dizzy up the girl, en a boy named gooquote:Op dinsdag 20 december 2005 20:23 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Me2. Gutterflower & Dizzy up the girl
opgegeven, een goeie die mij krijgt waar hij wil, ik ken al die trucjes al :Squote:Op dinsdag 20 december 2005 20:24 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
wil je je wel laten helpen, of heb je het al opgegeven
mooi, want ik ben geen gothicquote:Op dinsdag 20 december 2005 20:33 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
er zijn zo veel therapievormen, automutolatie is nooit een oplossing voor je problemen,
ik hoor dat de laatste tijd zo veel om me heen.
wat is dat toch met gothics en zelfbeschadiging, niet dat ik beweer dat jij gothic bent
Maar je wilt toch neem ik aan wel weer richting een leven waar je je beter in voelt? En waar je niet meer met die fysieke pijn hoeft te leven?quote:Op dinsdag 20 december 2005 20:42 schreef Burner82 het volgende:
[..]
mooi, want ik ben geen gothic
en soms zijn er mensen, die gewoon nog enige macht willen hebben over de pijn die ze leiden, en daarom die pijn maar zelf veroorzaken...
Ow, die laatste heb ik nietquote:Op dinsdag 20 december 2005 20:40 schreef Burner82 het volgende:
[..]
dizzy up the girl, en a boy named goo
of niet meer leven...quote:Op dinsdag 20 december 2005 20:43 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Maar je wilt toch neem ik aan wel weer richting een leven waar je je beter in voelt? En waar je niet meer met die fysieke pijn hoeft te leven?
a boy named goo, was voor dizzy up, die gasten hebben al 9 cd's uit of zoquote:Op dinsdag 20 december 2005 20:44 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ow, die laatste heb ik niet![]()
Is die mooi?
Gutterflower is de laatste (meen ik, iig na Dizzy), erg mooi
En dan alle mooie dingen moeten missen die er misschien nog kunnen komen...quote:
wil je niet geholpen worden dan, je zou ook mee kunnen werkenquote:Op dinsdag 20 december 2005 20:41 schreef Burner82 het volgende:
[..]
opgegeven, een goeie die mij krijgt waar hij wil, ik ken al die trucjes al :S
khoop ook echt, da je dat altijd vol zult houdenquote:Op dinsdag 20 december 2005 20:51 schreef Vlarp het volgende:
[..]
En dan alle mooie dingen moeten missen die er misschien nog kunnen komen...
*zucht*ik zal het nooit begrijpen dat iemand het leven niet meer ziet zitten. Ik ben er zlef te nuchter voor. Hoe kut ik me ook voel, hoe klote m'n leven op een bepaald moment ook is, ik zie altijd weer een lichtpuntje waar ik me aan kan optrekken.
geloof me, ik heb daar ook gestaan.quote:Op dinsdag 20 december 2005 20:50 schreef Burner82 het volgende:
[..]
a boy named goo, was voor dizzy up, die gasten hebben al 9 cd's uit of zo
misschien niet, omdat ik dat vertrouwen niet in hun heb,,,, als je net aant vertellen bent: ja sorry, maar de tijd is op, volgende week om 15.30 gaan we verder....quote:Op dinsdag 20 december 2005 20:51 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
wil je niet geholpen worden dan, je zou ook mee kunnen werken
ok dan, misschien 10 cd's, maar meer ook nie voor mijquote:Op dinsdag 20 december 2005 20:53 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
geloof me, ik heb daar ook gestaan.
ik ben er van overtuigd dat er ook voor jou meer is
Verdomme man, je bent 23, je hebt nog 3/4 van je leven voor je!! Is dat niet iets om voor te vechten? Ik bedoel, je moet het niet doen voor een-ofandere psych die je uit de shit wil trekken. Want hij doet ook alleen maar waar ie voor betaalt wordt. Maar wil je echt je leven opgeven omdat het nu zo kut gaat? Wie zegt dat het altijd zo kut zal blijven gaan? Wie weet is het over een jaar compleet anders als je je schouders (nou ja, die ene goeie danquote:Op dinsdag 20 december 2005 20:53 schreef Burner82 het volgende:
[..]
khoop ook echt, da je dat altijd vol zult houdenspaart weer vertraging bij de ns
kzal je de voorgeschiedenis besparen, maar op me 11e had k al een gedicht, met als conclusie, dat jet leven maar raar was, en nergens op slaat.....quote:Op dinsdag 20 december 2005 20:58 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Verdomme man, je bent 23, je hebt nog 3/4 van je leven voor je!! Is dat niet iets om voor te vechten? Ik bedoel, je moet het niet doen voor een-ofandere psych die je uit de shit wil trekken. Want hij doet ook alleen maar waar ie voor betaalt wordt. Maar wil je echt je leven opgeven omdat het nu zo kut gaat? Wie zegt dat het altijd zo kut zal blijven gaan? Wie weet is het over een jaar compleet anders als je je schouders (nou ja, die ene goeie dan) er nu vol onder zet!
nie'waarquote:Op dinsdag 20 december 2005 21:01 schreef DennisMoore het volgende:
Beetje conflicterend met 'onderhandelingen met een leuke jongen', nie'waar?
Verf je haar zwart.quote:Op dinsdag 20 december 2005 21:07 schreef TehRockstar het volgende:
Ik luister Nirvana..
Iemand, laat het stoppen.. Ik lijk wel een alto.
Doe es wat aan die vooroordelenquote:Op dinsdag 20 december 2005 20:33 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
wat is dat toch met gothics en zelfbeschadiging, niet dat ik beweer dat jij gothic bent
Hmm.. nou ja, ik geloof je...quote:Op dinsdag 20 december 2005 21:03 schreef Burner82 het volgende:
[..]
kzal je de voorgeschiedenis besparen, maar op me 11e had k al een gedicht, met als conclusie, dat jet leven maar raar was, en nergens op slaat.....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |