slechts 1280 euro kun je mij inhuren als persoonlijke coach.. Laat je ik allemaal vervelende kutklusjes opknappen. Builds character enzo.
.
"Indien mogelijk, draai om!"quote:Op dinsdag 20 december 2005 19:09 schreef Waxxer het volgende:
[..]
![]()
![]()
Joh, daar verdwijn jij helemaal in!!
![]()
Vaak verkeerd gereden?![]()
Oohhh ja dat zat er vast wel in!quote:Op dinsdag 20 december 2005 19:11 schreef Vlarp het volgende:
[..]
"Indien mogelijk, draai om!"
"Draai om!!"
"Je rijd verkeerd oelewapper!!"
Als z'n moeder door het lint is gegaan wel denk ikquote:Op dinsdag 20 december 2005 19:11 schreef Waxxer het volgende:
Zouden de lijnen van CDP's computer écht zijn afgesneden?!
Oh-ooohhh...quote:Op dinsdag 20 december 2005 19:12 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Als z'n moeder door het lint is gegaan wel denk ik
Another soul cleansedquote:Op dinsdag 20 december 2005 19:14 schreef Vlarp het volgende:
*Cu2 profiel wis*
Het blijft iig ERG lang stilquote:Op dinsdag 20 december 2005 19:11 schreef Waxxer het volgende:
Zouden de lijnen van CDP's computer écht zijn afgesneden?!
Ahw.. voel je je niet buitengesloten?quote:Op dinsdag 20 december 2005 19:21 schreef Waxxer het volgende:
Ik heb helemaal niks meer.Alleen op Fok ben ik digitaal.
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |