Bedanktquote:Op woensdag 21 december 2005 00:26 schreef davidov het volgende:
[..]
Tis niet veel maar tenminste iets![]()
you're welcomequote:
of hij daar nou blij mee moet zijn?quote:Op woensdag 21 december 2005 00:36 schreef wonderer het volgende:
Doet zijn moeder in ieder geval geen loze beloftes.
Bekijk het van de goede kant. Volgende keer zal ie hopelijk twee keer nadenken voor hij zijn moeder tart, omdat hij weet dat het gaat gebeuren... dat soort zekerheden zijn toch prettig in je opvoeding. het zou voor mij een stuk prettiger geweest zijn als mijn ouders een keer voet bij stuk hadden gehouden.quote:Op woensdag 21 december 2005 00:49 schreef davidov het volgende:
[..]
of hij daar nou blij mee moet zijn?![]()
Ben JIJ een homo?quote:Op woensdag 21 december 2005 03:18 schreef Sai het volgende:
Ah tijd voor een barbaars mid-winter feest, waar we wijn drinken uit de schedels van onze gevallen vijanden en mysteriuse dansen uitvoeren in de besneeuwde nacht onder een uitgestrekte sterrehemel....zoiets?quote:Op woensdag 21 december 2005 14:09 schreef davidov het volgende:
Voor Vlarp!:
Vandaag begint de sterrenkundige winter en daarmee is het vandaag de korste dag van het jaar. Vanaf morgen worden de dagen weer langer. Gemiddeld zal het drie minuten langer licht zijn per dag tot aan 21 juni. Op naar de zomer!
jeej![]()
Nou.... ik zie het Kerstfeest tóch anders...quote:Op woensdag 21 december 2005 14:12 schreef Semisane het volgende:
[..]
Ah tijd voor een barbaars mid-winter feest, waar we wijn drinken uit de schedels van onze gevallen vijanden en mysteriuse dansen uitvoeren in de besneeuwde nacht onder een uitgestrekte sterrehemel....zoiets?![]()
Het kerstfeest vier je dan ook niet op de 21ste van december schat.quote:Op woensdag 21 december 2005 14:14 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Nou.... ik zie het Kerstfeest tóch anders...
nou ja, de dagen ervoor danquote:Op woensdag 21 december 2005 14:17 schreef Semisane het volgende:
[..]
Het kerstfeest vier je dan ook niet op de 21ste van december schat.
Nog 1.5 dag en dan tot 2 januari vakantiequote:Op woensdag 21 december 2005 13:51 schreef Semisane het volgende:
Het gaat hard hiero, niet bij te houden...nog 1.5 dag en dan weekend!![]()
Winter solsticequote:Op woensdag 21 december 2005 14:12 schreef Semisane het volgende:
[..]
Ah tijd voor een barbaars mid-winter feest, waar we wijn drinken uit de schedels van onze gevallen vijanden en mysteriuse dansen uitvoeren in de besneeuwde nacht onder een uitgestrekte sterrehemel....zoiets?![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |