Nipt, he. Nipt!quote:
en als je er dan bij bedenkt: onder het sterrenblinkenquote:
Ik had mijn muis al bij de 'edit' knop, vooral toen ik zag dat er al twee posts waren, maar blijkbaar was ik inderdaad een fractie eerderquote:
Lees eerst het verhaal en de achtergrond van Sodom nog eens... Sodomie is een term die niet van toepassing is op homoseksuelen, ook al wordt de hand nogal eens gelicht met de nauwkeurigheid.quote:
Het is je gegund hoorquote:Op woensdag 21 december 2005 18:10 schreef tech het volgende:
[..]
Ik had mijn muis al bij de 'edit' knop, vooral toen ik zag dat er al twee posts waren, maar blijkbaar was ik inderdaad een fractie eerder
Waarom neem je me serieus?quote:Op woensdag 21 december 2005 18:13 schreef tech het volgende:
[..]
Lees eerst het verhaal en de achtergrond van Sodom nog eens... Sodomie is een term die niet van toepassing is op homoseksuelen, ook al wordt de hand nogal eens gelicht met de nauwkeurigheid.
Dat mag kloppen als je alleen naar het verhaaltje in de bijbel kijkt.quote:Op woensdag 21 december 2005 18:13 schreef tech het volgende:
[..]
Lees eerst het verhaal en de achtergrond van Sodom nog eens... Sodomie is een term die niet van toepassing is op homoseksuelen, ook al wordt de hand nogal eens gelicht met de nauwkeurigheid.
Niet dat ik jou wel serieus neemquote:Op woensdag 21 december 2005 18:17 schreef error het volgende:
[..]
Dat mag kloppen als je alleen naar het verhaaltje in de bijbel kijkt.
Maatschappelijk en historisch gezien, is sodomie wel degelijk een term die geldt voor homosuelen.
Klopt, maar dat is net zoiets als niet willen accepteren dat je 'homoseksueel' genoemd wordt.quote:Op woensdag 21 december 2005 18:20 schreef tech het volgende:
[..]
Niet dat ik jou wel serieus neemmaar: maatschappelijk en historisch wordt promiscuïteit en AIDS ook in één adem genoemd met homoseksualiteit. Toch wil er ik er niet aan dat dat op mij van toepassing zou zijn... Ik realiseer me dat je gelijk hebt, maar het wil er bij mij niet in, snap je?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |