Samen donderdag eten?quote:Op dinsdag 20 december 2005 23:37 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Misschien kan ik afvalvlees van de shoarmazaken krijgenAls ik me donderdag voel zoals nu (denk het niet hoor
), dan ben ik in staat om een rijsttafel bij de chinees te halen en deze ongegeneerd en tot de laatste sliert bami in mijn eentje helemaal op te vrrrrrrrreten.
![]()
En de manier zoals je weer eens binnenkwam.Dat iz tiepiez Wiz.
2 persoons!quote:Op dinsdag 20 december 2005 23:39 schreef Waxxer het volgende:
[..]Ga je foto's maken?
Of toch maar een tweepersoonsbestelling doen?
Ligt er aan wie wie doetquote:
quote:
Nee eerst gaan we douchen!quote:
Heeeerrrlijk, dan voel ik me niet zo'n Pangangjunk!quote:Op dinsdag 20 december 2005 23:40 schreef Just-Dennis het volgende:
[..]
2 persoons!
en nu ga ik slapen
Nu mag IK een keerquote:
hahahaquote:Op dinsdag 20 december 2005 23:43 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Heeeerrrlijk, dan voel ik me niet zo'n Pangangjunk!En dat gele spul en bami en vleesch en alles!
*hhhhnnnggggg* niet aan denken
Maar slaap lekker dan!
Yaaaaaay I win!quote:
Hey waxje!quote:Op dinsdag 20 december 2005 23:46 schreef Waxxer het volgende:
Ik vreesch dat ik morgen als ik thuis ben eerst boodschappen ga doenNIET AAN DENKENNNN LUL ZEI IK TOCH
Oh ja.
Ontopic.
Poehpoehpoeh 1503 alweer hey HOI hey KP!!
ne joh had dag dienst maar had een verjaardag.... dus daarom..... morgen weer om half 8 beginnenquote:Op dinsdag 20 december 2005 23:50 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Hai Pingwingkje!
Had jij late dienst zo opeens?
Heeeerrrlijk toch?quote:Op dinsdag 20 december 2005 23:52 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
ne joh had dag dienst maar had een verjaardag.... dus daarom..... morgen weer om half 8 beginnen![]()
ze wilde geld..... dus nee niet leuk kadootje!quote:Op dinsdag 20 december 2005 23:59 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Heeeerrrlijk toch?
Had je een leukcadeautje
gekocht??
Trusten!quote:Op dinsdag 20 december 2005 23:59 schreef keizerpinguin het volgende:
ikke ga ook slapen ik wens het jullie alllemaal!!!
doei
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
9:15 beginnequote:Op dinsdag 20 december 2005 23:51 schreef keizerpinguin het volgende:
pfff morgen weer vroeg werken ik heb al zooooo veel zin....![]()
Ja jij wil weten hoe het met Jonas aflooptquote:Op woensdag 21 december 2005 00:21 schreef wonderer het volgende:
Ik ben er nog hoor.
Valse nichtquote:Op woensdag 21 december 2005 00:24 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja jij wil weten hoe het met Jonas afloopt
Maar ik ga slapen
Tis niet veel maar tenminste ietsquote:Op woensdag 21 december 2005 00:21 schreef wonderer het volgende:
Ik ben er nog hoor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |